Mooi ondergoed voor mooie prijs!

Toch nog een aardigheidje voor de kerst voor manlief erbij.... een aangezien de shorts van Bjorn borg altijd goed zitten, via Google bij Bodystyle.nl uitgekomen! Mooi assortiment tegen goede prijs en gevraagd om te verpakken als 2 cadeautjes wat verrassend genoeg ook gebeurde! 2 heel mooi ingepakte cadeautjes mogen ontvangen! Dank jullie wel voor deze mooie service! Ik zal zeker vaker bestellen bij deze website!

Webshop is een uitnodiging om de winkel te bezoeken ui

Grote collectie ruime keuze uit goede kwaliteit. Snelle verzending en service

Mooie panties, snelle levering

De panties zijn mooi en stevig, erg blij mee!

Perfect geregeld!

Slecht

Panty was direct al kapot!

Beste Sandra, we hebben hier al contact over gehad. We hebben geprobeerd om tot een oplossing te komen, maar dat was blijkbaar niet goed.

Snel en makkelijk

Makkelijk besteld en snel geleverd

Fijne winkel met vakkundig personeel

Snelle levering. Keurig en mooi ingepakte levering. Corrdct en vriendelijk mailverkeer.

Snelle levering in goede verpakking

De avond ervoor besteld en de volgende dag in huis. Keurig verpakt en artikelen zoals besteld geleverd

Snel besteld snel in huis

Snel besteld snel in huis

1 Panty helaas niet in voorraad

Bestelling en levering gingen zonder problemen. Helaas was één panty niet voorradig, maar de betaling is keurig teruggestort.

Soepel process, snelle verzending

Soepel process, snelle verzending

Fijne winkel.

Fijne winkel waar je altijd goed geholpen wordt. Een aanvulling voor de winkelstraten van Alkmaar.

De kousen zitten heerlijk

Goede produkten

goede produkten en een snelle levering. Alleen jammer dat de bezorger het in mijn kloko had gestopt. En niet bij , zoals aan gegeven bij de buren.

Zoals gewend alles netjes geregeld

Helemaal tevreden, zowel over de afhandeling van de bestelling als over de sokken

Plezierig

goede dienstverlening

bestelde goederen zijn geleverd binnen de aflevertermijn. De kwaliteit is in orde.

Al jaren een tevreden klant

Prima webshop, eerlijk netjes en snel

De winkel belde nog voor de zekerheid van huisnummer. Her pakketje is sel en netjes ingepakt geleverd. Super!

heerlijke sokken

ik heb nog nooit sokken gehad die zo lekker zitten. een aanbeveling ook voor anderen. dat er geen elastiek aan de bovenkant zit voelt zo fijn.

Snelle en vriendelijke levering

Snelle, mooi ingepakte levering. Vriendelijk mailverkeer

Perfectie

Absoluut een aanrader!

Kon niet beter!

Ik moest met spoed twee hemden hebben voor mijn man en had geen gelegenheid naar Alkmaar te gaan. Dus online de hemden besteld. Ik had een foutje gemaakt in mijn adresgegevens, daar kreeg ik meteen een mail over. De dag erop werd het pakketje al bezorgd.

Altijd mooie boxers. Goede sevice

Mooie boxers . Goede sevice .

Prima geregeld

Vlug netjes en prima geregeld.

Over BODY-STYLE.NL | BEENMODE | BODYFASHION

Body-Style beenmode & bodyfashion is een speciaalzaak in het hartje van Alkmaar. Al sinds 1959 worden hier kousen, sokken en panty's verkocht en tegenwoordig kun je er ook terecht voor dames en heren ondergoed. In de webshop van Body-Style wordt (bijna) de hele collectie uit de winkel aangeboden. Heb je iets in de winkel gezien wat je graag opgestuurd wil hebben, of zoek je iets speciaals of bijzonders? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag met passend advies.