Geheel naar wens!

Alle producten heb ik zeer snel in een goed verpakt doosje ontvangen.

prima produkten

ik koop speciaal in deze winkel de produkten zonder toevoegingen zoals E-nummers en houdbaarheid e.d. Augurken bv. krijg ik in "gewone"winkel nooit zonder kleurstoffen,houdbaarheidsstoffen. Idem met bouillonpoeder/-blokken.

Goede service maar niet het product dat ik wou

Het was de eerste keer dat ik hier bestelde en heb zeker geen klachten over de levering en dergelijke enkel spijtig dat op de site de verpakking van de oude formule van ecover allesreiniger staat afgebeeld en dat ik de nieuwe formule toegestuurd krijg. Ik ben echt bewust op zoek gegaan naar de oude formule, deze vond ik super en heerlijk ruiken en de nieuwe vind ik niet goed. Ik heb dus nu 4 grote bussen van een product datik al in huis had en dus eigelijk niet goed vind en dar vind ik spijtig. Verder niks op aan te merken.

Netjes verzonden

Netjes verzonden binnen een paar dagen

Voor de eerste keer besteld,product is snel geleverd in een goed verpakte doos

ALLES NAAR WENS EN OK.

Snelle levering, ik ben zeer tevreden!!!

Alles ok

Snelle levering, alles compleet en gelukkig in een plasticvrije verpakking.

Zeer snelle en complete levering. Dank u wel

Zie boven

Geleverde product komt niet overeen met de informatie op de website

Geleverde product komt niet overeen met de informatie op de website. Er wordt een ander product geleverd dan op de foto.

Vlotte service

Gemakkelijk om iets te bestellen en een goede service

TOP ervaring.

Mijn ervaring is altijd positief, ben jarenlang klant en heb nooit probleem met De Weegschaal. Levering is snel, alles op de site is duidelijk vindbaar en er zijn zelfs meer producten dan wij hier in Groningen hebben.

ik heb de Weegschaal nodig voor mijn Gezondheid en die van de Aarde !

Hartelijk dank voor de goede service tijdens t bestellen en betalen ( via mijn bank overschrijving ) . Alle producten zaten fantastisch mooi en zeer compact-verpakt ! en natuurlijk zijn ze zo smakelijk en zo goed voor de gezondheid van de Aarde en mij . De regeling van de levering verliep perfect ; mijn bestelling was zeer vlug aangekomen , proficiat !! vriendelijke groeten, jozef

Nalatigheid

Vrijdag ochtend bestelling gedaan, dinsdag uiteindelijk mail gestuurd omdat ik mijn bestelling zaterdag of maandag/dinsdag had verwacht. Krijg je leuk te horen dat het niet leverbaar is. Bijzonder dat dit niet direct wordt vermeld, bij de 5e dag erachter komen dat je opzoek moet naar een alternatief is niet klantvriendelijk. Vraag mij af als ik geen mail had gestuurd wanneer dit met mij gecommuniceerd zou worden. De rest van de bestelling woensdag ontvangen. Erg traag als dit wel gewoon leverbaar was.

Ik maak al een paar jaar gebruik van de Weegschaal en ik ben er heel tevreden overa

Op tijd bezorgd

Jammer dat het pakje niet door de brievenbus paste. Dat had ik wel verwacht. Maar gelukkig heb ik attente buren :)

Prima producte, levering en klantenservice

De fout die ik bji de betaling van mijn bestelling had gemaakt werd snel ongedaan gemaakt.

Prima product, snel geleverd

Prima wijnverpakking

Veilige transportverpakking voor wijnflessen. Iedere fles separaat in kartonnen koker in overdoos verpakt.

Perfecte service met uitstekende producten

Perfecte service met uitstekende producten

Later bezorgd

Helaas werd het pakketje later bezorgd dan normaal omdat de verpakking beschadigd was. Dit was de eerste keer dat dit is gebeurd. Jammer.

top

top

Goed assortiment, goed op voorraad. Levering op tijd. Fijne korting acties. Wel graag artikelen per stuk kunnen bestellen, niet per 12.

Snel bezorgd en goede producten.

De vegan sandwichspreads geprobeerd, en de smaken bevielen zeer.

Goede service en prima artikelen. Fijne meukvrije weleda artikelen in de aanbieding.

Bisonspoor 1098

3605 KL Maarssen