geweldig

Al meerdere malen bestelde ik een collage bij EasyCollage. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit, snelle levering en persoonlijke contact! Er werd zelfs contact opgenomen om iets te checken tav de duidelijkheid van een bepaalde foto in de collage, heel attent! Absoluut aan te bevelen voor een mooi product!

precies zoals ik dacht dat het zou zijn.

Makkelijk in het gebruik en leuk in te delen.

Top kwaliteit en service

Absoluut naar wens

Canvas

Canvas afdrukken zijn heel mooi. Afwerking canvas aan de hoeken kan scherper en de baklijst heeft aan de hoekjes kleine beschadigingen

Correct, rappe levering, veel keuze en mooie foto's

Heel tevreden over de hele lijn

Mooi resultaat snelle levering

Ik had een collage gemaakt met de bestaande lijstjes op de canvas. Het resultaat zag ee echt mooi uit allemaal verschillende lijstjes en de bladeren eromheen is echt mooi. Dus we zijn heel blij met dit cadeau voor oma.

Mooie kwaliteit en super handig, alle foto's in 1 overzicht.

Mijn vriend is in 2017 begonnen met een jaar collage te maken. Als verrassing voor mij. Super lief! Inmiddels zijn we twee jaar verder en hangen er al 3 collages aan de muur. Afgelopen jaar hebben we ook echt een paar momenten gehad, kom even een foto maken voor ons jaaroverzicht. Hierdoor word je wel bewuster van je leven, wat je mee maakt en dat je sommige dingen niet moet vergeten om vast te leggen zodat je er aan herrinderd wordt wat je allemaal mee maakt. Én zo kan je langer nagenieten aan dat mooie moment. Heel handig dat je in een poster meerdere foto's kunt plakken, snelle levering en fijn dat ze aangeven (tijdens het maken van de collage) dat de foto's van goede of juist van niet goede kwaliteit zijn.

Snelle levering, mooie kwaliteit en zorgvuldig ingepakt!

Geweldig!!!

We hebben onze collage op aluminium binnen en het is in 1 woord: geweldig!!! Een prachtige collage als aandenken aan onze reis naar Australië! Dit is voor het eerst, dat ik iets bestel op aluminium. Mooi zeg, de kleuren zijn heel helder. Ik vind het mooier, dan ik had verwacht... :-)

Prima !!

Heel goed kwaliteit van foto’s en papier! Super snel afgeleverd!

Leuke collage

Jullie hebben leuke lay-outs om eenvoudig zelf iets moois te maken. Wel flink aan de prijs en een afknapper dat jullie logo onderaan op de voorkant prijkt. Dit heb ik nog niet eerder mee gemaakt. Als ik het eerder gezien had, had ik het niet besteld!

Mooi en Snel

de collage was eenvoudig samen te stellen en werd snel afgeleverd na bestelling. Heel fijn!

Mooi, makkelijk en snel

Makkelijk een mooie collage maken. Levering super snel.

Makkelijk in gebruik

Erg makkelijk programma en super snelle levering! Ik heb gekozen voor een opmaak, alleen vond ik deze wat tegenvallen, veel witte stukken, niet evenredig gevuld. Verder goede kwaliteit foto afdruk en ook handig dat de tool erbij zit diende foto's controleerd op scherpte.

Ook deze keer is hij weer mooi

Goede kwaliteit snelle levering, goed verpakt Volgende keer bestel ik weer hier

Ziet er heel mooi uit en de foto's zijn heel scherp.

Het resultaat is prachtig. Ik had echter wel graag nog meer mogelijkheden gezien met betrekking tot het personaliseren (type, grootte, kleur, etc van tekst en het bewerken van foto's, kaders, ...).

Voldeed aan de verwachtingen.

Goed verpakt, perfect beschermt voor transport, afgeleverd op vermelde datum.

Naast uitzonderlijke kwaliteit ook een geweldige klantvriendelijkheid

Met onze bestelling is er iets fout gegaan met de plaatsing van de foto's. Bij ontvangst van de - overigens prachtige - collage op linnen, zagen we pas dat de foto's waren weggezakt achter de betreffende mallen. Op de vraag of we tevreden waren over de kwaliteiten, heb ik gewezen op de foutjes die wij zelf hadden gemaakt en dat wellicht er nog een extra controlefunctie in het programma kon worden ingebouwd. De reactie was super: We mochten de collage waarin de foto's waren weggezakt opnieuw indienen, kosteloos. De collages waren een cadeau voor onze kinderen die hier nu met alle plezier dagelijks naar kijken.

Werkt perfect

Je foto aan klikken en er een collage van maken . Leuk om te doen en leuk om op te hangen . Keurig ingepakt en tijdig geleverd , prima hoor Nog bedankt voor dit alles

Hele mooie collage bij easycollage gemaakt, snelle service. Hier ga ik zeker nog vaker een collage bestellen.

erg mooi!!

De collage ziet er opnieuw prachtig uit. Net als alle eerder bestelde producten.

Heel mooi

Precies zoals ik ontworpen had. Mooie kleuren en erg scherp. Heel blij!

Prachtige fotocollage op aluminium

De fotocollage op aluminium was eenvoudig samen te stellen en werd snel, goed verpakt en in goede kwaliteit afgeleverd.

Prachtig

Het is nog mooier geworden dan ik zelf had gedacht top!!!

Snel goed en redelijk goed in te vullen

De foto's waren bijna allemaal zo te modificeren zoals ik ze wilde hebben, 1 kon ik niet zo maken als ik wilde dat liet het programma of de keuze tussen de vele verschillende mogelijkheden niet toe. De canvas lijst werd ook 1 dag later geleverd dan beloofd maar nog steeds op tijd. Verder waren jullie de meest uitgebreide en hey best te optimaliserende programma