Heel attent en een perfect resultaat: Zéér tevreden!

Ik ben na het inzenden van mijn collage attent gemaakt op enkele slechte foto's in het geheel en een dubbele foto. Dat heb ik daardoor kunnen herstellen. Het contact liep via de mail, was gericht op mijn gewenste product en persoonlijk. Ik was blij verrast! En het resultaat is in één woord geweldig.

De collage op canvas is heel mooi

Het is heel eenvoudig om je leukste foto's in je interieur te zetten. Je eigen collages! Heel leuk!

Super tevreden

Een fotocollage maken op canvas heel eenvoudig. Een sjabloon kiezen en dan de foto s een voor een erin downloaden. Tekst erbij zetten, al bij al in een half uurtje klaar. Binnen 2 dagen in Belgie geleverd. Heel tevreden over het resultaat, top!

Snel, goed!

Was wel opgerold! Jammer

Geweldige kwaliteit

Snel en efficiënt

super ervaring!

ja heel tevreden met mijn fotoprint. Het was een mozaïek van foto's, die ik zelf thuis heb ingelijst met een lijstje van de Action, een mooie low-budget manier om een leuk resultaat te bereiken. Ik had ergens een dubbele foto geplaatst en werd meteen gemaild met de vraag of ik die foto niet wilde omruilen voor een andere. Super klantgericht dus! En de 'vertraging' in het drukken van de collage viel alles mee. Sterker: die was er dus niet. Ik had de foto meteen de volgende dag binnen, precies zoals eerder aangegeven.

Wow

Mooie kleuren en snelle levering. En top verpakt.

De hele bestelling is perfect verlopen

Zeer attent bedrijf. gaf een reactie dat 1 foto van mijn collega qua kwaliteit niet optimaal is waardoor ik dit heb kunnen aanpassen. Zeer tevreden over dit bedrijf.

Een prachtige poster.

de poster was geweldig mooie heldere foto`s voor mijn dochter die 50 jaar wordt

Prachtig resultaat!

En met kritische blik van essycollage als het gaat om weergave foto’s in framework

Prima product en vlotte levering

Makkelijk, goed en snel

Snelle levering! Mooie kleuren! Goed gespannen op het doek!

Blij verrast super mooi en kwaliteit

Mooi mooie kwaliteit aanrader

Super service!

Ben erg blij met het resultaat van de collage. De gevraagde afmeting was niet standaard, maar dat was geen probleem. Ik kreeg een persoonlijke e-mail om een foto te vervangen die niet geschikt was om te verwerken. Nieuwe foto ge-uploed en de volgende dag werd de collage bezorgd. Ik ben zeer tevreden!

Het is een super mooie foto collage geworden en snel geleverd. We kunnen hem dan ook zeker aanbevelen

Super mooi en snel geleverd

Super handig te maken en echt snel geleverd

Snel en goede kwaliteit!

Makkelijke ondersteuning. Fijn!!

Heel mooi geworden. Ik vond canvas al mooi maar deze op aluminium is nog mooier. De foto’s zijn scherp en kleurvast. Toppie. Ik dacht dat 120 cm te breed zou zijn maar nu had ik hem nog wel groter gewild. Op naar de volgende bestelling.

Ziet er mooi uit juiste afmeting en snel geleverd

Prachtige collage

Goede kwaliteit van foto's en een handig programma om de collage te maken. Poster blijft mooi, ook na jaren.

Supermooie collage op aluminium

Nu de 2e keer dat ik hier een collage op aluminium besteld heb en ik ben weer heel tevreden. De foto's zijn prachtig van kleur met een mooie matte afwerking. De levering was ook heel snel. Echt een aanrader!

Goede en snelle service.

Ik had mijn collage besteld maar blijkbaar met hele onduidelijke foto’s. Dus ik kreeg een mailtje waarin ze dit aangaven zodat ik de foto’s alsnog kon aanpassen. Dat vond ik erg netjes dat ze dat deden. En daardoor heb ik nu een prachtige collage.

Ontzettend mooie posters!

Goede kwaliteit en goed meegedacht in het hele proces door de medewerkers van EasyCollage.

prima service!!

prachtige collage poster. Ik werd een paar keer gebeld met de mededeling dat er een dubbele foto in stond of dat de pixels niet zo goed waren om af te drukken. Wat een prima service!