makkelijk en snel

zeer gebruiksvriendelijke software om een poster met meerdere foto's samen te stellen. Binnen 24 uur thuis geleverd !

Echte meedenkers

Als ik weer een foto collage wil komt het hier vandaan. Ze denken mee en willen een goed product afleveren.

Makkelijk te maken collage.

Veel mogelijkheden om een collage te maken. Melding als er een foto niet helemaal in orde is. Goede service en snelle levering.

Mooi product. Goede kwaliteit

Ik had een paar onduidelijke foto's geupload. Daar werd ik op gewezen, ondanks dat je dat ook zelf kunt doen bij het maken (groene smileys).

Super in alle opzichten

Prime site en makkelijk om poster samen te stellen met de diverse mogelijkheden. Duidelijke prijsstelling en tot slot zeer snelle levering .

Mooie diepe kleuren van foto's, goed resultaat en vlot geleverd.

Al aantal keer besteld via EasyCollage en altijd zeer tevreden!

Uitstekende service en meedenken

Toen 1 foto niet goed leek te staan werd ik daarop geattendeerd via de mail, met de mogelijkheid het nog aan te passen. En ondanks dat toch een snelle levering!

Super mooie canvas collage

Een 50x50 canvas collage ontworpen via de website. Heel erg makkelijk en uitstekend kwaliteit! Aanrader

super...kwaliteit foto's is heel goed, snelle levering, gemakkelijk programma

kwaliteit foto's is heel goed, snelle levering, gemakkelijk programma

verzorgd, netjes

met de vorige collages die ik had gemaakt, zeer behulpzaam!

Helemaal geweldig

zo leuk geworden,heeft me wel veel moeite gekost .Maar het eind resultaat was het waard.Heel netjes afgeleverd.

Geweldig leuk kado om te geven!

It's all in the name........easy. Het maken van de collage gaat heel makkelijk. Fijn programma om de collage mee te maken. Het 'meeste' werk is de foto's uitzoeken die je graag in de collage wilt. De magnetische posterlatjes zijn top. Zeker een aanrader om zelf op te hangen of om kado te geven!

Ziet er prachtig uit!

Zoals ik helemaal had gehoopt!

top geregeld

snel geregeld

Topproduct

Op nog geen week van feest naar poster....TopTopTo

Mooie collage

Fijn dat we bericht kregen van onscherpe foto s en nog konden aanpassen

Niks mis mee!

Prima service en kwaliteit. De complimenten!

Snelle levering en mooi product

Op vrijdag rond 2 uur besteld, zaterdagmiddag al ontvangen. Mijn oma was erg blij met de collage die gemaakt hebben voor haar verjaardag. Al met al zeer tevreden over het product :)

mooi

De collage zelf is erg mooi geworden. Maar het papier dat jullie gebruiken mag iets dikker zijn.

Prachtige kleuren en snelle levering!

Deze collage is goed bevallen! Het programma werkte makkelijk om een leuke collage te maken en ik was verbaasd over de snelle levering en mooie heldere kleuren. Ik kan dit product dus zeker aanbevelen!

heel mooi geworden

heel mooi geworden

Mooie duidelijk collage met een matte finish. De zwarte lijst vond ik duur maar is dan ook prach

Nette afhandeling en snel bezorgd.

Eenvoudig en snel

Al jaren hikte ik op tegen het maken van een collage. Maar ineens kreeg ik de geest, kwam ik via Google toevallig op EasyCollage, en in een kwartiertje was het klaar. Ook bestelling en levering gingen uitstekend en dus heb ik eindelijk mijn gewenste collage aan de muur.

Vlot bezorgd, goede kwaliteit

Elk jaar bestel ik een fotocollage met dierbare foto's. Prima kwaliteit!

Zeer tevreden!

Super fijne site om mee te werken! Na uren turen op het scherm met alle foto's dachten we alle dubbele foto's eruit te hebben gehaald maar toch nog 1 door jullie gevonden en werd gemaild! Of ik dit wilde aanpassen? Super service resultaat was top! Kortom aanrader