Snelle en nette levering

Het bestelproces was snel en duidelijk en het door mij bestelde product weer snel en netjes ingepakt geleverd, met zelfs nog een persoonlijke boodschap erbij!

Beter kan niet

De attente aandacht en meedenken complimenteert de kwaliteit van de Pascaud producten

• Aankoop Pascaud produkten

uitstekend

vlugge levering, ik vroeg om pompjes te controleren en daarvoor kreeg ik persoonlijk telefoontje. Bij de levering nog eens een persoonlijk kaartje, prima in orde. Extra staaltjes gekregen goede producten

• Aankoop heel goed

Klant is echt koning(in)

Ik ben al jarenlang zeer tevreden klant. De communicatie is fijn. Mijn bestelling wordt altijd netjes verpakt. En er zitten altijd hele fijne en bruikbare samples bij.

Geweldige service

Snelle reactie, snelle levering,netjes verpakt en altijd wat monstertje erbij van producten. Heel tevreden!

Overzichtelijke website

Altijd een heel snelle en professionele service

Ruime keuze aan producten, eens besteld heeft men het de volgende dag al in huis, geweldig

• Aankoop PCA SKIN

altijd keurig verzorgd

snel en goed

Het was voor het eerst dat ik iets bestelde en het verliep uitermate goed en snel. bedankt hiervoor

• Aankoop serum en dag nacht

Pascaud zijn super producten

de Producten van pascaud zijn voor mijn huid de beste.

• Aankoop Via internet

attent en zorgvuldig

Erg leuk cadeautje erbij! De verzending is snel en zorgvuldig. En de aanbieding van de artikelen die ik heb besteld, aantrekkelijk. Kortom, ik ga hier vaker bestellen!

Heel fijn!

Make-up van Youngblood besteld; hele fijne producten. De bestelling was er weer heel snel, keurig verpakt en voorzien van een handgeschreven, persoonlijk berichtje! Heel leuk!

• Aankoop Prima

Snelle levering en goed verpakt !

Al een aantal jaren gebruik ik jullie producten ben zeer tevreden en altijd een leuk berichtje erbij , toch iets extra,s

• Aankoop Pascaud producten reiniging dag en nachtcrème en serum prima voor mijn huid

Huidhuid maakt afspraken volledig waar en geeft net een beetje meer!

Altijd heldere info op website. Correcte en tijdige aflevering, persoonlijke touch dmv een handgeschreven kaartje, herkenning van terugkerende gast/besteller dragen bij aan positieve klantervaring. De kleine attenties in een mooi envelopje ook. Hiermee wordt de beleving van een fysieke winkel zeer, echt zeer dicht benaderd.

• Aankoop 10

Snel geleverd met persoonlijk berichtje

Mijn bestelde make-up was al een dag later geleverd met een kaartje met een welkomstboodschap. Ook zaten er wat proefverpakkingen bij. Daarnaast was er ook een mooie korting op de website. Dus in de toekomst bestel ik hier zeker vaker.

Ik bestel graag op de webshop van HuidHuid omdat het altijd met een persoonlijk briefje en netjes verzorgt hier bij mij thuis aankomt ik ga hier zeker meer bestellen

• Aankoop Pascals producten

Echt een heel goede en persoonlijke service :)

Snelle levering, heel persoonlijke benadering, zorgvuldige bezorging, kortingsactie en zelfs een klein kadootje. Ik was de eerste keer al positief verrast en nu weer :) Ik blijf hier bestellen. Groot contrast met andere cosmetics webshops (zoals bijv. blitz, die ernstig tekortschieten in klantenservice); ik vind huidhuid echt een uitblinker!

• Aankoop Verschillende artikelen pca-skin

Super tevreden

Altijd snel verzonden, netjes verpakt, producten altijd op voorraad, persoonlijk briefje erbij met soms ook advies over andere producten, gratis samples, leuke kortingen. Kortom super tevreden.

• Aankoop Heel blij mee

Ruime keuze aan fijne producten en snelle levering

• Aankoop Pca oogcreme

Snelle reactie op mijn vraag. Goede service en leuke acties! Ik bestel hier graag nog een keer.

Fijn contact en goede service

Voor de eerste keer besteld, gaat vast een vervolg krijgen. Fijn contact, goed op de hoogte gehouden!

• Aankoop Precies wat ik wilde :)

Snelle levering, goede producten

De producten werden zoals altijd netjes verzorg en snel geleverd en er zit altijd een klein handgeschreven bedank briefje mij, erg leuk.

• Aankoop 10

Snelle levering van de bestelling plus een kadootje

ben tevreden over de snelle levering en blijk met het extraatje wat bijgeleverd was

• Aankoop prima

10/10!!

Het was de eerste keer dat ik er besteld heb, maar zeker niet de laatste keer. Je wordt goed op de hoogte gehouden ivm de levering. En dan dat persoonlijke, lieve woordje dat bij in het pakket zat…daar kreeg ik een glimlach van! ☺️

• Aankoop Pca rebalance

zéér klantgericht en persoonlijk

een 10

Over HuidHuid

HuidHuid Skincare is de webshop op het gebied van huidverbeterende producten, minerale make-up en supplementen. Met merken als Pascaud, PCA Skin, RevitaLash, Thoclar Labs, Youngblood en Lycogel kunnen we iedere huid blij maken. Wij vinden het heel belangrijk om samen met jou te werken aan een gezonde huid, want een gezonde huid is een mooie huid! Bij HuidHuid krijg je de beleving van een fysieke winkel, maar dan online. We geven je graag veel persoonlijke aandacht en advies, zodat je de kwaliteit en service krijgt waar je blij van wordt! Bestel je jouw skincare producten bij ons? Dan kun je rekenen op een fijne shop-ervaring vanaf het moment dat je jouw huidproducten gaat bestellen tot het moment dat je jouw pakketje gaat uitpakken. Wij zijn een betrouwbare webshop en staan bekend om onze uitstekende service. Alle bestellingen worden met de grootste zorg ingepakt en via PostNL vaak dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt bij je bestelling altijd GRATIS bijpassende samples. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, je kunt veilig via iDEAL betalen. Ben je op zoek naar online huidadvies? Wij geven je graag professioneel advies over de juiste producten en oplossingen voor jouw huid. Heb je een huidprobleem of ben je benieuwd met welke producten je jouw huid het beste kunt verzorgen? Neem dan gerust contact op via Whatsapp of e-mail. We adviseren je graag!