Ziet er prachtig uit.

Het product is prachtig. Maar de verzending via post nl is wel drie keer uitgesteld en we waren thuis op de laatst toegezegde tijd. Maar ze zijn buiten deze tijd aan onze deur geweest en uiteindelijk hebben we het op moeten halen bij een afhaalpunt.

Mooi en op tijd

3de keer en weer heel blij met het resultaat

Echt makkelijk om te maken, mooie kwaliteit en snelle service!

snelle goede service

maandag besteld voor en dinsdag al in huis. collages zien er net zo echt uit als een foto

Topkwaliteit, snel en betrouwbaar

Ik wilde een grote poster maken met meer dan 100 foto's. EasyCollage heeft ongeveer als enige prachtige sjablonen waarmee je simpel je eigen collage maakt. Met twee dagen had ik de canvas poster, perfecte kwaliteit in huis, veilig ingepakt. Hou ik van, bedrijven die gewoon doen wat ze beloven.

Een geweldig bedrijf

Een héle mooie collage (aluminium) hangt er aan de muur en een zeeeeeeeer tevreden klant is Easy Collage rijker (nogmaals dank U wel voor de extra service die U mij heeft gegeven).

De foto’s op de poster zijn heel scherp en de hanger is prima kwaliteit. De poster krult nog beetje langs de zijkant, maar dat trekt vanzelf recht door het gewicht. Ik ben heel tevreden!

Super tevreden over de service

Easycollage heeft snel gereageerd op mijn probleem een netjes opgelost echt super bedankt

Prima geregeld

Positief en goede service.

Echt zo super tevreden

Voor het eerst iets gemaakt , en zo goed geholpen om het perfect te krijgen , echt zeker vertel ik het verder , heel goed ! Snelle reactie en behulpzaam . En een prachtig resultaat .

Prachtig!

Zeer gebruiksvriendelijke applicatie en goede aanwijzingen voor je fotocollage. Ik heb 'm op aluminium af laten drukken en ben echt waanzinnig tevreden over het resultaat. Ook de aflevering was keurig op tijd en zeer goed verpakt. Aanrader dus!!!!!!

TOP

Zeer gebruikersvriendelijke site, mooi eindresultaat en heel klantgericht bij nabestelling.

Snelle levering en goed product

Good quality and quick delivery time

Really surprised by this company, normally print shops can be slow and the software a bit awkward. The software is super easy to use when designing, plenty design options and intuitive drop and drag as well as edit. Also the delivery was very quick, maybe 2/3 days. Product is good quality and great resolution. All in all a good experience and already a return customer.

Mooie kwaliteit

Fotos zijn mooi van kleur en kwaliteit van het doek is super!

Makkelijk, super, snel en mooi

Makkelijk, super, snel en mooi

Snel samengesteld en vlot afgeleverd

Uitstekend!

Voor het eerst een collega gemaakt en zo besteld. Hij is prachtig geworden! Ik kom in de toekomst zeker bij dit bedrijf terug!

mooie momenten vast kunnen leggen

Helemaal goed makkelijk mee te werken kwalitatieve uitvoering prachtige herinneringen vast kunnen leggen

Mooi product, snel geleverd

Ik heb een poster laten maken. De poster was makkelijk samen te stellen. Ruime keus in ontwerpen. Betaalbare prijs.

Mooie foto's, leuke manier van indeling poster ( naar keuze ) Nog steeds niet eenvoudig om poster te maken! Bij het downloaden van de foto's, zijn ze zo klein, dat je haast niet kan kiezen.

Meer dan tevreden, Prachtig!!!

eenvoudig te maken, veel mogelijkheden waar je uit kan kiezen (layouts) heel leuk om mee bezig te zijn en het resultaat is SUPER mooi, prachtige kleuren, haarscherp. En telefonisch wordt er alle tijd en aandacht voor je genomen, fijne mensen die met je mee willen denken.

heel tevreden

het was makkelijk om mijn poster te maken, en makkelijk om te bestellen. Prima levering.

Super, precies zo als ik verwacht had

Simpel om de foto's in het bestand, canvas te plaatsen

Mooi product en korte levertijd

Bij EasyCollage voor de 2e keer een fotomozaik op canvas besteld. EasyCollage levert een mooi product en heeft ook een korte levertijd die ook keurig werd nagekomen. Daarbij was het product ook degelijk verpakt. Om deze redenen beveel ik EasyCollage aan.