Snel en prachtig

De fotocollage op plexiglas was en met een paar dagen en is helemaal zoals gehoopt. Heel Blij mee.

Top prijs-kwaliteit

Wij hadden onze bestelling supersnel zoals beloofd op de site. De kwaliteit was prima, goede afwerking. Een topper prijs-kwaliteit.

Prima kwaliteit snelle levering

Dit was de eerste ervaring met Easy collage na lang zoeken op deze site gekomen wel spannend . Wel foutjes door mijn gemaakt met achter grond en uitsnijden van foto dit de volgende keer mee nemen. groet Rida

op een makkelijke manier heb ik een collage kunnen maken

Alles is mij in een keer gelukt, gelukkig had ik foto 's die van verschillende afmetingen waren.

Perfecte service.

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik heb een canvas van 50x120 gemaakt voor mijn moeder, met foto’s van haar 90ste verjaardagsfeest. Ze was er super blij mee. Een pluspunt is dat je buiten de aangegeven maten je zelf een eigen maat kan kiezen.

Perfect, zowel kwaliteit als bezorging en snelheid

Besteld en 4 dagen later al geleverd. Ben er blij mee.

Hele snelle levering, volgens afspraak, mooie heldere fotos en goede kwaliteit!

Hele snelle levering, volgens afspraak, mooie heldere fotos en goede kwaliteit!

voldoet helemaal aan de verwachting

je krijgt echt waar voor je geld

Ik heb gebeld omdat ik mijn inlog gegevens kwijt was en bij een eerder gemaakt produkt wilde komen.Ik werd keurig en heel behulpzaam geholpen Bestelling lag na 2 dagen in de bus. Superfijn NIET met een "virtuele assistente zaken te moeten doen. Een bedrijf zoals het hoort.Vriendelijk en menselijk

Goed en snel geleverd

Gemakkelijk te maken en super snel geleverd

Als ervaringen herinneringen worden dan moet je easycollage hebben.

Goed systeem om in te werken, duidelijk, transparant. Binnen 24 uur hadden wij onze dierbare herinneringen collage binnen … verzorgd, goed verpakt.

Makkelijke site, goede service nadat ik een foutje genaakt had en resultaat super. Ga zeker vaker wat bestellen

Fantastisch!

Super service! Onze fotokader werd door DHL beschadigd geleverd. Na contactname met Easycollage werd er onmiddellijk een nieuwe kader geleverd en dat alles op 2 werkdagen tijd! Heel snelle service, klantvriendelijk en intuïeve tool om te gebruiken. Ik raad het iedereen aan!

topservice

bestelling gedaan en 1 dag later hadden wij het al binnen , netjes en stevig verpakt .

Super manier om je herinneringen aan de muur te hangen.

Eenvoudig. Snel en van een heel goede kwaliteit.

mooi gedrukt, op tijd.

fijn, goed, tevreden

Een collage maken gaat heel makkelijk op de site, levering is snel en kwaliteit is top! Meer dan tevreden.

Vriendelijk personeel dat je helpt met een geweldig eindresultaat!

Nadat ik zo dom geweest was om één foto gedraaid in mijn collage aan te leveren is er na een telefoontje uitgelegd hoe ik dit kon corrigeren. Ondanks deze correctie was mijn collage, een cadeau voor mijn partner toch nog op tijd om te geven. Bedankt voor jullie service Dagmar en Meral!

Mooi en snel geleverd

Mooie vergroting en de bestelling was snel geleverd. Bedankt!

Mooi resultaat en correcte timing

De website geeft een duidelijk overzicht van de verschillende mogelijkheden om bvb een fotocollage te maken en is gebruiksvriendelijk. Naar opvolging en timing van levering was dit precies zoals afgesproken.

Prachtig eindresultaat, zeer goede kwaliteit poster en precies wat ik wilde. Na bestellen geleverd binnen de toegezegde tijd.

Goede service, snelle levering en heel mooi product ( foto op aluminium).

Prima kwaliteit en persoonlijk

Super handige website en eenvoudig in gebruik. Je kan er leuke schilderijen mee creëren en geheel naar eigen wens in te vullen . De afwerking is mooi en er wordt volgens afspraak geleverd. De prijs komt ongeveer overeen met een zelfde soort website van andere merken.