Goed assortiment en snelle levering

Goed assortiment, duidelijke beschrijving en snelle levering

Prettig en snel

Als altijd prima.

Als altijd prima.

Snelle levering duidelijke site en pakket makkelijk te volgen.

Bestelling is snel en goed geleverd.

Prima service en duidelijke website

Hudson (Kühne) sokken besteld voor scherpe prijzen! De levering en verzendinfo was uitstekend en ook nog snel met briefpost van Postnl !

Fijne webshop.

Fijne webshop. Vriendelijke klantenservice.

Kousen van goede kwaliteit

De bestelling liep vlot, net als de levering. De kousen zijn van goede kwaliteit. Heel tevreden dus.

altijd goed

Levering is altijd erg snel en netjes ingepakt. Mijn favoriete winkel voor sokken en kousen.

Goede persoonlijke en snelle service

Veel keus, goeie sokken gevonden

Snelle bezorging,leuk ingepakt,wordt je blij van

Goede prijs versus kwaliteit en snelle levering

Voor de tweede keer besteld en meer dan tevreden

Mooi assortiment van goede kwaliteit ondergoed en zeer behulpzaam personeel

Zowel online als fysiek is Body-Style een zeer fijne winkel met hele aardige personeel voor kwaliteit ondergoed en sokken. Vrijwel al onze sokken komen hiervandaan. Daarnaast hebben ze mijn favoriete wol en fijn wasmiddel Soak altijd in hun assortiment. Online kan het winkelen soms een tikkeltje moeizaam qua doorlopen van het menu maar voor een kleine zaak is dat snel vergeven.

Goed geholpen

Netjes en snel

Prima kwaliteit en fijne snelle reactie

Goede snelle service

Snel verzonden, met goede instructies hoe je eventueel moet retourneren, maar dat was zeker niet nodig!

Vlugge levering.

Netjes en goed verzorgd

Makkelijke site, snelle afhandeling van de bestelling . Erg tevreden!!!

Snelle levering goede kwaliteit service top

Doe mijn bestellingen al jaren online bij body stijl

Zeer goed! Snelle service

Zeer goed! Duidelijke plaatjes. Bekend met merk mey en pasvorm. Bestelling snel in huis

Bestelling snel en goed ontvangen.

Mooi hemdje ontvangen,tevreden klant.

No

Stockings the quality this time so bad, The seams on the elastic band are diverging.

Snelle levering!

De sokken zien er mooi uit. En zitten ook erg lekker!

Over BODY-STYLE.NL | BEENMODE | BODYFASHION

Body-Style beenmode & bodyfashion is een speciaalzaak in het hartje van Alkmaar. Al sinds 1959 worden hier kousen, sokken en panty's verkocht en tegenwoordig kun je er ook terecht voor dames en heren ondergoed. In de webshop van Body-Style wordt (bijna) de hele collectie uit de winkel aangeboden. Heb je iets in de winkel gezien wat je graag opgestuurd wil hebben, of zoek je iets speciaals of bijzonders? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag met passend advies.