Snel al het bestelde geleverd.

Duidelijke website en een fysieke winkel met adres hier in Nederland. Spullen in een passende verpakking opgestuurd.

Goede kwaliteit/prijs en top service

Ik bestelde in twee tranches: sokken en ondergoed. Dacht achteraf: kan best bij elkaar dat scheelt verzendkosten. Mailtje en het werd meteen geregeld. Kreeg mooi mijn tweede verzendkosten retour. Spullen kwamen mooi op tijd binnen. Niets dan lof.

Alles goed geregeld en de volgende dag al in huis.

Stijlvol dragen van de eerste laag, happy comfort!

Soepel bestelproces zonder poespas, niet omdat het zo moet, maar het ook zo kan. Top!

Maar ik heb het gevoel dat het materiaal waar de brslettes van zijn gemaakt veel stugger en strakker is

Ik heb nog een keer besteld!

Het zijn sokken die precies doen wat nodig is; comfortabel en lang genoeg om mijn broek in te stoppen, om geen valse lucht te hebben. Dun genoeg om mijn voeten en mijn spalk in te doen, mooi zwart alsof je een beenwarmer draagt. Dit alles samen is de perfecte sok voor mij. Ik draag de sokken met veel plezier.

Vriendelijk, gezellig, met vakkennis personeel

Altijd gezellig en fijne verkoop ervaringen

Snelle levering en mooie producten

Snelle levering en mooie producten. Ook de fysieke winkel vind ik fijn, ze geven goed advies.

Snelle service en heerlijke sokken

Heel blij met de service van de site. Makkelijk bestellen en snel verzonden. Heerlijke sokken van Falke.

Prima, snelle levering, goed verpakt

Accuraat, alles is naar wens verlopen .

Sokken zonder rand besteld, de volgende dag al in huis.

Mooie producten en super snelle levering.

Mooie producten en super snelle levering.

Online bh besteld en na een half uur al berichtje dat ik hem kon ophalen. Lag keurig voor me klaar in de winkel. Personeel ook altijd vriendelijk en behulpzaam

Snelle levering, precies zoals verwacht.

Goede prijs, snelle levering, precis zoals verwacht.

perfect

Eindelijk een paar kniekousen die lang genoeg zijn Steeds miskopen gehad, ben er echt blij mee Dank U wel !!

Goede en snelle service

Alles goed verzorgd aangekomen

Alles prima verlopen

Zeer tevreden klant

Mooie collectie van mijn favoriete merk en met een leuke aanbieding. Werd snel en mooi verpakt geleverd.

Prima site, snelle levering van mooie producten

Z

Wat fijn dat er nog winkels zijn met persoonlijk contact!

Naast kwalitatief goede merken zijn de medewerkers super aardig en deskundig.

Kwaliteit voor een redelijke prijs

Snel geleverd. Ophalen afhaalpunt kan ook. De gekochte legging leek op het oog te klein maar rekt zo goed mee dat-ie als gegoten zit. Betrouwbare en op service gerichte winkel wat mij betreft. Een aanrader.

Fijne site en veel info.

Communicatie ook perfect wanneer iets onverhoopt niet leverbaar mocht zijn.

Geweldige service!!

Ik bestelde twee maillots en werd vervolgens gebeld. Of het klopte dat ik 2 verschillende maten wilde hebben? Ik had dus even niet opgelet. Nadat ik uitlegde hoe mijn ‘gewone’ kledingmaten zijn, kreeg ik advies en werd mijn bestelling aangepast! Zo fijn, dat maakt een webshop minder anoniem. En de maillots kwamen vervolgens heel snel aan en zitten prima!

Wel vervelend: mailtjes om deze beoordeling in te vullen.

Over BODY-STYLE.NL | BEENMODE | BODYFASHION

Body-Style beenmode & bodyfashion is een speciaalzaak in het hartje van Alkmaar. Al sinds 1959 worden hier kousen, sokken en panty's verkocht en tegenwoordig kun je er ook terecht voor dames en heren ondergoed. In de webshop van Body-Style wordt (bijna) de hele collectie uit de winkel aangeboden. Heb je iets in de winkel gezien wat je graag opgestuurd wil hebben, of zoek je iets speciaals of bijzonders? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag met passend advies.