Gewoon in orde

Gebruiksvriendelijke website. Makkelijk foto's toevoegen. Je kunt inzoomen en verschuiven, zodat de focus precies naar je zin is. Duidelijk aangegeven of de foto's al dan niet groot en helder genoeg zijn. En het resultaat, dat keurig thuis bezorgd is, bewijst dan dat alles klopt. Zeer tevreden

Mooi resultaat

Leuke manier om een collage te maken, ook als kado. Wij hebben het kado gegeven aan ons zusje en zwager die gaan emigreren naar Amerika en hadden de Delfs blauw uitvoering.

Waanzinnig

Ontzettende mooie collage besteld die super snel werd geleverd en prima was verpakt. Ben er erg blij mee.

Super kwaliteit en service

Makkelijk om een collage te maken en helemaal super is de service. Ik kreeg persoonlijke mails over de kwaliteit van de door mij gebruikte foto’s. (Waren niet heel goed). Ze hebben meegedacht over de oplossing. Is een aanrader.

Eenvoudig, super resultaat, heel snel geleverd!

Heel gebruiksvriendelijk, snel in huis, mooie kwaliteit.

Heel tevreden

Heel tevreden snel ontvangen en mooi verpakt

Makkelijk en snel te maken collage

Via de site is het makkelijk om een mooie fotocollage te maken. Schuiven van foto's is simpel en het is fijn dat je vooraf kan controleren of de kwaliteit van de foto's goed genoeg is. Levertijd is kort. De kwaliteit van de collage ( kleuren, scherpte) is prima. Zeker een aanrader!

Prima !

Gebruiksgemak, qualiteit, afhandeling en verzending. Alles OK!

Prima, software kon makkelijker

Scherpe kwaliteit en snel geleverd. Software kon wel makkelijker.

Altijd een mooi kado

Makkelijke manier om een collage te maken.

Makkelijk werken met easycollage en top klantenservice

Topservice

Makkelijk om te maken en snel verzonden

Makkelijk om te maken en snel verzonden. Mooie kwaliteit.

Site overzichtelijk en eenvoudig te bewerken en bestelling te doen, had een dubbele foto in de collage gebruikt, kreeg gelijk een mail met deze melding, kon deze daarna gelijk weer aanpassen. Mooie afwerking van het geheel. Super snelle levering. Zeer tevreden

Super kwaliteit

Prachtige collage

Mooie heldere foto`s op stevig canvas. Wij zijn heel tevreden!

Volgens afspraak en super goede kwaliteit

Top en op tijd!

super snelle levering en goede kwaliteit

Een makkelijk programma om zo je collage te maken, kwaliteit is goed en levering was de volgende dag al.

Een hele mooie collega

Het is een fantastische collage met uitstekende kwaliteit. En een correcte Levering Zal zeker nog ene maken...

Tegenval

Een collage op aluminium? Voor mijn gevoel is het gewoon een kuststofplaat. Het is wel mooi gedrukt.

Goed opgelost

Verkeerde collage ontvangen. Kan gebeuren. Gemeld en dag later de juiste ontvangen. Snelle service. Fijn en eenvoudig programma om mee te werken.

Mooi en snel

Goede kwaliteit en snelle levering

Prachtige kwaliteit!

De collages zijn zo mooi van kwaliteit. En levering zoals aangegeven. De site is super fijn om mee te werken. Kortom geweldig!

Fantastische service

Ik had voor het eerst een collage gemaakt voor vrienden die 40 jaar getrouwd waren. Toen we de canvascollage (75 bij 50 cm) thuis kregen, bleek dat een aantal foto's waren verschoven, waardoor er bepaalde personen niet goed zichtbaar waren. (waarschijnlijk mij eigen fout). Na contact met Easy Collage, kon ik de collage aanpassen en opnieuw insturen. Allemaal zonder extra kosten!! En nu was de afdruk geweldig en werd zeer gewaardeerd door onze vrienden. Hartelijk dank voor de super service.

Makkelijk te maken, en super snelle levering.