Zonder meer geweldig

Mijn eerste bestelling bij Easycollage. Alles is heel duidelijk aangegeven hoe je je collage moet maken. Ook de verzending van mijn collage ging super. Heb een collage van 32 fotos gemaakt op alu. Als ik er weer een nodig heb maak ik hem weer hier. TOP

Mooi, uitstekende kwaliteit

Snel handig Eem collega gemaakt en besteld. Uitstekende kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Simpel om te maken, mooi resultaat!

Snel gemaakt en geleverd! Mooi resultaat!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De website is heel overzichtelijk, de foto's kon ik gemakkelijk uploaden en verplaatsen. Ik ben blij dat EasyCollage zoveel mogelijkheden biedt om je project precies te krijgen zoals je hem wilt. Frames kun je aanpassen in de gewenste dikte, aantal foto's, grootte en de kwaliteit is echt fantastisch! Ik kon mijn ogen niet geloven wanneer de poster werd bezorgd <3 hij was netjes verpakt, extra beschermd en de foto's zagen er stralend uit! Ik kan het iedereen aanraden, het was voor mij elke cent waard. Dankjewel EasyCollage! En vast tot snel.

Geweldig, top.

Voor mijn dochter die 21 jaar wordt as zondag een geweldige collage op doek gemaakt met foto’s van haar kinderen jaren tot de 21 ste verjaardag. Het is super mooi geworden, ben ook erg benieuwd naar haar reactie as zondag.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service. Mooie duidelijke foto's, goed van kleur. Erg tevreden. Goed verpakt voor de verzending.

Snelle levering, mooi resultaat

Zeer tevreden, mooie site.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Samenstellen van de collage ging makkelijk en het resultaat (de afdrukkwaliteit) was uitstekend.

Prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel makkelijk om te maken en met 3 a 4 dagen was hij al klaar en bezorgd. Heel blij met het eindresultaat.!!

Geweldig mooi resultaat

Een grote collega besteld op aluminium voor het 50jarig trouwfeest van mijn ouders. Het is erg mooi geworden. Makkelijk te maken en te bestellen via internet, goede service!

Hele fijne webshop

Prachtige foto collage gemaakt via deze site. Heel duidelijk en overzichtelijk en binnen een paar dagen in huis! Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en helemaal naar wens! Top👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Afdruk op posterformaat is van prima kwaliteit en super snel geleverd.

De foto genomen met een telefoon zijn van goede kwaliteit afgedrukt op posterformaat

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service, netjes verpakt en erg mooi. Een aanrader!

Prachtig!

Snelle service, goede kwaliteit

Gweldig

Super behulpzaam aan de telefoon bedankt Easycollage. Snelle levering absoluut een aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

We hadden een poster besteld en we waren hier niet tevreden over. Klacht is goed behandeld. Waardoor we uiteindelijk tevreden zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Prachtige kwaliteit En persoonlijke check over een paar foto s!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle, correcte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service, mooie, scherpe collages geworden, enorm blij mee!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Collage is eenvoudig samen te stellen. Levering is snel en de kwaliteit is prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, Ook kreeg ik de 15 procent korting later teruggestort zoals afgesproken.

Ik kreeg een dame aan de telefoon, zij was wat kortaf, wat tik jammer vond. Verder heeft ze wel alles netjes doorgegeven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede snelle service, makkelijk programma om collages mee te maken. Ik had een aluminium collage gemaakt, die zag er er scherp en mooi uit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle en goede reactie en kwaliteit

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service Gebruiksvriendelijke website

Ik had graag als achtergrond ook een foto gehad, dit leek me niet mogelijk.

Over EasyCollage

Filter op Taal