Goed !

Goed en overzichtelijk om alles samen te stellen! Netjes en klantvriendelijk.

Collage maken via de site verliep eenvoudig en afdruk op aluminium was naar wens.

Prachtige kleurenfoto en snelle levering

Ga ik volgende keer ook foto s bestellen

prachtige kwaliteit! ben super blij

Werkt snel en duidelijk. Vriendelijke site ondanks alles online.

Prachtige collage poster

Voor de 70e verjaardag van mijn man heb ik een poster collage gemaakt, die zijn leven weergeeft. Poster strips apart gekocht ter bevestiging. Tijdens het feest een leuk gespreks item.

Snel thuis en mooi kwaliteit!

makkelijk om de collage in elkaar te zetten. makkelijk te bestellen en snel in huis

uitstekend

Snelle levering, goed van kleur/ correct verzonden

Super goede kwaliteit, gebruiksvriendelijk en snelle service!

Altijd al goede kwaliteit, gemakkelijk in aanmaak en snelle levering

Goede kwaliteit zit er mooi uit op tijd geleverd Een aanrader

Prachtig

Heel mooi, boven verwachting.

Snelle service en fantastisch resultaat

Eenvoudig collages maken!

Super service!

Ik had mijn collage door gestuurd, en ze mailde me dat er iets niet klopte. Er werden per direct aanpassingen gedaan totdat het goed was. Ze hebben alles op alles gezet zodat mijn bestelling dezelfde dag nog verstuurd werd. De collage kwam de volgende dag aan en hij was precies zoals ik wipde

Mooi product, goeie service.

Inmiddels de tweede keer dat ik een collage maak bij easyJet collage. En opnieuw dik tevreden. Goeie club. Toen ik per ongeluk een dubbele foto had geplaatst, kreeg ik een mailtje van hen om mij hierop te attenderen. Zeer attent! Waarvoor dank!

Prima kwaliteit en snelle levering.

Snelle goede levering

Heel tevreden

De service wat betreft de jullie snelle reacties op mijn vragen via whats app vond ik heel fijn.

Zeer snel en erg makkelijk een mooie samenstelling te maken. Eindproduct wat je besteld is helemaal top. En super verpakt. Van harte aanbevolen deze firma.

Super mooi!

Wauw mooi kwaliteit en super netjes dat ze even mailen dat sommige foto's niet goed erop staan. Wat een service.

Super mooie kwaliteit!

Ik heb een fotocollage van 80x140cm laten maken met de posterhanger. Ik schrok er wel van hoe groot de foto's nog waren en ze waren dan nog eens van een goede kwaliteit. Echt top! De posterhanger was ook zeer eenvoudig te plaatsen door de sterke magneten. Echt tof!

Prachtige collega

Heel makkelijkom collega te maken en hele mooie kwaliteit

Uitstekende kwaliteit

Snelle afhandeling en levering. Uitstekende kwaliteit. Prijzig, maar terecht.

Prachtige poster

Heel tevreden met mijn poster. De kleuren zijn precies zoals in het bewerkingsprogramma. Ze zijn prachtig geworden, heel blij mee!

Topproduct topprijs

Online collage besteld, snel geleverd, goede prijs/kwaliteitverhouding. EasyCollage is een aanrader!

Is mooie collage geworden.

Is prima programma om de.collage te maken. Mooie heldere print. Netjes verzorgd afgeleverd.

Snelle levering en mooi resultaat

Product werd snel geleverd, goede kwaliteit en toen ik tegen een probleempje aan liep kon ik makkelijk contact leggen.