precies zoals op je beeldscherm!!

Vol verwachting opende ik mijn collage. Deze zat goed en stevig ingepakt. Deze zag er precies zo uit als ik verwacht had! Blij mee, een tevreden klant!!

Super goede kwaliteit

De afdruk is van hele mooie kwaliteit en werd netjes geleverd!

Heel mooi

Mooi resultaat zeer tevreden!

5 Sterren is te weinig voor deze geweldige collage.

Klantvriendelijkheid, professionaliteit, snelheid, zijn maar een paar woorden om deze prachtige collage op plexiglas te omschrijven. Geweldig mooie weergave van kleuren, diepte, scherpte en dat van een aantal foto’s gemaakt met een iPhone. Volgende keer kom ik zeker terug!

Prima product, snelle verzending. Makkelijk te maken.

Het zag er mooi uit!

Héél gebruiksvriendelijk programma. Mede dank zij de oplettendheid van Easy Collage geen dubbele foto's, in de prachtig geworden, collage. We zijn er heel blij mee.

Prachtige collage die alle verwachtingen meer dan inlost

Prachtige collage , perfecte kwaliteit ! Snelle levering ! Leuk dat er gecommuniceerd wordt over de kwaliteit van de foto's zodat je deze nog kan aanpassen ! Wij zijn heeeeel tevreden !

Kleindochter was helemaal enthousiast!

Gemakkelijk te maken en allerlei leuke formats. Fantastisch!

Mijn collage was nog mooier geworden als dat ik dacht! Supermooie kwaliteit van de foto's! Duidelijke site en zelf gekozen voor een bezorgdag, prima geregeld!

Voor foto’s groot of klein moet je bij Easy Collage zijn

Werkt simpel en heel goed! Resultaat: mooiere foto’s dan verwacht! Aanrader dus!

Top prestatie!

Foto's van de eigen computer downloaden naar de EasyCollage is een fluitje van een cent. Hoe groter de Collage hoe meer werk er natuurlijk is om alle foto's een plaatsje te geven. Maar het vele werk word beloond met een prachtige Collage om trots op te zijn. De afwerking is precies zoals je ze zelf hebt samengesteld. De kwaliteit is verbluffend mooi met een glanzende Collage om trots op te zijn. Zeker een 10 op 10 waard, als het goed is, dan mag dat ook gezegd worden.

Snelle levering, maar kleuren zijn wel fel

Ik heb een collage gemaakt van ruim 100 foto's en die op aluminium laten afdrukken. Bewerken gaat heel makkelijk. Afdruk ziet er keurig uit, alleen de kleuren zijn wel heel fel. Levering ging vlot en het product was keurig verpakt. Rood is ook écht heel rood, blauw heel fel blauw etc.... Kleuren vallen, wat mij betreft, wat tegen.

Mooie kwaliteit en snelle levering

100x70cm collage voor 48 foto's. Mooie kwaliteit, nette en snelle levering. Goed programme om de collega te maken.

Helemaal top

Goede kwaliteit en goede service

Scherpe collage en snel geleverd

Per ongeluk 2 verkeerde foto’s meegestuurd. Ik kreeg meteen een bericht of ik het na wilde kijken. Super attent

Heel mooi en snelle levering

Super goede service en kwaliteit

Onlangs een foto collage poster besteld. Na betaling kwam ik er helaas achter dat het in de verkeerde formaat was. Hierop contact gezocht, en ben toen zeer prettig en vriendelijk te woord gestaan door een medewerker. Zij heeft een oplossing gezocht en daarop het juiste formaat super snel geleverd gekregen. Erg blij met het resultaat en de super goede service!

Mooi product en super goede service, goed bereikbaar en klantvriendelijk

Mooi product en super goede service, goed bereikbaar en klantvriendelijk

Prachtige afwerking, inclusief lijst

Zeer tevreden over de canvas print en de stijlvolle 2 cm lijst. Zeer snelle levering.

Prachtige collage op canvas!

Snel geleverd, mooi resultaat! Heel blij mee. Hartelijk dank!

Mooie perspex poster, snelle levering

Prima. Gied telefonisch bereikbaar, dat vind ik altijd een extra pluspunt!

Makkelijke website, super resultaat!

Ik heb een canvas collage gemaakt, 40 x 50. Heel makkelijk en t resultaat is perfect!

Vrij last minute besloten een collage te maken. Online tool voor maken werkt goed en is duidelijk. Afhaalservice snel en kwaliteit product goed

Goede kwaliteit en snel geleverd

Ook nog even terugkoppelen dat er dubbele foto's in de collage staan voordat ie in productie gaat en hoe je dat aan kunt passen. 2x besteld en zeer tevreden.