Prima kwaliteit en vlot geleverd

Prima kwaliteit en vlot geleverd

Veel keuze, goede producten, snelle levering

Ruime keuze uit assortiment, snel geleverd. Heel tevreden.

hele fijne sokjes

prima levering.

Prima afwikkeling van de koop.

De gekochte producten worden vlot verstuurd en de communicatie is goed.

prima levering en goed contact bij retournering

Zoals ik als verwoorde in mijn ervaring, was ik goed geholpen na retournering eb ruiling van mijn bestelling

Snel en goede kwaliteit

Prima kwaliteit voor een redelijke prijs

Snel

niet meer exemplaren te bestellen

Er zijn van een paar soorten er 2 besteld, maar bij de laatste soort was het niet mogelijk er meer dan 1 te bestellen.

Beste Arian, De voorraad van de winkel is direct gekoppeld aan de voorraad in de webshop. Zo voorkomen we dat er artikelen besteld kunnen worden die we niet kunnen leveren. Op dit moment duurt het soms heel lang voordat we nieuwe voorraad binnen krijgen, omdat de leveranciers het ook niet op voorraad hebben. Zo proberen we teleurstellingen te voorkomen. Als je even contact met ons opneemt wat je nog extra zou willen bestellen, dan kunnen we voor je kijken of dat kan en hoe lang dat ongeveer gaat duren. Sascha

Goed product, goed afgeleverd.

Goede kwaliteit, goede pasvorm. Netjes verpakt aan de deur afgeleverd.

Snelle levering en een leuke site

Kreeg mijn ezprging vandaag in Spanje geleverd en uiterst tevreden over snelheid van de initiële bezorging en kwaliteit van de aankopen!

Beste Fred, Bedankt voor je reactie. Leuk om te horen dat je bestelling in Spanje is terecht gekomen. Sascha | team BodyStyle

Ze doen wat ze beloven. TOP!

Er wordt goed meegedacht. Heel fijn.

Snelle levering en mooi ingepakt

Super snelle levering en netjes ingepakt. Heel fijn, dank daarvoor!

Alles vlot geregeld

Prima in orde.

Bestelling snel en goed verpakt ontvangen

Goede kwaliteit en goede service

Ik werd erg vriendelijk en correct geholpen toen de aangegeven kortingsprijs van het artikel niet werd doorberekend. Het kortingsprobleem werd supersnel opgelost. Ook kreeg ik kundige uitleg over kleur en maat van het artikel. Bij levering was ik erg tevreden over kwaliteit en kleur.

Beste Thea, Wat het fijn om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen. Als je twijfelt over maten of kleuren of er gaat iets anders niet goed, bel ons even, dan kijken we mee. We helpen je graag. Sascha | team BodyStyle

Goeie en snelle levering.

Vandaag besteld, morgen in huis. Prima voor elkaar.

Heel tevreden met mijn aankoop.

Tevreden met mijn aankoop en snelle levering

goed en vertrouwd!

Goed en vertrouwd! slaat zowel op de producten als ook op de organisatie en haar medewerkers.

Dankjewel, we doen het graag. Sascha | Team BodyStyle

Heel tevreden.

Goede kwaliteit en snelle service.

Vriendelijk, snel, duidelijk. Nette levering.

Aan te raden aankoopadres.

Bestellen op de site gaat simpel, ook op de telefoon. En 't bestelde de volgende dag al in huis!!

Het is jammer dat het ondergoed niet paste, want de levering en service is top!

Alles is naar wens.

Snelle verzending goed telefonisch bereikbaar

Op zaterdag besteld en op maandag in huis! Keurig ingepakt met factuur

Over BODY-STYLE.NL | BEENMODE | BODYFASHION

Body-Style beenmode & bodyfashion is een speciaalzaak in het hartje van Alkmaar. Al sinds 1959 worden hier kousen, sokken en panty's verkocht en tegenwoordig kun je er ook terecht voor dames en heren ondergoed. In de webshop van Body-Style wordt (bijna) de hele collectie uit de winkel aangeboden. Heb je iets in de winkel gezien wat je graag opgestuurd wil hebben, of zoek je iets speciaals of bijzonders? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag met passend advies.