Super gebruiksvriendelijk en goede kwaliteit

Makkelijke instructie, goede kwaliteit en snelle levering. Zeker voor herhaling vatbaar! (ik had een collage gemaakt en op poster laten drukken)

Mooie collages voor goede prijs

mooie collage, goede prijs en snelle levering. Ook heel makkelijk te maken.

Prima prijs/kwaliteit, snel!

Eenvoudige website om de collage te maken! Snelle levering, kwaliteit is goed voor deze prijs. Tevreden, hij hangt er mooi bij

Eenvoudig te maken, mooie kwaliteit en snel geleverd.

Eenvoudig te maken, mooie kwaliteit en snel geleverd.

Mooie collage

De collage is erg mooi geworden!

snelle levering en mooie kwaliteit

Prachtige collage.

Zeer tevreden over resultaat.

Top! Super goede service! Al 2x besteld en elke keer super tevreden!

Super goede service! Al 2x besteld en elke keer super tevreden! Hier ga ik nog bestellen. Heel snelle service en als de foto niet goed is van kwaliteit laten ze het onmiddellijk weten en vragen ze om een nieuwe foto te sturen. Wij zijn heel tevreden.

In een woord prachtig.

Ik wilde voor onze slaapkamer een leuke foto van onze strandvakantie. Even googelen en kwam ik op deze site. Makkelijk samen te stellen en snel ontvangen. En als ik weer iets anders wil laat ik het weer hier maken. Voor de prijs hoef je dat niet te laten...

mooie herinnering in huis

Toen mijn levenspartner vorige maand plotseling overleed wilde ik een mooie blijvende herinnering in een collage. Jullie hebben het helemaal waar gemaakt voor mij. Dank u!

Het was goed, alleen jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn!

Snel en keurig geleverd!

Je kunt online gemakkelijk de gewenste collage samenstellen. Vooral de snelle levering was top!

Super mooie poster!

Niet voor niets voor de 2de keer een poster gemaakt en besteld. Binnen 2 werkdagen in huis.

Prima kwaliteit, snelle levering, plezierig contact

Men reageert heel snel als men ziet dat de kwaliteit nog kan worden verbeterd, heel plezierig, binnen enkele dagen alsnog geleverd.

Heel mooi!

Wij hebben voor de 75ste verjaardag van onze moeder een fam. collage gemaakt en laten afdrukken op canvas. Wat is die mooi geworden. Scherp en mooie kleuren! Ik geloofde wat er op de website staat maar was toch erg benieuwd naar de kwaliteit. Gewoon heel mooi! Bij ontvangst was de bovenzijde van de verpakking nat maar dat kwam door de vervoerder. Ps. De website is duidelijk!

Super tevreden!

Goede kwaliteit. De foto’s zijn helder afgedrukt.

Geweldig product!

Snelle levering, keurig afgeleverd en prima kwaliteit! Ga het zeker nog eens doen en kan het aanbevelen.

Snel&Prachtig

Snel geleverd en een goede kwaliteit.

Het is een erg mooie collage op plexiglas geworden!

Het was duidelijk hoe ik kon puzzelen met alle fotootjes.

Prachtige hondentuigen

Wij ontvingen vandaag de 2 door ons bestelde hondentuigen. Wij hebben ze net gepast en ze zitten als gegoten bij onze dames labradors. Stevige tuigen met goede steun et cetera. Echt een aanbeveling!

TOP

Easy en makkelijk programma. Snel en keurig geleverd en de kwaliteit is nog beter dan gedacht. Zooo blij mee :)

Goede kwaliteit en snelle levering

Mijn fotocollage op canvas is prachtig geworden! Heldere kleuren en de levering was ook vlot en netjes.

Super geregeld en goede en snelle levering

Easycollage via vrienden gevonden, gemakkelijk in elkaar te zetten, en had iets te laat besteld maar na aangeven was het mogelijk om een dag eerder te leveren waardoor het cadeau weer mooi op tijd kwam, erg fijn. Foto's zijn van goede kwaliteit, zou het zeker nog eens gebruiken.

Erg gemakkelijk en een top resultaat.

Heel veel mogelijkheden en super makkelijk. Het was een collage voor mijn neefje die 18 werd. Iedereen vond het geweldig.

Super goed

Makkelijk te maken , snelle levering, ziet er top uit