Heel mooi geworden

Makkelijk te maken collage op de website . Er was een foto verschoven dat hebben ze meteen gemeld zodat we dit konden herstellen.

Super goed !

Handig programma, duidelijk te zien hoe de foto’s worden, geen randjes van foto’s en dus hoofden die “eraf vallen” zoals bij andere fotoprogramma’s op websites en makkelijk in te vullen / aan te passen. Erg gebruiksvriendelijk. Niet goedkoop, elders goedkoper maad wel de moeite waard !

Mooie canvas!

Foto's scherp en helder. Mooie uitvoering en zeer snelle levering.

perfect

snelle levering goede kwaliteit

wederom een zeer goed kwaliteitsproduct ontvangen!

Reeds meerdere fotocollages op aluminium besteld en ontvangen, telkens van de bekende goede kwaliteit. Als je maar genoeg beschikbare muren in huis hebt blijf je bestellen!

Zo mooi!

Mijn tweede mozaïek collage in baklijst gemaakt en ontvangen. Makkelijk een keuze te maken voor een collage, eenvoudig foto's uploaden, wijzigen en aanpassen. Resultaat is prachtig: super mooie herinnering van je familie, vakantie of andere momenten! De levering: mijn ervaring is dat het canvas doek goed beschermend verpakt is, maar daarom heen een grote platte doos.

Super snelle levering!

Product is zoals omschreven en de levering was super snel! We zijn erg tevreden!

Vind het tof dat ze doorgaven dat er een dubbele foto opstond . Ik kon deze dan aanpassen en toch was mijn bestelling op de doorgegeven datum geleverd . Toffe klantenservice Snelle levering

Scherp en kleurrijk

Heel blij met de scherpte en mooie kleuren op de canvas!

Heel fijne app en snelle kevering

Heb een fotocollage gemaakt en kon deze tussentijds opslaan en op ander moment verder gaan; kon ook makkelijk aanpassen en de app us dus gebruiksvriendelijk; een volgende betere versie zou zijn als je de formaten easrin de fotos geplaatst worden zou kunnen aanpassen. Verder was de snelle levering herl prettig

Het resultaat was gewoon prachtig.

Het was niet al te moeilijk om hem te maken, alles was zeer duidelijk . En zoals ik al zei: het was gewoon mooier dan ik het zelf had voorgesteld. Het was een afscheidscadeau voor een collega en ze was werkelijk in tranen. Dus dankjewel voor de snelle en geweldige service.

Prachtige collage!

Ik heb een collage gemaakt van 70x100 voor in ons trapgat en we zijn er onwijs blij mee! De foto’s zijn hartstikke scherp en het was ook super leuk om online te maken. Dank!

Mijn eerste ervaring was prima.

Het resultaat was een mooie fotocollage. Top!

Handig, mooi en snel

De website om je collage samen te stellen werkt prettig. De uitvoering is echt heel mooi. De tijd tussen bestelling en levering is prettig kort.

Goede kwaliteit, snelle levering!

Ik heb bij EasyCollage gemakkelijk een canvas laten maken met vele foto's. Naast dat dit in een handomdraai gemaakt was, was de levering ook super snel binnen een werkdag!

Erg goed!

Kwalitatief heel mooi product (collage op plexiglas 1,20 bij 0,80m). Bedrijf is snel en erg flexibel in de communicatie. Ik kreeg zelfs een persoonlijke mail met een tip voor verbetering van het resultaat door vervanging van enkele foto’s. Ik had een waarschuwing in het systeem gemist. Levering sneller dan door bedrijf aangegeven.

Super leuk en snel geleverd.

Super leuk en snel geleverd.

Gekregen wat ik heb besteld

Erg mooi geworden

Collage van verschillende foto's op plexiglas besteld, levering binnen een week en erg mooi afgedrukt.

Supersnel gemaakt, top kwaliteit en snelle nette levering

De poster is heel snel en eenvoudig te maken en te bewerken. Vervolgens heel netjes gedrukt en verpakt. Snelle levering.

top !

Gebruiksvriendelijke sjablonen, goede afdrukkwaliteit en op afgesproken tijd geleverd.

Aanrader!

Zeer mooi geworden! Blij mee..

Geweldige service, prachtig resultaat!

Geweldige service, prachtig resultaat

Het maken van de collage en het resultaat zijn uitstekend

Het maken van de collage is perfect te doen op internet. Toevoegen en schuiven van foto's is gemakkelijk. De snelheid van levering en de uitvoering van het product zijn top!

Super service en proactief meedenken!

Ik had mijn collage voor een vriend met spoed nodig en kreeg zeer snel bericht dat wij dezelfde foto op een lijst hadden gezet. Na contact de aanpassingen doorgevoerd en vervolgens deden zij er alles aan om te zorgen. Dat de lijst met collage nog op tijd geleverd werd. Wat een super service en professionele aanpak!! En de fotocollage zag er geweldig uit! Dank!!

Zomerhofstraat 71

3032 CK Rotterdam