Voor het produkt slechte review verwijdert...

Ik had een nette maar voor het produkt niet goede review geplaatst over de Biotine Extra omdat deze vreemd ruikt en mijn paard haar voer met dit supplement toegevoegd niet wil eten. Voorheen met een ander merk nooit problemen gehad, maar vanwege de goede aanbieding en goede reviews wilde ik de Biotine van De Paardendrogist wel proberen. Over mijn klacht heb ik eerst nog contact opgenomen met de klantenservice, maar die vertelden me dat het produkt goed was. Wel vreemd, maar prima kan gebeuren dat je wat koopt wat je paard niet lust. Alleen hebben ze nu mijn review verwijdert en staan er alleen maar goede reviews onder het produkt, apart...

Goedemiddag, er zit een tijd tussen waardoor het soms langer kan duren voordat reviews zichtbaar zijn op de website, wij zien dat jouw review nu wel is geplaatst. We snappen dat het vervelend is dat jouw paard de Biotine niet wil eten, we horen het soms wel vaker maar de geur en smaak doet niets af aan de kwaliteit. Groetjes, Stephanie

Klacht super goed en snel opgelost

Had een product dat niet goed was. App gestuurd en super snel antwoord hierop. De volgende dag kostenloos een nieuwe thuis. Dat noem ik nog eens een top service

Altijd heel goede qualiteit van producten en kruiden. Snelle levering De winter kruidenmix en mix voor sme zijn heel ondersteunend voor mijn koudbloed deze is een kruising van fries en Ardenner en heeft sinds 2 jaar last van hele erge mok. En dit ondersteunt hem. Ook had hij een winterdip en heeft hij de multivitamine bij gekregen en merkte heel snel beterschap !

Artikel had bij aankomst gelekt! Na belletje en foto toegestuurd te hebben , is er zelfde dag weer een nieuw artikel toegezonden en ter compensatie ook nog paarden snoepjes Happy Bites! Dit noem ik nog eens klantvriendelijk! Super service!

Top service.

Dank je wel voor de super goede service!! Het product wat ik besteld had was niet op voorraad, zou 2 weken gaan duren. Tot mijn verrassing was mijn pakket toch in orde gemaakt, en hadden ze netjes 2 zakken van 1kg toegestuurd. Zodat ik toch mijn 2kg had!! Hoefde ik dus geen 2 weken te wachten. Top opgelost, en nogmaals super bedankt!!

Fijne producten, behulpzame klantenservice

Ik bestel hier al een aantal jaar, mijn paarden eten de supplementen goed en ze zijn altijd snel in huis. Toen mijn pakket stuk was gegaan tijdens de verzending werd het snel en fijn opgelost.

Goede producten, leuke acties en zinvolle informatie te verkrijgen

Ik ben al een tijd fan van De Paardendrogist producten. Mijn paardjes worden er blij van en ik daarom ook. De nieuwe nieuwsbrieven zijn ook echt de moeite waard! Zeer informatief en leuke speciale acties als je geabonneerd bent.

Klachtenafhandeling slecht

Wanneer je producten bij jullie koopt en er is niks mee aan de hand, gaat het allemaal prima, snelle levering etc. Vaak genoeg bij jullie besteld. Vorige week woensdag een bestelling gedaan van een dure amigo deken, die mijn paard twee dagen heeft opgehad en zaterdag kapot is gegaan…Zijn andere oudere regendeken/winterdeken zijn nog helemaal heel. Deze nieuwe deken kan niet meer worden gemaakt, kan zo de prullenbak in…ik had de deken gekocht juist voor dit weer en een fijn systeem, regendeken en onderdekens voor wanneer het kouder wordt, paard staat nu zonder een fijne deken… Afgelopen maandag met jullie contact opgenomen en aan de hand van de foto’s hebben jullie, wat overigens volgens de wet niet mag en dit niet aan de hand van foto’s is te bewijzen, zelf beoordeeld dat het door geweld van buitenaf is gekomen. Het enige wat jullie kunnen aanbieden is 25% korting op een volgende aankoop. En kortingen hebben jullie continu…Jullie verplichten mij dan weer een hoop geld uit te geven. Ik zou graag mijn geld terugwillen of eenzelfde deken ontvangen. Nu laten jullie mijn paard letterlijk in de kou/regen staan…

Beste Jessica, Wij vinden het erg jammer dat jij de garantie afhandeling zo ziet. Wij hanteren de garantie voorwaarden van Horseware en deze zijn echt heel schappelijk. Wij vinden het ook ontzettend zuur dat jouw nieuwe deken na 2 dagen al helemaal kapot is. Wij hebben het er met onze vertegenwoordig van Horseware nog over gehad toen hij bij ons op kantoor was. Helaas valt een winkelhaak niet binnen de garantie. Dit heeft niets met een fabricagefout of slechte kwaliteit van de deken te maken. Paarden kunnen helaas echter alles kapot krijgen en als ze ergens achter blijven haken, kan er een flinke winkelhaak ontstaan. Om jou toch nog enigszins tegemoet te komen, hebben wij een korting aangeboden op een nieuwe deken. Hier ben jij uiteindelijk mee akkoord gegaan en wij gaan er van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is. Met vriendelijke groet, Team de Paardendrogist

Snelle klantenservice via Whatsapp

Snel en klantvriendelijk geholpen door klantenservice Whatsapp. Betrouwbaar en hele goede service en passen/retourneren.

Ik vind alles wat ik nodig heb

ik was al een uur aan het zoeken wat ik nu kon doen en opeens zag ik deze ik heb heel veel geleerd van deze site en doe dat nog steeds de site is geweldig!!

Fijne producten en altijd snel en netjes geleverd!

Bestel al jaren bij De Paardendrogist. Producten met veel kwaliteit en erg goede service! Ook al lukte bij mij een bestelling laatst ook niet, werd ik zeer correct geholpen.

De laatste tijd is het knudde

Jaren lang heel tevreden en wij bestellen heel veel spullen. Kwaliteit van de producten is super goed. Echter de website is een drama, loopt continu vast bij het bestellen. Al een aantal keer over geklaagd maar het duurt maar voort. Bestellingen zijn ook een aantal dagen onderweg waar op de site gezegd wordt voor 17 bestellen is morgen in huis. Niet dus. Jammer zo raak je je klanten kwijt.

Super ; goed advies ; prima spullen; geweldig !!

Na 2 weken nog steeds niets ontvangen, link verzending blijft staan, geen contact

Na 2 weken nog steeds niets ontvangen. Ook geen reactie op mijn contactformulier, wel link met tracing maar die staat al 2 weken op 'sorteren'.

Altijd tevreden geweest,tot nieuwe website.

Ik bestel hier al vele jaren alles wat ik nodig heb. Altijd tevreden geweest. Tot de website pasgeleden is aangepast. Sommige producten zijn niet meer te vinden op de website maar wel als je via Google zoekt. Al meerdere keren aangegeven maar nog niks aan gedaan. Eerst kon je vanaf 25 euro zonder verzendkosten betalen. Nu is dat ineens bijna verdubbeld! Ik vind dat erg jammer. Daardoor bestel ik veel dingen nu ergens anders omdat ik simpelweg niet aan dat bedrag kom.

Uitgebreid assortiment en kennis van zaken.

Ik ben al jarenlang een tevreden klant van De Paardendrogist. Ze hebben een uitgebreid assortiment, en geven goed advies bij vragen. Bovendien vind ik het overzicht van kosten per dag voor een supplement altijd heel fijn. Ook de klantenservice staat altijd klaar om te helpen, en ik heb het idee dat ze altijd net dat stapje extra willen zetten voor een goede afwikkeling van wat het probleem ook mag zijn. Al met al: een zeer fijne winkel met mensen die een hart voor paarden hebben.

Super service!

Ik bestel al jaren heel graag bij de paardendrogist. Er is altijd duidelijke communicatie en alles wordt snel en netjes verzonden. Ook kan je altijd contact opnemen en beantwoorden ze al je vragen zeer snel. Kortom, super betrouwbaar, behulpzaam en hele fijne producten!

Topservice en producten

Per abuis het verkeerde product geleverd, maar dezelfde dag nog alles in orde gemaakt zodat ik de dag erna het juiste product ontving. Superproducten, snelle levering en uiterst behulpzame en vriendelijke klantenservice!

prima service

uitstekende service

TOP!

Ik ben niet snel van een review schrijven maar nu heb ik zeker een reden om het te doen. Ik kreeg vorige week via de post een pakketje van de Paardendrogist en helaas door het vervoer was de emmer kapot gegaan van het bestelde product. Ik heb ze gebeld en ik kreeg gelijk een nieuwe emmer. Top service waar vele bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Want het was zeker weten de schuld van de pakket bezorger dat de emmer kapot was gegaan want er zat genoeg bescherming in de doos waarmee de emmer heel zou moeten blijven (bij normaal vervoer) Nogmaals heel erg bedankt voor jullie top service!!!!!

Snelle en nette levering

Ik kocht Glucosamine Forte, MSN en kurkuma. Pony ( hoefbevangen 12j ) loopt veel beter na 5d, echt een verschil. Ik moet het wel mengen en in de mond spuiten, anďers eet ze haar voer niet op. Dan ben ik zeker dat het binnen is.

Hele snelle levering top!!!

Hele snelle levering alles goed verpakt en ook Nog een mooi kado gekregen... Dacht eerst dat het een foute bestelling was ,want zo een kado verwacht je niet... Echt heel leuk om te krijgen hartstikke en fijne feestdagen vr groet Monique Haakmeester

Echte service&klant-verbondenheid

Bij 'n "klein" mankementje aan een product is onmiddellijk en ruimhartig gereageerd! Dat is wat je verstaat onder 'goede service'! Dik compliment; bedankt voor het goedmakertje!!

super producten en super snelle levering!

super!