Zeer te vreden

Gekregen wat ik besteld heb en gebracht hoe ik het hebben wil.

Gewoon goed

­čĺ¬

Snel en kwalitatief!

Twee posters voor goede vrienden besteld, moest het alleen de volgende dag al hebben. Nog gebeld van te voren, want de meeste leveranciers hadden een aantal dagen levertijd. Gelukkig ontving ik de volgende dag eind van de ochtend al de twee posters. Ze zijn erg handig te maken en te bestellen! Maar vooral erg blij met de kwaliteit en snelle levering. Bedankt :)

Heel erg tevreden

Makkelijk programma.Mooi resultaat. Snelle levering.

Heel eenvoudig een mooie collage gemaakt

Al meerdere keren heb ik een collage op poster gemaakt. Steeds naar volle tevredenheid. Makkelijk programma, goede kwaliteit, redelijke prijs en snelle levering.

Goede service en mooie kwaliteit!

Ik werd keurig gemaild over mijn bestelling omdat er een foto niet scherp over zou komen op mijn gemaakte collage, ik heb de collage kunnen herstellen en hij werd heel snel geleverd in prachtige kwaliteit­čĹŹ

Zeer goede service

Voor het eerst iets besteld maar zeker niet de laatste. Ik maakte zelf de fout om een dubbele foto te plaatsen in mijn collage. Maar werd per mail op de hoogte gebracht om even naar mijn collega te gaan kijken en een andere foto op te zoeken die ik kon gebruiken. Zodat ze mijn bestelling konden afmaken.

Gebruiksvriendelijk en goede service

Gebruiksvriendelijk en goede service

Fantastisch resultaat!

Vlotte service, makkelijke site en een geweldig resultaat. Wel wat een de prijs, tikkie aan de hoge kant.

TOP!!!

TOP

Zeer positief!!

Helaas ben ik digitaal niet zo handig­čśé Maar dankzij de kennis en vooral het geduld van uw medewerkers is het een fantastische collage geworden. Volgende bestelling volgt zeer snel want met jullie ben ik verzekerd van een mooi product!

Topservice: goed te bereiken en behulpzaam!

Product ziet er ook super uit!

Het pakket was niet aangekomen bij mij, na 1 mailtje werd er direct gereageerd en had ik de foto toch op tijd!

Zeer snelle en goede service

Mooie kwaliteit

Makkelijk besteld en correcte afhandeling.

uitstekend

De collage is makkelijk te maken .

Super kwaliteit

Eenvoudig te maken, foto kwaliteit beoordeling was heel handig. En super snelle service. Kwaliteit van canvas is top net als ophangsysteem. Super blij mee!

Gewoon fantastisch!

Super mooie collage! De ene dag gemaakt en besteld en de volgende dag al geleverd thuis. Top kwaliteit! Ontzettend tevreden. Dit was mijn eerste bestelling, maar zeker niet de laatste.

Snel en mooi

Simpele layout om zelf te doen, verschillende opties, goede communicatie via mail. Een aanrader.

Mooie collage

Zeer goede ervaring met een mooi product

Ik ben er erg blij mee.

Makkelijk programma om mee te werken. Het canvas was ook heel snel klaar en erg fijn dat het ook opgehaald kan worden. Tip: Het zou leuk zijn als een print om forex mogelijk zou zijn.

goede kwaliteit en snelle levering

Zeer tevreden over de mooie kwaliteit, de snelle levering en de goede service.

wederom prachtige collage

Prima kleur en afdruk

Snelle levering en prachtige poster ontvangen

Met de collagemaker was het eenvoudig om een mooie collage te maken. Vervolgens een paar dagen later de poster geleverd gekregen. Snelle service!

Fantastisch!

Een canvas collage besteld, 2 dage later had ik hem al... verzending tot op de seconde kunne volgen... met een zeer mooi resultaat! Enorm blij, en veel positieve reacties. Ook van prijs is dit ideaal! Zeker een aanrader!