Goede service en snel geleverd Ik had zelf een foutje gemaakt en kreeg een mailtje dat ik nog kon veranderen Heel netjes Mijn dochter krijgt het als afscheid van groep 8 als verrassing

Super kwaliteit en snel

Ik ben heel erg blij met de collage . Ik heb alleen met bestellen een brede rand besteld en dat vind ik achteraf jammer . Maar verder super kwaliteit. MvG

Mooie kwaliteit, en snelle levering

keurige kwaliteit.

snelle levering, goede kwaliteit . de sterren zijn niet maximaal omdat de prijs best duur is

Prachtige poster

Snelle service, mooie poster van mijn fotocollage

Super mooi resultaat

Prima site hoop mogelijkheden om je foto’s te bewerken en toe te voegen Met een super mooi resultaat en ophang systeem met magneten. Uitermate tevreden

erg mooi, ik had er een dubbele foto en een slechte tussenzitten. ben ik over gemaild of dat het de bedoeling was of dat ik het nog wilde veranderen. ik vond dat geweldig. dat hoor je niet vaak, meestal wordt het gewoon uitgeprind. de bezorging was wat minder want ik had het dinsdag pas maar dat ligt niet bij jullie.

Prachtige canvas!

Fijn systeem, keuze genoeg. Niet verwacht dat het zo snel binnen zou zijn. Erv tevreden!

Super mooie kwaliteit posters!

Het maken van de poster ging prima. Voldoende mogelijkheden. De communicatie was prima en het uiteindelijke resultaat erg mooi. Goede kwaliteit voor een goede prijs! Dank je wel.

Mooi en snel geleverd

Precies zo gemaakt als dat we het wilden hebben. Goed gemaakt.

TOP!

Hele goede service en begeleiding. Schilderij collage is prachtig

Prachtige collage

Snelle service en makkelijke site

Prachtig resultaat

Uitgebreide keuze en prachtige afdruk!

Super kwaliteit op canvas. Heel erg blij mee. In 1 woord: top!

Helemaal super! Zeker de moeite waard!

Mooie kwaliteit goede service en snel in huis

Leuk, duidelijk en goed te doen op de computer. Goede communicatie, mooi product en snel in huis.

Prima werkend site en goeie service

Er is altijd een snelle oplossing voor handen als er iets aangepast oid moet worden. Levering was ook snel.

zeer tevreden over easy collage!

Ik bestelde een foto collage voor mijn jarige broer, met daarop foto's van hem, en van onze recentelijk overleden papa. Hij was er zeer blij mee. De collage was prachtig, en zeer degelijk verpakt. Ze was niet goedkoop, maar het geld meer dan waard.

Voldoet aan de verwachting

De collage van foto’s was eenvoudig en snel gemaakt. Veel mogelijkheden, snelle levering en goed verpakt.

Een aanrader

Snelle Service Prachtig eindresultaat, big mooier dan verwacht Goed stevig verpakt Ik ga hier zeker nog bestellen Een aanrader!

Goede kwaliteit en snelle levering

Collage op canvas simpel te maken. Nadat we de bestelling hadden gedaan, bleek er een foto tussen te zitten met een te lage resolutie, daar kregen we tijdig bericht van, nieuwe foto toegevoegd en dat ging niet ten koste van de levertijd.

Superblij mee.

Hele mooie foto's op canvas. Zeer blij mee.

Heel erg mooi geworden!

Prachtige kwaliteit, de foto's komen heel mooi en scherp uit op het aluminium

een makkelijke en duidelijke site met goed eindresultaat.

Foto's zijn makkelijk toe te voegen en de kwaliteit is ook zeer goed. De site is erg duidelijk en overzichtelijk.

super!

de software is zeer eenvoudig te gebruiken. We zijn zeer blij met het resultaat! Ontzettend snelle productie/levering

een zeer prettige ervaring

Een van mijn foto's was te klein voor de fotocollage, kreeg ik gelijk een email om een andere foto te plaatsen. Kon ik gelukkig ook het formaat van de poster aanpassen naar iets kleiner. Had telefonisch contact gehad met de eigenaresse, heeft mij goed geholpen door het programma en zei dat ik het teveel betaalde geld binnen enkele dagen terug gestort wordt. Super cool vind ik dat, super goede service.