Makkelijk in gebruik en een mooi product.

Makkelijk programma en ze attendeerde me erop dat niet alle foto's scherp waren. En kon dit nog aanpassen. Mooi aluminium schilderij ontvangen. Heel blij mee.

makkelijke site, mooi resultaat en snel geleverd

Zeer tevreden, een makkelijke site met veel opties en keuzes. Super snelle levering

super mooi

goede kwaliteit en snel geleverd top!!!!

geweldig

Collage gemaakt, mail gehad dat er dubbele foto's aanwezig waren, dus goede controle. Resultaat was prachtig

Super !

Van de collega op canvas die ik instuurde waren # foto's niet goed van kwaliteit. Ik kreeg hierover een mailtje gestuurd. Productie werd op "hold" gezet zodat ik de nodige aanpassingen kon doen. Fijn dat ik werd geïnformeerd dat de foto's niet goed waren en dat men heeft gewacht tot de collega wel goed was. Collega is zeer mooi geworden! Ben er heel tevreden van. Ook zeer snel geleverd!

Vlug en goed

Mijn bestelling was zeer snel op mijn bestemming.Het aar heel goed en verzorgd ingepakt.Ik ben heel tevreden en heb zelfs een vriendin die ook overweegt om eens een bestelling te plaatsen. Men zegge het voort! Brigitte

Mooie kwaliteit! Snelle levering. Top! 👍🏻

Goeie snelle levering. uitstekend verpakt. nette behandeling klantenservice. Helemaal tevreden.

Heel mooi heel blij mee en snel goed verpakt

Top service!

Gewoon goed en heldere communicatie!

Makkelijk om een collage te maken en het resultaat is mooi. Heb daarbij ook het houten ophangsysteem met magneten besteld . Het eindresultaat is top.

Goede prijs/ kwaliteitsverhouding

Goed materiaal, scherp resultaat

Zeer tevreden over het gemak van het bestellen, snelle levering en goede kwaliteit

Prachtig

Keurig op tijd geleverd en mooie kwaliteit en kleuren.

Je kunt je collage maken op de manier hoe Jij het wilt, veel variatie! Ik ben heel tevreden met het resultaat, ik had het op fotopapier af laten drukken, mooi stevig papier, posterhangers erbij en mijn collage is top geworden!

Super mooi!

Handige indicatie van de kwaliteit van foto's. Snel geleverd. Mooie collage!

mooier dan verwacht

Veel website bezocht maar jullie hadden de meeste keuze in alles

Heeft mijn verwachtingen volledig waar gemaakt.

Het is altijd maar de vraag hoe iets er in werkelijkheid uit gaat zien. In dit geval werd die volledig waar gemaakt. Ook de snelheid van levering was super.

Prachtig eindresultaat

Goede ervaring met EasyCollage en prettige service. Het eindproduct is heel mooi, ook de kleuren zijn goed.

Supergaaf!

Mooi en goede kwaliteit

In één oogopslag een wondermooie collage va de sneeuwvakantie.

Snel samengesteld en besteld en een vlotte service. Mooi en goed verpakt en snel bezorgd. Top!

goed .Was niet helemaal zoals ik had verwacht en is goed opgelost.

Foto collage door gestuurd wij vonden de randen en grijze streep niet mooi .punten van de kleine foto,s stonden niet gelijk .vonden wij ook niet mooi. Was wel het soort model dat wij door gegeven hadden zeiden ze..Gebeld en andere foto collage laten makken en kregen 30 % korting

Uitstekend!

Super snel geleverd en heel goed van kwaliteit!

Prima kwaliteit tegen een gunstige prijs

Vlotte verzending en prima kwaliteit. Prettige en persoonlijke helpdesk.

Mooie afwerking,stipte levering . Het geleverde voldeed volledig aan mijn verwachtingen .