Super klantvriendelijk

Volledige bestelling was niet op voorraad, maar snel geïnformeerd hierover en de keuze gekregen om de producten apart te laten versturen. Bij de levering altijd leuke testers!

• Aankoop Ok

Goede producten en snelle levering

Ik koop bij huidhuid.nl omdat ze goede producten hebben en alles perfect verzorgd en snel geleverd wordt.

• Aankoop Goed

Top gegaan. Super snelle levering. Bij ons was het vandaag besteld, morgen in huis.

Netjes en snel

Mijn bestelling was er supersnel. Netjes verpakt en als verrassing ook nog wat fijne proefjes erbij. Top!

Goed advies over de producten, duidelijk over levering.

Snel geleverd.

Heel leuk voor de extra staaltjes

Snelle levering en de fijnste producten!

Alleen nog goede ervaringen met huidhuid. De fijnste producten (Pascaud!) en snelle levering. Ook krijg ik altijd netjes wat proefjes als ik erom vraag, zodat ik beter weet welke producten ik de volgende keer kan kopen.

Betrouwbare en zorgvuldige afhandeling van begin tot eind

Professioneel, met aandacht en zorg zelfs in de toevoeging van samples.

• Aankoop Pascaud producten

Tijdbesparend

Normaal moest ik voor deze producten altijd naar de schoonheidsspecialiste, maar nu bestel ik ze gewoon en heb ik het binnen 1 of twee dagen thuis. Handig als het weer bijna op is. Ook leuk dat je er altijd een cadeautje bijkrijgt!

• Aankoop Pca producten ( wasgel en spf)

klantvriendelijk

snelle service , makkelijk en overzichtelijke website

• Aankoop goed

Post.nl heeft even voor oponthoud gezorgd maar verder perfect.

• Aankoop Goed

Snelle levering van een top product

Fijne oogcreme ! Snelle levering :) bedankt

• Aankoop Pascaud oogcreme

makkelijk te bestellen

product werd snel geleverd

• Aankoop 7

Fijn contact als er vragen zijn over de producten. Snel en accuraat!

• Aankoop Youngblood

Correcte omschrijving product, netjes verpakt inclusief proefproduct en snelle verzending.

• Aankoop Pca revitalising mask

Aanrader

Leuke aanbiedingen, snelle levering. Zeer tevreden

• Aankoop Pascaud

Snelle levering, duidelijk site & goed product

Positief

snelle service, goede producten

Ik kreeg er gratis een potje creamy cleanser van pca skin care bij

Prima hoor, goed volgens afspraak geleverd.

Zondag besteld, dinsdag on huis, zoals afgesproken.

• Aankoop Goed.

Professioneel advies!

Ze neemt de tijd voor uitstekend advies

Makkelijk te bestellen voor mensen die niet zo handig zijn online. Snelle levering.

• Aankoop Pce creme

Netjes verpakt.

Prima levering, netjes verpakt en vlot bezorgd.

• Aankoop 9

Top webshop! Alleen maar goede ervaringen!

Ik bestel al jaren mijn producten bij Esther en ben super tevreden over haar service en advies.

• Aankoop Pascaud

Over HuidHuid

www.huidhuid.nl is dé webshop voor al uw Pascaud, PCA Skin, RevitaLash, Youngblood, Thoclor Labs en Lycogel en producten. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, u kunt veilig via iDEAL betalen en u ontvangt altijd gratis samples bij iedere bestelling. Wij doen ons uiterste best om alles rondom de bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen en geven onze klanten graag net dat beetje extra. Uw producten worden met de grootste zorg ingepakt en via PostNL vaak dezelfde dag nog verzonden.