In 1 woord Fantastisch!!!

Wat zijn we blij met het eindresultaat! Makkelijk te maken, ontzettend snelle verzending, top! En het ziet er heel mooi uit! Heel blij mee!

Wauw! Super snelle levering

Makkelijk een collage te maken via de site en de volgende dag al geleverd! Ik ben er ontzettend blij mee

Super fijn dat je je project kan bewaren en op een ander moment verder kan gaan. De kwaliteit is super en snel geleverd. Zal zeker nog eens een keer wat bestellen.

Simpel, mooi en snel

Keuze uit diverse formats. En na het bestellen lag de collage de volgende dag al klaar. Mooi resultaat

Top service, snelle levering!!

Prachtige canvassen

Heb inmiddels 5 canvassen besteld. Allemaal even mooi. Erg gebruiksvriendelijk site en snelle levering. Topbedrijf!

Het kon niet beter!

Goede site met veel mogelijkheden voor het ontwerp. We hadden een heel groot formaat maar die was perfect gemaakt (in lijst) en verpakt voor de verzending. Het werd ook nog eens sneller dan verwacht bij ons geleverd. We zijn er superblij mee!

2 posters laten maken (fotocollages) Snelle levering. Duidelijke, vlotte communicatie. Mooie kwaliteit. Zeer tevreden over dit bedrijf.

Mooi product

Goede, snelle service; goede kwaliteit

Super tevreden.

Wij kregen zelfs bericht dat sommige foto’s niet heel helder waren die van de watts app kwamen en konden dan zelf beslissen of we ze toch gingen gebruiken of niet. Super snel antwoord op alle mail verkeer en snelle levering. In de toekomst gaan wij zeker nog gebruik maken van deze firma.

Uitstekend!

Prachtige collage, ben blij verrast! En super snelle levering!

Zeer geslaagde collage

Echt eenvoudig een mooie collage kunnen maken met het gewenste aantal foto’s. Zeer snelle levering in stevig karton. Heel blij met het resultaat!

Heel erg mooi!

De poster is makkelijk samen te stellen en er zijn veel opties om de indeling te kiezen. De service is heel goed, ik werd speciaal gemaild ook nog iets te checken. De kwaliteit van de poster heel hoog. En had hem snel in huis!

Mooie kwaliteit foto op canvas

Het canvas is stevig en de foto is van goede kwaliteit. We zijn er heel blij mee. Ook het online maken en bestellen gaat heel gemakkelijk en het is snel in huis.

De eerste bestelling was niet helemaal volgens mijn wens. Zonder enig probleem is de collage opnieuw afgedrukt en zonder mankeren verstuurd. De kwaliteit van de foto's is prima en precies zoals ik het hebben wilde.

Prachtig resultaat, snelle vriendelijke service

Telefonisch gebeld met vragen en werd heel snel vriendelijk geholpen. Volgende dag in huis. Resultaat was prachtig. De omlijsting van de canvas echt heel mooi en professioneel.

super tevreden!

Mijn collage is geslaagd en van goede kwaliteit. Een aanrader!

Easy te maken, snel geleverd en mooie kwaliteit

Ik heb online een fotocollage gemaakt van 144 foto's (formaat 1mx1m). De foto's zijn mooi van kleur en je blijft er uren naar kijken. Heel blij met het eindresultaat. Een volgende keer zal ik wel kiezen voor framedikte 4 cm, omdat dit er stoerder uitziet.

mooi afgedrukt

Maken simpel Bestellen simpel Versturen op tijd en goed verpakt Ondanks dat het van meerdere personen fotos waren die niet allemaal even goed waren van kwalteit een mooie collage geworden.

Zeer tevreden!

Snelle en zorgvuldige levering Het resultaat is Super mooi geworden. Ik ben er erg blij mee!

super

Eenvoudig om snel een collage te maken, snelle levering.

Al jaren zeer tevreden. Foutje goed en snel opgelost

Ik bestel ieder jaar een mooie collage van onze vakantie op een poster. Het werkt super snel en makkelijk. Ik ben een pietje precies. Als ik zelf een collage ga maken komt het denk ik nooit af ;-) nu kies ik een lay-out en gooi de foto's erin. Bestellen en klaar. Hele gezin kijkt regelmatig blij naar de zonnige kiekjes. Dit jaar ging er iets mis. De poster was in z'n geheel heel donker en daardoor grauw. Direct contact gezocht. Snelle reactie, bleek een foute instelling. Vandaag de nieuwe poster, kostenloos, ontvangen. Iedereen weer blij!

Poster ziet er geweldig mooi uit

Zag de foto's online niet echt helder, het resultaat is echt prachtig. Een tip is misschien nog om ook een puzzel te kunnen bestellen

Zomerhofstraat 71 3032 CK Rotterdam