Makkelijk bestellen, snel geleverd

Makkelijk te bestellen. Snel en keurig verpakt geleverd.

Mooie producten, snelle verzending

Dé website om sokken te kopen zonder knellende elastische band. Altijd snel en correct verzonden.

Kleur van 1 product kwam niet overeen met de kleur op de website en de kleurbeschrijving. Ik weet dat de kleur turquoise door veel ander geïnterpreteerd wordt maar was toch een beetje een teleurstelling

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Snelle levering.

snelle en goede service

Prima service en snelle levering

Nette snelle levering een aanrader!

Nette snelle levering top !

Snelle levering.netjes verpakt

Alles zat netjes verpakt. En snel in huis.top

Fijn

Zeer tevreden met super snellle levering.

Zie boven

Ten Cate secret hemd en boxer besteld. Was prima

Bestelde product helemaal oke

Ondergoed van Hom besteld mooie prijs voor mooi ondergoed

Fijne levering, snel en goed spul.

Snelle levering, prima service en mooi setje.

Altijd vertrouwde kwaliteit

Mooie broekjes met lange pijpjes gekocht voor onder een jurkje of rok van sloggi. Goede kwaliteit, zitten heerlijk! En zoals gewend van Bodystyle: goede en persoonlijke service. Dank jullie wel!

Helemaal perfekt! klantvriendelijk en snelle levering !!!

Helemaal perfekt. Zeer klantvriendelijk en wederom snelle levering!!!

TOP

TOP !!! Had wat vragen die zonder moeite werden beantwoord! Fijn contact, verkoop denkt mee en zeer vriendelijk! Kortom een dikke 10!

TOP !!!!

Om bij jullie mijn aankopen te doen ervaar ik als heel plezierig en doe dat graag. De service en verzorging van de bestelde artikelen is ook prima geregeld. Wanneer ik ergens naar op zoek ben kijk ik altijd eerst of jullie dat ook in de collectie hebben. Ben blij met jullie !!!!! Bedankt !

Artikelen uitstekend van kwaliteit & service is superfijn

Prima, alles goed geregeld.

Prima, alles goed geregeld.

Snelle service, je wordt op tijd geïnformeerd over de voortgang van je bestelling. Geretourneerde bestelling wordt vlot afgehandeld en het geld teruggestort.

Goede webshop en vlotte levering. Prima!

Snel en accuraat antwoord gegeven op mijn vraag, de goede bestelling vlot geleverd en mooi verpakt! Met leuke verrassing!

Snelle en accurate afhandeling van mijn bestelling

Goede website en zeer tevreden over de wijze waarop mijn aankoop werd uitgevoerd.

Over BODY-STYLE.NL | BEENMODE | BODYFASHION

Body-Style beenmode & bodyfashion is een speciaalzaak in het hartje van Alkmaar. Al sinds 1959 worden hier kousen, sokken en panty's verkocht en tegenwoordig kun je er ook terecht voor dames en heren ondergoed. In de webshop van Body-Style wordt (bijna) de hele collectie uit de winkel aangeboden. Heb je iets in de winkel gezien wat je graag opgestuurd wil hebben, of zoek je iets speciaals of bijzonders? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag met passend advies.