Geweldig leuke canvas plaat

Prima site makkelijk te maken canvas lijst . Volgens mij niet duur.

Mooie collage

Was even puzzelen maar het resultaat mag er wezen

Geweldige service en een super mooie collage

Wij hadden een afwijkende afmeting en in eerste instantie was het niet mogelijk deze afmeting als collage te bestellen. Na navraag te hebben gedaan bij easy Collage werd de website aangepast en wij hebben nu een super mooie collage van onze kleinkinderen. Hartelijk Dank!

foto

het was een verjaardag cadeau voor me schoondochter en die was er heel blij mee en natuurlijk was ik dat ook

Mooie collage geworden

Het is even zoeken welke foto waar past maar uiteindelijk gelukt. Mooi geworden.

Prachtig resultaat

Prima kwaliteit,vlugge ontvangst

Topkwaliteit en supersnel

Website is duidelijk, er is een check of je foto duidelijk genoeg is, het resultaat is prachtig!

Heel blij mee

Snelle levering, mooi gemaakt. Zeer v tevreden

Fantastisch service

Voor de eerste keer bestelling gedaan. Mail gekregen of ik foto's wou aanpassen voor canvas omdat ze bij controle zagen dat niet 100% mooi zou zijn. Na aanpassing dan toch nog mijn canvas optijd gekregen en hij was fantastisch mooi. Er zullen zeker nog bestellingen volgen.

Snel en Professioneel

Binnen 1 dag kon ik mijn bestelling op halen. Ben heel blij met mijn Aankoop

Ziet er heel mooi uit! Helaas voor mij te laat binnen gekomen.

Het bestel proces was eenvoudig en een mooie website. We hadden ook juist voor EasyCollage gekozen vanwege de snelle levering. Helaas liep dat anders, dinsdag avond besteld, zou donderdag worden bezorgd. Maar dat is uiteindelijk vrijdag geworden. Helaas voor ons te laat binnen. Begrijp dat EasyCollage dit niet in de hand heeft, en waarschijnlijk door PostNL komt. Maar dat was toch jammer voor ons mede door de gemaakte kosten. Het eindproduct zelf zag er wel heel mooi uit..!

geweldig

super mooie heldere kleuren gebleven, scherpte foto s is echt top! Snelle levering

Mooi resultaat

Veel.mogelijkheden en tools om een mooie collage te maken, die helemaal naar je zin is.

Netjes en zeer naar wens

Nette webshop en zeer mooie afdruk helder en mooi. Erg bedankt

Ze kwamen terug met feedback als de foto's niet goed waren. Goed geregeld!!!!

prachtig!

mooi op tijd, mooie kwaliteit en zorgvuldig verpakt

Prima kwaliteit

Tevreden met eindresultaat

Prachtig!

De collages zagen er prachtig uit! Ik heb voor Easycollage gekozen omdat de foto vakjes daarbij allemaal anders waren dat geeft een speels effect. Het programma werkt makkelijk. Het zou voor mij persoonlijk net iets goedkoper mogen (ik had er nl 3 nodig) maar vanwege de lay-out was dit mijn enige optie en de posters zagen er echt gelikt uit! En dat vond iedereen die ze bekeken heeft. Ik ben er dus erg blij mee en kies de volgende keer weer voor Easycollage. Want ook de Service is perfect en hoe het verpakt was ook!

Heel tevreden!

Erg makkelijk om een collage te maken. Je kunt de collage tussentijds opslaan en er later weer mee verder gaan. Ideaal! Perfecte afhandeling, goed geprint en snel bezorgd!

Prachtig

Beste , Heb mijn foto collage goed ontvangen, maar zit met een klein probleempje. Hebben jullie toevallig ook een beugeltje voor de collage op te hangen, er zit een vierkantige plaatje op de achterkant van de collage, zoja kunnen jullie me die ook versturen aub

Canvas is niet zoals verwacht

Wij hebben een collage op canvas laten maken bij easycollage. Het maken was al wat lastig, omdat de foto’s wat wazig gemaakt worden in het proces. Zojuist de collage binnen gehad en de rand is gewoon wit. Jammer dat dit nergens vermeld wordt, het is een stuk mooier als de foto’s doorlopen over de rand of als je zelf kan kiezen hoe je de rand wilt hebben. Ook tussen sommige foto’s is een klein wit randje zichtbaar. Terwijl ik toch wel zorgvuldig hiervoor heb geprobeerd te waken. Voor ruim €60,- valt dit dan toch wel tegen. De kwaliteit van de foto’s op het canvas is verder prima.

Precies zo als ik het in mijn hoofd had. En super snel!

Alweer heel tevreden

Elk jaar maak ik minimaal 1 collage voor aan de muur. Easycollage heeft me al jaren als tevreden klant. Ook deze collage is weer keurig afgedrukt, precies zoals ik het wilde!

Eenvoudig een collage maken

Maken van een collage is erg eenvoudig, veel keuze in lay-outs en materialen om op af te drukken. Wel behoorlijk prijzig.

Heel fijne service en mooi product

Superaardige en persoonlijke service. Geen keuze menu maar hele behulpzame dames aan de lijn. Echt top!

Zomerhofstraat 71

3032 CK Rotterdam