Super mooie fotocollege

Hele goede service,goed bereikbaar en fijne hulp.

Goed en snel

Ik vond de website om de collage te maken makkelijk te gebruiken en als beloofd had ik het canvas snel in huis. Kwaliteit was goed, heel tevreden.

Uitstekende kwaliteit, handige website, erg tevreden

Mooi product, mooie print. Leuk dat het op alubond wordt gedaan; met met goede bevestigingspunten en goede afwerking. Niet super snel (niet vandaag besteld, morgen geleverd) maar voor zo'n product wil je liever goede kwaliteit, goed ingepakt (dus geen schade) en goede bevesigingspunten).

Hele goede service

Poster is van goede kwaliteit. Helaas was de eerste beschadigd door vervoer en na het opsturen van de foto's met de beschadiging de dag erna al een nieuwe in huis.

Snelle levering!

Mooi

Zo snel en zo mooi van de foto's!

Erg blij mee

Duidelijke foto’s goede service

Snel geleverd en prima resultaat

Snel geleverd en prima resultaat

Prachtige lijst

Makkelijk om een mooie collage te maken van onze trouwfoto’s gelijk een goed beeld ervan. Snel geleverd ben er heel blij mee ❤️

Geweldige mooie canvas

Ontzettend makkelijk om zelf een canvas te maken met eigen foto's! Wat een goeie kwaliteit.

Prachtige collage!!

Snelle levering,betaalbaar, mooie collage.

Makkelijk besteld en snel binnen

Het is makkelijk een collage te maken en de bestelling ging ook soepel

Hoge kwaliteit en zeer goede service

Voor de 3e keer een collage gemaakt en besteld via Easy Collage en wederom top kwaliteit (collage op aluminium) en na telefonisch contact was het mogelijk om deze collage de volgende dag al geleverd te krijgen. Kortom zeer goede service en zou Easy Collage zeker aanbevelen voor het maken van een collage

Heel blij met het resultaat

Heel blij met het resultaat en de snelle handeling! Topkwaliteit!!

Fantastisch mooie collage! Mooie kwaliteit

Echt erg leuk, snelle levering en super mooie kwaliteit!

perfect ziet er goed uit!!

perfect snelle service

Ruime keuze uit verschillende soorten ontwerpen collages. Besteld fotocollage op aluminium, volgens hun website duurt 4 - 5 werkdagen. Maandagavond besteld, volgende dag een bevestigingsmail ontvangen fotocollage is per post verzonden. Woensdag is het bezorgd. Zeer tevreden alles ging snel en goed.

Snel en simpel een superleuke fotocollage maken

Het was via het template heel makkelijk om veel foto's in één keer te uploaden en deze vervolgens te verschuiven/switchen naar de gewenste plek. Snel geleverd en goede kwaliteit!

Het eindresultaat is ver boven mijn verwacht

Heel eenvoudig om een fotocollage te maken met veel foto's en deze op canvas af te laten drukken. Ik wist niet goed wat te verwachten maar het eindresultaat is super. 80x50cm canvasdoek met 40 foto's in zwart/wit

Top, snel geleverd

Fijne site, makkelijk te doen. Duidelijk. Snelle service

Goede service & overzichtelijke website

Geweldig! Een duidelijke en handige tool op de website om je foto's in te bewerken. Foto's zijn zeer scherp op het eindresultaat. Ik kreeg helaas een collage die kapot was gegaan tijdens het transport maar ik kreeg zeer vlot een reactie van hun terug dat dit soms gebeurt bij de DHL. Ze hebben kosteloos nog dezelfde dag een nieuwe collage opgestuurd. Super service!

Top bedrijf

Vriendelijk,denken met je mee. Resultaat van mijn collage was uitstekend.

Snel geleverd en keurig verpakt en beschermd, mooie kwaliteit van foto collage.

Mijn ervaring is goed, erg snel geleverd wat fijn is en ervoor zorgt dat je terug komt bij dit bedrijf. De lijst had voor mij iets zwaarder gemogen voor dat geld wat ik eraan uit heb gegeven. Zag er wel keurig uit, maar een iets zwaardere lijst, had ook een luxere totaal uitstraling gehad, deze was erg licht.

Top afhandeling

Snelle en goede service Erg tevreden

Geweldig dat alle formaten foto’s in de collage kunnen en dat je alles nog kan bijstellen qua aantal en afmetingen.