Fijne producten en altijd snel en netjes geleverd!

Bestel al jaren bij De Paardendrogist. Producten met veel kwaliteit en erg goede service! Ook al lukte bij mij een bestelling laatst ook niet, werd ik zeer correct geholpen.

De laatste tijd is het knudde

Jaren lang heel tevreden en wij bestellen heel veel spullen. Kwaliteit van de producten is super goed. Echter de website is een drama, loopt continu vast bij het bestellen. Al een aantal keer over geklaagd maar het duurt maar voort. Bestellingen zijn ook een aantal dagen onderweg waar op de site gezegd wordt voor 17 bestellen is morgen in huis. Niet dus. Jammer zo raak je je klanten kwijt.

Super ; goed advies ; prima spullen; geweldig !!

Na 2 weken nog steeds niets ontvangen, link verzending blijft staan, geen contact

Na 2 weken nog steeds niets ontvangen. Ook geen reactie op mijn contactformulier, wel link met tracing maar die staat al 2 weken op 'sorteren'.

Altijd tevreden geweest,tot nieuwe website.

Ik bestel hier al vele jaren alles wat ik nodig heb. Altijd tevreden geweest. Tot de website pasgeleden is aangepast. Sommige producten zijn niet meer te vinden op de website maar wel als je via Google zoekt. Al meerdere keren aangegeven maar nog niks aan gedaan. Eerst kon je vanaf 25 euro zonder verzendkosten betalen. Nu is dat ineens bijna verdubbeld! Ik vind dat erg jammer. Daardoor bestel ik veel dingen nu ergens anders omdat ik simpelweg niet aan dat bedrag kom.

Uitgebreid assortiment en kennis van zaken.

Ik ben al jarenlang een tevreden klant van De Paardendrogist. Ze hebben een uitgebreid assortiment, en geven goed advies bij vragen. Bovendien vind ik het overzicht van kosten per dag voor een supplement altijd heel fijn. Ook de klantenservice staat altijd klaar om te helpen, en ik heb het idee dat ze altijd net dat stapje extra willen zetten voor een goede afwikkeling van wat het probleem ook mag zijn. Al met al: een zeer fijne winkel met mensen die een hart voor paarden hebben.

Super service!

Ik bestel al jaren heel graag bij de paardendrogist. Er is altijd duidelijke communicatie en alles wordt snel en netjes verzonden. Ook kan je altijd contact opnemen en beantwoorden ze al je vragen zeer snel. Kortom, super betrouwbaar, behulpzaam en hele fijne producten!

Topservice en producten

Per abuis het verkeerde product geleverd, maar dezelfde dag nog alles in orde gemaakt zodat ik de dag erna het juiste product ontving. Superproducten, snelle levering en uiterst behulpzame en vriendelijke klantenservice!

prima service

uitstekende service

TOP!

Ik ben niet snel van een review schrijven maar nu heb ik zeker een reden om het te doen. Ik kreeg vorige week via de post een pakketje van de Paardendrogist en helaas door het vervoer was de emmer kapot gegaan van het bestelde product. Ik heb ze gebeld en ik kreeg gelijk een nieuwe emmer. Top service waar vele bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Want het was zeker weten de schuld van de pakket bezorger dat de emmer kapot was gegaan want er zat genoeg bescherming in de doos waarmee de emmer heel zou moeten blijven (bij normaal vervoer) Nogmaals heel erg bedankt voor jullie top service!!!!!

Snelle en nette levering

Ik kocht Glucosamine Forte, MSN en kurkuma. Pony ( hoefbevangen 12j ) loopt veel beter na 5d, echt een verschil. Ik moet het wel mengen en in de mond spuiten, anďers eet ze haar voer niet op. Dan ben ik zeker dat het binnen is.

Hele snelle levering top!!!

Hele snelle levering alles goed verpakt en ook Nog een mooi kado gekregen... Dacht eerst dat het een foute bestelling was ,want zo een kado verwacht je niet... Echt heel leuk om te krijgen hartstikke en fijne feestdagen vr groet Monique Haakmeester

Echte service&klant-verbondenheid

Bij 'n "klein" mankementje aan een product is onmiddellijk en ruimhartig gereageerd! Dat is wat je verstaat onder 'goede service'! Dik compliment; bedankt voor het goedmakertje!!

super producten en super snelle levering!

super!

Recent een deken en zak Tiny treats van vitalbix besteld. Bestelling kwam snel binnen, echter ontbraken de Tiny treats. Contact opgenomen met de klantenservice en een dag later kreeg ik de treats al nageleverd, zelfs met een extraatje erbij (happy biets). Iets vergeten is menselijk, maar het dan zo (snel ) oplossen is top service

Misschien wel handig dat als je als klant je historie kan zie wat je besteld hebt

Tevreden maar..

Ben heel tevreden met de produkten en de snelle levering maar gisteren heb ik de bestelde shampoo flessen ontvangen en beiden waren helaas open waardoor de doos onder de shampoo zat. Alles zat doorelkaar en had beter ingepakt moeten worden. Jammer!

Goede en vlotte service, zeer tevreden!

Prettige service bij de paardendrogist, vlotte levering! Tevreden :-)

Geweldige website

Ik bestel hier dus echt alles. (Als ik iets nodig heb). Dit omdat ik altijd dik tevreden ben. Snelle levering, kwaliteits producten, super klantenservice en een fijne website. Ga zo door.

Bestelling zijn der altijd super snel! Ik koop hier altijd de stressles voor mijn sensibel paard. Ben zo tevreden over dit product! Ze blijft super aan me been en alert. Maar ontspant zich net iets makkelijker met het rijden

Goede en fijne service

Ik heb hier meedere keren besteld. Super fijn bedrijf! Als je om advies vraagt, krijg je snel een antwoord. Ze denken echt met je mee.

Super service, goed klantcontact, Aanrader

Ben al jaaaaaren klant en mijn goede ervaringen groeien alleen maar met de jaren. Dankjulliewel voor de echt heel snelle levering, goede communicatie en top service, goede adviezen, fijne producten en altijd bereid een oplossing te vinden en mee te denken.