Fijne levering, snel en goed spul.

Snelle levering, prima service en mooi setje.

Altijd vertrouwde kwaliteit

Mooie broekjes met lange pijpjes gekocht voor onder een jurkje of rok van sloggi. Goede kwaliteit, zitten heerlijk! En zoals gewend van Bodystyle: goede en persoonlijke service. Dank jullie wel!

Helemaal perfekt! klantvriendelijk en snelle levering !!!

Helemaal perfekt. Zeer klantvriendelijk en wederom snelle levering!!!

TOP

TOP !!! Had wat vragen die zonder moeite werden beantwoord! Fijn contact, verkoop denkt mee en zeer vriendelijk! Kortom een dikke 10!

TOP !!!!

Om bij jullie mijn aankopen te doen ervaar ik als heel plezierig en doe dat graag. De service en verzorging van de bestelde artikelen is ook prima geregeld. Wanneer ik ergens naar op zoek ben kijk ik altijd eerst of jullie dat ook in de collectie hebben. Ben blij met jullie !!!!! Bedankt !

Artikelen uitstekend van kwaliteit & service is superfijn

Prima, alles goed geregeld.

Prima, alles goed geregeld.

Snelle service, je wordt op tijd geïnformeerd over de voortgang van je bestelling. Geretourneerde bestelling wordt vlot afgehandeld en het geld teruggestort.

Goede webshop en vlotte levering. Prima!

Snel en accuraat antwoord gegeven op mijn vraag, de goede bestelling vlot geleverd en mooi verpakt! Met leuke verrassing!

Snelle en accurate afhandeling van mijn bestelling

Goede website en zeer tevreden over de wijze waarop mijn aankoop werd uitgevoerd.

Goede ervaring

Het bestellen ging snel, en de levering ook.

Very nice

Nice quality

Bestelling en het verzenden is goed verlopen. Blij met de producten. Ook makkelijk dat het door de brievenbus paste.

goede verzorging en aangegeven de bestelling

goed en vriendelijk , veel keus, mooi en veel verschillende merken!

Is mooi op tijd en sokken zijn perfect knellen niet en geen zweetvoeten

Goed geholpen!

Ruime keus. Vriendelijk personeel met verstand van zaken en zéér behulpzaam.

Ik belde vanuit Zwolle omdat naar Alkmaar rijden wat ver is voor lingerie kopen Het was de tweede keer dat ik een medewerkster van de body shop aan de lijn had. Ik werd heel goed te woord gestaan en geadviseerd........bij een bezoek aan een winkel in Zwolle was dat wel eens wat minder vandaar alle lof

Prima!!!

Mooie BH bij jullie besteld, zeer aantrekkelijke aanbieding en hem dezelfde middag gepast in de winkel en meegenomen! Én met een goed en deskundig advies, ook nog een andere gekocht! Dank voor een goed en gezellig winkelmomentje!

Prachtige webshop

Hele snelle reactie, snelle levering en goed verpakt Zeker voor herhaling vatbaar Een tevreden klant

slecht

sokken zouden volgens advertentie niet knellen, maar na 1 uur dragen staat de sok afdruk in de huid van het onderbeen en daardoor zitten sokken beroerd. Slechte koop

Wat jammer dat deze sokken niet aan uw verwachting voldoen. Deze serie sokken heeft geen elastiek in de boorden ingebreid, waardoor ze veel minder strak zitten dan sokken die dat wel hebben. Het is alleen blijkbaar niet de sok die bij u prettig zit. Dat is jammer, want de meeste van onze klanten zijn er wel heel blij mee. De enige manier waarop u erachter komt of het voor u prettig zit, is helaas toch door ze te dragen en dan kunnen we ze helaas niet meer terug nemen. U heeft twee paar besteld en u heeft inmiddels het andere paar retour gestuurd, waar we u geld voor terug gegeven hebben, zoals dat hoort. Sascha

super

handige site snelle levering mooie producten

goed en snel geleverd

precies geleverd wat ik besteld had en mooi op tijd!

Goed adres voor sokken...

...voor ondergoed nog niet overtuigd. Weinig grotere maten en extreem veel mini slips. Maar voor sokken aanbod prima. En dat wist ik wel.

Over BODY-STYLE.NL | BEENMODE | BODYFASHION

Body-Style beenmode & bodyfashion is een speciaalzaak in het hartje van Alkmaar. Al sinds 1959 worden hier kousen, sokken en panty's verkocht en tegenwoordig kun je er ook terecht voor dames en heren ondergoed. In de webshop van Body-Style wordt (bijna) de hele collectie uit de winkel aangeboden. Heb je iets in de winkel gezien wat je graag opgestuurd wil hebben, of zoek je iets speciaals of bijzonders? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag met passend advies.