Prachtige collage.

Zeer tevreden over resultaat.

Top! Super goede service! Al 2x besteld en elke keer super tevreden!

Super goede service! Al 2x besteld en elke keer super tevreden! Hier ga ik nog bestellen. Heel snelle service en als de foto niet goed is van kwaliteit laten ze het onmiddellijk weten en vragen ze om een nieuwe foto te sturen. Wij zijn heel tevreden.

In een woord prachtig.

Ik wilde voor onze slaapkamer een leuke foto van onze strandvakantie. Even googelen en kwam ik op deze site. Makkelijk samen te stellen en snel ontvangen. En als ik weer iets anders wil laat ik het weer hier maken. Voor de prijs hoef je dat niet te laten...

mooie herinnering in huis

Toen mijn levenspartner vorige maand plotseling overleed wilde ik een mooie blijvende herinnering in een collage. Jullie hebben het helemaal waar gemaakt voor mij. Dank u!

Het was goed, alleen jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn!

Snel en keurig geleverd!

Je kunt online gemakkelijk de gewenste collage samenstellen. Vooral de snelle levering was top!

Super mooie poster!

Niet voor niets voor de 2de keer een poster gemaakt en besteld. Binnen 2 werkdagen in huis.

Prima kwaliteit, snelle levering, plezierig contact

Men reageert heel snel als men ziet dat de kwaliteit nog kan worden verbeterd, heel plezierig, binnen enkele dagen alsnog geleverd.

Heel mooi!

Wij hebben voor de 75ste verjaardag van onze moeder een fam. collage gemaakt en laten afdrukken op canvas. Wat is die mooi geworden. Scherp en mooie kleuren! Ik geloofde wat er op de website staat maar was toch erg benieuwd naar de kwaliteit. Gewoon heel mooi! Bij ontvangst was de bovenzijde van de verpakking nat maar dat kwam door de vervoerder. Ps. De website is duidelijk!

Super tevreden!

Goede kwaliteit. De foto’s zijn helder afgedrukt.

Geweldig product!

Snelle levering, keurig afgeleverd en prima kwaliteit! Ga het zeker nog eens doen en kan het aanbevelen.

Snel&Prachtig

Snel geleverd en een goede kwaliteit.

Het is een erg mooie collage op plexiglas geworden!

Het was duidelijk hoe ik kon puzzelen met alle fotootjes.

Prachtige hondentuigen

Wij ontvingen vandaag de 2 door ons bestelde hondentuigen. Wij hebben ze net gepast en ze zitten als gegoten bij onze dames labradors. Stevige tuigen met goede steun et cetera. Echt een aanbeveling!

TOP

Easy en makkelijk programma. Snel en keurig geleverd en de kwaliteit is nog beter dan gedacht. Zooo blij mee :)

Goede kwaliteit en snelle levering

Mijn fotocollage op canvas is prachtig geworden! Heldere kleuren en de levering was ook vlot en netjes.

Super geregeld en goede en snelle levering

Easycollage via vrienden gevonden, gemakkelijk in elkaar te zetten, en had iets te laat besteld maar na aangeven was het mogelijk om een dag eerder te leveren waardoor het cadeau weer mooi op tijd kwam, erg fijn. Foto's zijn van goede kwaliteit, zou het zeker nog eens gebruiken.

Erg gemakkelijk en een top resultaat.

Heel veel mogelijkheden en super makkelijk. Het was een collage voor mijn neefje die 18 werd. Iedereen vond het geweldig.

Super goed

Makkelijk te maken , snelle levering, ziet er top uit

Snelle levering, goed verpakt.

Ziet er fantastisch uit, binnen twee dagen geleverd.

Uniek persoonlijk kado

Hebben voor 3 collega’s die 25 jaar bij de zaak voor ieder een Poster collage 40*50 gemaakt Met oohangclip. Uniek persoonlijk kado wat erg goed in de smaak viel!

Prachtige collage ontvangen.

Makkelijk uit te voeren, mooi resultaat. Goed verpakt.

Zeer vlugge bezorging met heel goede afdruk!

ik heb een bestelling gedaan bij jullie. Er was een zeer snelle bezorging mogelijk wat heel fijn is uiteraard. De afdruk was zeer goed op het linnen! Complimenten

Top product.

Collages gemaakt voor een pensionado.

Makkelijk te maken en aan ta passen naar je eigen ontwerp en snel bezorgd!

Ik heb een foto collage op canvas gemaakt mbv easy canvas. Heel makkelijk en naar je eigen ontwerp aan te passen. Nadat je het hebt opgeslagen kun je nog dingen aanpassen, heel handig. En het wordt ook snel bezorgd. Leuk en ammeklijk dus!