Prettig programma, mooi resultaat

Duidelijke ontwerpsite, goede communicatie en mooie plexiglas collage.

Heel mooi resultaat ! De houten lijst maakte het helemaal af!!! Heel tevreden

Prachtige collage

Mooie kwaliteit papier, duidelijk en mooie kleuren. Snelle levering

Alles is voor verloren en ziet er goed uit

Super!!

Super service en een super mooi canvas!!

Top resultaat

Goede kwaliteit, netjes verpakt, goede service en eurocollege ontdekte zelf de klacht. Top geregeld!

Product en levering: uitstekend!

Mooie poster, snelle levering, dus....heel tevreden!!

Snel en makkelijk leuke collage gemaakt

Ik zocht tussen de verschillende collage aanbieders, maar deze ging t gemakkelijkst. Netjes geprint en snel afgeleverd. Fijn! Kan nog beter door haakjes mee te leveren op foto lijst. Ander ding dat je nog meer de foto’s self kan customizen, bvb een foto smaller te maken waardoor een andere juist breder wordt. Zou moeten kunnen toch?

Mooie collage, snelle levering

Heel erg tevreden

Fenomenaal

Bestellen en uploaden foto's ging super makkelijk, duidelijke track en trace en fantastisch product binnen gekregen.

Super mooi.

Goede service, mooie kleuren,snelle levertijd. Easy Collage, goed bereikbaar voor vragen.

Superfijn!

Fijne website, waar je in een handomdraai een mooie collage kunt maken. Ik had specifieke plannen met mijn collage, dus heb ik contact gezocht en de digitale bestanden opgevraagd. Tegen betaling natuurlijk. Dit was geen probleem. Communicatie via mail verliep erg vlot en duidelijk. Al heel snel had ik mijn bestanden ontvangen in geweldig formaat. Ik ben zeer tevreden!

Kwaliteit zienderogen achteruit gegaan

Een paar jaar geleden heb ik een collage gemaakt en die was Super!! En van die collage heb ik een kopie gemaakt op de site en een paar foto's veranderd. de hele collage van de nieuwe afdruk is zienderogen donkerder. Dat is echt mega balen!!!

Prachtig!

Easy collage was mij onbekend. Je kan prachtige collages maken. De werking om foto's up te loaden ging heel vlot alsook om de collage te maken. Het resultaat is prachtig. De kleuren zijn exact dezelfde gebleven als de foto's. Deze site is een aanrader.

Goede kwaliteit, mág goedkoper!

Ik heb een poster besteld en ben zeer tevreden over het resultaat. Zoals ik de foto's erin had gezet, zo was het in werkelijkheid geworden. Daarnaast was de kwaliteit van de foto's hoog. Toch vind ik ca. 25 euro voor een papieren afdruk erg veel geld. Maar daar heb ik met het volle verstand voor gekozen :)

Snelle levering, meedenken om het product nog mooier te maken, snel reactie. Mijn omgeving vind het super mooi en ook aanbevolen, de website doorgegeven.

Snelle en zorgvuldige uitvoering onze vraag om een collage op canvas af te drukken en in te lijsten.

Met handig gebruik van de website van EasyCollage hebben we op een snelle manier in enkele dagen voor een prachtig cadeau voor de 90 jarige kunnen zorgen.

Afspraak gemaakt bestelling gedaan ik ben 00% tevreden 100100 1%#

Keuzes gemaakt fantastisch.

Wauw

Super mooi, goede kwaliteit! In een woord geweldig!

Snelle levering en haarscherp

Ik belde ivm dat ik de lijst graag eerder wilde Ze hebben zich meteen ingezet en ik had het op de dag dat ik het kado nodig had. Echt super

Zo blij met de collage die we hebben gemaakt. Hoge kwaliteit van de foto’s, mooie canvas, snelle levering

Zeer goed!

Snelle levering en mooie kwaliteit van de canvascollage.

Top resultaat. Heldere foto’s en op tijd geleverd.

Mooi resultaat.

Hele goede ervaring

Heel gebruiksvriendelijke site. En Ik had het verzoek gedaan of de collage niet een dag eerder verzonden kon worden, omdat mijn het voor mijn moeder was op de IC met Corona. Ik kreeg meteen reactie terug dat dat geen probleem was. Zo fijn! Inmiddels is mijn moeder van de IC en nu geniet ze elke dag van haar collage.

Mooie collage!

Mooie fotocollage, goed afgedrukt. De eerste zending wed er een foto te klein afgedrukt. Na overleg is alles opnieuw afgedrukt zonder gedoe. Dus mijn ervaring is top!