Alles ok

Snelle levering, alles compleet en gelukkig in een plasticvrije verpakking.

Zeer snelle en complete levering. Dank u wel

Zie boven

Geleverde product komt niet overeen met de informatie op de website

Geleverde product komt niet overeen met de informatie op de website. Er wordt een ander product geleverd dan op de foto.

Vlotte service

Gemakkelijk om iets te bestellen en een goede service

TOP ervaring.

Mijn ervaring is altijd positief, ben jarenlang klant en heb nooit probleem met De Weegschaal. Levering is snel, alles op de site is duidelijk vindbaar en er zijn zelfs meer producten dan wij hier in Groningen hebben.

ik heb de Weegschaal nodig voor mijn Gezondheid en die van de Aarde !

Hartelijk dank voor de goede service tijdens t bestellen en betalen ( via mijn bank overschrijving ) . Alle producten zaten fantastisch mooi en zeer compact-verpakt ! en natuurlijk zijn ze zo smakelijk en zo goed voor de gezondheid van de Aarde en mij . De regeling van de levering verliep perfect ; mijn bestelling was zeer vlug aangekomen , proficiat !! vriendelijke groeten, jozef

Nalatigheid

Vrijdag ochtend bestelling gedaan, dinsdag uiteindelijk mail gestuurd omdat ik mijn bestelling zaterdag of maandag/dinsdag had verwacht. Krijg je leuk te horen dat het niet leverbaar is. Bijzonder dat dit niet direct wordt vermeld, bij de 5e dag erachter komen dat je opzoek moet naar een alternatief is niet klantvriendelijk. Vraag mij af als ik geen mail had gestuurd wanneer dit met mij gecommuniceerd zou worden. De rest van de bestelling woensdag ontvangen. Erg traag als dit wel gewoon leverbaar was.

Ik maak al een paar jaar gebruik van de Weegschaal en ik ben er heel tevreden overa

Op tijd bezorgd

Jammer dat het pakje niet door de brievenbus paste. Dat had ik wel verwacht. Maar gelukkig heb ik attente buren :)

Prima producte, levering en klantenservice

De fout die ik bji de betaling van mijn bestelling had gemaakt werd snel ongedaan gemaakt.

Prima product, snel geleverd

Prima wijnverpakking

Veilige transportverpakking voor wijnflessen. Iedere fles separaat in kartonnen koker in overdoos verpakt.

Perfecte service met uitstekende producten

Perfecte service met uitstekende producten

Later bezorgd

Helaas werd het pakketje later bezorgd dan normaal omdat de verpakking beschadigd was. Dit was de eerste keer dat dit is gebeurd. Jammer.

Goed assortiment, goed op voorraad. Levering op tijd. Fijne korting acties. Wel graag artikelen per stuk kunnen bestellen, niet per 12.

Snel bezorgd en goede producten.

De vegan sandwichspreads geprobeerd, en de smaken bevielen zeer.

Goede service en prima artikelen. Fijne meukvrije weleda artikelen in de aanbieding.

perfect

correcte werkwijze en snelle levering doe zo voort.

Altijd oké.

Een fijne shop. Ze doen wat ze beloven.

Rommelige, incomplete levering.

Wacht nog op de terugbetaling van betaald maar niet geleverd product evenals de niet werkende zgn. kortingscode. Wel eens een betere zending gehad.

Altijd tevreden over de levering en de producten.

Ik bestel graag bij De Weegschaal. Het wordt binnen enkele dagen geleverd en alles wat ik elders niet kan vinden is het in overvloed verkrijgbaar bij De Weegschaal. De aantallen staat er ook altijd bij.

perfect

Was mij eerste bestelling en alles verliep vlekkeloos! Een aanrader.

niet tevreden

Ik heb geen mail gekregen,dat mijn bestelling onderweg was,er is ook niet aangebeld,mijn pakket lag gewoon in de gang beneden,iedereen kon het meenemen,dat vind ik niet fijn hoor