Heel erg mooi weer

!

Prachtig product en prima service

Ik heb een collage gemaakt van 80 x 120 cm. Na het indienen van de collage nam Easycollage contact met mij op om te vertellen dat sommige foto's kwalitatief gezien niet zo heel goed waren, waarschijnlijk omdat ik ze via Whatsapp had ontvangen, en dat ik die beter naar me kon laten mailen. Een prima tip, en daarmee ging ik aan de slag om diverse foto's te vervangen De poster is heel mooi geworden, met haarscherpe afdrukken. En hij werd op tijd bezorgd voor kerst!

Mooie kwaliteit

Ik heb een collage aangemaakt voor een verjaardag. In het begin wel wat moeten zoeken ivm lay-out (misschien iets meer uitleg voorzien en voorbeelden). Eenmaal ik mijn weg had gevonden, ging het vrij gemakkelijk. Correcte levering.

Tevreden,makkelijk te maken , duidelijk.

Zeer tevreden , makkelijk te maken . Mooi resultaat.

Zeer tevreden!

Snelle service en prima kwaliteit!

Goede kwaliteit en snel geleverd

Handig programma ook om collages te maken en aan te kunnen passen.

Echt super.

Ook al was mijn collage nog niet volledig afgewerkt werd er per mail geïnformeerd over de stand van zaken. Dus een attente opvolging. De afwerking was zeer mooi. (de foto's ook natuurlijk :-) ) en de levering zeer correct en netjes. Ik kan en zal deze site iedereen aanbevelen. SUPER

Super makkelijk bestelproces en topkwaliteit producten tegen een goede prijs!

Poster-collage (drie exemplaren) en fotoprint op canvas (drie exemplaren) besteld. Beide producten waren heel eenvoudig samen te stellen op de overzichtelijke site. Bestelproces was ook simpel. De bestelling kwam daarna ruim vóór Kerst binnen, met heel fijne updates van de verzendstatus. Weer voor herhaling vatbaar, zoals altijd!

Mooie posters, snelle levering ondanks de Corona drukte rondom Kerst, goede kwaliteit; kortom heel tevreden!

Zoals ik me voorgesteld had

Zag er netjes uit.

Snelle levering en mooi resultaat

Ondanks de drukke kerstperiode werd de collage snel geleverd, precies binnen de verwachte levertijd. Ook het resultaat mocht er zijn. Super tevreden!

mooie kwaliteit, snelle levering

de collage overtrof mijn verwachting, echt heel mooi en leuk. Levering was ook heel snel. mijn complimenten

Ontzettend goede service!

Heel duidelijk en overzichtelijk. Je wordt goed geholpen op de klantenservice. Ik ben hier zeer tevreden over.

Het zijn mooie duidelijke foto's geworden

Netjes verpakt binnengekregen. Prima gedaan.

Super mooi geworden! Goede kwaliteit en snel geleverd

Mooie kwaliteit en snel geleverd . Gebruiksvriendelijk programma.

Goede service, mooi product!

top!

Makkelijk te maken en mooi resultaat

De collage is makkelijk te maken en het eindresultaat is geweldig! En een snelle levering.

Prachtig

Eenvoudig zelf samen te stellen. Goede kwaliteit. Zelfs in deze tijd snelle levering. Top

Eenvoudig te creëren mooie wanddecoratie!

Ik wilde graag een fotocollage met door de jaren heen gemaakte selfies met mijn partner. Was altijd een beetje angstig om geld uit te geven aan iets waar ik het resultaat niet van kan inschatten. Blij dat ik heb doorgezet. Eenvoudig te creëren en een heel leuk en fraai resultaat op canvas in lijst. Binnen 2 dagen. De volgende collage is in de maak en deze komt op perspex. Toppertje. Ps:je blijft er naar kijken.

Heel erg mooi, goede kwaliteit de kleuren stralen en snelle levering. Wij zijn er blij mee

Gweldig mooi!

Eenvoudig zelf te maken, snel thuisbezorgd. Verzorgd verpakt. Super fijn!

Geweldig product

Mooie scherpe foto’s op hout gespannen. Mijn zoon, waarvoor het bestemd was gaf aan heel blij te zijn.

Snel..topkwaliteit en ook telefonisch goed bereikbaar.

Ik had een collage poster besteld. Website is duidelijk en werkt goed. Snelle service en bezorging. Poster is erg mooi en goede kwaliteit.

Fantastische service

Goede opvolging en service