25 foto’s voor m’n 25-jarige dochter. Ongelooflijk mooi en duidelijk resultaat. Heel erg blij mee!!

Ik vond het programma heel erg eenvoudig, heel fijn. Het enige kleine minpuntje dat ik kan bedenken is dat je de foto’s wel verticaal maar niet horizontaal kunt bewegen. Ik heb daarom soms foto’s eerst moeten bewerken voordat ik ze ging uploaden, dus dat zou makkelijker kunnen. Maar ik ben zó blij met het resultaat!

In een handomdraai een mooie fotocollage in huis

Mooie fotocollage, makkelijk samen te stellen op de zeer gebruikersvriendelijke website. Snel klaar, goede service.

Goede en vlotte service

Het is heel makkelijk om een product te ontwerpen, bestellen en ontvangen. Mijn eerste ervaring is top en het resultaat van de poster ook erg mooi. Blij jullie ontdekt te hebben.

Echt top service. Ik schrijf bijna nooit een recensie, maar omdat de levering zo super snel was doe ik die nu wel. Donderdag m’n canvas besteld en zaterdag al binnen. Heel blij met het resultaat!

Makkelijk, Snel en goede kwaliteit

Het was makkelijk om een poster collage te maken. Goede website. volgende dag al in huis. Mooi kwaliteit. Echt heel blij mee.

Ben heel blij met de goede kwaliteit van de foto s op het canvas

Ik moest even wennen aan het systeem met invoeren van de foto s Maar dank zij de goede begeleiding en service heb ik toch een heel mooie collage op canvas kunnen maken. Ik beveel Easy Collage zeker aan!!!

Supercservice

Snelle service!

Precies zoals we hadden gemaakt en het is zo afgedrukt. Ziet er erg mooi uit.

Netjes, op tijd, mooie afdruk

Netjes, op tijd, mooie afdruk

Kwaliteit zeer goed

Goeie kwaliteit en mooie fotos zeker een aanrader!

Conform afspraak afgedrukt en geleverd!

Goede kwaliteit

Mooie kwaliteit, snelle levering, goed verpakt.

Top; mooie poster supersnel geleverd

Collage van 12 foto's als poster van 30x40; heel goede kwaliteit en binnen 2 dagen in huis. Echt prima!

Op verzoek extra snel geleverd, dat was heel fijn! En een prachtig resultaat!

Prachtige druk

Heel tevreden met mijn collage

Goede kwaliteit en snelle levering

Bij het bestellen van twee collages ging ik (vanwege eerdere tevredenheid) direct naar easycollage. Ook deze keer stelden zij niet teleur en hebben wij een onze familie en vrienden een mooi kado kunnen geven. Ontzettend fijn!

Zeer tevreden. Precies zoals ik het gemaakt had. Stevige poster beter dan verwacht. Snelle levering en werd ook goed op de hoogte gehouden. En wat handig was is dat ik zelf een bezorgtijd kon aangeven

Ben zeer tevreden met de collage, en snelle levering

succes

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en service. Mooi product

Uitstekend kwaliteit

Snelle levering en zeer tevreden over de easy collage en de goede kwaliteit.

Mooi product geleverd

op tijd binnen zoals aangegeven op de site

Zoals altijd weer prima in orde!

Weer keurig verzorgd en snel geleverd. Aanrader!

heel goed

Ik had per abuis de kleine foto opgestuurd en kreeg hiervan keurig bericht, ik kon de foto wijzigen door die met juiste formaat/aantal pixels of de bestelling cancellen. Heel fijn dat dit gecontroleerd werd en mij een miskoop bespaard is gebleven.

Heel tevreden!

Ik had foto's gekozen die niet geschikt waren voor de afmeting. Ik kreeg hier netjes een melding over via de mail. Ik kon voor een ander frame kiezen en kreeg geld terug zou ik teveel betaald hebben. De foto's zijn mooi scherp.