Super snel, super mooi, super service!

Onder de indruk van de snelle service, de 2 collages op canvas die ik op maandag had besteld werden op woensdag al bezorgd. De verpakking was OK en het resultaat ziet er prachtig uit! Bij EasyCollage worden de foto's op canvas geleverd inclusief ophang haak. Bij een eerder bestelde foto op canvas bij een andere leverancier was dit niet het geval. Merel van EasyCollage was bereid hiervoor een ophanghaak met benodigde spijkertjes voor een kleine bijdrage na te zenden. Is dat geen service???

Mooi product en handig programma

Heel handig om een foto collage te maken en leuk om als kado te geven. Zeer snelle levering. Product is mooi afgewerkt.

Mooi eindresultaat

Doordat ik op het laatste moment het formaat van mijn bestelling gewijzigd had, waren de foto’s iets versprongen. Er stonden nu halve mensen op. Ik had de bestelling echter al verstuurd en betaald. Gelukkig na telefonisch contact de bestelling toch nog aan kunnen passen en het prachtige eindresultaat was alsnog op tijd in huis. Prima service!

Super goede service

Een fout gemaakt met opslaan van de collage maar zij hebben het gratis opnieuw geleverd. Top

Prachtig eindresultaat

Het meeste werk is maken van een keuze uit de vele beschikbare foto's. Dat eenmaal gedaan hebbende, gaat het als vanzelf.

Mooie afdruk, snelle levering en goed verpakt.

Betrouwbaar bedrijf, ik bestel binnenkort weer een mooie collage.

Prima uitvoering en stipte levering.

Mooi afgewerkte poster die volledig voldoet aan mijn verwachtingen. Na betaling snel geleverd. Altijd prettig om de familie weer up to date aan de muur te hebben. Leuke lay out!

In één woord: TOP

De fotocollage van 100x70cm is prachtig, we zijn er erg blij mee! Dank jullie wel!

Fijn advies gekregen en supersnelle service

Fotocontrole werkte niet 100% (zaten 2 dubbele foto's in de collage)maar na bestelling geplaatst te hebben kreeg ik over een mailtje .Dus extra controle. Kwaliteit is goed.Verpakking is ook goed. Volgende dag werd het pakket al bezorgd

Snel en perfect van kwaliteit

Voor de verjaardag van mijn schoonmoeder hebben we op het laatste moment (echt 1 dag ervoor) een collage gemaakt met foto's van de familie maar vooral van haar dochter (mijn schoonzus) die twee dagen na mijn schoonmoeders verjaardag is overleden. De collage was supermooi en we zijn er erg erg blij mee. Supersnel geleverd en supermooi gemaakt!

Heel tevreden

Super tevreden !!!! Had twee maal besteld en de kwaliteit was heel goed En snel geleverd .. ga zeker nog opnieuw bestellen

Super product

Mooie poster van zeer goede kwaliteit

Leuk cadeau idee, mooi geworden

Goed dat jullie kritisch meegekeken hebben naast mijn bestelling om eventuele fouten er nog uit te halen!

Heel tevreden

Makkelijk om je collage zelf samen te stellen. Snelle levering, netjes op de hoogte gebracht dat het een dag later dan afgesproken geleverd zou worden.

Zeer tevreden, erg mooi

Makkelijk te maken, mooie kwaliteit. snelle levering. zeer tevreden.

Mooie strakke en kwaliteit goede collage met snelle service!

Zeer tevreden en mooi product geleverd!

Super mooi op canvas

Ik heb 2 collages op canvas gemaakt. Ze zijn heel mooi geworden! Er zijn heel veel verschillende ontwerpen mogelijk, ik ga zeker meer bestellen!

Mooie collage op aluminium!

Bestellen was makkelijk en netjes geleverd!

De fotocollage is van hoog kwaliteit!

Mijn ervaring is heel erg goed! De foto's zijn erg mooi en ik ben erg tevreden!

Perfect, mooi en snel

Snelle levering en mooi afgedrukt

Wauw!!!!!!

Zo blij met de resultaat !!! Uitstekend kwaliteit, heb ook jullie aan me vrienden en familie aangeraden !!

Top cadeau en super makkelijk!

Super eenvoudig en erg snel geleverd. Kwaliteit is hoog.

bijzonder klantvriendelijk!

mijn pakket was kwijt en ik heb de medewerkster van EasyCollage gebeld. Zij stelde mij gerust en is daarna achter de verzending aangegaan. Niets was haar teveel en goede terugkoppeling. Daarnaast was mijn canvas ook supermooi! Een aanbeveling voor dit bedrijf!!

Canvas Fotocollage

Een goede afhandeling per mail, omdat de zeiden dat er een foto niet goed was. Opnieuw aangeleverd! Dat ging snel en goed ingepakt. Heel blij mee