Heel erg mooi geworden!

Prachtige kwaliteit, de foto's komen heel mooi en scherp uit op het aluminium

een makkelijke en duidelijke site met goed eindresultaat.

Foto's zijn makkelijk toe te voegen en de kwaliteit is ook zeer goed. De site is erg duidelijk en overzichtelijk.

super!

de software is zeer eenvoudig te gebruiken. We zijn zeer blij met het resultaat! Ontzettend snelle productie/levering

een zeer prettige ervaring

Een van mijn foto's was te klein voor de fotocollage, kreeg ik gelijk een email om een andere foto te plaatsen. Kon ik gelukkig ook het formaat van de poster aanpassen naar iets kleiner. Had telefonisch contact gehad met de eigenaresse, heeft mij goed geholpen door het programma en zei dat ik het teveel betaalde geld binnen enkele dagen terug gestort wordt. Super cool vind ik dat, super goede service.

Foto's niet passend

Ik had bij het maken van de collage 1 of wellicht 2 foto's die niet goed zouden passen wel met het gezicht er in. Nu kreeg ik de collage die ik voor moederdag voor m'n vriendin had bedacht. En wat zie ik er zijn wel 5+ van de 40 foto's die niet passend zijn. Dit is natuurlijk wel teleurstellend wanneer je iig minder verwacht.

Beste Romano, Bedankt voor de feedback! Inmiddels hebben wij contact gehad en een passende oplossing aangeboden. Hopelijk is de collage nu naar wens! met vriendelijke groet, EasyCollage

Gebruiksvriendelijk en vlot klaar

Heel makkelijk om collage te maken. Uploaden van foto’s gaat ook lekker vlot. Tussendoor schakelen van ene model collage naar andere model om te kijken of die misschien net wat leuker is gaat ook goed. Vanuit m’n luie stoel op mijn telefoon onze prachtige collage gemaakt!

Netjes en snel.

Ziet er netjes uit, en is eenvoudig om te maken.

Makkelijk en snel

Leuke voorbeeld collages. Makkelijk te maken en snelle levering. TOP!!!

Supermooi

Allebei (2) de collages online gemaakt via de website. Resultaat is fantastisch. De moeders waren heel blij met hun cadeau.

Supersnelle moederdag-levering en een prachtig plaatje!!

Snel, Goede prijs- kwaliteitsverhouding, Ondanks late bestelling, kon ik prima aangeven dat ik de foto graag vóór moederdag wilde hebben. Keurige prijs-kwaliteitsverhouding. Niks op aan te merken!!

Makkelijk, goede kwaliteit en snelle levering

Veel keuze aan collages, makkelijk te maken en super snel geleverd. Kortom: top!

Mooi en makkelijk

Makkelijk te maken Snel geleverd Mooi afgewerkt

Super tevreden

Mooie poster, snelle levertijd, niet te duur

super

erg makkelijk te maken, super kwaliteit!

Helemaal blij!!

Mooi collage, makkelijk zelf te maken. Supersnel verzonden en mijn moeder was helemaal gelukkig met de collage van haar kleinkinderen!

Verbazend mooi, de foto's zijn scherp!

Het was voor mij een gok om een grote poster te laten maken met 30 foto's, maar ik ben overtuigd. Hij is prachtig geworden!

Het resultaat is prachtig

Het is een gemakkelijk programma. Levertijd is precies zoals het beloofd is. Goed, stevig verpakt. Het resultaat is prachtig

Alles perfect.

Prijs, kwaliteit en levering heel goed.

Geweldig, aanrader!!

Voor een tweetal afbeeldingen van eigen foto’s een bestelling gedaan. Een op canvas, een op aluminium. Erg mooie resultaten, foto’s zijn scherp gebleven, kleuren helemaal goed. Daarnaast snel klaar en de fijne optie om ze zelf af te halen. Voor een klein bedrijf geven ze grote service!

zeer mooi product en supersnelle levering

Zeer mooie achtergronden voor de fotocollages en heel handig in gebruik. Daarenboven was de bestelling supersnel in België. Top! Ook het afgewerkt product is fantastisch. Mijn moeder, die het als verrassing ontving, was er helemaal gek van. Heel erg bedank.

Supergoed, supersnel!

Binnen 2 dagen geleverd en goede kwaliteit. Een aanrader!

kwalteit

Goede kwaliteit, op tijd geleverd. Zeker een aanrader voor fotowerk!!

geweldig in 1 woord

geweldig mooie poster

Mooi! Stevig papier, mooie kleuren, heldere foto's en snel geleverd!

We hadden de collage snel thuis. Maat was perfect, kleuren mooi helder, goeie kwaliteit papier. Kortom een mooi cadeau.

Mooie collage voor onze 3j samen

Prachtig afgewerkt resultaat! Niets op aan te merken!