Makkelijke site Snelle levering Juiste verpakking Juiste kwaliteit Goede prijs

snelle levering, perfect product

prima !

Top resultaat en super service

Top resultaat en super service

Snelle levering en super mooie poster!

Heel tevreden

Mooie collage in aluminum besteld. Mooi resultaat en zeer tevreden.

Fantastisch mooie kwaliteit

Mooi resultaat collage op plexiglas.

Mijn kader was heel goed ingepakt Kader ingekapseld met karton. Rond de kader een mousepapier. En daarond nog eens ingepakt met karton. Het resultaat op plexiglas is heel mooi en we zijn er heel blij mee Kei makkelijke website om de collage te maken Alleen jammer dat je niet echt kan inschatten hoe groot de vakjes zijn in de collage.

Mijn eerste ervaring met EasyCollage is buitengewoon goed.

Na enkele dagen ontving ik keurig een melding om mijn collage verder af te maken. De bestelling liep geheel perfect. Het pakket was zorgvuldig en nauwkeurig verpakt. Ik werd door Post.nl keurig en tijdig geïnformeerd over de aflevering van het pakket. Mijn ervaring was echt puikbest. Dit alles tegen een schappelijke prijs. Een aanrader.

Gebruikersvriendelijk en mooi resultaat!

Ik heb een fotocollage op canvas besteld. De collage was makkelijk te maken en de kwaliteit prima.

Snel een hele mooie collage, voor goede prijs, zeer tevreden!

super tevreden

Mooi

Makkelijk programma, snelle levering

Het was voor de 2e keer weer een prachtige collage voor de 50e verjaardag van mijn zoon.

Prima en goed te bewerken

Goede service!

Mijn collageposter kwam helaas deels achter het ophangsysteem terecht, waardoor delen vd foto wegvielen. Na het melden hiervan, kreeg ik meteen meerdere oplossingen aangeboden, waaronder een nieuwe poster met iets bredere randen boven- en onderaan. Nu is de collage perfect. Enorm bedankt voor de goede service. Dit is niet altijd vanzelfsprekend.

Prachtige herinnering

Mooi, origineel , uniek en prachtig aan de wand. *Je moet wel geduld hebben maar het resultaat was het dubbel en dwars waard!! * de nodige emails m.b.t tot verzenden van apart de lijst en apart de canvas fotodoek vonden wij wat verwarrend. *Dit laatste via de email teruggegeven aan klantenservice. Zij reageren, zeer vlot en vriendelijk en prettig!

Goede kwaliteit

Snelle service en goede kwaliteit

Mooie kwaliteit, snelle levering

In 1 woord Fantastisch!!!

Wat zijn we blij met het eindresultaat! Makkelijk te maken, ontzettend snelle verzending, top! En het ziet er heel mooi uit! Heel blij mee!

Wauw! Super snelle levering

Makkelijk een collage te maken via de site en de volgende dag al geleverd! Ik ben er ontzettend blij mee

Super fijn dat je je project kan bewaren en op een ander moment verder kan gaan. De kwaliteit is super en snel geleverd. Zal zeker nog eens een keer wat bestellen.

Simpel, mooi en snel

Keuze uit diverse formats. En na het bestellen lag de collage de volgende dag al klaar. Mooi resultaat

Top service, snelle levering!!

Prachtige canvassen

Heb inmiddels 5 canvassen besteld. Allemaal even mooi. Erg gebruiksvriendelijk site en snelle levering. Topbedrijf!

Het kon niet beter!

Goede site met veel mogelijkheden voor het ontwerp. We hadden een heel groot formaat maar die was perfect gemaakt (in lijst) en verpakt voor de verzending. Het werd ook nog eens sneller dan verwacht bij ons geleverd. We zijn er superblij mee!