Goede kwaliteit. Erg mooi

Zeer gemakkelijk in gebruik, prachtig resultaat en snelle levering!

Eenvoudig om juiste type collega en aantal foto's te kiezen. Daarna gemakkelijk te gebruiken, inclusief check op fotokwaliteit. En het resultaat is geweldig; ontvanger van dit kado is er heel blij mee!

Als kerstcadeautjes voor mijn schoonbroer en zus een collage gemaakt voor hun. Een dag na de bestelling kreeg ik een mailtje waarin vermeld stond dat enkele foto’s van te slechte kwaliteit waren, waardoor het risico groot was dat er geblokte foto’s zouden zijn in de collega. Meteen aangepast. De dag erna heb ik de prachtige collage ontvangen. Ontzettend blij mee!!

Gewoon goed, makkelijk en snel.

Behoorlijke afwerking, snelle levering

Foto's zijn iets donkerder dan de originelen

weer heel tevreden

Een leuke vakantie gehad? Daar hoort een mooie collage bij om nog vaak even naar te kijken. Zo'n collage kun je prima bij EasyCollage laten maken. Je hebt de keuze uit veel formaten, kunt zelf een indeling kiezen, kortom, alle mogelijkheden om er iets moois van te maken. Wij zijn er in ieder geval heel tevreden over.

Goede kwaliteit!

erg makkelijk en goed resultaat

het was erg makkelijk te maken en het uiteindelijke resultaat is ook heel mooi geworden.

Prachtig

Het maken van een collage op maat bij easy collage is heel simpel en makkelijk. De bestelling wordt netjes ingepakt en snel geleverd. Het kwaliteit van de print is vele malen beter dan van een ander bedrijf die ook heel beroemd is op Facebook. Voortaan blijf ik bij jullie bestellen.

Correct, zoals afgesproken en snellllll

Snelle service en het ziet er prachtig uit.

Erg mooie collage

Schitterende fotoposters

De fotoposters die ik via EasyCollage heb gemaakt, zijn echt schitterend geworden. De fotokwaliteit is super goed en het was leuk en redelijk makkelijk om de collages te maken. Ze zijn ondertussen allemaal ingelijst en we hebben er ontzettend veel plezier van. In de toekomst ga ik zeker nog meer fotocollages maken via EasyCollage. :-)

Snel en prachtig scherpe foto op canvas

Zonder moeite naar een prachtig resultaat!

Zeer gebruiksvriendelijk Snelle levering Kwaliteit collage heel goed Stevig en goed verpakt Echt een aanrader!

Ik had wat dubbele foto's geplaatst en de kwaliteit was niet zo goed. Ik ben daar netjes over gemaild voordat het in productie werd genomen. Ik heb nog herstelwerkzaamheden kunnen verrichten ben blij dat Easycollage niet ruksichtlos aan de slag is gegaan. Zeer klantgericht!

Mooi product, snel geleverd

Collage gemaakt, was niet zeker van de kwaliteit van de foto’s, maar het is erg mooi geworden. Top! Had gekozen voor plexiglas Levertijd was korter dan aangeven. Goed verpakt. Enige minpunt is de prijs! Zou er graag nog 1 maken maar dat wordt veel te duur

Goede kwaliteit, conform afspraak

Collage maken is echt easy en het resultaat (op aluminium) prachtig. Levering volgens afspraak. Al duurde het wel iets langer dan initieel gesuggereerd (1 dag). Dit laatste was niet een probleem en Easycollage bood ook de mogelijkheid het proces te versnellen als dat nodig was.

Ziet er prachtig uit

Fijn dat ze lieten weten dat een onderdeel te weinig pixeldichtheid had! Snelle levering

Heel mooi

Zo ontzettend mooi resultaat. Erachter er niet zo veel van maar heb nu een fantastisch mooi kerstcadeau voor de schoonouders

Goede service en snelle levering

Nog leuker dan ik verwacht had

Goede kwaliteit en snelle levering,top!

snel en makkelijk

Zeer tevreden, dit was mijn 2e bestelling. Super gebruiksvriendelijk programma en snelle levering.

Er kunnen veel foto's op en is snel en makkelijk te maken.

Ik zocht een collage waar veel foto's op kunnen omdat het over een heel jaar ging. Het was makkelijk te maken en ziet er goed en duidelijk uit. Ben er erg tevreden over.

Prachtige kwaliteit. Goede prijs en keurig op tijd geleverd!!

Al eerder collage besteld en nu weer 2 prachtige canvasdoeken ontvangen! Erg blij mee. Goede service, goede kwaliteit en snel geleverd. Erg blij mee!