Eenvoudig en goede ondersteuning

Enkele foto’s waren kwalitatief niet optimaal en hier werd ik keurig over geïnformeerd net tips voor verbetering.

Geweldig!!

Helemaal blij met de fotocollage in de A’damse huisjes. Prima service ook en snelle verzending!

Mooie kwaliteit,snelle levering.

Duidelijke website,makkelijke manier van de vele keuzes die je kan maken. Zeer tevreden.

Goede service met mooi resultaat

Top service, reageerde toen ik een fout in de bestelling had gemaakt. Dit kon ik diezelfde dag nog veranderen en de bestelling liep geen vertraging op. Fijn als er een bedrijf met je meedenkt.

Mooie collage op canvas!

Ik heb een mooie foto collage op canvas besteld. Het was simpel gemaakt en handig dat de foto kwaliteit beoordeeld werd om te voorkomen dat ik onscherpe foto's zou kiezen. Het doek werd snel geleverd en is van goede kwaliteit met mooie kleuren.

Mooie collage, erg blij mee.

Snel en makkelijk een fotocollage klaar

Een makkelijke bedienbare website. Collage is in een mum van tijd gemaakt.

Makkelijk, snel en prachtig resultaat!

Het is heel gemakkelijk om met easycollage een mooie collage te maken. Ik heb er één gemaakt van 144 foto’s. Het is even een klusje om je foto’s vooraf uit te zoeken, maar daarna kun je ze in één keer uploaden en is je collage zo gemaakt.

Zoals verwachting

Mijn bestellingen is zoals mijn verwachting heel mooi geworden.

Ben tevreden!

Is de eerste keer dat ik het heb besteld. De mensen die het gezien hebben vinden het mooi

Mooie foto’s op plexiglas

Ik heb een collage van 3 foto’s op plexiglas besteld. Ik had niet de meest scherpe foto’s bijgevoegd, ik kreeg een mailtje dat de kwaliteit met deze foto’s niet mooi zou worden en ik beter andere/scherpere foto’s kon gebruiken. Gedaan en superblij met het resultaat!

Fotocollage op poster van de eerste 48 maanden van kleindochter (iedere maand een foto). Gebruikersinterface werkt erg handig: formaat kiezen en vervolgens 48 foto's in één sleur en pleur-actie invoeren (moest ze in de Explorer eerst even andersom sorteren om ze op de juiste (tijds)volgorde op de poster te krijgen). Heldere info over (korte) levertijd vóórdat je de opdracht bevestigt; posterpapier van goede, stevige kwaliteit.

Prima, mooi

Gewoon goed, precies vlgns afspraak gemaakt en geleverd Kortom zoals het hoort maar we hedentendage niet meer vanuit kunnen gaan Dus heel tevreden mee Dankjulliewel voor het mooie resultaat

Mooi product. Goede service

Mooie afdruk, wijziging mogen doorgeven, snelle levering.

Snel geleverd, mooie heldere foto’s

Op mijn mobiel een collage in elkaar gezet. Beetje prutsen maar zeer goed gelukt, super snel geleverd en de foto's zijn mooi en helder!

Fotocollage

De fotocollage ziet er mooi uit, ik ben er tevreden over.

Makkelijk

Makkelijk programma om snel collage in elkaar te zetten met je favoriete foto's

Snelle service . Product ziet er goed uit .

Sommige foto's tonen op 't voorbeeld wat maakt compleet. Dus bv er zat 'n foto bij waar 2personrn opzitten met 'n tafel ertussen. Je ziet in 't voorbeeld beide personen. Maar in de uiteindelijke print zie je alleen 1persoon. Dus 't voorbeeld klopt niet met 't uiteindelijke resultaat. Op 'n andere foto ontbreekt nu ook 'n persoon die er bij 't voorbeeld wel opstaat. Dus ja niet echt tevreden.

Prettig

In overleg, met spoed fotocollage (plexiglas) plaat 50x60cm besteld. Op woensdag besteld en vrijdag in huis. Erg degelijk verpakt en een mooi eindresultaat. Ik vind het persoonlijk wel veel geld, aan de andere kant heb je dan ook echt wat!

netjes

Foto s precies zoals ik ze gezet had snelle service heel goed verpakt!

Super! Mooie kleuren en prima kwaliteit

Heb denk ik alweer 2 klanten voor jullie er bij!

Mooi!

Snelle levering, mooie kwaliteit

Snelle levering en prima kwaliteit

Goede ervaring vanwege de prima kwaliteit en snelle levering