Prachtig product en hele vriendelijke klantenservice, super!!

Contact met de klantenservice was prettig, duidelijk en accuraat, levering precies volgens afspraak en product helemaal goed!! niets aan toe te voegen!

Super kwaliteit

Gemakkelijke site, mooie kwaliteit

Ontzettend blij met dierbare collage

Ten eerste makkelijk in gebruik en duidelijk. Uitstekende kwaliteit en levering. Print en foto kwaliteit geweldig. 2 foto collages laten maken van onze overleden dierbare kat. Met deze collages op canvas een prachtig blijvende herinnering.

Heel erg klantvriendelijk en klantgericht

Ik had een foutje gemaakt in de collage ( dubbele foto) dit is heel snel en goed opgelost

Goede kwaliteit en snelle service

Snelle levering en mooie kwaliteit foto’s. Makkelijk manier foto’s invoeren.

Een collage is erg gemakkelijk te maken. De service is prima, en snelle levering. Het canvasdoek (binnen) is mooi en sterk, goed verpakt. En de foto's zijn zuiver en zo mooi afgedrukt! Was een cadeautje voor onze zoon, zijn dochter werd 1 jaar, maar helaas mag hij haar tot nu toe maar 2 uur per week zien en zelfs niet eens op haar 1e verjaardag! Hij was er stil van toen hij het zag!

Heel tevreden over kwaliteit en levering

Website is duidelijk en werkt makkelijk. De levering is snel en de kwaliteit is goed. Nu 2 keer een bestelling gedaan.

Prachtige collage én top service!

Het systeem is erg gebruikersvriendelijk en met alle vragen word je telefonisch goed geholpen!

Dit kon niet beter!

EasyCollage gebruikt een makkelijk te bedienen en veelzijdig tool, de mederwerkers zijn zeer behulpzaam en het produkt was fantastisch! Bedankt mensen!

Prachtige afbeeldingen op aluminium

Gekozen voor groot formaat aluminium 70x50 cm. Mooie kleuren en heldere afbeeldingen. Veel keuze uit het formaat van afbeeldingen en achtergrondkleuren.

Geweldige service!

Ons bedrijf heeft een fotocollage laten maken als afscheidscadeau voor een college. Toen bleek dat niet alle foto's van goede kwaliteit waren, hebben zij ons gevraagd of zij dit aan mochten passen. Resultaat: superscherpe foto's en een prachtige collage!

Ziet er heel mooi uit en snelle levering

Heel makkelijk te maken en heel veel keuze in patronen en maten.

Supermooi resultaat van mijn fotocollage

Zeer tevreden, hoge kwaliteit op aluminium. Zeer makkelijk om zelf een collage te maken. Ook leuke mogelijkheden om emoticons / teksten toe te voegen. Levering binnen 4 dagen.

Prima service! Snel geleverd! Verzorgd afgewerkt! Afdrukkwaliteit top! Aanrader

Aanrader!

Super mooi en stevig

Goed ingepakt stevig frame prachtige collage foto's zijn mooi. Snelle levering.

Helemaal top!

Ultrasnelle levering en heel mooie kwaliteit. Echt een origineel sieraard voor aan de muur!

Snel in huis en uitstekende kwaliteit !

Ook via de telefoon makkelijk te maken !

Netjes verstuurd en ziet er mooi uit

Zeker aan te bevelen.

Makkelijk en mooi

Makkelijk proces, prachtige foto’s

Heel mooi geworden...netjes en strak

Zou ik zeker aanbevelen

Super kleuren kwaliteit

Fantastische kleuren zeer snelle levering en vele vele mogelijkheden wat betreft indeling etc

Makkelijk om te maken, super resultaat en perfecte service!

Helaas was bij levering 1 lat gebroken van de lijst. Binnen een paar dagen hadden wij een nieuw exemplaar in huis.

prachtig resultaat !

voldoet volledig aan onze verwachting ! al veel lof over gekregen

vlotte service

makkelijk programma en vlotte afhandeling. Mooi resultaat