Wij hebben een set van 6 spots gekocht voor in de keuken. Echter waren deze niet goed (defect). Ik heb contact gezocht met de klantenservice. En mijn klacht/defect werd goed behandeld. Ze hebben ook meteen de andere lampjes in de winkel beken of deze ook het zelfde probleem hadden. Dit bleek ook niet goed te zijn. Ze bodem me een andere set aan waar ik zeer tevreden over ben. Ze namen de retour kosten die ik moest maken ook nog voor eigen rekening. Dus na een klein pech met onze lampje hebben ze het zeer netjes opgelost Ik raad iedereen aan om gewoon lekker hier je bestelling te plaatsen. Je zal er geen spijt van krijgen.

service wanneer het niet hoefde

Kreeg zomaar een zwart snoer bij een witte, omdat ik er voorzichtig naar vroeg. Geweldig. Had toen weinig tijd tijd om een filmshoot in donker voor te bereiden. Zwart was daarom zeer welkom.

Goede service, alles word snel geregeld, word goed meegedacht. Wij zijn 100% tevreden. Een echte aanrader duimpjes omhoog

Goed overleg over 2e aankoop mini led na te vroege defect hiervan

1 led gaf na ongeveer 7 a 8000 uur de geest wat erg weinig is hetgeen wel werd toegegeven. Bij bestelling van 2 nieuwe zat toch 1 extra lamp bij zonder kosten ongevraagd toegezonden. Dat noem ik meedenken en service en begrip. Dank hiervoor.

Een jaar na aankoop een defecte tl buis, gewoon een nieuwe onder garantie verzonden. Dus prima en znel opgelost

Topservice! Zeer tevreden

Zelfs buiten kantooruren een prima contact via mail en telefoon met Robert-Jan. Een bedrijfseigenaar die service, kwaliteit én communicatie hoog in het vaandel heeft staan. Kunnen sommige nog wat van leren. Dank Robert-Jan , en ga zo door!!

Goede en snelle service!

Maandag een order geplaatst en de volgende dag in huis. Kwaliteit is goed van de led tl buizen, prijs kwaliteit verhouding is goed. Daarnaast goed te woord gestaan door de service afdeling. Ga zo weer een order plaatsen!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super service! Heel erg vriendelijk en schakelt snel mee.

Geen

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Verzending perfekt. vriendelijk behandelt. kan niet beter

Geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer snelle levering, en prima product!

Pluspunten

Super service. Producten waren uitverkocht maar zonder twijfelen werd er een offerte opgemaakt en worden de spullen later toegezonden.

Pluspunten

Prima ervaring in eerste instantie kan de mail in de spambox terecht waardoor wat verwarring Maar eigenlijk wilde ik nog een extra bestelling doen en die wet en zonder problemen bij gedaan helemaal top

Pluspunten

Goede service. Snel antwoord via WhatsApp, zelfs ‘s avonds! Gisteren besteld, vandaag al bezorgd!