Mooi afdruk, snelle levering

Super snelle levering, mooie afdruk.....super klantenservice

Erg makkelijk en een super resultaat!

De fotocollage op linnen was eenvoudig te maken. Je kan niet inschatten van te voren hoe mooi het eindresultaat wordt. Vooral een zwarte achtergrond is echt geweldig!

Fantastisch cadeau

Zeer gebruiksvriendelijk en prachtige kwaliteit. Echt een aanrader!

Blij en tevreden

Vol verwachting uitgekeken naar de op aluminium afgedrukte foto. Ik ben erg tevreden over de site, de bestelling en de vlotte levering. En....heel blij met het prachtige resultaat. De afgedrukte paddenstoelen staan mooi boven de herfsttafel.

Strak afgewerkte plexiglas collage

Goed geholpen door Meral!! Was even wat miscommunicatie maar heb je goed opgelost.

Snelle levering en prachtige kwaliteit

Ik had een poster besteld met allerlei foto’s van mijn zoon die 16 is geworden. De levering was zeer snel. De kwaliteit vannen poster is grandioos, zo scherp en ook op prachtig papier gedrukt. Ik ben zeer tevreden en mijn zoon ook. Echt een aanrader!

Prima afhandeling bestelling

Het programma om een collage te maken is duidelijk, overzichtelijk. Afhandeling is uitstekend en bestelling wat met 1 dag binnen.

Erg blij met het resultaat

Het programma werkt heel gemakkelijk, er zijn veel mogelijkheden. Tevens keuze wanneer je je product wilt ontvangen. Tevreden!

Precies zoals ik jem gemaakt heb!! Super leuk

Erg goed!!

Makkelijk te maken, snel geleverd

Collage was snel gemaakt en levering was ook snel :)

Hele mooie fotocollage op canvas! Goede kwaliteit, snelle levering, in één woord: top!

Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit van de poster.

Prachtig resultaat

Heel goede service, bij een foto dat volgens hen niet klopt word je op de hoogte gebracht. Is bij vele andere niet zo en word gewoon afgedrukt.

Direct contact en snelle levering

Direct contact over vragen via de e-mail. Snelle levering van het product. Goede service! En een heel mooi product geleverd!

Prima kwaliteit, snelle levering

Fijne en vlotte service. Na een extra bestelling op dezelfde dag (maar na de deadline) kreeg ik de dubbele verzendkosten (die ik al voor lief had genomen) zelfs nog retour.

Erg mooi en goede kwaliteit

Meerdere foto's op canvas doek, erg mooi en goede kwaliteit, snelle levering

Omdat de door mij ingestuurde foto's van mindere kwaliteit kreeg ik daar meteen bericht over. En ook uitleg erbij om de fotokwaliteit te vergroten. Snelle levering, goede prijs/kwaliteitverhouding.

Goede service en Kwaliteit

Was eerst beetje benieuwd zeker omdat de collage's niet goedkoop waren, ben ik toch zeer verrast over de kwaliteit en service. Het maken van de collage was zo makkelijk en simpel dat je er gewoon plezier van kreeg. Ik heb zelf gelijk 4 collage's besteld, ben echt tevreden.

mooie afdrukken en zeer snelle levering van poster met vakantie foto's

Super makkelijk en heel mooi resultaat

Ik heb een online collage gemaakt via jullie website van alle kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen van mijn vader. Op zijn verjaardag werd hij verrast nadat ik het thuis eerst had laten bezorgen en bekeken. Ik vond het prachtig geworden.

Prima kwaliteit!

Opdracht wordt vlot en met uitstekende kwaliteit uitgevoerd.

Erg klantvriendelijk en behulpzaam voor het beste resultaat voor de fotocollage

Heel erg tevreden

Deze week wederom een mooie poster ontvangen. Als gever kom je aan met een mooi kado! Het is zo leuk om te maken en erg gemakkelijk. Wat het helemaal leuk maakt is de supersnelle levering! Bij een volgende foto-poster collage kom ik weer bij easycollage. Suggestie: Een mogelijkheid om een verjaardagkalender te maken zou ook leuk zijn; ook erg leuk om kado te geven. Mvg marga w

Snelle levering mooie kwaliteit

Grote fotocollage op aluminium is mooi van kwaliteit en werd zeer snel geleverd.

Goed, vlug en niet te duur

Eenvoudige Website en dito programma om snel een leuke collage te maken