Pluspunten

Keurige behandeling zeer correct

Pluspunten

Zijn flexibel

Pluspunten

Snelle en goedkope verzending, de service was prima zelfs bij het verkeerde e-mail adres was de hulp perfect.

Geen idéé

Pluspunten

Prima advies, vriendelijk en netjes

Pluspunten

Goede service, snelle levering

Pluspunten

Klant vriendelijk en een goede uitleg over hun produkten.

Pluspunten

zeer snelle levering. s avonds besteld 's anderendaags geleverd. Bij het retourneren ook een zeer snelle terugbetaling. Van zodra bij de post binnengebracht, een paar dagen later de gelden terug op de rekening gestort.

Daar wij op de grens België -Nederland wonen konden wij ons pakket voor retournering bij de post in Nederland afgeven zodat wij 7 euro onkosten diende te betalen. Indien wij dit niet konden was deze kost bijna 17 euro. Wat toch een groot verschil geeft.

Pluspunten

Snelle afhandeling en reactie op vraqen over hun product. Toen bleek dat ik het verkeerde product besteld had, kreeg ik, na retourneren keurig het bedrag op mijn rekening gestort! Zeer correct

Pluspunten

Direct persoonlijk advies- en bestelcontact met Outledtl maakt echt het verschil. Je wordt zeer snel gemaild en indien gevraagd zelfs teruggebeld! Kortom, prima service door mensen die er verstand van hebben. Aan te bevelen!

Pluspunten

Zeer snelle en fijne reactie

Pluspunten

goede service

Pluspunten

Zeer aangenaam bedrijf om dingen bij te kopen, vlotte verzending naar aankoop, duidelijk overzichtelijke website!

Pluspunten

perfecte cervice snelle levering goed advies

niet alle lengte led tl in assortiment

Pluspunten

Telefonisch contact is klantvriendelijk en adequaat. Ook is snel gereageerd op de retourzending en terugbetaald zonder aftrek van kosten. Outledtl.nl heeft bij een eerdere levering bewezen te leveren wat is besteld en aan de telefoon goede adviezen te geven.

Robert-Jan, ga zo door met je team.

Pluspunten

Snelle levering, goede backoffice, makkelijke communicatie, goede prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

Zijn persoonlijk langs geweest. Advies en uitleg was perfect.

Pluspunten

Outledt is een fijn bedrijf om zaken mee te doen, producten zijn niet duur en ze denken met je mee. Zjjn altijd bereid om extra moeite voor je te doen.

Pluspunten

Heb al meerdere keren besteld. Heb zowel de 3 watt als de cob spots gebruikt. Mijn klanten zijn erg tevreden en dat is belangrijk voor mij als bedrijf. Ik word altijd goed en duidelijk geholpen.

Pluspunten

Pluspunten

Bestellen al geregeld partijen spots. Keurige levering en altijd netjes contact als er wat is, en of vragen zijn.