Zeer goed advies en snelle levering

Klantenservice vroeg goed door totdat we tot de kern kwamen. Mijn bestelling was snel geleverd.

Pluspunten

Fantastische service en altijd een goed advies. Zeer veel keuze uit producten. Ga zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super service en niet moeilijk doen had een graasmasker gekocht die was binnen een week kapot en werd na wat fotos ervam gestuurd te hebben zonder problemen een nieuwe opgestuurd.. Top Snelle levering, veel aanbod en duidelijke omschrijving van de producten veel aanbod. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Kortom zeer tevreden!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

bestellen is eenvoudig. Heb een paar keer gebeld om advies in te winnen wat ook prima verliep. De producten die ik tot nu toe heb besteld, voldoen allemaal aan de verwachting. Alle paarden die de producten hebben getest deden het er goed op.

ehm.... sommige verpakkingen zijn wat lastig open te maken vind ik. De luchtwegmix bijv. pfff Iets doe ik niet goed waarschijnlijk, want ik heb er geloof ik nog niemand anders over gehoord hahaha

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altijd vriendelijke meiden aan de telefoon. Zelfs als ik een probleem hebt met mijn paard zijn ze heel geduldig en leggen alles zeer uitgebreid uit en denken dan ook met je mee. Soms bel ik dan toch nog terug en weten ze het ook nog te herinneren. Zo LEUK en fijn!

Zo door blijven gaan!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede producten voor normale prijzen Heel veel service Goede adviezen en snelle reacties Je wordt hier serieus genomen Ga zo door Paardendrogist!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altijd super service van de paardendrogist!! Heb je een vraag ben korter tijd antwoord en lossen het altijd op! Zo kreeg ik een keer een gratis onderdeel voor een deken en extra korting omdat hij de stickercode niet goed pakte doordat er een andere korting op zat! Producten voor gezondheid vind ik super en bestel dat altijd hier voor mijn paarden!

Geen. Zeer tevreden !!

Alles Okay

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Eerlijk en GOED advies, ze bieden veel service. Meerdere malen gebeld met de klantenservice i.v.m. lusteloos paard. De door hun geadvisseerde producten werken en zijn zeker niet de duurste! (Huismerk)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed spul, snelle levering en niet duur. Mooie en makkelijke site, makkelijk de bestelling te plaatsen en af te ronden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Betrouwbaar en snel!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle en betrouwbare service! Zodra er iets is met je pakket bijv. iets niet op voorraad of vertraging word je je netjes over gemailt. Als je vragen heb kan je altijd bellen of een bericht via Facebook sturen!

Paardendrogist heeft mijn pakket snel verzonden. Helaas heeft de DHL ergens een foutje gemaakt en het pakket voor de deur laten staan (wel met netjes een briefje in de bus dat het pakket daar zou moeten staan). Volgende dag de Paardendrogist gebeld en binnen een week stond er een nieuw pakketje! (Afgeleverd bij de buren) met een sorry berichtje en iets extra's voor het paard! Prima opgelost! Misschien een tip: laat mensen kiezen of ze wel of geen maatschepje willen. Intussen een hele emmer vol waar niks mee word gedaan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Duidelijke uitleg en alles wordt altijd keurig geleverd en ook retour zenden is geen probleem. Ik bestel als jaren mijn dekens bij de paardendrogist, ik gebruik alleen Rambo dekens en hier hebben ze altijd ook de grootste maat.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prima service Snelle levering Goede producten

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

goede levering van hun producten. Ook voor advies kun je bij ze terecht

Pluspunten

Snelle levering en niet duur. Perfecte producten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede website en snelle service

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer snelle levering en een ruim assortiment.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

veel keuze !

de paardendrogist heeft mijn bestelling snel verstuurd, prima! grote minpunt is ( hier kan de paardendrogist niks aan doen) dat dhl zeer slecht aflevert en niet klantgericht is.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle, nette afhandeling. Ook hoe evt. een product retour te doen staat goed omschreven op de aflever bon.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Snelle levering en mocht er een "kink in kabel" komen wordt je netjes via mail op de hoogte gebracht! Ook voor adviezen kan je bellen/mailen en je krijgt snel antwoord! Ben al jaren klant bij de Paardendrogist en ben dan ook zeer tevreden!