service wanneer het niet hoefde

Kreeg zomaar een zwart snoer bij een witte, omdat ik er voorzichtig naar vroeg. Geweldig. Had toen weinig tijd tijd om een filmshoot in donker voor te bereiden. Zwart was daarom zeer welkom.

Goede service, alles word snel geregeld, word goed meegedacht. Wij zijn 100% tevreden. Een echte aanrader duimpjes omhoog

Goed overleg over 2e aankoop mini led na te vroege defect hiervan

1 led gaf na ongeveer 7 a 8000 uur de geest wat erg weinig is hetgeen wel werd toegegeven. Bij bestelling van 2 nieuwe zat toch 1 extra lamp bij zonder kosten ongevraagd toegezonden. Dat noem ik meedenken en service en begrip. Dank hiervoor.

Een jaar na aankoop een defecte tl buis, gewoon een nieuwe onder garantie verzonden. Dus prima en znel opgelost

Topservice! Zeer tevreden

Zelfs buiten kantooruren een prima contact via mail en telefoon met Robert-Jan. Een bedrijfseigenaar die service, kwaliteit én communicatie hoog in het vaandel heeft staan. Kunnen sommige nog wat van leren. Dank Robert-Jan , en ga zo door!!

Goede en snelle service!

Maandag een order geplaatst en de volgende dag in huis. Kwaliteit is goed van de led tl buizen, prijs kwaliteit verhouding is goed. Daarnaast goed te woord gestaan door de service afdeling. Ga zo weer een order plaatsen!

Pluspunten

Snelle service en goede kwaliteit producten

Pluspunten

Super service! Heel erg vriendelijk en schakelt snel mee.

Pluspunten

Pluspunten

Vriendelijk , goede service , doet wat het belooft !!! en , last but not least , de lampen werken perfekt ...!

mischien het betalingsysteem , zodat je met een normale pin pas , makkelijker kunt betalen

Pluspunten

Prima bestelmogelijkheden en ook perfecte afhandeling en aflevering. Tevens een heel prettige en goede afhandeling bij de afdeling contacten

n.v.t.

Pluspunten

zeer goede communicatie, en snelle levering

Pluspunten

Iets meer dan 4 jaar geleden 6 led lampen aangeschaft, 1 daarvan is nu stuk, gemaild of ze deze nog konden leveren, snelle reactie en na de garantieperiode van 4 jaar hebben ze me een nieuwe led spot laten bezorgen, exact geleverd conform afspraak en zeer klantvriendelijk, goede en snelle levering, top bedrijf !!

Pluspunten

-goede snelle levering en enorm goede service achteraf. Gaven me zelfs een advies voor iets waar ze me zelf niet mee konden helpen.

Pluspunten

Pluspunten

Verzending perfekt. vriendelijk behandelt. kan niet beter

Pluspunten

Super service. Top bedrijf.

Pluspunten

Zeer snelle levering, en prima product!

Pluspunten

Super service. Producten waren uitverkocht maar zonder twijfelen werd er een offerte opgemaakt en worden de spullen later toegezonden.

Pluspunten

Prima ervaring in eerste instantie kan de mail in de spambox terecht waardoor wat verwarring Maar eigenlijk wilde ik nog een extra bestelling doen en die wet en zonder problemen bij gedaan helemaal top

Pluspunten

Goede service. Snel antwoord via WhatsApp, zelfs ‘s avonds! Gisteren besteld, vandaag al bezorgd!

Pluspunten

Proactief, klantvriendelijk bedrijf.

Pluspunten

goede voorlichting gehad, beloftes nagekomen en de zending was verzorgd.

Pluspunten

Top en snelle levering

Pluspunten

Keurige behandeling zeer correct