Prachtig!

Easy collage was mij onbekend. Je kan prachtige collages maken. De werking om foto's up te loaden ging heel vlot alsook om de collage te maken. Het resultaat is prachtig. De kleuren zijn exact dezelfde gebleven als de foto's. Deze site is een aanrader.

Goede kwaliteit, mág goedkoper!

Ik heb een poster besteld en ben zeer tevreden over het resultaat. Zoals ik de foto's erin had gezet, zo was het in werkelijkheid geworden. Daarnaast was de kwaliteit van de foto's hoog. Toch vind ik ca. 25 euro voor een papieren afdruk erg veel geld. Maar daar heb ik met het volle verstand voor gekozen :)

Snelle levering, meedenken om het product nog mooier te maken, snel reactie. Mijn omgeving vind het super mooi en ook aanbevolen, de website doorgegeven.

Snelle en zorgvuldige uitvoering onze vraag om een collage op canvas af te drukken en in te lijsten.

Met handig gebruik van de website van EasyCollage hebben we op een snelle manier in enkele dagen voor een prachtig cadeau voor de 90 jarige kunnen zorgen.

Afspraak gemaakt bestelling gedaan ik ben 00% tevreden 100100 1%#

Keuzes gemaakt fantastisch.

Wauw

Super mooi, goede kwaliteit! In een woord geweldig!

Snelle levering en haarscherp

Ik belde ivm dat ik de lijst graag eerder wilde Ze hebben zich meteen ingezet en ik had het op de dag dat ik het kado nodig had. Echt super

Zo blij met de collage die we hebben gemaakt. Hoge kwaliteit van de foto’s, mooie canvas, snelle levering

Zeer goed!

Snelle levering en mooie kwaliteit van de canvascollage.

Top resultaat. Heldere foto’s en op tijd geleverd.

Mooi resultaat.

Hele goede ervaring

Heel gebruiksvriendelijke site. En Ik had het verzoek gedaan of de collage niet een dag eerder verzonden kon worden, omdat mijn het voor mijn moeder was op de IC met Corona. Ik kreeg meteen reactie terug dat dat geen probleem was. Zo fijn! Inmiddels is mijn moeder van de IC en nu geniet ze elke dag van haar collage.

Mooie collage!

Mooie fotocollage, goed afgedrukt. De eerste zending wed er een foto te klein afgedrukt. Na overleg is alles opnieuw afgedrukt zonder gedoe. Dus mijn ervaring is top!

Ik had veel verwacht, maar toen ik de doos open maakte was het meer dan verwacht. Zo mooi en helder de foto's. Ik zal zeker nog vaker bestellen!!!

Heel goede service

Nadat de eerste foto binnen kwam met schade, hebben we binnen 3 dagen een nieuwe ontvangen.

Gebruiksvriendelijk en snelle service

Ik vind de tool super handig werken, er is keuze genoeg uit standaard opmaak sjablonen en de service was super snel. De kwaliteit is ook top, ik heb een collage op plexiglas gemaakt, en die is mooi afgewerkt en stevig qua ophanging. Het is niet goedkoop maar het zeker waard

Goede kwaliteit en snelle levering. Ben er erg tevreden mee!!

Goede kwaliteit & service!

Ik had de fotocollage eigenlijk te laat besteld en op korte termijn nodig voor een verjaardag. Op verzoek heeft Easycollage extra snel geproduceerd en mij op de hoogte gehouden van de verwachte leverdatum. Hij was op tijd binnen en de kwaliteit is prachtig! Ontzettend blij met de goede service. Bedankt!

Alles volgens afspraak

Vlot en nestjes. Mooi afgewerkt

Vlot en nestjes. Mooi afgewerkt

Superleuk

Kleine tip..tekst die je kan invullen, verplaatsbaar maken bij invullen in de foto.. dat lukte mij niet

Bijna perfect!

Deze canvas laten maken voor de 92ste verjaardag van mijn moeder, alle kinderen, kleinkinderen en achter kleinkinderen bij elkaar. .. morgen is ze jarig, ben benieuwd naar haar reaktie. Hoewel ik me vergist heb in de grootte.. krijgt een mooi plekje boven de bank

Fantastisch mooi resultaat

Heel mooie fotocollage ontvangen van plexiglass...heel erg mooi en nog bedankt voor de snelle service!!!!

mooie collage, snelle levering!

Mooie collage, precies wat ik bedoelde! Snelle levering, goed en zorgvuldig verpakt. Geleverd met een goed en stevig ophang systeem. Heel tevreden!

Heel mooie fotocollage en lijst. Geweldige service!

Wij waren laat met het bestellen van de fotocollage. Een geschenk voor onze (schoon)vader die 80 werd. Toen we het uitlegden aan de mensen van Fotocollage hebben ze hun best gedaan om het toch op tijd geleverd te krijgen en met succes! Hartelijk dank daarvoor!

Mooie kwaliteit en snelle levering

Ik heb nu voor de tweede keer een grote fotocollage op canvas besteld. De vorige heeft meer dan 6 jaar gehangen, de kleuren en vorm van het doek zijn nog als nieuw. Het is niet goedkoop, maar je krijgt waar voor je geld. Het enige minpunt is dat het formaat 150x100 cm uit het assortiment is gehaald. De overige formaten zijn wat klein voor een grote muur.