Klanten service en kwaliteit super! Dank

Goed contact gehad via de mail, snelle verzending en zag er precies uit zoals ik gehoopt had.

Goede kwaliteit en op tijd

Besteld, betaald en volgens afspraak gekregen. Goede kwaliteit!

Prima resultaat, goede service

1e exemplaar kwam beschadigd binnen helaas, dit werd echter zonder problemen snel opgelost. Inmiddels hangt de collage mooi aan de muur.

Het resultaat was prachtig

Super snelle levering en de kwaliteit was top!!

Héél erg blij met de collage!

Ik had de collage gemaakt (érg leuk om te doen), besteld en betaald. Een dag later kreeg ik een mail van ‘Easy Collage’ dat bij het opmaken van het drukbestand het was opgevallen dat ik een foto had gebruikt die nogal pixelig was (met screenshot erbij). Dit kon ik nog veranderen en toen is de collage in productie genomen. Zéér goede service en een geweldig resultaat!

heel mooi!

uitstekende kwaliteit. het zijn foto's van oude foto's, maar het is toch heel mooi geworden.

Zeer gebruiksvriendelijk programma om je collage in elkaar te zetten. Het eindresultaat is prachtig! Mooie heldere kleuren! Heel erg tevreden!

Gebruikersvriendelijke app, snelle en zeer goede service

Makkelijke app en zeer snelle levering. En elk product wordt door Easycollage persoonlijk gecontroleerd! Ik had een foto 2 x gebruikt in een collage en er werd even bij mij gecheckt of dat wel de bedoeling was. Heel fijn dat jullie dat doen!

Zeer Snelle levering mooie foto kwaliteit

Ik had foto’s gebruikt die te weinig scherp waren om te gebruiken. Hierover werd ik geïnformeerd en de volgende dag lag mijn bestelling al klaar. Een mooie kwaliteit duidelijk mooie kleuren. Top

Top website en top kwaliteit zeer snel geleverd!

Foto’s makkelijk kunnen uploaden en goede mededeling als kwaliteit van de foto te slecht is. Daarna poster laten maken 100x80 die binnen 2 werkeagen werd geleverd in goed afgeschermde koker. Foto’s waren zeer scherp afgedrukt! Boven verwachting goed!

De foto's komen er mooi uit

In de eerste instantie vond ik het bedrag voor de collage vrij hoog uitkomen. Je klikt op een soort van aanbieding en als je klaar bent is het bedrag hoger als gepland. Door al het werk wat ik al had gehad met het uploaden van de foto's toch maar doorgegaan en besteld. Bij opening van de canvas was ik blij verrast. De foto's komen mooi uit!

Ok maar niet speciaal.

Is tof , makkelijk, zeer vlot en vlug geleverd. Maar kwaliteit is voor mij niet ok.

Beste Thierry, Bedankt voor je feedback. We horen graag van je waar je niet tevreden over bent wat betreft de kwaliteit. Je kunt ons mailen op info@easycollage.nl of bellen op 010-3007112 en dan zoeken we samen naar een oplossing. We horen graag van je. met vriendelijke groet, Marcia

Mooi resultaat en super snel geleverd!

Een foto collage op aluminium! mooi resultaat en de volgende dag al in huis!!

Wat is de collage in zwart wit mooi geworden. Echt een aanrader ook keurig afgeleverd en mooi op het plexiglas.

Snel geleverd, goede kwaliteit foto's.

Makkelijk te maken.

Super ervaring .

zeer goede service !

Top en snel!

Oplevering binnen 24 uur voor een grote collage is top. Ook de controle op fouten en terugkoppeling is waardevol.

Makkelijk en goed resultaat

Ik heb voor m'n zoon, die op kamers zit, een fotocollage gemaakt. In eerste instantie aangeleverd met dubbele foto's. Hiervan een melding van Easycollage gekregen met daarbij uitleg. Daarna definitief besteld en zoon is superblij!

zeer trevreden; goed kwalieit

gemakkelijk om te doen, snel goed resultaat

Easycollage is zeer gebruiksvriendelijk en heeft een superieure afdrukkwaliteit. Ben zeer tevreden!

Prachtig

Een portretserie op een poster plakken.

Goede service! Prachtig eindresultaat.

Ik werd tot twee maal toe gewezen op een dubbele foto al vorens de collage in productie werd gebracht. Dank daarvoor!

Top service!

Goeie service, prachtig resultaat!

Prima service!

Ik werd gewaarschuwd voor een afbeelding met een te lage kwaliteit en voor het uitlijnen van een andere afbeelding en kreeg tijd om het te corrigeren. Daardoor een mooie poster kunnen afdrukken als cadeautje, dus ik ben erg tevreden over de kwaliteit en service