Super goed

Keurig uitziende collage. Was alleen jammer dat hij niet thuis bezorgd is. We moesten hem afhalen bij een afhaalpunt

Snelle levering en prima kwaliteit

Mooie print!

Supermakkelijk om een collage samen te stellen, snel ontvangen en echt mooie printkwaliteit.

Goede service, snelle levering

Lekker makkelijk te maken

Snelle levering,makkelijk te maken,en erg leuk geworden! Ik ben er erg blij mee!

Prachtig gedaan … mooie kleuren

Snel en professioneel gedaan…heel goed

Snelle levering en kwalitatief zeer goed

Uitstende kwaliteit van de collage. En precies op tijd geleverd

Snelle levering, goede mail en telefonisch contact.

Geweldig, mooi resultaat

Makkelijk, snel en super mooi

Makkelijk te maken, prachtig resultaat, snelle levering, helemaal top.

Geweldig idee

Prachtige print, mooi en snel geleverd!

Wij wilden een afscheidscollage maken voor iemand die naar het buitenland ging, dus iets met een Nederlands tintje. EasyCollage heeft ruime keus hierin! Verder ging het toevoegen van de foto's heel makkelijk (fijn ook dat meteen de kwaliteit gechecked wordt). Bestellen ging makkelijk en binnen 2 dagen hadden we een prachtig en ingelijst afscheidskado voor een vriendin.

Makkelijk, snel en uitstekende kwaliteit !

Programma werkt makkelijk, snel en het eindresultaat wordt vooraf gedeeld. Binnen 2 dagen de canvas binnen met heldere foto's. De ontvanger was er buitengewoon blij mee!

Het bewerken van de projecten op en via de site is heel eenvoudig . Het resultaat is direct te aanschouwen. als je je compilatie dan later thuis krijgt is het overweldigend mooi en geheel compleet met evt .ophangsysteem en al. en dat alles voor een meevallende prijs. ik blijf zeker klant. Groetjes Joop

Grote collage besteld en binnen een dag bezorgd en goede kwaliteit. Helemaal blij mee!!

TOP

Mijn ouders heel blij gemaakt met de poster collage van de kinderen

Echt super mooi!!!

Snelle levering prachtig resultaat. Jarige blij.

Zeer mooie collage, eenvoudig gemaakt, snel geprint

Zeer goede webapp om de collage samen te stellen, intuïtief en makkelijk in gebruik. Mailtje dag erna over scherpte van sommige foto's (of ze die mochten verscherpen). Door een foutje vertraagde de bezorging met 1-2 dagen, maar ook dat werd snel geregeld. Zeer tevreden.

Heel mooi resultaat!

Hele mooie canvas, vlotte en snelle levering.

Heel goed!

Ik had de collage sneller nodig dan gebruikelijk en dit lukte, top!

Mooie collage op aluminium

Goede kwaliteit, foto's worden mooi op groot formaat, goed verpakt en nog een dag eerder bezorgd dan verwacht

Snelle levering, mooie kwaliteit

Leuke keuzes om de collage in te delen. Snelle levering, telefonisch ook vriendelijke uitleg. Kwaliteit lijkt goed te zijn, de tijd moet dit uitwijzen.

Super.

Prima service. Prettig persoonlijk contact toen er even overlegd moest worden over de layout en keurig op tijd geleverd. Hulde

prettig

telefonisch contact was erg prettig, dingen aangepast. alleen wat achteraf wij niet gezien hadden de plakband op de poster. vrienden zeiden wat is dat die plakband maar dat is zo zou niet meer voor deze poster kiezen. we hebben voor 'n kleinere poster gekozen en zou 10 euro terug gestort krijgen kan nog komen wacht ik af.

Makkelijk besteld, snel geleverd

Bestellen ging gemakkelijk, levering was snel en keurig verpakt

Snel gemaakt & mooie kwaliteit!

Handige sjablonen voor het maken van de collages. Snelle levertijd (volgende dag!) En mooie kwaliteit foto's. Top!