Makkelijk te bestellen en heel snel!

De bestel site is heel duidelijk en je wordt stap voor stap door het bestelproces geleid. Een oplettende medewerker had iets afwijkend op een foto opgemerkt en onmiddellijk doorgegeven zodat deze op tijd kon worden aangepast. De levering was super snel.

Voor de eerste keer een collage bij EasyCollage gemaakt. Ik raad wel aan regelmatig op te slaan als je een groot bestand hebt. Ik heb een collage van 120×80 cm op aluminium laten maken. Perfecte afdruk kwaliteit. Uit de verpakking meteen aan de muur door het perfecte ophangsysteem. Ik raad iedereen deze site aan.. Perfect!!!

Super Collage

Ik heb een aluminium collage van 120 cm bij 80 cm besteld. Zeer mooi eindresultaat! Heel erg blij mee. Kwalitatief zeer goed en netjes binnen 4 dagen ontvangen. Absoluut een aanrader!!!

mooi afgewerkt

Duidelijke communicatie en top kwaliteit

Eenvoudig om te gebruiken en druk kwaliteit is zeer goed op aluminium.

Super resultaat!

Mooie poster met goede kwaliteit foto's. Handig ophangsysteem. Het hout ruikt alleen een beetje vreemd.

Super service, snelle levering

Ik had een collage gemaakt waarna ik de volgende dag al een vriendelijk mailtje kreeg over de helderheid vd foto’s en wat we daaraan zouden kunnen doen. Uiteindelijk is het een prachtige collage geworden, zeer snelle levering en goede service!

Supersnel, goede kwaliteit, veel keuze in opmaak

Eenvoudig, snel en mooie kwaliteit

Ik heb bij Easy Collage een fotocollage gemaakt en op canvas van 1.00 x 0.70 laten drukken. Omdat er veel foto's op kwamen was het een flinke klus, maar je kunt tussentijds stoppen en bewaren en dat is heel handig. Foto's kunnen bewerkt worden en je kunt zien of de kwaliteit van de foto goed genoeg is. Ik vond het spannend omdat niet al mijn foto's van hele goede kwaliteit waren, maar ze zijn haarscherp afgedrukt! Woensdagavond gemaakt en besteld en vrijdag in huis en hij is prachtig! Een aanrader!

Simpel, leuk en goed resultaat

Er zijn veel voobeeld collages om uit te kiezen. Het programma werkt goed, ook met opslaan tussendoor en dan de volgende dag verder gaan. Hierdoor is het simpel en leuk om te doen. De kwaliteit van het resultaat is erg mooi.

Mooie kwaliteit, fotos erg scherp, wat ik niet had verwacht...snelle levering, dus top! Super blij mee..

Uitstekende,snelle service!

Mijn eerste bestelling geplaatst en zéér tevreden met het resultaat.

Goed meedenken en super service

De foto die wij hadden besteld was niet helemaal scherp. Ookal wisten we dat hij een rode smile had hadden we hem toch besteld. We kregen de dag erna een uitgebreiden mail met de mogelijkheden omdat ze het jammer zouden vinden als we hem binnen kregen en hij niet naar wens zou zijn. Het contact was fijn en goed. Het is een super poster geworden en zijn er erg blij mee. Super bedankt

heel goed

gebruiksvriendelijk met mooi resultaat

Super snelle levering en een prachtige collage!!!

Prima website! En supersnelle levering!

Prachtige collage geworden, goede communicatie, met zorg verpakt en na de bestelling en betaling snelle levering. Ik zal zeker nog meer collages bij jullie bestellenMet groet, Emmy Kieboom

Topkwaliteit & snelle levering!

Supermooi resultaat en een snelle levering!

De fotos zijn perfect

Snelle service en goed product! Een aanrader!

Ziet er fantastisch uit👍🏻!

Het maken van de collage was best makkelijk. Het was alleen jammer dat je de fotovakjes niet iets kon wijzigen van formaat. Sommigen waren erg klein. Verder top.

zeer tevreden, super resultaat, super service

absolute aanrader

Snelle nette levering

Inderdaad volgende dag geleverd. Wel is het standaard canvas wat grof waardoor details op de foto's wat moeilijk te zien zijn (print is wel super scherp)

Supertevreden.

Nog even nagebeld over een fout van mijn kant. Snel geleverd!

Topkwaliteit en super snelle levering

Op donderdag besteld en op zaterdag geleverd. Had een poster besteld. Mooie kwaliteit. Aanrader!