Prachtige collega

Heel makkelijkom collega te maken en hele mooie kwaliteit

Uitstekende kwaliteit

Snelle afhandeling en levering. Uitstekende kwaliteit. Prijzig, maar terecht.

Prachtige poster

Heel tevreden met mijn poster. De kleuren zijn precies zoals in het bewerkingsprogramma. Ze zijn prachtig geworden, heel blij mee!

Topproduct topprijs

Online collage besteld, snel geleverd, goede prijs/kwaliteitverhouding. EasyCollage is een aanrader!

Is mooie collage geworden.

Is prima programma om de.collage te maken. Mooie heldere print. Netjes verzorgd afgeleverd.

Snelle levering en mooi resultaat

Product werd snel geleverd, goede kwaliteit en toen ik tegen een probleempje aan liep kon ik makkelijk contact leggen.

Prima bedrijf!

Afdrukken werd niet direct gedaan. In overleg en ruim in tijd aangepast. Service goed en product en levering goed.

De collage was makkelijk te maken. Werd heel snel bezorgd en zag er heel mooi uit.

meer dan tevreden

zeer tevreden met de postercollage .

Easy Collage maakt mooie producten

Easy collage maakt vaker collages voor mij. Het programma waarmee je werkt is easy en dus klantvriendelijk. Ook kun je snel zien of de foto's geschikt zijn voor de collage qua scherpte. En de levering is snel.

Super leuk en makkelijk

De collage hangt vol trots in de gang. Heb al veel complimenten gekregen hoe leuk die is geworden. Ben er ook erg blij mee gr, Serina

Erg goed

De eerste versie van de collage bleek niet mooi uit te komen op grote print. Daarover werd meteen contact opgenomen zodat ik aanpassingen kon doen. Het eindresultaat is erg mooi geworden.

Geweldige collagemaker

Goede kwaliteit collages en fijne klantenondersteuning! Je wordt overal goed van op de hoogte gesteld en als er iets niet klopt word je goed geholpen.

Heel erg tevreden

Prima ervaring. Leuke collage gemaakt voor de 80e verjaardag van mijn moeder. Was eenvoudig te maken en we zijn erg tevreden over het eindresultaat. Snelle verzending ook. Mijn moeder is erg blij met het kado!

Snel en gemakkelijk

Makkelijk te gebruiken, snelle levering en fantastische klantenservice. Ik had een fout gemaakt in het adres en werd na app contact snel opgelost

Práchtig en goede service

Ik had een collage gemaakt (Canvas) waarna bleek dat sommige foto’s niet zo mooi zouden worden en daar kreeg ik een mail over, topservice. Daarna erg blij met het resultaat. Ik ben nu bezig met twee posters, kan niet wachten op het resultaat èn het geven!

Prachtig resultaat

Makkelijke website om de collage te maken. Fijn dat de foto's gecontroleerd worden. Dit was mijn eerste collage bij jullie maar niet de laatste.

Super goed en makkelijk

Het bestellen en maken gaat super makkelijk via de site. Wordt snel en netjes verpakt geleverd. We schrokken eerst van de kleur ;-) maar na het verwijderen van de beschermlaag zag het er super uit! Heel blij mee

Ouderwetse kwaliteit en service

Prima druk op aluminium keurig verpakt en op tijd bezorgd. Goed overleg met de dame aan de telefoon want ik moest het supersnel bezorgd hebben. Vakmanschap is meesterschap HULDE.

Erg hoge kwaliteit van de foto's op de poster

In vergelijking met andere aanbieders is de kwaliteit van de foto's erg hoog. Daar staat wel een hogere prijs tegenover, maar dat is het zeker waard.

Goede feedback en begeleiding

Er waren twee dezelfde foto’s door mij geselecteerd, ik kreeg daar bericht over zodat ik dit kon verhelpen. Ik ben heel blij met de collage

Mooi geworden en snel klaar!

Canvas schilderij (60x60) met 25 foto's is heel mooi geworden, makkelijk te maken op je telefoon en binnen 2 dagen in huis.

Voor herhaling vatbaar

Goede kwaliteit en snelle levering. Ben positief verrast!

Mooie foto's

Foto's zijn mooi afgedrukt, en prima verpakt. Ophangsysteem ook prima

Heel tevreden

Fijn programma om gemakkelijk een collage te maken, snelle levering en van goede kwaliteit.

Zomerhofstraat 71 3032 CK Rotterdam