Vlekkeloos!

Ik vond het heel gemakkelijk om de collage te maken. Nadat ik mijn bestelling plaatste, kreeg ik onmiddellijk een bevestigingsmail. Het pakketje kwam zeer snel thuis aan. Heel mooi, zonder beschadiging! Ik ben tevreden, en hopelijk mijn mama ook met haar kerstcadeau :)

prachtige poster

Snel geleverd, keurig verpakt en heel mooi

Superblij met mijn collage,goede kwaliteit en snelle levering.

Superblij met mijn collage,goede kwaliteit en snelle levering.

Fantastische collage

Snelle afhandeling, goede software, prachtig product: mooi papier, heldere afdruk, scherp en waarheidsgetrouwe kleuren!!

Mooi gemaakt Snelle levering.

Boven verwachting!

Ik maakte een fotocollage van oude foto's, gefotografeerd met mijn telefoon vanuit wat oudere albums. Had er rekening mee gehouden dat de kwaliteit daarom wellicht wat minder zou zijn maar tot mijn grote verrassing zijn de foto's op canvas superhelder, de kleuren zeer sprekend en het geheel is ook nog eens prachtig ingelijst. Ik ga hier iemand heel blij mee maken, bedankt!

Mooie collage

Onze poster collage was snel geleverd en het resultaat was heel mooi geworden.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Blij met hoe mijn collage er uit ziet! Goed van kwailiteit

Prachtige collage geworden , goede kwaliteit en snelle bezorging

Na plaatsen bestelling kreeg ik tot twee maal toe bericht of ik een correctie wilde aanbrengen eerst omdat er een dubbele foto tussen zat en een tweede bericht dat twee foto’s niet helemaal goed uitgesneden waren zodat er een hoofd af zou vallen Echt heel prettig

Uitstekende klantenservice

Na een niet tevreden bestelling, waarbij de kleuren er niet zo uit kwamen te zien als verwacht, konden wij gratis een nieuwe canvas bestelling/bedrukking doen.

top kwaliteit voor een eerlijke prijs

behulpzaam bij vragen om tot het juiste resultaat te komen

Heel goed meegedacht!

Mijn collage had wat minder scherpe foto’s, voordat Easycollage tot productie overging hebben ze mij gevraagd of dit de bedoeling was en boden mij aan om de foto’s wat scherper te maken. Goede service! Dank daarvoor!

Ik ben erg tevreden!

Supersnel service en top kwaliteit!

Eenvoudig te maken, snelle levering en een mooi resultaat

Het is heel eenvoudig te maken en er wordt goed aangegeven of de foto’s wel duidelijk zijn. Levering ook zeer snel.

Uitstekend product voor een schappelijke prijs.

Zie boven.

Goede service, mooie kwaliteit.

Fijne ervaring met dit bedrijf. Goed geholpen. Snelle levering

Gebruiksvruendelijk! Supersnelle levering! Prima kwaliteit!

Snelle verzending.

Waren erg alert toen bleek dat er een dubbele foto bijstond.

Goed geholpen door klantenservice tien ik dubbele foto,s had geplaatst in de collage .

Kwaliteit is een beetje dunnetjes maar ook niet heel erg duur. Ik dacht dat m’n plexiglas onder de krassen zat maar er zaten nog beschermlagen op haha, beetje dom van mij. Werd me goed en snel uitgelegd toen ik mailde. Al met al prima dus!

Snelle service en goede kwaliteit

Fijne tools op de website om handig een mooie poster te creëren. Snelle service en levering. De poster is van mooie kwaliteit en zat goed verpakt! Prachtig cadeau geworden dankzij EasyCollage.

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit foto's, snelle levering

Top gedaan

Top gedaan ! Boven verwachting erg mooi geworden !1

Top product snel geleverd

Het product is snel geleverd en zag er super uit. Meerdere foto´s op aluminium. Echt een aanrader. Prijs en kwaliteit zeker in verhouding. Ik kende Easy Collage niet. Nu zou ik weer naar deze partij gaan.

Kwaliteit voor een betaalbare prijs

Gemakkelijk te maken, veel keus en goede kwaliteit. Ben heel erg tevreden