Eerlijke kleding

Eerlijke kleding voor een redelijke prijs

Prima!!!

Keurige, snelle afhandeling en verzending!

Leuke duurzame kleding met super service

Hele leuke duurzame kleding, altijd met een persoonlijk kaartje:).

Ruime keuze en snel in huis. Altijd zeer tevreden met de service.

Een fijne webshop!

Leuke vrolijke kleding voor kinderen, bestellingen worden vlot afgehandeld en bij vragen of speciale wensen wordt er snel en vriendelijk gereageerd. Fijn ook dat veel kleertjes van biologisch katoen zijn gemaakt.

Snelle levering, mooie kwaliteit kleertjes

Fantastische kleertjes!

Heb dit voorjaar twee maal een bestelling gedaan voor mijn kleinzonen. Beide zijn erg enthousiast over hun nieuwe kleertjes, evenals hun oma.

Tijdige levering

Het is een duidelijke website, mijn bestelling was keurig op tijd en netjes ingepakt en de nieuwbakken moeder was blij met de kleurige shirtjes. Een kanttekening: er was wel een sticker geplakt over de prijs, maar niet over de korting. Dat is toch minder leuk bij een cadeautje. Dus tijdens de kraamvisite heb ik zelf het kaartje eraf geknipt.

Kwaliteitswaar én uitstekende levering

Een sympathieke zaak met duurzame en fairtrade kleding!

Altijd mooie en eerlijke kinderkleding

Fijne webshop, koop er graag kleding voor mijn zoontje. Goede kwaliteit en fijne service.

Goede service, leuke collectie

Al jaren koop ik regelmatig bij Apenkopje, veel duurzame kleding bij elkaar van verschillende merken en een goede service. Ik word er blij van!

Goede fairtrade kleding vind je bij Apenkopje

Goede fair kinderkleding is heel lastig te vinden, maar wél bij Apenkopje.nl. Heel prettig dat zij meedenken met de maten, want eco kleding valt weleens anders uit dan dat je verwacht. Goede service, snelle levering. Dat de items niet per stuk in plastic verpakt zitten vinden wij daarnaast ook heel prettig.

feestje!

De kleertjes ontvangen. Op 25 april is onze jongste kleinzoon jarig en ga ik ze geven. Ik ben helemaal weg van de vrolijkheid van de kleertjes. Z'n blonde koppie zal nog meer stralen dan anders denk ik.

Prachtige kleurrijke&duurzame kleding

Prachtige kleurrijke, vrolijke en duurzame kleding gemaakt van biologisch katoen. Hele goede service, snelle levering en een persoonlijke touch in je pakketje. Ik ben super tevreden en zou apenkopje iedereen aanbevelen!

Heel leuke collectie!

Apenkopje heeft een superleuke collectie babykleding. Bovendien wordt het ook nog eens mooi ingepakt. Echt een aanrader.

Verzorgd

Mooie spulletjes, zeker naar verwachting!

T-shirt waar je blij van wordt.

Supervrolijk t'shirt, supersnelle levering, en goede info over verzending van je product. Had shirt als verrassing voor kleinzoon, en kon klein berichtje erbij zetten wat zij op een kaartje erbij hebben gedaan. Service van de zaak, het zijn de kleine dingen die het hem doen. Top

Toffe broek, leuk verpakt

Zoonlief is blij met zijn nieuwe vrolijke broek van Frugi. Mama ook want het is super kwaliteit die heel lang meegaat. Lief ingepakt met een persoonlijk kaartje en een kleurplaat voor mijn zoon, die gelijk ging kleuren.

Goede service.

Erg mooie kleertjes. Prachtige ontwerpen.

Vrolijke en comfortabele collectie

De kleertjes zijn helemaal wat we ervan verwacht hadden. Door de vorm/pasmaat gaan ze ook langer mee dan de gemiddeld baby-kledij.

Leuke winkel! Ik kom vaker kijken!

- leuk assortiment. - kleding die ik besteld heb, lijkt precies zoals op de foto's. - met zorg verpakt met een leuke attentie erbij.

Ik heb al vaker kleding bij apenkopje gekocht de kwaliteit is uitstekend, blijft mooi van kleur en ook de stof blijft super mooi. Heel geschikt om door meerdere kinderen gedragen te kunnen worden, zonder dat je ziet dat het niet nieuw meer is wat ik lastig vind is om maten goed in te schatten. per merk wil dit nog wel eens heel erg wisselen. Gelukkig kun je zonder problemen ruilen en retour doen.

Jurkje besteld, kwaliteit zover prima. Ze zijn erg Attent, goede service en bij vragen zeer snelle reactie.

Hele mooie kleding en geweldige service

Mijn zoon van 1,5 vond zn vest heel mooi en wilde hem niet meer uit doen. Mooie kwaliteit en de service was geweldig.

Altijd een succes

Zoals altijd weer een vlotte bestelling en snelle levering. Netjes ingepakt en de bijgeleverde kleurplaatjes vielen goed in de smaak bij onze zoons. Van de shirts zelf werd ik direct vrolijk en de jongens wilden ze het liefst gelijk aan (alleen de temperatuur liet dat helaas niet toe). Als je op zoek bent naar vrolijke en verantwoorde kinderkleding met goede service ben je bij Apenkopje aan het goede adres.

Over Apenkopje.nl

Bij Apenkopje vind je vrolijke en kleurrijke duurzame baby- en kinderkleding & accessoires voor 0-12 jaar! Duurzaam en verantwoord met GOTS en/of FairTrade certificering en gemaakt van veelal 100% biologisch katoen. Fijn voor je kindje én het milieu!