Zoals altijd: top

Webshop en de winkel Altijd goed: service, assortiment, verzending

Bestellen eenvoudig, snelle levering. Tevreden. En Body-Style net zo oud als ik, als dat toch geen korting waardig is ?

Mijn vrouw was er zeer blij mee

Top service!

Online wat besteld en door PostNL niet bezorgd. Gelukkig was het artikel nog op voorraad en werd het door Body-Style nageleverd met Track & Trace. Echt top!

Nou top geleverd

Het ruilen van een kapotte sok ging snel maar er is wel een probleem, zie onder

om de kapotte sok terug te sturen moest ik zelf de verzendkosten van € 4,50 betalen. Dit zou vergoed worden was gezegd maar mooi niet. De nieuwe sok werd gratis verzonden dat is toch normaal in dit geval! Dus krijg ik een beschadigd product en dat kost mij dan € 4,50 Dat kan toch niet! Die € 4,50 moet gewoon aan mij vergoed worden! Mijn klantnummer is 54766 15-0ktober 2021 Dit is inmiddels opgelost, ik heb de verzendkosten terug gekregen!

Beste Cees. U heeft helemaal gelijk, deze omruiling is geheel voor onze kosten. U heeft de nieuwe sokken al opgestuurd gekregen en we hebben de etiketten al voor u losgehaald en de sokken gecontroleerd. De door u gemaakte verzendkosten zullen wij u ook vergoeden. Als u volgende keer als er zoiets aan de hand is, eerst contact met ons opneemt vóórdat u alles naar ons terugstuurt, dan hadden we het waarschijnlijk ook wat makkelijker kunnen regelen. Een foto was in dit geval ook voldoende geweest en dat had u heel wat kosten en moeite gespaard. Excuses dat dit niet in een keer goed gegaan is. Sascha

Prima, goede service, veel artikelen verkrijgbaar.

Prima, fijn dat je een vraag of opmerking bij de bestelling plaatsen. Er wordt snel op gereageerd. Tip: bij aanklikken van 1 artikel kunnen zien in welke kleuren het verkrijgbaar is/ op voorraad is.

Bedankt voor het compliment, je kunt ook altijd bellen, appen of mailen als je een vraag hebt. We hebben heel veel voorraad, maar inderdaad niet altijd alles in alle kleuren en maten. Als je bij een artikel op de door jou gewenste kleur klikt, dan zie je welke maten er op voorraad zijn. Andersom werkt het ook, klik op je maat, dan zie je welke kleuren er zijn. Sascha

uitstekend

mijn ervaring is altijd prima geweest en nog steeds!

Betrouwbaar en goed

Grote keuze en goede, betrouwbare service. Extra leuk detail naast de pakbon is een "dankjewel" kaart bij je bestelling.

Uitstekend: snelle levering! Overzichtelijke webpage.

Overzichtelijke site, snelle levering!

Had iets sneller gekund qua levering maar verder prima, netjes verpakt ook.

Bedankt voor je reactie. We versturen alle bestellingen die voor 15:00 geplaatst zijn, direct dezelfde werkdag. Als je in het weekend besteld hebt, dan gaat het maandag op de post.

Fijne sokken

Leuke sokken die volgens mijn man en zoon erg fijn zitten.

Snelle levering. Voldoed aan verwachting

Snelle levering. Mooie hemdjes

Snelle en Strak

Goede website, makkelijk bestellen en snelle levering. Pakketjes worden met zorg ingepakt.

Het kon door de brievenbus en toch volledige bezorgkosten betalen beetje jammer

Prima communicatie. Product naar verwachting

Duim!

Snelle levering en ook snelle nalevering

Supersnelle levering!

Goed service en snel afgehandeld, dankuwel!!

Mooie slips Snelle levering

Goed, snel en kostenloos bezorgd.

Vlotte bezorging van de bestelde kwaliteitsproducten. Geen extra kosten voor bezorging.

Ben niet tevreden over de sokjes. Zijn erg slap en lopen bij de eerste keer dragen al uit. Heb altijd van deze sokjes, die zijn veel steviger. Probleem is zeer goed opgelost. Ben hier heel tevreden mee.

Keurige levering

Besteld en met 2 dagen binnen, zeer tevreden.

Fijn bedrijf……betrouwbaar altijd correct

Snelle levering en goede kwaliteit

Op zoek voor mijn man naar goede sokken zonder knellende boordjes kwam ik op de site van Body Style terecht. Zij hadden precies wat ik zocht, gelijk 3 paar zogeheten Diabetes sokken besteld om te proberen en die bevallen zo goed dat we er zeker meer gaan bestellen. Keurige en snelle levering en de aardige dame uit de winkel had zelfs nog nagebeld of ik de maten goed had doorgegeven. Kortom: goede service en zeker niet mijn laatste bestelling.

Over BODY-STYLE.NL | BEENMODE | BODYFASHION

Body-Style beenmode & bodyfashion is een speciaalzaak in het hartje van Alkmaar. Al sinds 1959 worden hier kousen, sokken en panty's verkocht en tegenwoordig kun je er ook terecht voor dames en heren ondergoed. In de webshop van Body-Style wordt (bijna) de hele collectie uit de winkel aangeboden. Heb je iets in de winkel gezien wat je graag opgestuurd wil hebben, of zoek je iets speciaals of bijzonders? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag met passend advies.