Prima geregeld

Vlug netjes en prima geregeld.

Bestellen gaat makkelijk,bezorgen gaat snel en bestelling is netjes en goed verpakt

Prima kniekousen

Goede kwaliteit en snelle levering

Helemaal tevreden met levering, met kwaliteit ben ik op de hoogte

De kwaliteit staat hier hoog in het vaandel.

Zeer tevreden. Goede kwaliteit en service bij levering

Fijne webshop, snelle en nette levering. Heel tevreden met mijn aankoop. Niets op aan te merken, gewoon top.

Prima site

Goede site met mooie aanbieding Zeker aanrader

Goede kwaliteit en prima service

Panties en sokken zijn snel en volgens afspraak geleverd.

Mooi verpakt wordt als een kado ontvangen. Super

Mooi verpakt was net een kadootje

Alles volgens de bestelling is keurig berzorgd

Tijdens telefonisch contact ben ik goed geholpen.

Direct een mailtje dat je een bestelling hebt geplaatst. Snel verzonden en je kunt het pakketje goed volgen via track and trace.

Duidelijke website om online bestelling te plaatsen

Duidelijke website om een bestelling te plaatsen. Makkelijk afrekenen Zeer snelle levering.

Ik heb gekregen wat ik bestelde, en snel. Super!!

Super site!!

Uitstekende kwaliteit, goede service

Uitstekende kwaliteit, goede service

Wat een fijne winkel. Supergoed advies gekregen.

Bestelling kwam snel en goed verpakt binnen. Artikelen waren zoals verwacht. Adres om te onthouden.

snelle en correcte levering van kwaliteitsproducten

Ik ben erg blij met mijn aankoop, zijn kwaliteitssokken en doen precies wat de website beloofd.

Snelle levering, prima afwikkeling

Sokken werden snel geleverd. Prima kwaliteit

Nog een tevreden klant

Correct en snel

Correct en snel

Online bestelling netjes verpakt en snel geleverd. Overzichtelijke website en ook nog eens leuke aanbiedingen.

Wat een service.

Uit mijn bestelling bleek 1 item niet leverbaar, wat al heel snel wist. Ik kreeg de keuze tussen "kiezen voor een "ander item van dezelfde waarde" of het geld terug gestort krijgen.

Fijne winkel met goede artikelen

Om prettig gebruik te kunnen maken van de hele winkel, wilde ik graag een account hebben. Na wat problemen om dat voor elkaar te krijgen merkte ik met hoeveel professionele zorg mijn bestelling werd afgehandeld. Een belletje en mijn bestelling werd herkend en alles werd goed afgehandeld. Ik voel me geen "nummer" in deze winkel, maar een gewaardeerde klant ! Dank jullie wel voor de fijne sokken.

Altijd goed

Al jaren dik tevreden

alles OK !!

duidelijke website en goede afwikkeling!

Boterstraat 20 1811HP Alkmaar

Over BODY-STYLE.NL | BEENMODE | BODYFASHION

Body-Style beenmode & bodyfashion is een speciaalzaak in het hartje van Alkmaar. Al sinds 1959 worden hier kousen, sokken en panty's verkocht en tegenwoordig kun je er ook terecht voor dames en heren ondergoed. In de webshop van Body-Style wordt (bijna) de hele collectie uit de winkel aangeboden. Heb je iets in de winkel gezien wat je graag opgestuurd wil hebben, of zoek je iets speciaals of bijzonders? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag met passend advies.