Snelle levering hoge kwaliteit

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, mooi product! Snelle levering ook. Minpuntje, vrij prijzig.

Super klantenservice; productinformatie kon beter

Klantenservice attendeerde zeer adequaat op een fout in de collage (dubbele foto) en kon ook snel schakelen om dit te verbeteren. Grote postercollage Instagram besteld met hanger constructie. Mooi resultaat, maar de hanger valt zowel boven als onder deels over de foto's. Daar had m.i. rekening mee gehouden mogen worden in het creatie programma.

Goede kwaliteit en snelle levering

Foto collage bedacht voor vaderdag last minute. Met easy collage snel gemaakt, foto kwaliteit op canvas erg goed en op tijd voor vaderdag. Top!!

top service

Per ongeluk verkeerde afmeting besteld, werd soepel opgelost. Collages zien er prachtig uit, goed verpakt en snelle verzending.

Mooie herinnering

Ik heb foto's van een dierbare poes van iemand in een hartencollage van Easy Collage gezet. Deze poes was overleden. Deze foto's waren mer een smartphone gemaakt en ik heb het op canvas laten zetten. Dit is vrij goed gelukt. Wat me wél opviel is dat de grootste foto van het geheel daardoor iets waziger werd, waarschijnlijk doordat de foto's met mijn smartphone waren gemaakt en niet met een kwalitatief beter fototoestel. Wellicht zou het achter glas nog wat scherper zijn overgekomen. Tóch is het een geheel een mooie herinnering geworden en de persoon die het kreeg was er zéér ontroerd door. Dat was voor mij het belangrijkste. En eerlijk is eerlijk, ik zélf ben een perfectionist.

Super gedaan,ben zeer tevreden

Topservice

Echt een top product!

Voor mijn ouders een grote fotocollage gemaakt van hun 50 jaar huwelijk. Iets van ca. 100 foto’s. De foto’s uit de jaren 70 waren van vrij slechte kwaliteit. Maar de helderheid en kleuren van alle foto’s is super! Pakket was goed verpakt, dus zonder een krasje aangekomen. Mijn ouders waren er heel blij mee!

Super scherpe foto's en kloppende kleuren

Heel mooie kwaliteit, snelle levering, zorgvuldig verpakt

dit was de eerst keer dat ik zoiets bestelde en het viel mij mee.

Ik vind het eindresultaat heel mooi en ik ben heel erg tevreden over de manier waarop het product verpakt was er kon niet veel mis mee gaan. Kortom heel erg tevreden met het eindresultaat.

Bestelling overtreft mijn verwachtingen! Zal zeker hier nog eens van bestellen. Zeer mooie kwaliteit en korte levertijd. Prijs/kwaliteit meer dan correct. Echt en aanrader!

Mooi verpakt, vrij snel geleverd, mooie kleuren en afwerking.

Snel geregeld

Ziet er goed uit. En snelle levering.

Erg goed Binnen 24 uur

makkelijk, snel, mooi en super tevreden

Grote poster gemaakt (140/80) met foto's was super makkelijk om samen te stellen en het resultaat is echt geweldig. Een hele blije dochter met een hele gave foto collage

Super Goed

Super Goed

Snel, netjes!

Super tevreden

De collage kan ik zelf samen stellen en de kwaliteit is super goed. Erg goed verpakt en snel bezorgd

Prachtig resultaat

Collage op alluminium gemaakt 50x70. Makkelijk te verwerken, goede instructies. Het resultaat mag er wezen.

Super mooie canvas

De canvas is helemaal geworden als verwacht. Mooie kwaliteit en snelle levering!

Erg mooi en snel!

De foto was echt super mooi geworden! Alles heel helder en duidelijk.

Snelle service, goede kwaliteit

Foto’s gemakkelijk in collage te plaatsen, goede kwaliteit en snelle levering!

Collage maken makkelijk en leuk

Om een collage te maken is deze website prima te gebruiken. Het is makkelijk en er is veel keus. Ik kreeg een mail nadat ik mijn collage besteld had met bericht dat een foto van slechte kwaliteit was en er werd afgeraden deze te gebruiken. Ik kon een andere foto toevoegen en via mail bevestigen dat ik dat had gedaan en evengoed is de collage op het tijdstip bezorgd die was afgesproken. Prima service dus. Teken dat zij voor kwaliteit gaan. Het was een kado en de ontvanger was heel blij met canvas collage.

Heel makkelijk om te maken. Mooie kwaliteit en snel in huis.