Snel, goed en origineel

De kleertjes vs op apenkopje zijn prondel en met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De verzending is snel en Inge is zeer klantvriendelijk. Aanrader!

Uitstekende service, mooie en duurzame kleding

Fijne, mooie en duurzame kleding. Snel en zorgvuldig verzonden

Het artikel zag er nog mooier uit dan ik verwachtte!

Goede en snelle levering van een mooi product.

Mooi shirt, snelle service

Product en service zijn goed. Wel wat problemen met de site. In verschillende browsers wordt aangegeven dat de site niet veilig is in gebruik. Mogelijk door hulpprogramma ‘s oid

Mooi spul, leuk verpakt en een verrassende persoonlijke noot.

We komen terug!

Snelle en goede levering.

Eerste bestelling bij deze firma. Broekje en muts zien er geweldig kleurrijk uit, goede kwaliteit ook.

Top product met persoonlijke touch

Snelle levering van een prachtig jurkje. Ze hebben net wat andere kleren dan anders en het persoonlijke kaartje er bij maakte de bestelling helemaal af. Ik raad het iedereen aan

Super leuke cadeaubon

Een cadeaubon besteld voor bij een kraamcadeau. Super leuke, vrolijke kaart.

Prachtige, kleurrijke kleding

Prachtige en kleurrijke kleding en zoals altijd een super goede service bij Apenkopje

Snelle levering en mooie jas

Dochter was er blij mee.

Supersnelle service en prachtige kleding!

Erg blij met de snelle reactie op mijn vraag, de snelle verzending en mooie kleding!

Altijd tevreden!

Goed contact, snel in huis

Uitstekende aanschaf

Mijn dochter is heel blij met de wetbag voor haar zwemles. Maar L, kan een handdoek en zwempak in.

Eerlijke kleding

Eerlijke kleding voor een redelijke prijs

Prima!!!

Keurige, snelle afhandeling en verzending!

Leuke duurzame kleding met super service

Hele leuke duurzame kleding, altijd met een persoonlijk kaartje:).

Ruime keuze en snel in huis. Altijd zeer tevreden met de service.

Een fijne webshop!

Leuke vrolijke kleding voor kinderen, bestellingen worden vlot afgehandeld en bij vragen of speciale wensen wordt er snel en vriendelijk gereageerd. Fijn ook dat veel kleertjes van biologisch katoen zijn gemaakt.

Snelle levering, mooie kwaliteit kleertjes

Fantastische kleertjes!

Heb dit voorjaar twee maal een bestelling gedaan voor mijn kleinzonen. Beide zijn erg enthousiast over hun nieuwe kleertjes, evenals hun oma.

Tijdige levering

Het is een duidelijke website, mijn bestelling was keurig op tijd en netjes ingepakt en de nieuwbakken moeder was blij met de kleurige shirtjes. Een kanttekening: er was wel een sticker geplakt over de prijs, maar niet over de korting. Dat is toch minder leuk bij een cadeautje. Dus tijdens de kraamvisite heb ik zelf het kaartje eraf geknipt.

Kwaliteitswaar én uitstekende levering

Een sympathieke zaak met duurzame en fairtrade kleding!

Altijd mooie en eerlijke kinderkleding

Fijne webshop, koop er graag kleding voor mijn zoontje. Goede kwaliteit en fijne service.

Goede service, leuke collectie

Al jaren koop ik regelmatig bij Apenkopje, veel duurzame kleding bij elkaar van verschillende merken en een goede service. Ik word er blij van!

Goede fairtrade kleding vind je bij Apenkopje

Goede fair kinderkleding is heel lastig te vinden, maar wél bij Apenkopje.nl. Heel prettig dat zij meedenken met de maten, want eco kleding valt weleens anders uit dan dat je verwacht. Goede service, snelle levering. Dat de items niet per stuk in plastic verpakt zitten vinden wij daarnaast ook heel prettig.

Over Apenkopje.nl

Bij Apenkopje vind je vrolijke en kleurrijke duurzame baby- en kinderkleding & accessoires voor 0-12 jaar! Duurzaam en verantwoord met GOTS en/of FairTrade certificering en gemaakt van veelal 100% biologisch katoen. Fijn voor je kindje én het milieu!