Gewoon topservice!

Leuke en mooie producten. Snelle verzending. Bij omruilen en klachten over een artikel wordt een goede oplossing geboden. Gewoonweg een hele fijne winkel met goede service.

Snelle verzending, mooi verpakt

Een kadootje om uit te pakken! Snel verzonden. Valt erg groot dus let op welke maat je neemt.

Top top top!

Top producten en merken, Top service en Top klantvriendelijkheid!

Hier ga ik vaker bestellen

Je kunt zien dat de kleertjes hier nog met aandacht worden ingepakt en verzonden. Super! + Snelle levering + Mooi en zorgvuldig ingepakt + Maillot zachte en stevige kwaliteit

Wat een super webshop!

Besteld en de volgende dag kreeg ik al een doos vol prachtige kleding in huis. Goed ingepakt met ook nog een kadootje voor de kids, kaartje en een ontspannen aardigheidje erbij waar je een glimlach van op je gezicht krijgt. Ik kom zeker terug!

Snelle levering, leuke kleurrijke duurzame kleding, mooi ingepakt en nog een verrassing erbij ook! Top!

Snel verstuurd

Op zondag besteld en al direct die dag verstuurd. Leuk ingepakt en de kleren zijn ook leuk! Wat een feest

Het is iedere keer een feestje om uit te pakken :-)

Prachtige en duurzame kinderkleding.

Geweldige service

Mooie site met leuke produkten

Prachtige, kleurrijke en stoere jongens kleren.

Goede levering, leuk ingepakt, persoonlijk kaartje en de kleertjes heerlijk zacht/stevige kwaliteit. Geen vieze geur aan de kleertjes, ik ben blij.

Betrouwbare kwaliteit

Erg goede en eerlijke kwaliteit. Waar voor de prijs. Bezorging was erg snel met een lief kaartje erbij.

Leuke spullen. Snelle levering en prima kwaliteit.

Altijd leuke spulletjes. Snel verzonden en goede kwaliteit.

Heel fijn dat de jas die wij zochten bij jullie nog beschikbaar was. Snelle levering met nog een leuk kadootje erbij. Super bedankt

Geweldig, we komen terug.

We hebben een marbushka spel gekocht. Het kwam volgende dag, mooi ingepakt, met een thee en een klein kleurplaatje voor de kinderen. Spel is tof, het was nog met korting en goedkoper met 8 euros dan andere webshops.

Goede service, snelle levering en leuke kleding die mooi blijft

Snelle levering en weer geweldige kleding. Op het schoolplein al meerdere vragen gehad waar die leuke shirtjes vandaan komen. De kleding die ik bij Apenkopje bestel blijft altijd mooi waardoor ik het prima door kan schuiven van mijn oudste zoontje, naar m’n jongste, naar m’n neefje.

Super goed geregeld!

Snel contact over de bestelling, snelle levering en prachtig gekleurde kleding!

Bestelproces helder, en mijn bestelling heel snel in huis. Helemaal niks op aan te merken.

Zeer goede service.

Fijne service goede producten

Mooie producten en bij vragen krijg ik een persoonlijk en eerlijk antwoord.

Vrolijk pakket met een echt vakantiegevoel

Bestellen bij apenkopje.nl is echt een feestje. Een vrolijke duidelijke webwinkel, overzichtelijk en echt kindvriendelijke prints en mooi textiel. Levering was snel en een gezellig pakketje waar je gewoon een jungle-vakantie-gevoel bij krijgt. Persoonlijk berichtje erbij en een extraatje, maakt het extra fijn zo'n pakje te ontvangen!

Leuk assortiment,goede prijzen,snelle levering!!!!

Goede producten, snel geleverd

Goede producten, snel geleverd

Pluspunten

Top service! Heel klantgericht.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Heel leuk ingepakt. Goede service en communicatie.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Amazing customer service! Super helpful, friendly and efficient. My order arrived super fast, perfectly packed and with a lovely hand written note. Couldn't ask for more. I'm really happy I found Apenkopje.nl and will become a regular customer from now on.

Nothing to improve, they go above and beyond!

Over Apenkopje.nl

Bij Apenkopje vind je stoere, speelse en vooral vrolijke ecologische baby- en kinderkleding voor 0-12 jaar, accessoires en lifestyle producten! Duurzaam en verantwoord met o.a. OEKO-TEX, GOTS en/of FairTrade certificering en gemaakt van veelal 100% biologisch katoen.