Positief

positieve beoordeling; snelle levering, handgeschreven kaart en monster toegevoegd

• Aankoop 10

Beter kan niet

De producten zijn geweldig. Daarnaast de service, benadering en professionaliteit in het meedenken met mijn belangen maken het compleet.

• Aankoop Pascaud produkten

Top service, vriendelijk en snelle levering!

Super goed!

Altijd een snelle en goede levering.

• Aankoop Pca skin product

Goed gehoord, prettig overleg, vriendelijk ontvangen, snel geleverd.

Zeer klantvriendelijke benadering

Kan niet beter

Nemen kontakt op als er getwijfeld wordt aan de bestelling ..Heel meelevend ,dus voor mij een dikke 10 .Staan klaar met adviezen

• Aankoop Prima

Snel geleverd mooi verpakt

Snelle en vlotte service. Heel leuk om de verrassingen in het pakket te ontdekken!

• Aankoop 10/10

Snelle levering!

Snelle levering met een leuk persoonlijk briefje erbij, ik blijf zeker bij deze webshop bestellen!

• Aankoop PCA lotion

Snel en extra proef producten om uit te proberen

Binnen 1 dag alles ontvangen netjes verpakt en met heerlijke proefjes Een aanrader voor professionele producten

• Aankoop 10

Erg goede ervaring met HuidHuid

Service gericht om de zoveel tijd weer nieuwe produkten, regelmatig kortingen en altijd leuke monstertjes bij de bestellingen. Bij vragen over de produkten uitgebreide uitleg hierover erg fijn.

• Aankoop 8

De bestelling ging makkelijk op de website en had deze de volgende dag al binnen.

• Aankoop pascaud

Alles netjes verpakt en snel geleverd

Ik koop altijd bij deze webshop omdat het altijd mooi verpakt en snel geleverd wordt. Tevens zitten er altijd een paar leuke proef monsters bij. Ik zou zeggen ga zo door.

• Aankoop Perfect

Héél veel goede informatie gekregen waar ik iets mee kan!

Positief !

• Aankoop Nog niet gebruikt

onder de indruk van Esthers deskundig advies

Geweldig goede adviezen, mijn huid en ik worden hier heel erg blij van. Daarnaast was de snel geleverde bestelling een feestje om te uit te pakken: zó mooi verzorgd

• Aankoop Goed advies, heel tevreden met al mijn Pascaud en andere producten

Uitstekend en verrassend!

Keurige afhandeling van bestelde artikelen in de webshop. Met een persoonlijk bericht erbij! Hier word je blij van als klant!

• Aankoop Goed!

Fijne producten van Pascaud, mijn huid wordt alleen maar mooier en stralender! Persoonlijk advies en altijd netjes verpakt.

• Aankoop Pascaud 24h cream, serum code O en H

Attent !

Persoonlijk kaartje en snelle service

• Aankoop Prima

Goed product en supersnelle levering

• Aankoop Pascoud L.I.F.T.dagcrème

Snelle en goede levering en en leuke handgeschreven kaart van Esther met groet.

• Aankoop Pascaud producten

Ik ben FAN

Leuke aanbiedingen, snelle levering en hele goede producten. Ik bestel geregeld mijn producten hier.

• Aankoop Goed

Uitstekend.

Levering was tijdig, product is top, alles erom heen netjes en verzorgd.

• Aankoop goed

Snelle service en goede producten

De producten die ze verkopen zijn van goede kwaliteit. De bestelling wordt snel verzonden en altijd netjes ingepakt. Leuk dat er ook een aantal kleine samples bij zitten! Erg fijne webshop!

Mijn bestelling was super snel binnen en er zat een proef sample als extra bij; superleuk!

• Aankoop Covercream pascaud

Over HuidHuid

www.huidhuid.nl is dé webshop voor al uw Pascaud, PCA Skin, RevitaLash, Youngblood, Thoclor Labs en Lycogel en producten. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, u kunt veilig via iDEAL betalen en u ontvangt altijd gratis samples bij iedere bestelling. Wij doen ons uiterste best om alles rondom de bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen en geven onze klanten graag net dat beetje extra. Uw producten worden met de grootste zorg ingepakt en via PostNL vaak dezelfde dag nog verzonden.