Super mooi geworden op aluminium.!!

Netjes afgeleverd, ziet er mooi uit!

Prima! Ziet er mooi uit!

Super service en kwaliteit

Ik was op zoek naar een programma om een collage te maken, heb er meerdere geprobeerd en easycollage scoorde best qua gemak. De keuzes om zelf formaten in te voeren zijn wat beperkter, maar er zijn voldoende templates om iets passends te vinden. De afdrukkwaliteit ( ik heb plexiglas) is zeer goed. Tussentijdse vragen over levering werden snel en correct beantwoord. All in all, ben ik super blij met de collage.

Super makkelijk gemaakt, snel geleverd en hele mooie kwaliteit

Volgende keer bestel ik zeker weer , heel tevreden

Super mooie collage is het geworden

dit is al de 2e collage naar tevredenheid, zeer veel mogelijkheden om dede collage te maken

prachtig product en goede communicatie!

Hallo, Ik ben blij met het resultaat. Het is prachtig! Aan de andere kant arriveerde het karton met gaten en de plastic bescherming op één plaats gescheurd. Het heeft het frame bevlekt. Ik voeg de foto's bij. Zoals het was voor kerstcadeau, accepteerde ik zo. Kun je een commercieel gebaar maken? Zoals een korting op een volgende bestelling? Dankjewel

Beste Florence, Vervelend om te horen dat je collage is beschadigd! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Graag ontvangen we de foto's van je collage per e-mail op info@easycollage.nl. Dan kunnen we hiermee op zoek naar een oplossing. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Marcia

Supermooi, helaas late levering.

Prachtige canvassen, hele goede kwaliteit. Echter was een medewerker vergeten de bestelling door te zetten naar de drukkerij waardoor het allemaal langer duurde. Niet binnen gehad voor kerst maar alsnog supermooi resultaat!

Goede foto perfect gedaan

Goede foto Levering op tijd

Makkelijk snel en mooie kwaliteit

Via mijn zusje bij easycollage terecht gekomen. Heel makkelijk te doen...mooie opties....en snel geleverd.

zeer tevreden, prima prijs/kwaliteit

zeer tevreden, prima prijs/kwaliteit

Mooi eindresultaat

Eerste keer besteld. Beetje puzzelen om de gepaste foto's qua maat in een collage te krijgen. Bij het bestellen zagen we niet echt een voorbeeld van hoe het er zou uitzien. Naar afwerking toe. Enkel de collage. Besteld en betaald met een klein hartje aangezien het een kado was. Vol ongeduld uitgepakt en zeer tevreden van het eindresultaat. Super goeie kwaliteit!

Mooie fotos

Voor de derde keer zeer tevreden!😃

Zeer snelle levering, prettige afhaalservice🙃 Prima prijs/kwaliteit verhouding. Zit al te bedenken wat ik de volgende keer laat afdrukken op canvas...

We hebben een collage gemaakt met oude en nieuwe foto's, en we vonden het best spannend wat het eindresultaat zou zijn. Echt geweldig mooi! Bedankt voor de mooie collage en nette verzending!

Resultaat erg mooi

De foto's komen mooi uit op alluminium

Mooier dan verwacht en hele goede service toen ik later belde dat ik toch de posterhanger er graag bij wilde, deze werd dezelfde dag nog nagestuurd. Tot een volgende keer :-)

Zondag voor kerst besteld en dinsdag al binnen.

Ziet er heel mooi uit. Wij hebben de alu uitvoering genomen. Was valk voor kerst, maar het kwam keurig de dag voor kerst binnen.

Geweldig mooi geworden!

Goede adviezen goede service!

Werd voor het drukken geattendeerd op een verkeerde foto en mocht deze aanpassen voor een beter resultaat. Super dat men dit heeft gedaan en mijn eindresultaat perfect is!

Goed gelukt!

Makkelijk te maken, snel klaar (de volgende dag in huis), goede kwaliteit, voldoende keuzemogelijkheden qua vorm en formaat. De enige functie die ik in verhouding tot soortgelijke sites nog miste was de foto bewerken als in optimaliseren. Dit nu in een extern programma gedaan en vervolgens ingevoerd

Mooie scherpe afbeeldingen

Makkelijk hanteerbaar programma. Mooi resultaat!

De collage voldoet aan onze verwachtingen.

Het resultaat is prachtig!

Goede service, klantvriendelijk en uitstekende kwaliteit.

Klantvriendelijke website, goede communicatie, uitstekende kwaliteit, veel verschillende soorten en mogelijkheden, supersnelle levering, ik heb dit als kerstcadeau gegeven. Het was een geweldig cadeau.