Prima - is voor mij een eerste bestelling geweest.

Snelle levering, goed verpakt

Je moet wel aan een redelijk hoog bedrag kopen om geen verzendkosten te betalen. Werd snel geleverd en goed verpakt. Jammer dat de koerier niet aangebeld heeft om het pakket te leveren. Ik was gans de dag thuis en geen bel gehoord, op het moment dat ik de mail kreeg dat mijn pakket naar mijn dagbladhandel gestuurd werd was het veel aan het regenen dus de koerier zal geen zin gehad hebben om uit zijn bestelwagen te komen. Toen ik het pakket bij mijn dagbladhandel opgehaald heb, stel ik vast dat dit zeker in mijn brievenbus kon. Jammer dus, je bent dan thuis en moet nog speciaal omrijden de dag nadien.

Snel geleverde tegen goede prijs.

Duidelijke website, goede prijs voor het product en snel in huis.

Ontgoocheld

Ik had verschillende rode en witte kaarsen besteld en die lagen door elkaar gegooid, in de doos. Heel onverzorgd. Geen stukjes af maar door de wrijving was de glans beschadigd. Ik bestel nooit meer bij jullie, het is duidelijk dat jullie GEEN zorg dragen over een bestelling.

Veel te late levering, maar wel snelle reactie van de klantenservice!

Veel te late levering, maar wel snelle reactie van de klantenservice!

Alles naar wens.

Van A tot Z echt prima!

Jammer

Ik bestel altijd katja drop en nu kreeg ik 24x haringdrop erg jammer

Goed product maar verkeerde kleur

Ik heb een tandenborstel set gekocht maar op de afbeelding stond een paarse ik was daar best lang voor aan het zoeken en had eindelijk een gevonden en toen kreeg ik toch weer een groene verder is het product goed ik hoopte echt op een paarse

goede produkten zonder E-nummers

een ruime keuze in goede produkten. Ik bestel bij de Weegschaal vanwege de ruime keuze in produkten zonder toevoegingen en conserveermiddelen.

Artikel prima

Het artikel is goed, maar de bezorging is beneden alle peil! Ik moest het pakje op een post.nl depot gaan ophalen en dat was niet beloofd. Zou een andere bezorgdienst nemen als je geen klanten wilt kwijtraken!

Snelle afhandeling.

Altijd een goede service en snelle afhandeling. Spijtig enkel dat jullie werken met PostNL in Belgie, de leveringen duren altijd heel lang of ze komen gewoon niet langs waardoor jij jouw bestelling moet gaan ophalen in een plek een eind buiten het stads centrum. Spijtig, want jullie service is uitstekend maar de service van de leverancier is ver beneden het niveau

Jammer dat je geen mail krijg wanneer het verzonden word. Verders goed verpakt en snel geleverd

Prettig en snel.

Snel geleverd en van uitstekende kwaliteit.

Zeer snelle levering

Vanaf moment van bezorging tot levering uitstekend.

Moeilijk te verkrijgen product snel geleverd!

Komt afspraken na en binnen de daarvoor genoemde tijd. Keurig verpakt!

Er wordt altijd snel geleverd

Op tijd geleverd

Verpakking was goed

Alles in orde

Snel geleverd :)

Het bestellen ging makkelijk en de producten zijn snel geleverd.

De verpakking was kapot, de enmertjes met soja waren kapot. via de website een klacht ingediend.

Postnl heeft het pakket mee teruggenomen. De hele bus van de postnl bezorger zat onder de sojapoeder. Ik heb een klacht ingediend via de website van De weegschaal maar er nog niets op gehoord. Heel vreemd. Wel betaald naar niets gekregen behalve twee kapotte emmertjes sojapoeder. De verpakking moet echt beter. Dit is al de derde keer dat er iets mis gaat met de verpakking. De bezorger liet zien dat de doos open was en veel eruit was gelopen. Dat heb ik niet geaccepteerd. Ik bestel regelmatig bij De Weegschaal.

Fijne webwinkel met groot assortiment me biologische producten.

Ik maak al jaren gelmatig gebruik van de Weegschaal en ben zeer tevreden Aandachtspunten..... De website werkt niet altijd even soepel

Excellent service

Je suis très contente de mon achat. La qualité du produit est excellente. Ma commande est arrivée à la date indiquée. Merci pour tout.

Snel in huis en goed verpakt

Snel in huis en goed verpakt