TOP!

Ik ben niet snel van een review schrijven maar nu heb ik zeker een reden om het te doen. Ik kreeg vorige week via de post een pakketje van de Paardendrogist en helaas door het vervoer was de emmer kapot gegaan van het bestelde product. Ik heb ze gebeld en ik kreeg gelijk een nieuwe emmer. Top service waar vele bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Want het was zeker weten de schuld van de pakket bezorger dat de emmer kapot was gegaan want er zat genoeg bescherming in de doos waarmee de emmer heel zou moeten blijven (bij normaal vervoer) Nogmaals heel erg bedankt voor jullie top service!!!!!

Snelle en nette levering

Ik kocht Glucosamine Forte, MSN en kurkuma. Pony ( hoefbevangen 12j ) loopt veel beter na 5d, echt een verschil. Ik moet het wel mengen en in de mond spuiten, anďers eet ze haar voer niet op. Dan ben ik zeker dat het binnen is.

Hele snelle levering top!!!

Hele snelle levering alles goed verpakt en ook Nog een mooi kado gekregen... Dacht eerst dat het een foute bestelling was ,want zo een kado verwacht je niet... Echt heel leuk om te krijgen hartstikke en fijne feestdagen vr groet Monique Haakmeester

Echte service&klant-verbondenheid

Bij 'n "klein" mankementje aan een product is onmiddellijk en ruimhartig gereageerd! Dat is wat je verstaat onder 'goede service'! Dik compliment; bedankt voor het goedmakertje!!

super producten en super snelle levering!

super!

Recent een deken en zak Tiny treats van vitalbix besteld. Bestelling kwam snel binnen, echter ontbraken de Tiny treats. Contact opgenomen met de klantenservice en een dag later kreeg ik de treats al nageleverd, zelfs met een extraatje erbij (happy biets). Iets vergeten is menselijk, maar het dan zo (snel ) oplossen is top service

Misschien wel handig dat als je als klant je historie kan zie wat je besteld hebt

Tevreden maar..

Ben heel tevreden met de produkten en de snelle levering maar gisteren heb ik de bestelde shampoo flessen ontvangen en beiden waren helaas open waardoor de doos onder de shampoo zat. Alles zat doorelkaar en had beter ingepakt moeten worden. Jammer!

Goede en vlotte service, zeer tevreden!

Prettige service bij de paardendrogist, vlotte levering! Tevreden :-)

Geweldige website

Ik bestel hier dus echt alles. (Als ik iets nodig heb). Dit omdat ik altijd dik tevreden ben. Snelle levering, kwaliteits producten, super klantenservice en een fijne website. Ga zo door.

Bestelling zijn der altijd super snel! Ik koop hier altijd de stressles voor mijn sensibel paard. Ben zo tevreden over dit product! Ze blijft super aan me been en alert. Maar ontspant zich net iets makkelijker met het rijden

Goede en fijne service

Ik heb hier meedere keren besteld. Super fijn bedrijf! Als je om advies vraagt, krijg je snel een antwoord. Ze denken echt met je mee.

Super service, goed klantcontact, Aanrader

Ben al jaaaaaren klant en mijn goede ervaringen groeien alleen maar met de jaren. Dankjulliewel voor de echt heel snelle levering, goede communicatie en top service, goede adviezen, fijne producten en altijd bereid een oplossing te vinden en mee te denken.

Supersnelle levering!

Ontzettend snel geleverd in deze bijzondere coronatijd en vlak voor het paasweekend. Wat een service.

Verassend

Ik ben erg verrast over het resultaat van de gewonnen producten. Vorig jaar schuurde hij tot bloedens toe, slechte weerstand,eczeem, beginnend Cushing. En nu begint het haar weer te groeien op de wonden. Hij verjaart beter en heeft tot nu toe geen jeuk. Dit is heel bijzonder voor hem. Altijd ingepakt met jeuk en nu nog zonder deken. Ik heb de producten gelijk weer besteld in de aanbieding. Meer dan tevreden en een gelukkig paard en eigenaar. Glucobalance met puur druppels Apis en culico.

Topservice!

's Morgens besteld, 's middags (al) in huis, fantastische service!!

Fijn bedrijf waar je met vragen altijd terecht kan.

Ik had een probleem met mijn merrie, ik had een app gestuurd omdat ik tussen 2 producten aan het twijfelen was. Via de app werd er meer inhoudelijk op het probleem van mijn merrie in gegaan, en waarom ik beide producten had gekozen. Heel fijn om dan contact te hebben en het probleem van mijn merrie uit te leggen en goede vragen terug kreeg. Uiteindelijk kwamen we op een ander product (zelfs nog goedkoper) ik moest het 1 verpakking proberen en als het niet het gewenste effect had gegeven moest ik het laten weten, dan gingen ze verder met mij meedenken. Nou advies was goed na enkele dagen merkte ik al verbetering.

Zeer goed advies en snelle levering

Klantenservice vroeg goed door totdat we tot de kern kwamen. Mijn bestelling was snel geleverd.

Pluspunten

Fantastische service en altijd een goed advies. Zeer veel keuze uit producten. Ga zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super service en niet moeilijk doen had een graasmasker gekocht die was binnen een week kapot en werd na wat fotos ervam gestuurd te hebben zonder problemen een nieuwe opgestuurd.. Top Snelle levering, veel aanbod en duidelijke omschrijving van de producten veel aanbod. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Kortom zeer tevreden!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

bestellen is eenvoudig. Heb een paar keer gebeld om advies in te winnen wat ook prima verliep. De producten die ik tot nu toe heb besteld, voldoen allemaal aan de verwachting. Alle paarden die de producten hebben getest deden het er goed op.

ehm.... sommige verpakkingen zijn wat lastig open te maken vind ik. De luchtwegmix bijv. pfff Iets doe ik niet goed waarschijnlijk, want ik heb er geloof ik nog niemand anders over gehoord hahaha

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altijd vriendelijke meiden aan de telefoon. Zelfs als ik een probleem hebt met mijn paard zijn ze heel geduldig en leggen alles zeer uitgebreid uit en denken dan ook met je mee. Soms bel ik dan toch nog terug en weten ze het ook nog te herinneren. Zo LEUK en fijn!

Zo door blijven gaan!!