Ziet er heel mooi uit. Wij hebben de alu uitvoering genomen. Was valk voor kerst, maar het kwam keurig de dag voor kerst binnen.

Geweldig mooi geworden!

Goede adviezen goede service!

Werd voor het drukken geattendeerd op een verkeerde foto en mocht deze aanpassen voor een beter resultaat. Super dat men dit heeft gedaan en mijn eindresultaat perfect is!

Goed gelukt!

Makkelijk te maken, snel klaar (de volgende dag in huis), goede kwaliteit, voldoende keuzemogelijkheden qua vorm en formaat. De enige functie die ik in verhouding tot soortgelijke sites nog miste was de foto bewerken als in optimaliseren. Dit nu in een extern programma gedaan en vervolgens ingevoerd

Mooie scherpe afbeeldingen

Makkelijk hanteerbaar programma. Mooi resultaat!

De collage voldoet aan onze verwachtingen.

Het resultaat is prachtig!

Goede service, klantvriendelijk en uitstekende kwaliteit.

Klantvriendelijke website, goede communicatie, uitstekende kwaliteit, veel verschillende soorten en mogelijkheden, supersnelle levering, ik heb dit als kerstcadeau gegeven. Het was een geweldig cadeau.

Mooie kwaliteit poster en snelle levering, zelfs in drukke kerst periode

Ik had een verzoek om een foto precies zo te printen (qua kleur e.d) als een collage van een jaar terug. Dat is zo super mooi gedaan. Mocht ik ooit weer een collage laten maken dan is het zeker bij Easy Collage. Ook de service en het meedenken is erg goed. De vorige collage was eerst niet goed maar men heeft zonder moeilijk te doen een nieuwe gemaakt. Na mij eerst een proef te mailen. Men reageert erg snel op mail, ook heel fijn! Ik ben super enthousiast over dit bedrijf

Snelle service, prachtige foto's geworden.

mooi en precies zoals verwacht

Idem

super tevreden

Ik ben aan de slag gegaan op de website met verschillende ontwerpen . Heel mooi dat dit kan. Ik heb zo een goede keus kunnen maken. Makkelijke handelingen en snelle levering. Zelfs in deze drukke tijden. Ik ben dus super tevreden. Corrie

Professioneel en snel

Het resultaat was werd goed en snel.

Héél tevreden!

Héél tevreden! Zag er goed uit, en snel geleverd, wat voor mij heel belangrijk was. Ook heel attent dat ik nog benaderd werd over de kwaliteit van sommige foto's in de collage.

Snelle levering en prima kwaliteit

Het samenstellen van een collage is piece-of-cake, zeker in vergelijking met andere aanbieders. Hoewel de keuzemogelijkheden iets beperkter zijn is de kwaliteit van de afdrukken hartstikke goed. De levering wordt helder gecommuniceerd en was stipt op tijd.

geweldige service

Onze bestelde collage viel in eerste instantie tegen maar na contact met de klantenservice is dat perfect opgelost en hebben wij gratis een nieuwe collage ontvangen. Perfecte service van easycollage!

Redelijk tevreden

Ik had twee foto’s op aluminium laten maken via twee verschillende bestellingen op een avond. De ene foto vind ik prachtig. Met de andere foto ben ik niet helemaal tevreden. Zitten wat hele lichte krasjes op. Dacht eerst dat het in de afdek folie zat. Maar dat zat er niet overheen. Maar desalniettemin ben ik tevreden. Heb al vaker foto’s op glas besteld. Dat zag er altijd geweldig uit.

Super mooi resultaat en goed personeel

Doordat ik een wijziging van formaat had gedaan, Waren mijn foto's verschoven op de afbeelding. Kwam ik pas achter na bestelling. Gebeld en was geen probleem. Heb het kunnen herstellen en het resultaat is prachtig. Mooie kleuren en goede afdruk. Ben er erg blij mee

Goed, snel & gemakkelijk

Via de site was het canvas doek heel gemakkelijk te maken. De levertijd klopte precies. De kwaliteit van de print (50x70) was top! Helaas was er wel net een klein kleurverschil te zien in hoe ik hem aan heb geleverd en hoe ik hem kreeg. Zolang het geen print is voor serieuze fotografie is dit zeker niet storend! Ik zou hier zeker vaker bestellen!

Heel blij met het resultaat!

Meerdere websites hiervoor geprobeerd, maar liep steeds vast of gaandeweg bleek ik toch niet te kunnen doen wat ik wilde maken. Bij EasyCollage verliep het proces echt heel soepel. Heel makkelijk en het product ziet er in het echt precies zo uit als ik hoopte! Volgende keer ga ik zeker weer hier bestellen!

Werkt super makkelijk! Ik had een dubbele foto gedaan, werd ik heel vriendelijk van op de hoogte gesteld, kon ik nog aanpassen. Achtergrond werd mooi door getrokken voor me, en ook nog eens snel in huis! Ik ben meer dan tevreden!

Mooi, makkelijk en snel!

Mooi makkelijk en snel

Prachtig had alleen de verkeerde besteld

Schitterend kleuren zijn erg mooi

Makkelijk met een mooi resultaat.

Eenvoudig programma om snel je foto's te up loaden en in je collage te plaatsen. Je krijgt ook te zien of je foto's van goede kwaliteit zijn of niet. Snel bezorgd en een mooie kwaliteit van poster.