Super!!

Er werd -super vriendelijk- meegedacht met de uitvoering van de poster (al had ik 'm al gekocht en had ik eigenlijk niets gevraagd) en levering was alsnog super snel en keurig verpakt. Poster is - met dank aan het meedenken- prachtig, heel blij mee. Ik zou EasyCollage absoluut weer gebruiken en zeker aanraden!!!!

Super kwaliteit

Zeer tevreden. Snelle levering. Zeer mooie kwaliteit!

Super mooi .

Super gemakkelijk om collages te maken. Snelle levering.

Perfect!

Goede kwaliteit en goede service!

Collage is heel gemakkelijk te maken met veel keuzemogelijkheden

Heel plezierig om een collage te maken als je zo veel keuze hebt zowel in lay out als in materiaal en afmetingen. Heel behulpzaam bij verandering van bestelling en mijn collage was de volgende dag reeds geleverd. Het betreft een collage op canvas en de scherpte en kleuren komen prachtig tot uiting. Ik ben werkelijk zeer tevreden, zowel over de vriendelijke service als over de kwaliteit van het product. De collage was ook piekfijn , beschermend ingepakt.

Goede kwaliteit, snelle levering en klantvriendelijk

3 keer een collage op poster besteld. Mooie kwaliteit voor een prima prijs. Veel keuze. Laatste levering had een streep in de foto. Bleek te liggen aan het printen. Direct de volgende dag nieuwe poster binnen. Top!

Heel mooi resultaat voor een enorme collage.

Voor een collage van 56 foto's een bestelling gedaan. Ik werd de dag erop gewezen dat sommige foto's minder van kwaliteit waren en of ik er nog even naar wilde kijken, aangepast en kreeg dag er op de collage binnen. Alle foto's scherp en het ophangsysteem top! Super service!

top !!!!

super snelle service en dik in orde de kwaliteit , ben super content van mijn eerste bestelling bij easy collage !

Prettig en handig programma, prachtig eindresultaat.

Prettig en handig programma, prachtig eindresultaat.

prachtig

ik was heel blij,had eerder een collage besteld ergens anders,en daar waren de hoofden van mijn kleinkinderen erafgesneden,dus je begrijpt dat ik vol spanning zat te wachten,maar het resultaat was geweldig precies de goede verhoudingen,nu durf ik ook grotere maten te bestellen.

Ivm slechte foto goed contact geweest. Goede kwaliteit, snelle service.

Super mooi

Ik heb een zwart-wit collage gemaakt en die is super mooi geworden.

Goed te vinden en gebruiksvriendelijk

snel en accuraat

Prima.

Mooie fotocollage, snelle levering!

Top!!!!!!!!!!!

Zeker waard we zijn erg tevreden wat prachtig zeker een aanrader

Top service na het abuis plaatsen van een dubbele foto

Boven verwachting mooi.

Mijn eerste keer via easycollage een postercollage met zo’n honderd foto’s gemaakt. Wat is deze mooi geworden. Goed van kwaliteit en scherpte. Zeker voor herhaling vatbaar.

prachtige kleuren goede weergave

Dit is al mijn 2e collage opnieuw zeer tevreden. Prachtige kleur weergaven netjes verzorgd en snel geleverd.

Super kwaliteit en hele snelle levering

Ik was lijsten vergeten bij te bestellen, dit werd direct geregeld en de dag erna had ik mijn collages al thuis. Hele scherpe afdrukken, heldere kleuren. Super tevreden!

Goede kwaliteit en makkelijk een collage maken en mooie prijs

Dit is me 6e collage al weer denk ik. Mijn huis hangt er vol mee. Geef ze nu kado aan familie. Het is leuk en een mooie herrinering aan iemand . Een van de collage.s is van mijn hondje die overleden is. De fotos zijn van mooie momenten . Het is eenvoudig om te maken en veel keuze van thema enz Ik ben tevreden over easy collage

Zeer snele levering mooie kwaliteit

Zeer snelle levering mooie kwaliteit

Geweldig. Goede kwaliteit en snelle levering

Als kado een collage gemaakt en als poster laten afdrukken. Niet goedkoop maar het geld dubbel-en-dwars waard gezien het resultaat. Het is fijn dat ze bij vragen contact opnemen voor een check vóór ze met de productie beginnen.

Vlugge levering

Je betaald wat meer maar de levering is supersnel. Ik had zondags besteld dinsdag al in huis.

Prachtige posters, goede kwaliteit!

Snelle verzending van mooie poster

Verzocht om spoed achter mijn bestelling te zetten omdat ik de collage een dag eerder dan gepland nodig had. Easy Collage heeft het waargemaakt, helemaal top