Geweldig scherpe fotoposter!

De poster is ontzettend mooi geworden. Mooi scherp! Zeer tevreden.

prachtig

een cadeau voor mijn 85 jarige moeder, ze zal er van opkijken en er erg blij mee zijn

Prachtige collage super snel geleverd!

Tevreden!

Mooi afgewerkt en goede service

Ik had een fout gemaakt in de eerste collage. Ik betaalde die wel. Snel daarna maakte ik de tweede collage en herstelde ik de fout. Ik kon de eerste bestelling afzeggen en kreeg mijn geld terug.

Het resultaat is precies zoals we hoopten dat het zou zijn

Fijn dat we een spoed mail kregen, op het moment dat een foto niet van de juiste kwaliteit bleken te zijn. Wij konden het bestand wijzigen en ontvingen de collage ook nog op tijd. Het is een prachtige collage geworden, ondanks dat de collage bestaat uit foto's vàn zwart-wit foto's van 60 jaar geleden, die door onze zoon in kleur omgezet waren, en kleurenfoto's van latere momenten in het huwelijk van onze ouders.

Heel blij met het resultaat!

Het vullen van de collage werkt heel makkelijk. Ook fijn dat je de kwaliteit kan controleren. Hierdoor toch nog wat foto’s vervangen en een superscherp resultaat! Enige minpuntje: pas bij het bestellen las ik dat ze een dag (5 mei) gesloten waren. Daardoor schoof de levertijd een dag op, terwijl ik het juist een dag speling dacht te hebben. Is gelukkig goed gekomen, maar was even schrikken.

Snelle levering, goed product

Snelle levering, goed product

Topervaring

Hele overzichtelijke website, vlotte, intuïtieve manier om je collage te bestellen en snelle levering.

prachtig resultaat

we hebben een collage gemaakt van 8 familiefoto's waarvan enkele ingescand omdat deze niet digitaal beschikbaar waren. Het resultaat is uitstekend.

Zeer goede kwaliteit en snel geleverd!

Ik moest een foto, die origineel niet in een standaard formaat was, afgedrukt hebben. Na een aantal websites te hebben geprobeerd kwam ik bij EasyCollage. En wat de naam al doet vermoeden... het was easy en precies wat ik wilde!

Snelle en goede service

Wat een prachtige collage. Omdat sommige foto’s niet helemaal duidelijk waren, kreeg ik een mailtje met de vraag of ik de foto’s niet in een scherper format had. Helaas had ik die niet, maar de foto’s op de collage zagen er nog geweldig uit ;) super tevreden!

Prima kwaliteit en snelheid

Al jaren maak ik een collage en ook dit jaar was ik zeer tevreden over het gebruiksgemak van de site, de kwaliteit van de afdruk en de snelheid van levering.

Prachtige kwaliteit

Het programma werkt handig, originele posters, mooie kwaliteit

Wat een supersnelle levering!

Zondag besteld, dinsdag in huis! En een heel mooi resultaat! Aanrader!

Super resultaat, goede service!

Wat ben ik blij met mijn collage. Website om he collage te maken is duidelijk en eenvoudig in gebruik! Service is top. Ik kreeg netjes een mailtje dat de kwaliteit van enkele foto's te wensen over liet. Dar heb ik mooi kunnen herstellen voordat er afgedrukt werd. DHL had wat issues met bezorgen van het pakket. De klantenservice heeft de status netjes voor me opgevraagd en mij gerustgesteld. Vandaag dan eindelijk binnen en helemaal verliefd!!

Persoonlijke behandeling

Zeer prettig ervaren; kreeg een reactie dat er een dubbele foto tussen zat . Chapeau

Goede snelle levering

Product is goed gelukt. Zelfs de oude foto's in de collage zagen er goed uit. De levering was supersnel.

Zeer blij met resultaat

Mijn fotocollage is precies geworden zoals gehoopt. Ik had hem snel nodig en de collage is al na 1 werkdag verwerkt en verstuurd. Erg blij mee.

Mooie poster gedrukt op hoog kwaliteit papier.

Voor mijn jarige vader een poster besteld met foto’s van alle familieleden. Wat was hij er blij mee. Een foto poster van hoge kwaliteit. Zo leuk om voor je zelf een poster laten afdrukken of voor een ander. Een bijzonder cadeau. Dat is niet alleen mijn mening maar ook van anderen!

Mooi resultaat, foto’s van goede kwaliteit

Great Quaity and Fast!

Klanten service en kwaliteit super! Dank

Goed contact gehad via de mail, snelle verzending en zag er precies uit zoals ik gehoopt had.

Goede kwaliteit en op tijd

Besteld, betaald en volgens afspraak gekregen. Goede kwaliteit!

Prima resultaat, goede service

1e exemplaar kwam beschadigd binnen helaas, dit werd echter zonder problemen snel opgelost. Inmiddels hangt de collage mooi aan de muur.