Mooi product

Heel mooi afgedrukt

Heel tevreden van de afdrukkwaliteit, maar had een groter formaat moeten kiezen. Foto's zijn te klein.

Snelle en kwalitatief goede service

Opmerkzaam gemaakt, voor het afdrukken van een canvas met 117 foto’s, op dubbels in foto’s.

Helemaal prima!

Ik ben heel tevreden met het resultaat, goede service!

Opdracht goed uitgevoerd en snel bezorgd.

Collage maken ging goed, gemakkelijk en ik kreeg info over de foto`s wanneer de kwaliteit onvoldoende was.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Heel goed, mooi produkt. Mooi afgedrukt.

Even zoeken hoe de foto s in de collage te passen. Het zou makkelijker zijn liggende en staande foto s vrijer in te delen.

Prachtige collage, snelle levering

Leuk om een collage temaken, Verschillende indelingen zijn mogelijk. Mooi resultaat Snelle levering

Super tevreden!

Dit was mijn eerste bestelling bij jullie. Ik was opzoek naar iets origineels voor mijn métekind, hij is bezig met een jungle, dino slaapkamer te maken en deze jungleposter met enkele mooie foto’s van ons is echt super mooi gelukt.

Goeie afdruk en snelle levering TOP✅

Schitterende collage!

Het waren goede foto's die ik had, maar de verwerking tot collage geeft een super resultaat!

Snel, duidelijk en meedenkend

Een van de foto's was niet duidelijk genoeg voor de collage. Ik kreeg die melding van easycollage toen ik de bestelling gedaan had. Daardoor kon ik nog een aanpassing maken en is het goed gelukt.

Snel verstuurd en prima product.

Suoer

Ik heb al vaker besteld bij EasyCollage en ben altijd zeer tevreden met het resultaat.

Mooie kwaliteit

Snel geleverd. Kwaliteit erg goed en vriend is blij met de gemaakte college.

Top service en kwaliteit

Heel mooi product ontvangen met mooie kwaliteit / prijs verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goede kwaliteit

Dat wat ik wilde was alleen bij easycollage te maken. Ging ook heel makkelijk via de website. Kwaliteit en snel geleverd. We zijn er erg blij mee.

Prima afdruk

Indrukwekkend

Fotocollage laten maken van mijn overleden kat Zeer indrukwekkend geworden, mede door de zeer goede kwaliteit. Zo leeft ze voort, niet alleen in gedachten.

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit kader met plexi... handige tool om foto's te plaatsen... top!!!!!

Topkwaliteit en snelle bezorging

Goede kwaliteit en snelle bezorging in de drukke december maand

Prachtige collage/canvas

Prachtige collage op canvas. Snelle levering, mooie kwaliteit.

Prachtig resultaat geworden

Snelle levering in deze extra drukke tijd. Altijd weer een speciaal cadeau om uit te pakken. Je wordt erg blij van het eindresultaat.

Top service!

Snel en betrouwbaar

Uitstekende kwaliteit!

Makkelijk te bestellen wn ontwerpen. Zeer snelle levering.