Goede kwaliteit en service

Goede kwaliteit en service

Zeer tevreden over bestelling

Collage gemaakt met de makkelijke en duidelijke software van easy collage. Daarna collage besteld in de maat 120x60 op plexiglas. Zeer tevreden over kwaliteit en bestel/levertijd. Aangenaam verrast over het aluminium ophangsysteem.

Mooie fotocollage

Onze kat was na bijna 19,5 jaar overleden dus hakte er hard in bij ons zoontje van 8. Ik heb een mooie verzameling foto's vanaf dat hij op de buik lag te broeden tot aan een foto van een maand geleden verwerkt in een mooie lijst. Mooi resultaat.

Hij is nog mooier dan ik had verwacht

Ik ben super blij met mijn fotocollage op glas. Hij is in het echt nog mooier dan ik had gehoopt. Snelle en zeer nette levering, en een hele mooie kwaliteit.

Prachtig

Wat een kwaliteit, ik was tot tranen geroerd zo mooi! Het heeft mij diep geraakt, veel met mij gedaan, eenieder cent waard. Vertel iedereen om me heen over jullie, en ga zeker zelf meer bestellen! Mijn dank is groot, Wendy

Supersnel en supergoede service

Onze collage kwam goed verpakt en zeer snel na de geplaatste bestelling aan. Toch bleek de lijst beschadigd (deuk). Na een mailtje gestuurd te hebben, kwam er al binnen het uur een reactie en werden er voorstellen gedaan tot een geschikte oplossing te komen. Binnen nog eens drie dagen stond de pakketbezorger weer voor de deur en kregen we van Easy Collage kosteloos een nieuwe collage. Superservice!

Een prachtige foto collage

Goede kwaliteit, mooi resultaat. Ik heb thuis al twee fotocollages hangen.

Kleuren zijn perfect, snelle levering

Website is duidelijk, format is eenvoudig passend te maken met gewenste aantal foto’s . Heb alleen ervaring met papieren poster.

Geweldig!!

Wat een cadeau!! Super mooi en erg tevreden met terugkoppeling van fotos die eventueel niet mooi gedrukt zou worden!! Aanrader, en zal zeker zelf vaker bestellen!!

Prima site en service

Samenstellen fotocollage ging gemakkelijk, snelle levering en zelfs met de standaard kwaliteit al een heel goed resultaat.

Medewerkers easycollage hebben persoonlijke aandacht voor je bestelling

Inge reageerde per e-mail twee keer om aan te geven dat mijn fotocollage dubbele foto's had... hieruit blijkt dat ze niet zo maar bestellingen afdrukken, maar een mooi eindproduct willen afleveren.... mag ik ook een 11 geven?

vooral de tip na inzending van de bestelling om nogmaals naar een paar foto's te kijken en eventueel te vervangen.

Normaal

Geen opmerking. Pakket is uiteindelijk maar ruim na kerst geleverd.

Beste Enrico, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je pakket niet op tijd geleverd is. Het is extreem druk geweest bij PostNL in de laatste week voor kerst, mede door de onverwachte lockdown. Hierdoor heeft PostNL niet alle pakketten op tijd kunnen bezorgen, wat natuurlijk heel vervelend is. We hebben je een email gestuurd om dit probleem verder met je op te lossen. Met vriendelijke groet, Inge van Loon EasyCollage

Dikke prima

Fijne service, had zelf niet in de gaten dat er twee foto’s dubbel op stonden. Kreeg meteen een mail met de vraag of dit wel de bedoeling was.

Wat ik verwachte kreeg ik

Uitstekende service en ook snel geleverd!

Ik had in mijn ontwerp slechte foto's en ook dubbele, maar kreeg daar na de bestelling per mail een vraag over of dat echt de bedoeling was om het zo in productie te nemen... dus heb ik nog snel een correctie kunnen maken.... TOP TOP TOP

Super easy en goede kwaliteit

De website wijst zich vanzelf, veel keuze qua layout. Makkelijk in gebruik. De collage was supersnel in huis, erg mooi en van goede kwaliteit. Scherpe, kleurechte foto's. Aanrader!

Fantastische!!

Fantastische service

Top kwaliteit en een goede service

Echt een hele mooie canvas doek en collage op plexiglas geleverd gekregen. Prijs kwaliteit verhouding is prima in orde.

Snelle levering en mooie kwaliteit

Duidelijke website. Snelle levering. En het product heeft een goede kwaliteit. Zeer blij mee.

Geweldig, prachtige kwaliteit!

Nog nét optijd een leuke Collage poster besteld. Als kerst cadeau voor mijn dochter, was er super blij mee, en zag er ook keurig netjes zoals verwacht uit.

100% top

Mijn partner is er super blij mee. Zelfs de foto waar de site aangaf mindere kwaliteit zou zijn( hadden er maar 1tje van zijn moeder) toch het risico genomen en is top. 1 ste tekening kleinzoon staat ook in de collage is ook top

Mooi eindresultaat

De collage op groot aluminium was heel mooi. De hulp van EC die ik kreeg toen 1 van de foto’s niet aan de eisen voldeed, was accuraat en to the point. Daarmee was t eindresultaat schitterend! Dank!

Duidelijke site en snelle levering

Veel mogelijkheden voor de collage te maken. En snelle en vlotte levering.