Effectief!

Super makkelijk te maken en snelle service. Resultaat is top.

GEWELDIG!!

Ik had via de website een collage besteld, maar per ongeluk de verkeerde afmeting aangeklikt. Ik heb gelijk het contactnummer op de site gebeld en de medewerkster van EasyCollage heeft e.e.a in het systeem gewijzigd. Omdat ik een grotere afmeting nodig had, moest ik natuurlijk bijbetalen. Ook dat ging heel soepel. Ik ontving een mail met het nog over te maken bedrag. Aflevering op tijd en de kwaliteit is echt top!! Ik zal in de toekomst zeker nog eens bij EasyCollage bestellen!!

Ik ben super tevreden!

Heb een collage en een enkele foto laten afdrukken. 40 x 50 cm. Ik ben erg tevreden! Kan er elke dag opnieuw van genieten. Goeie kwaliteit.

Ik ben heel tevreden👍👏

Had geen ervaring met het maken van een collage of fotoboek. Ben per toeval bij easycollage terecht gekomen en alles verliep soepel, simpel. Ik kan EasyCollage bij iedereen aanbevelen.

De collage is erg mooi geworden. Door de snelle levering was hij ook op tijd om als verjaardagscadeau te geven. Het maken was eenvoudig. Alles bij elkaar een prima ervaring.

Snelle levering, super mooie collage op canvas! Met natuurlijk héle leuke foto’s :-)

Goede ervaring - voor herhaling vatbaar!

Snel en goed geregeld

Zeer tevreden!

Hij is prachtig!!

Kleurrijk en precies zoals ik me had voorgesteld!

Super website en postercollage

Fijne website mbt maken van de collage! Snel geleverd. Precies zoals verwacht. Tevens mooie posterhanger! Erg blij met het resultaat!

Super blij met mijn poster 60 bij 60. Makkelijk om te maken en super snel geleverd.

Kwaliteit En snelle levering

Zeer tevreden over onze mozaïek canvas van 100x80 cm. Door het handige programma kan je zelf gemakkelijk een beetje puzzelen om de juiste foto op de juiste plek te krijgen. Foto's bleven mooi scherp, binnen een paar dagen al in huis.

Uitstekende kwaliteit.

Hele goede kwaliteit, wordt snel geleverd in een goede verpakking. Aleen de prijs is aan de hoge kant. Maar verder dik tevreden!

Super snel geleverd en super kwaliteit geprint!

Super snel geleverd en super kwaliteit geprint!

Tevreden. Wel om telefonische kwaliteitsinfo gervraagd maar niet gekregen

Bewerkte foto's werden als slechte kwaliteit gemarkeerd. Jammer.

Mooie collage

Duidelijk, makkelijk, vlotte afwerking.

De site was makkelijk in de omgang en zeer duidelijk. Een snelle en keurig verpakte aflevering.

Zeer fijne ervaring

Fijne en snelle servicr

Uitgebreide keuzemogelijkheden, een gebruiksvriendelijke site en een snelle service! Perfect!!! Het resultaat van mijn collage-poster is fantastisch mooi. Een echte aanrader.

Prachtig resultaat!

Mooie en sfeervolle uitstraling van de print. Ik ben blij met mijn collage.

Geweldig zo mooi

We hadden een collage gemaakt met foto’s , we kregen netjes een mail dat een foto de kwaliteit niet heel goed was , netjes opgelost door de Mw aan de telefoon , met spoed een andere foto ingestuurd en netjes op de afgesproken datum geleverd !!!

Heel mooi!

Ik heb 2 canvas lijsten besteld op zondag en ik had ze dinsdag al binnen. Supersnel! Dus inderdaad een 24 uurs bestelling! Ze zijn heel mooi en netjes gemaakt en de foto,s zijn heel duidelijk. Dus ik ben heel tevreden! Ik houd jullie in gedachten voor een volgende keer.

Makkelijk verwerken; snelle levering; prima kwaliteit.

Jammer was, dat er niet een poster-indeling is met in het midden een panorama-foto. Verder zeer tevreden (5 jaar geleden bij een vorig jubileum ook een familie-poster besteld).

1ste keer bestel met Easycollage en supertevreden

1ste keer bestel met Easycollage en supertevreden. De collage was precies hoe ik het wilde. Een aanrader.

Bij het maken van de collage had ik wat vragen. Mailtje gestuurd en volgende dag al antwoord. Zeer vriendelijk en duidelijk antwoord. Het resultaat van de collage was heel mooi. Mooie kwaliteit, onzichtbaar ophangsysteem. Werd geleverd binnen de termijn. Kortom, een aanrader!

Makkelijk te bestellen en heel snel!

De bestel site is heel duidelijk en je wordt stap voor stap door het bestelproces geleid. Een oplettende medewerker had iets afwijkend op een foto opgemerkt en onmiddellijk doorgegeven zodat deze op tijd kon worden aangepast. De levering was super snel.