snel en goed

Mijn favoriete winkel voor kousen, panty's en sokken!

Superservice!

Al heel wat jaren klant en bestel altijd per internet. Goede merken en keurig verpakt. Zeer tevreden klant nog steeds!

Al het bestelde was prima

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

Ik kom er al jaren en de volgende dag in huis

Gedaan wat belooft

Niets om aan te merken

Alles is verlopen zoals het zou moeten zijn. Mijn bestelling was zeer netjes ingepakt, werd zeer snel geleverd, Top!

Duidelijke communicatie, snelle levering

Makkelijk bestelproces, duidelijke communicatie, snelle levering, alles OK

Snelle levering! En een prima zittende bh.

Eenvoudig te bestellen. Snelle levering. Tevreden!

Goede producten keurige afhandeling

Snel geleverd netjes verpakt

Geweldige kwaliteit en service!

Prachtige kwaliteit en snel geleverd!

Snelle afhandeling

Het bleek dat een paar, door mij, bestelde sokken niet voorradig waren. Werd hierover gebeld en is naar tevredenheid opgelost.

Geen problemen

Alles artikelen zijn zonder problemen snel geleverd.

Snelle levering en prima in orde!

Bestelling werd snel verzonden. Helaas deed de post er vervolgens 3 dagen over. Maar daar kan je niets aan doen. Netjes verpakt allemaal prima in orde.

Als ik mijn bestelling plaats en evt. het juiste aantal niet op voorraad is, geef ik aan alles in 1x te versturen wordt keurig gedaan. daarvoor mijn dank. CORRY

Er is maar één body-style

Product, prijs én prestatie zijn dik in orde!

Precies zo had ik het voorgesteld

Ik blijf wel bij jullie klant omdat ik spullen die jullie hebben ook mooi vindt.

Gewoon goed

Alles op tijd geleverd en mooie producten.

Netjes, verzorgd en op tijd ontvangen

Kniekousjes van Oroblu besteld, prima pasvorm

Mooi ondergoed voor mooie prijs!

Toch nog een aardigheidje voor de kerst voor manlief erbij.... een aangezien de shorts van Bjorn borg altijd goed zitten, via Google bij Bodystyle.nl uitgekomen! Mooi assortiment tegen goede prijs en gevraagd om te verpakken als 2 cadeautjes wat verrassend genoeg ook gebeurde! 2 heel mooi ingepakte cadeautjes mogen ontvangen! Dank jullie wel voor deze mooie service! Ik zal zeker vaker bestellen bij deze website!

Webshop is een uitnodiging om de winkel te bezoeken ui

Grote collectie ruime keuze uit goede kwaliteit. Snelle verzending en service

Mooie panties, snelle levering

De panties zijn mooi en stevig, erg blij mee!

Perfect geregeld!

Slecht

Panty was direct al kapot!

Beste Sandra, we hebben hier al contact over gehad. We hebben geprobeerd om tot een oplossing te komen, maar dat was blijkbaar niet goed.

Over BODY-STYLE.NL | BEENMODE | BODYFASHION

Body-Style beenmode & bodyfashion is een speciaalzaak in het hartje van Alkmaar. Al sinds 1959 worden hier kousen, sokken en panty's verkocht en tegenwoordig kun je er ook terecht voor dames en heren ondergoed. In de webshop van Body-Style wordt (bijna) de hele collectie uit de winkel aangeboden. Heb je iets in de winkel gezien wat je graag opgestuurd wil hebben, of zoek je iets speciaals of bijzonders? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag met passend advies.