Heel mooie fotocollage en lijst. Geweldige service!

Wij waren laat met het bestellen van de fotocollage. Een geschenk voor onze (schoon)vader die 80 werd. Toen we het uitlegden aan de mensen van Fotocollage hebben ze hun best gedaan om het toch op tijd geleverd te krijgen en met succes! Hartelijk dank daarvoor!

Mooie kwaliteit en snelle levering

Ik heb nu voor de tweede keer een grote fotocollage op canvas besteld. De vorige heeft meer dan 6 jaar gehangen, de kleuren en vorm van het doek zijn nog als nieuw. Het is niet goedkoop, maar je krijgt waar voor je geld. Het enige minpunt is dat het formaat 150x100 cm uit het assortiment is gehaald. De overige formaten zijn wat klein voor een grote muur.

Goede en duidelijke website maakt het bestellen simpel

Prima ervaring, ik twijfelde zelf of de kwaliteit van de foto's goed genoeg zou zijn. De website keurde de foto's goed (zowel iPhone 2mb als camera 10mb) foto's. De kwaliteit heeft er niet om gelogen en is gewoon heel erg goed. Prijs - kwaliteit is goed in verhouding.

het is een mooie collage geworden

mooi produkt, snelle levering in een goede verpakking. Ik ben er blij mee.

Ik ben zeer tevreden met resultaat. Zeker omdat het om heel oude foto's ging. Mijn eerste indruk was wel dat het wel wat groenig oogde als het licht op de collage viel. Dit valt echter weg als er geen direct lichtinval is. Ik weet niet waaraan dit ligt, waarschijnlijk omdat ik alle foto's in zwart/wit heb gezet ... Maar voor de rest PERFECT

Kader van mooie qualiteit. Zeer veilige verzending : aanrader

Collagekader 70*50cm : mooie kleuren en kwaliteitsvol product. Stevig ophangsysteem (verbetering tov vorige bestelling)

Prachtig!

Prachtige afwerking, snelle levering

super service

De eerste afdruk was niet helemaal naar tevredenheid. Toen ik contact opnam werd hier serieus naar gekeken en begreep men mijn feedback helemaal. Er is toen snel een nieuwe afdruk gemaakt. Binnen enkele dagen had ik ook deze weer in huis.

Super flexibel tot het laatste moment van drukken

Telefonisch super geholpen en meegedacht! Top service

Super vet!

Helemaal blij met mn fotocollage! Goeie kwaliteit zo op het eerste gezicht. Foto’s zijn mooi afgedrukt op het aluminium.

alles klopte

het programma is klant vriendelijk, en de gemaakte afspraken werden 100 % nagekomen. ik zal hier vaker gebruik van maken.

Keurig

Komen afspraken na Precies op afgesproken tijdstip bezorgd ondanks de vertraging door coronacrisis. Keurig netjes verpakt en het product is fantastisch geworden, stevige kwaliteit enz.

Super snelle service en een prachtig resultaat!

Ik kreeg nog een mailtje om door toegeven dat 1 foto niet de goede kwaliteit had. Kon ik alsnog aanpassen. Mijn plexiglas fotocollage is prachtig geworden. Een mooie herinnering aan dierbare personen.

in orde

ik heb voor de tweede keer een bestelling geplaatst, en zijn nog altijd zeer tevreden van opmaak en verzending. dikke duim

Mijn collage zag er in het echt nog mooier uit dan in het ontwerp! Hele mooie uitvoering en heel eenvoudig om een collage samen te stellen

Snelle levering en goede kwaliteit

Super goed!

Ik ben onwijs blij met de razend snelle service. Op 7 mei besteld en op 9 mei al binnen! Ons moederdag cadeau was daardoor precies optijd. De poster die wij besteld hebben is van super kwaliteit! Hij is prachtig:)

Leuke collages en snelle levering pet post!

Heb een collage laten maken op Canvas, hele leuk geworden en ben er zeer tevreden mee. Zeker een aanrader voor een leuk kado!

Prachtig geworden!

Zie boven!

prima kwaliteit en snelle levering

ook de verpakking was zeer solide

Schitterend resultaat

Familiecollage gemaakt. Een zeer mooi resultaat! Zelfs de foto die werd aangeduid als minder goed, komt perfect uit. Een hele snelle levering. Top! Zo heeft mijn moeder de ganse familie bij haar. Ga hier nog gebruik van maken.

Zeer gebruiksvriendelijk en prachtig resultaat

Heel leuk sjabloon uitgezocht (hollandse huisjes). Hier allerlei foto’s ingezet, wat supermakkelijk ging. Enige nadeel dat je de poster zelf niet kan uitvergroten op je scherm om randjes goed weg te kunnen werken. Na opsturen was ik superblij met het resultaat, goede kwaliteit poster en de foto’s zaten er allemaal goed in.

Snelle levering, mooi kwalitet

Heel tevreden met de collage op canvas. Goede en vriendelijke communicatie. Super snelle levering.

Mooi resultaat alleen levering helaas te laat.

Ziet er mooi uit alleen te laat geleverd waardoor de verrassing mislukte.

uitstekende kwaliteit

Ik ben erg tevreden met mijn bestelling. Goede kwaliteit en snelle bezorging. De bezorging was online te volgen en je kon zelf aangeven Welke dag het beste uitkomt. Ook s ávonds.