Goede service en fijn contact!

Ik ben zeer tevreden hoe er is gehandeld toen er iets mis gegaan was met de bestelling. Er is alles aan gedaan, ondanks dat het buiten haar schuld lag, om mij op te hoogte te houden en hulp geboden bij de nieuwe bestelling. De kleding die ik ontvangen heb is van zeer mooie kwaliteit. Hier gaan we veel plezier van hebben en we komen zeker nog eens terug in de webshop!

Mooie kleding top service

Hele leuke babykleding bij apenkoppen gekocht. Hier vind je merken die je niet overal ziet met prachtige kwaliteit originele en kleurrijke babykleding die ook nog duurzaam is! Pakket was snel bezorgd en heel net verpakt. Ik ga hier zeker nog eens winkelen

Snelle service, met zorg verpakt

Ik had een opmerking geplaatst bij de opstelling, de volgende werkdag kreeg ik hier gelijk per mail reactie op. Bezorging was snel en de het persoonlijke kaartje en de 2 kleurplaten zijn een leuke touch. Uiteraard zijn de vrolijke kleertjes het echte 'cadeau'!

Snelle levering, superleuke kleding!

De kleding en de rugzak waren een cadeau voor mijn twee kleinkinderen. Ik heb de bestelling zelf helaas niet gezien daar ik in het buitenland woon, maar het was een groot succes! Mijn zoon vertelde dat het superleuke vrolijke kleding is van zeer goede kwaliteit. En heel leuk met elkaar te combineren. Vooral het feit dat de kleding duurzaam is konden ze erg waarderen. Bedankt voor de goede service en het kaartje dat u op mijn verzoek erbij heeft gedaan!

Ik hou van deze vrolijke kleertjes.erg leuk.

VlSnel verzonden, mooie vrolijke kindermaillootjes.( voir de tweede keer gekocht)

Mooie kleding, mooi ingepakt en snel verzonden

Erg blij met de mooie kleding. Het was mooi ingepakt. Net een cadeautje om uit te pakken.

Prachtige kleding, mooie kwaliteit. Goede service, meer dan netjes opgelost

Toffe kleding is super snelle verzending

Eerst op de ouders natuurlijk beurs wat gekocht en later in de webshop. Heel tevreden over de kwaliteit prijs verhouding en goede service.

Leuke vrolijke kinderkleding. Echt anders dan het gemiddelde winkelaanbod

Snelle levering na bestelling en per mail werd mij nog vraag gesteld hoe ik alles ingepakt wilde hebben. Heel aardig. Bij de levering zat een persoonlijk geschreven kaartje. Echt prettige ervaring en de kleertjes zijn super.

Pakje leek niet bezorgd, maar bleek in brievenbus te zitten. Was niet vermeld dat het een brievenbuspakketje was. Probleem werd snel opgepakt.

Snel, goed en origineel

De kleertjes vs op apenkopje zijn prondel en met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De verzending is snel en Inge is zeer klantvriendelijk. Aanrader!

Uitstekende service, mooie en duurzame kleding

Fijne, mooie en duurzame kleding. Snel en zorgvuldig verzonden

Het artikel zag er nog mooier uit dan ik verwachtte!

Goede en snelle levering van een mooi product.

Mooi shirt, snelle service

Product en service zijn goed. Wel wat problemen met de site. In verschillende browsers wordt aangegeven dat de site niet veilig is in gebruik. Mogelijk door hulpprogramma ‘s oid

Mooi spul, leuk verpakt en een verrassende persoonlijke noot.

We komen terug!

Snelle en goede levering.

Eerste bestelling bij deze firma. Broekje en muts zien er geweldig kleurrijk uit, goede kwaliteit ook.

Top product met persoonlijke touch

Snelle levering van een prachtig jurkje. Ze hebben net wat andere kleren dan anders en het persoonlijke kaartje er bij maakte de bestelling helemaal af. Ik raad het iedereen aan

Super leuke cadeaubon

Een cadeaubon besteld voor bij een kraamcadeau. Super leuke, vrolijke kaart.

Prachtige, kleurrijke kleding

Prachtige en kleurrijke kleding en zoals altijd een super goede service bij Apenkopje

Snelle levering en mooie jas

Dochter was er blij mee.

Supersnelle service en prachtige kleding!

Erg blij met de snelle reactie op mijn vraag, de snelle verzending en mooie kleding!

Altijd tevreden!

Goed contact, snel in huis

Uitstekende aanschaf

Mijn dochter is heel blij met de wetbag voor haar zwemles. Maar L, kan een handdoek en zwempak in.

Eerlijke kleding

Eerlijke kleding voor een redelijke prijs

Prima!!!

Keurige, snelle afhandeling en verzending!

Over Apenkopje.nl

Bij Apenkopje vind je vrolijke en kleurrijke duurzame baby- en kinderkleding & accessoires voor 0-12 jaar! Duurzaam en verantwoord met GOTS en/of FairTrade certificering en gemaakt van veelal 100% biologisch katoen. Fijn voor je kindje én het milieu!