zeer traag met levering na 1 week nog niet ontvangen

Op de website staat levering 1à2 werkdagen. Als je iets dringends nodig hebt niet doen. De levering werd telkens geannuleerd , de post zei me dat het niet verzonden was. Gisterenochtend krijg ik bericht dat ze het kwamen leveren tussen 13;15 en 14.30 . Dus je kan niks plannen en je moet van je werk naar huis rijden om het pakje te ontvangen. Ik had vorige week op dezelfde dag 6 pakjes besteld , NDL-Duitsland en buiten Europa. En andere pakjes van Post NL , deze zijn reeds allen tijdig toegekomen.

Zeer tevreden over deze derde ervaring. Top service

Gemakkelijke website. Zeer snelle levering. Stipt en alle producten in orde. Top.

Geweldig!!

Het is zo fijn dat ik kan rekenen op mijn bestelde producten die ook heel snel geleverd werden. Dank daarvoor!!

Goede afhandeling order

Goede afhandeling order

Top, zoals altijd.

Niets om op te merken. Alles is goed gegaan zoals altijd gewend.

Perfecte service

Makkelijk te bestellen, snel verzonden. 1x een klacht gehad en die is perfect afgehandeld.

Ia goed

Jullie zijn snelle levering en goed verpakt Dankjewel

Producten goed, de verpakking ervan kan beter

Plaatsen van bestelling vlot verlopen alsook de communicatie nadien tot de levering Verpakking van de goederen kan zeker beter, bovenop de chips waren de andere goederen gelegd, dit in combinatie met de pakketbehandeling tijdens transport(doos was ingedeukt aan zijkant)niet aangewezen alvast. Dit kan beter. verder tevreden over de producten.

Correcte snelle levering

Na de bestelling geplaatst te hebben, kwam het pakketje razendsnel. Ook de vervaldatum van de vitamine tabletten is uitstekend!

Zoals altijd gewend, TOP!

Niets om op te merken. Ik ben al jaren zeer tevreden klant van De Weegschaal. Alles gaat altijd goed. Service is goed met top producten, werken zoals verwacht. ( Dat kan per persoon (iets) anders zijn natuurlijk m.b.t. het verschil van werkzaamheden etc. Je moet eerst weten wat je mag/kan gebruiken, waarvoor en hoe etc)

Alles prima!

Eenvoudig bestelproces, snel en goed verpakt geleverd.

ik heb het op 10 juni bestelde artikel nog steeds niet ontvangen

was prettig geweest als de weegschaal me daarover had bericht.

Makkelijk bestellen en betalen

Order was 1 dag vertraagd. Verder alles prima!

Mijn Beste Winkel in Balans !

Hallo , mijn Beste Dank omdat mijn bestelling veilig en snel is aangekomen . Het vredige gevoel in uw fijne winkel te bestellen en alle producten te vinden die ik nodig heb , is zoveel waard ; denkend aan t milieu en onze lichamelijke en psychische gezondheid , kan niet beter ! Ook het betalen en de regeling ivm de levering is zo goed verlopen , en alles zo mooi verpakt ! een grote verrassing ! Vriendelijke Groet, jozef

Perfecte levering en fijne producten

De bestelling wordt steeds snel en volledig geleverd. De producten zijn ook van uitstekende kwaliteit.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen flessen waren kapot

Ik heb deze bestelling nog niet ontvangen de flessen waren kapot gls heeft de bestelling terug meegenomen

Beste Maria, Wat vervelend om te horen, wij hebben direct een nieuwe zending toegezonden. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice DeWeegschaal.nl

Goede websiite

Duidelijk en snel geregeld

Vlotte levering

Precies ontvangen wat ik besteld had.

Zeer snelle en complete levering

Zeer snelle en complete levering

Alles gewoon perfect.

Anngenaam, snel.

Fijn bedrijf

Artikelen worden zonder problemen en snel geleverd !

Alles goed geregeld

Goed maar slechte service van PostNL

Tevreden van de winkel en producten zelf maar slechte service van pakjesdienst PostNL

Niet tevreden

Ik had besteld een product en ik krijg een andere product. Ik had besteld ibuprofen gel 100ml, en... wat krijg ik, ibuprofen gel 75ml.

Een aanrader.

Gemakkelijke website, snelle afwerking en levering. Zeer goede prijs kwaliteit zowel op dienst vlak ls op kwaliteit producten..