Easycollage is zeer gebruiksvriendelijk en heeft een superieure afdrukkwaliteit. Ben zeer tevreden!

Prachtig

Een portretserie op een poster plakken.

Goede service! Prachtig eindresultaat.

Ik werd tot twee maal toe gewezen op een dubbele foto al vorens de collage in productie werd gebracht. Dank daarvoor!

Top service!

Goeie service, prachtig resultaat!

Prima service!

Ik werd gewaarschuwd voor een afbeelding met een te lage kwaliteit en voor het uitlijnen van een andere afbeelding en kreeg tijd om het te corrigeren. Daardoor een mooie poster kunnen afdrukken als cadeautje, dus ik ben erg tevreden over de kwaliteit en service

Goede en snelle levering

Ik had eerst wat problemen maar even gebeld en uitgelegd van mijn probleem. Ik ben keurig geholpen en kon daarna weer verder. De collage is goed gelukt op een paar foto,s na waar de persoon half op stond.

Leuk en eenvoudig collage maken

Handige tool, snelle bezorging

Handige templates voor een collage poster

De sjablonen die al beschikbaar zijn om een collage poster te maken zijn heel handig. Vooral leuk dat dit niet alleen saaie rijtjes zijn, maar ook een beetje speels met schuine foto's en randjes. De software werkt ook lekker snel, niet lang wachten op laadtijden maar snel aan de slag.

Collage van oude gescande foto’s is heel erg leuk geworden. De foto’s zijn best scherp. En binnen een paar dagen geleverd.

Vlotte levering en mooie kwaliteit.

Het maken van de collage-posters was gemakkelijk. Samen met de posterhangers is het een heel mooi geheel geworden. Het cadeau werd enorm gewaardeerd.

Super mooie collages, scherp en precies goed belicht!

Ik heb drie collages laten afdrukken op grote formaten. Allemaal scherp en precies goed belicht. Daarnaast is het online programma zeer gebruikersvriendelijk, gaat de levering snel en is de service zeer goed.

Leuke sjablonen voor collages, snelle verzending

Voor collages heeft deze webwinkel hele leuke sjablonen. Foto’s zijn gemakkelijk en snel te uploaden. Direct kwaliteitscontrole mogelijk. Snelle verzending. Kwaliteit van print is super!

Makkelijk te maken, snelle levering!

Makkelijk om de collage te ontwerpen, snel geleverd!

Persoonlijke benadering, goede service en prima kwaliteit van de geleverde producten.

Super leuk geworden.

Makkelijk om mee te werken, snelle levertijd en de collage van foto's ziet er ontzettend leuk uit.

Een prachtige collage ontvangen. Dik tevreden

Ik was zeer aangenaam verrast. Heb de volgende collage al opgeslagen om binnenkort te bestellen.

Heel tevreden met het resultaat @

Collage is voor onze zoon die uit huis gaat, een mooi aandenken aan de tijd dat we als gezin woonden.

geweldige kwaliteit en zeer makkelijk om te maken

geweldige kwaliteit en zeer makkelijk om te maken, ze belde zelfs nog even omdat er een dubbele foto in de collage zat. Was uiteindelijk geen probleem maar wel alert!

Geen aanrader

Mooie collage besteld, maar de levering van PostNL bleef uit. De klantenservice was erg onbeleefd en ongeduldig, en kapte de gesprekken af zonder beantwoording van mijn vragen. Mijn pakket kwam veel later dan de bedoeling was, en ook op een verkeerd adres. Na contact met de werkgever gelukkig tot een oplossing gekomen, en over de kwaliteit van de collage ben ik blij. Toch zou ik niet opnieuw zakendoen met dit bedrijf.

Goede kwaliteit en advies.

2 collages gemaakt en besteld. Collages maken ging gemakkelijk maar kreeg het advies om wat aanpassingen te doen over grote van de foto's omdat het anders niet zo mooi uitzag op de collage. Advies aangenomen, collage aangepast en het resultaat is super!

Wij hebben met 27 familiefoto's via Easy collage heel makkelijk een gave fotocollage kunnen maken, We hebben het laten printen op aluminium en het resultaat was prachtig. Scherpe print, perfecte kleuren en aan de achterzijde een goed ophangsysteem. We hadden gevraagd om de print met spoed te maken i.v.m. verjaardagscadeau en binnen drie dagen hadden we hem in huis :-)

Een mooi bedrijf

Altijd snelle levering en uitstekende kwaliteit van de producten.

prima en tevreden en ben met een aantal vragen goed geholpen

nvt

Snel en zeer alert

Het is een handige methode om een collage te maken. Ik werd er terecht op gewezen dat ik 2 dezelfde foto's had opgenomen. dat ook dus corrigeren. Resultaat was er ongelooflijk snel en ziet er prima uit.