Correct en snel

Correct en snel

Online bestelling netjes verpakt en snel geleverd. Overzichtelijke website en ook nog eens leuke aanbiedingen.

Wat een service.

Uit mijn bestelling bleek 1 item niet leverbaar, wat al heel snel wist. Ik kreeg de keuze tussen "kiezen voor een "ander item van dezelfde waarde" of het geld terug gestort krijgen.

Fijne winkel met goede artikelen

Om prettig gebruik te kunnen maken van de hele winkel, wilde ik graag een account hebben. Na wat problemen om dat voor elkaar te krijgen merkte ik met hoeveel professionele zorg mijn bestelling werd afgehandeld. Een belletje en mijn bestelling werd herkend en alles werd goed afgehandeld. Ik voel me geen "nummer" in deze winkel, maar een gewaardeerde klant ! Dank jullie wel voor de fijne sokken.

Altijd goed

Al jaren dik tevreden

alles OK !!

duidelijke website en goede afwikkeling!

Alles goed gegaan.

Fijne website. Snelle levering. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

Snelle levering, goed contact.

prachtig

weer heerlijk nieuwe sokken die juist doordat er geen elastiek aan de bovenkant zit heerlijk zitten. ik hoop er weer even mee te doen.

Correcte info van voortgang en levering van bestelling

Zeer klantvriendelijk

Ik werd nog gebeld door een medewerker omdat er iets niet beschikbaar was van mijn bestelling. Ze gaf alternatieven en had vervolgens ook nog heel goed en behulpzaam advies over de bestelde artikelen.

Keurig verzorgd

Website keuze en selectie, aantal en kleur-motief, betalen bij de voordeur ophalen. Klaar.

Helemaal goed

Goed!

Goed geslaagd, veel keuze leuke prijzen en snel bezorgd! 1 slip was helaas niet op voorraad en dit werd snel kenbaar gemaakt via de mail,rekening is ook gelijk aangepast door hun.

Vlotte foutloze levering

Super geregeld, snel in huis

Super breed aanbod voor heren met uitstekende product omschrijving.

Fijne winkel, zowel fysiek als webshop. Door het grote aanbod en goede service kom ik hier zeker terug.

Alles is prima verlopen,goede prijzen,snelle verzending en keurig verpakt

Goede service klantgericht.

Meer dan prima!

Na bestelling werd ik zelfs opgebeld over de door mij gemaakte typfout in het huisnummer omdat het niet overeen kwam met het nummer in mijn vorige bestelling. Super attent dus.

Uitstekend!

Ruime keuze in producten.Bestel altijd de damessokken van Hudson, deze heeft Body Style in allerlei kleuren.Omdat ik fysieke problemen heb, kan ik niet naar de winkel in Alkmaar komen.Dus bestel ik altijd via Internet en dat gaat altijd tot tevredenheid.Meestal de volgende dag al in huis.Netjes verpakt.

Snelle en goede levering

Prima ondergoed, valt een klein beetje klein uit.

Ondanks dat ik vind dat het iets klein uitvalt, zit het toch goed en blijft het ook prima zitten.

Super snelle levering netjes verpakt

Top service Supersnel Enig te verbeteren punt is toch wel vrij dure aflevering van 9 euro

Super snelle levering

Is echt een cadeautje om uit te pakken

Klant is er nog steeds koning +++

Dan bestel je een heel resem aan spullen online is een ander je net voor geweest. Krijg je keurig een vriendelijk mailtje of je je geld terug wilt of een andere kleur of maat. Wat wil je nog meer !! Verzending zoals het hoort Weer een blije klant erbij

Laat 172 A

1811EM Alkmaar

Over BODY-STYLE.NL | BEENMODE | BODYFASHION

Body-Style beenmode & bodyfashion is een speciaalzaak in het hartje van Alkmaar. Al sinds 1959 worden hier kousen, sokken en panty's verkocht en tegenwoordig kun je er ook terecht voor dames en heren ondergoed. In de webshop van Body-Style wordt (bijna) de hele collectie uit de winkel aangeboden. Heb je iets in de winkel gezien wat je graag opgestuurd wil hebben, of zoek je iets speciaals of bijzonders? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag met passend advies.