kwaliteit prima, levering zoals beloofd op website

kwaliteit prima, levering zoals beloofd op website

Prachtige kader in plexiglas

Supermooie kader in plexiglas gemaakt. Heel tevreden !

Makkelijk, snelle levering

Makkelijk om snel een collage te maken, snelle levering. Kwaliteit ook naar tevredenheid. Zou er zo nog eens bestellen

Kon iets zelf in de tekst niet veranderen. Gebeld en later via de mail aangegeven wat ik wilde en is perfect uitgevoerd

duidelijke foto's

een mooie aanwinst aan de muur

Heel makkelijk te maken en super mooie kwaliteit. En top snelle levering. Ik ga zeker nog een x een canvas bestellen.

Snelle levering en erg mooi afgedrukt op aluminium.

Prima bedrijf.

Handige tool, collage klaar in een wip

De tool is gebruiksvriendelijk en als je je foto's uitgezocht hebt dan is de collage maken kinderspel. Het resultaat op canvas is mooi. De levering is snel en stipt op tijd. Het zou wel fijn zijn mocht je de grootte van de foto's zelf kunnen aanpassen.

Goede kwaliteit fotoposter

Ik heb een fotoposter gemaskt en dat gast eenvoudig en snal. Tevens de bestelling plaatsen en deze is er ook met 2 dagen. Keuze thuis bezorgen of afhalen bij een primera. Goede service en website is duidelijk

Gewoon zoals ik gehoopt had๐Ÿ‘

Blijvende herinnering en perfect gemaakt met een makkelijk ontwerp-programma

Prachtig aluminium collage!

Makkelijk programma om een fotocollage te maken. Ik heb 18 foto's in een collage gemaakt van 50x50 op aluminium. Echt prachtig! En snel geleverd. Aanrader!

Prachtige collage

Het is via de site makkelijk een collage te maken. Je kunt je voortgang opslaan en de site laat makkelijk zien of een foto de goede kwaliteit heeft. De levering was snel en de afdruk op aluminum was ontzettend mooi geworden en scherp afgedrukt. Ik zal zeker nog eens bestellen!

Heb mijn dochter enorm verrast met deze prachtige collage !

Collage met oude foto's

Nadat ik een collage had gemaakt, kreeg ik een mail van Easy collage dat de foto's die ik uitgezocht had van het internet, Andy Gibb geen mooi resultaat zou geven. Vervolgens heb ik met Ernst gesproken en hij legde mij heel goed uit waar ik op moest letten. Nieuwe collage gemaakt, die hij meteen ging controleren of hij goed was. Heb hem inmiddels binnen.....en hij is zo mooi. Klasse! Dank jullie voor deze prachtige collage. Ik ben er heel blij mee๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ™‹โ€โ™€๏ธ

super blij mee

mooie kwaliteit foto`s erg blij met de poster

Mooier dan verwacht en snel geleverd

Ontzettend blij mee. Vergeleken met andere sites vond ik easycollage voordelig. Toen het binnenkwam was ik aangenaam verrast door de kwaliteit! Heel blij mee!

Prachtig!

Echt mooi geworden de collage op aluminium. Heel blij mee!

Een prachtige collage en soepele service!

Voor Groep 3A bestelde ik een collage van alle thuis-naar schoolgaande kindjes. Voor de juf. Hollandse Huisjes XL. Hij is zรณ leuk geworden, erg blij mee!

Superleuke collage en superservice

Leuke collage gemaakt van de klas voor de meester omdat hij de kinderen zo miste door de quarantaine. Van Easycollage kregen alle kinderen er een kleine afdruk bij voor op hun kamer voor bijna niets. Helemaal leuk!

Snelle service en goed verpakt

Bestelling verliep heel vlot Fotoโ€™s zijn scherp en mooi van kleur Zeer tevreden over onze poster van 18 fotoโ€™s ๐Ÿ‘

Heel tevreden!!!

Gemakkelijk te maken via de site. Op de gewenste dag geleverd! Dank jullie wel.

een prachtig mooie collage, ik ben er blij mee

de foto's zijn helder, de collage is geworden wat ik er van had verwacht. een mooie omlijsting dus ben ik er erg blij mee

Mooie collage en snelle service

Poster is mooi geworden en ze verzonden hem snel, kwam aan op de aangegeven dag.

Ideaal de snelle levering!

Nu alweer drie posters voor vrienden besteld en laten bezorgen. Erg snelle levering, de volgende dag is het al in huis! En de kwaliteit is ook gewoon goed, ze zitten netjes verpakt.

Mooie poster, snel geleverd

Ik vond het programma om de poster collage mee te maken erg gebruiksvriendelijk. Makkelijk online, zonder programma op je computer. De kwaliteit van de poster is erg mooi, scherp en mooie kleuren. Het is precies zoals op het voorbeeld. Enige minpuntje is dat ik de prijs best aan de hoge kant vind. Andere aanbieder zijn volgens mij wat goedkoper. Ik kwam bij Easycollage uit vanwege de afmetingen van de poster en de indeling van de collage. Ben zeker tevreden met het eindresultaat.