Mooie kwaliteit en mooi afgewerkt en een vlotte service

Fantastische kwaliteit

Heel tevreden! Scherpe kwaliteit, positief verrast door het resultaat. En snelle service.

Erg goede kwaliteit en uitstekende, vriendelijke service. Aanrader!

Heel goede kwaliteit

Heel erg goed.

Snelle levering. Makkelijk te maken..

Heel blij met de collage van m’n vakantie’s in 20 jaar! De kwaliteit van de foto’s op het Canvas is erg mooi!

supercadeau om mensen blij mee te maken... heel goede kwaliteit...

supercadeau om mensen blij mee te maken... heel goede kwaliteit... al de derde collage die we op korte termijn bestelden... al 3 keer erg blije ontvangers van dit cadeau

Heel tevreden

Het betreffende cadeau werd erg op prijs gesteld met duidelijke foto's.

Mooi, handig, snel

Zo leuk om een aantal vakantiefoto’s op tegels van 18x18 af te drukken! Heel eenvoudig op te hangen (zonder boren) en altijd recht. Vorige vakantie mee begonnen en nu verder aangevuld. Heel blij mee

Klasse !!!

De eerste bestelling was een poster van 50*40cm Geweldig mooie poster met mooie kleuren. Verzorgde verzending !! Komt zeker nog vaker op jullie website

Een handig systeem

Snelle service en een handig systeem

Uitstekend.

Heel blij met de poster hij is heel mooi geworden !

Makkelijk om te maken, het eindresultaat is prachtig en snel geleverd.

Super mooi gedaan

Vlotte levering, mooie afdruk!

Geslaagd cadeau voor 40 jarige zoon

Met oude foto's van mijn zoon, die binnenkort zijn 40e verjaardag groot gaat vieren, een super leuk cadeau kunnen maken met jullie hulp natuurlijk. Het blijft leuk zo'n fotocollage in poster formaat. Hartelijk dank hiervoor. De kwaliteit is uitstekend gezien het oude foto's waren.

Beter dan verwacht

Ik wilde graag ergens een poster ergens van maken. Mijn verwachtingen zij meer dan overtroffen

Ik ben heel tevreden het is prachtig geworden

Ik ga zeker vaker bestellen

Lekker makkelijk en goed

Foto’s van fantastische kwaliteit

Ik ga vaker bij jullie bestellen. Zo fijn dat ik meteen op de hoogte werd gebracht om de foto’s aan te passen. En het werd op tijd en keurig ingepakt aangeleverd. Mijn complimenten

Boven verwachting!

Veel keuzes voor een collage. De kwaliteit van de door mij gebruikte foto's was niet erg hoog maar op het canvas is daar niets van terug te zien. Het programma om de collage mee tw maken is erg gebruiksvriendelijk.

Ziet er mooi en scherp uit

Heel blij mee!

Mooi kwalitatieve print, vlotte verzending

Zeer positief, zeer makkelijke tool om de collage te maken. Mooie kwaliteit van print En vlotte en snelle verzending

Heel tevreden

Snelle service en heel mooi collage foto op Canvas top

Papier kwaliteit in orde, kleurstellingen fletch

Vind de kleuren can de foto tegenvallen

Topservice

Had mijn eerste ontwerp al ingediend toen ik erachter kwam dat ik een foto vergeten was en of ik het ontwerp nog kon aanpassen. Dit was geen probleem en ik kon de volgende dag mijn bestelling al ophalen.