Makkelijk, supersnel en prachtig geworden!!

Makkelijk om te doen, hoeft niet extra je fotomap te downloaden. Kan makkelijk foto's wisselen. Erg mooi geworden. Het enige is dat door het wisselen, de foto's die ik iets verkleind had, weer teruggeschoten waren naar het origineel en dat had ik de laatste keer niet in de gaten. Heel klein detail.

Snelle service mooie kwaliteit

Enige in nederland waar je zoveel foto’s met zo veel verschillende patronen kan laten afdrukken. Drie jaar geleden al een doek besteld en nu weer. Zijn er blij mee.

Mooi en goede kwaliteit

Collage op poster 50x70 cm

Doordat ik twee klassen van een school op foto moest zetten, heb voor 2 posters gekozen zodat men dit in de klas kon ophangen en vanuit daar de foto’s kunnen bestellen. Was erg geslaagd !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

HET WAS EEN MAKKELIJKE SITE OM EEN MOOIE COLLAGE TE MAKEN OOK OUDERE FOTO 'S GEBRUIKT MAAR DE COLLAGE IS SUPER DUIDELIJK OP CANVAS AFGEDRUKT

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en alles netjes geregeld

Prima geregeld. Duidelijk, op tijd en nette service. Kwaliteit is top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles goed: prijs kwaliteit, communicatie en resultaat 👍

Alles goed, product, communicatie, prijs kwaliteit.

Geweldig resultaat

Snelle levering en prachtig eindresultaat

Gewoon goed

Mooi product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne website om een collageposter te maken. Werkt goed en makkelijk. Snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie duidelijke foto's op aluminium

Makkelijk foto's te plaatsen, fijn dat je kunt kijken hoe de kwaliteit van de foto is. Snelle levering en heel zorgvuldig ingepakt. Ik maak hier vaker nog een collage.

Gewoon TOP

Gewoon TOP

• Zou u ons aanbevelen? Ja

zag er goed uit en super snelle levering

ik heb hier nu voor de eerste keer besteld,en was zeker tevreden hoe het er ziet. de levering was ook kurig netjes. niets te klagen.

Aanrader!!

Website is heel overzichtelijk, snelle levering en mooi product! Zeker een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk programma, verzending goed te volgen en op tijd en netjes verpakt binnen. Prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het ziet er prachtig uit en alles keurig op tijd geleverd.

Het ziet er prachtig uit en alles keurig op tijd geleverd. Perfect.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, goed geleverd en product is top

Prima product, goed werkende site en goed geleverd conform verwachting

Snelle verwerking

Mooi eindprduct!

Snelle levering, goede kwaliteit

De levering van ons bestelde product was super. Snel en goede kwaliteit. Ook netjes en zorgvuldig verpakt. Wij zijn erg tevreden.

Super kwaliteit

Het maken van de collage gaat op een makkelijke manier, dat was erg prettig. Het eind resultaat is ontzettend mooi, de kwaliteit is top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles perfect, scherpe foto en super veilig verpakt.

perfekte snelle bediening!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en mooie heldere kleuren!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Supersnel geleverd voor een prima prijs !

Snel geleverd, je kunt zelfs kiezen op welk tijdstip je pakket afgeleverd gaat worden (wat ze ook nakomen) en kwaliteit/prijsverhouding perfect! Zeker voor herhaling vatbaar.

geweldig

Inmiddels voor de 2e keer een collage gemaakt. Super eenvoudig en leuk om te doen. Zo geef je iemand, of voor jezelf) een mooie herinnering.

Zonder meer geweldig

Mijn eerste bestelling bij Easycollage. Alles is heel duidelijk aangegeven hoe je je collage moet maken. Ook de verzending van mijn collage ging super. Heb een collage van 32 fotos gemaakt op alu. Als ik er weer een nodig heb maak ik hem weer hier. TOP

Over EasyCollage

Filter op Taal