Heel blij met het resultaat!

Meerdere websites hiervoor geprobeerd, maar liep steeds vast of gaandeweg bleek ik toch niet te kunnen doen wat ik wilde maken. Bij EasyCollage verliep het proces echt heel soepel. Heel makkelijk en het product ziet er in het echt precies zo uit als ik hoopte! Volgende keer ga ik zeker weer hier bestellen!

Werkt super makkelijk! Ik had een dubbele foto gedaan, werd ik heel vriendelijk van op de hoogte gesteld, kon ik nog aanpassen. Achtergrond werd mooi door getrokken voor me, en ook nog eens snel in huis! Ik ben meer dan tevreden!

Mooi, makkelijk en snel!

Mooi makkelijk en snel

Prachtig had alleen de verkeerde besteld

Schitterend kleuren zijn erg mooi

Makkelijk met een mooi resultaat.

Eenvoudig programma om snel je foto's te up loaden en in je collage te plaatsen. Je krijgt ook te zien of je foto's van goede kwaliteit zijn of niet. Snel bezorgd en een mooie kwaliteit van poster.

Wederom tevreden

Snelle levering, mooi resultaat

snelle service en goede kwaliteit

Ben bij EasyCollage uitgekomen doordat zij een format hadden waarin ik veel foto's kwijt kon. Desondanks toch een goede collage met scherpe foto's

Simpel om via website zelf, naar eigen smaak / keuze, de collage in elkaar te zetten. Snelle levering en eindresultaat is supermooi geworden, erg blij mee

Het perfecte kado en supersnel geleverd! Heel blij mee...

Prachtige fotocollage!

Fotocollage gemaakt op canvas. Super makkelijk, prachtige foto’s en een snelle service

Uitstekend geholpen en mooie collage

Bij bestellen bleken de foto's niet helemaal goed te staan. Direct gemaild en snel reactie terug, bestelling werd weer open gezet en kon het aanpassen. Daarna werd collage twee keer geleverd, de onjuiste eerst (die was ondanks snelle aanpassen toch door). Wederom gemaild en wederom snel reactie op mail, de juiste bleek ook al in productie genomen en al bijna klaar, werd diezelfde dag nog verstuurd, dag erna in huis. Collage zelf erg mooi, diverse foto's op plexiglas.

Prachtig mooi geworden !!!

Gemakkelijke bediening zelfs via de telefoon. Eerste keer met Easycollage gewerkt. Snelle verzending gied verpakt. Ben er super blij mee.

snelle afhandeling en zeer netjes

Zeer positief. Snelle afhandeling en zag er netjes uit.

makkelijk, mooi, snel

de site is erg gebruikersvriendelijk. De keuze aan achtergronden is zeer divers. Het eindresultaat was heel mooi en snel geleverd!

goede kwaliteit, goed verpakt, mooi uitgevoerd

In één woord: uitstekend!

geweldig

Ik heb al meerdere collages gemaakt met jullie producten. Het is tot nu toe altijd een succes geweest. Ik heb het resultaat zeker met mijn vrienden en familie gedeeld. Ik krijg altijd leuke reacties. Het materiaal is mooi van kwaliteit. De foto's scherp en preventief te toetsen door de tool. Leuke sjablonen etc... mooie prijs. Ook eenvoudig te maken.

Snelle levering En kwaliteit is zeer goed.

Top !

Super mooi !

Top!!!

Ik heb een fotolijst besteld. De service was super. Ik had er een beetje haast mee en easycollage heeft er ondanks een langere levertijd toch voor gezorgd dat ik de lijst op tijd heb ontvangen. Daarnaast was de kwaliteit echt super.

Top kwaliteit en snelle levering

Top kwaliteit en snelle levering

juiste prijs voor juist produkt

Opmaken van collage ging gemakkelijk - bestelling verliep vlot - vertraging in levering - goed gecommuniceerd Best tevreden met het resultaat

Makkelijk en snel!

Handige lay-outs, makkelijk aan te passen, duidelijk mbt de kwaliteit (smiley), leuk om mee bezig te zijn! Alleen jammer dat je met veel foto's (ik had er ongeveer 30) niet een kleiner formaat kan kiezen, dan meteen 60x60. Wel super snel binnen en goede kwaliteit!

Het is precies geworden wat ik voor ogen had. Perfect verpakt en goed afgeleverd. Ik kan iedereen aanraden hier iets te bestellen!

Mooi materiaal, scherpe afbeeldingen en snelle levering!

Blij met de poster. Het programma is gebruikersvriendelijk en het resultaat is heel mooi.

Super leuk origineel cadeau geworden

Prima! Makkelijk gemaakt en netjes afgeleverd