Het product is goed, na bestelling wordt snel geleverd.

• Aankoop Goed

Ze zijn snel. Ze helpen goed als je belt. Het gekochte is in een klein doosje verpakt. En je krijgt wat proefmonsters.

Zorgvuldig, keurig verzorgd

Zoals altijd weer keurig netjes afgehandeld en altijd een extraatje

Kwaliteit

altijd netjes afgehandeld

• Aankoop cleaning produkten

Supergoede webshop!

Altijd een mooi verzorgd ingepakt pakket waar ik blij van wordt! Topprodukten van Pascaud en goed persoonlijk advies. Ga zo door HuidHuid!

• Aankoop Pascaud

Snelle service en samples naar voorkeur superfijn

Al vele jaren vaste klant , altijd tevreden. Samples naar voorkeur en een persoonlijke noot wordt erg gewaardeerd

Good and quick

It was good experience. Will order more

Bestelling was snel in werk gezet.

Bij de bestelling tevens de beloofde proefjes gekregen. Dit was mijn eerste bestelling en zullen er zeker meer volgen.

• Aankoop Pascaud producten had daar al ervaring mee.

Goed!

Prettig contact, product snel in huis

• Aankoop 10

Een aanrader!

Snelle levering van bestelde product met als verrassing een heerlijke mini van hetzelfde merk. Fijn voor de vakantie!

Super snelle levering en netjes ingepakt.

Fijne webshop. Super leuk dat je bij je product een monstertje erbij krijgt.

• Aankoop Pca skin broad spectrum spf 30

Helemaal super

Netjes geïnformeerd dat het iets later werd bezorgd en dat de verpakking anders zou zijn. Lekker monstertje erbij.

• Aankoop Goede prijs

Goede en snelle levering

De producten zitten netjes verpakt en de levering is duidelijk en correct

Super goed!

Pakketje kwam heel snel en met wat extra's erbij. Echt service!

• Aankoop Heel blij mee!

Topservice!

Alleen maar goede ervaringen met jullie, keer op keer bieden jullie zo een fantastisch goede service! En dan nog gezwegen over de snelheid van mijn bestelling! Vrijdag besteld en zaterdag al in huis! Ik kan jullie alleen maar sterk aanbevelen!

• Aankoop Pca skin producten

Prima bezorging met een leuke kleine verrassing erbij.

• Aankoop Prima

Betrouwbaar en snel geleverd

Prima website en goeie prijzen

• Aankoop Pca Dagcrème met spf 45 teint

Fijne leverancier van mooie huidprodukten. Snelle levering en zeer deskundig advies indien nodig. Gewoon heel fijn en betrouwbaar!

• Aankoop mei 2023

Mooie aanbieding

Mooie aanbieding, bestelling verliep gemakkelijk

Fijne webshop met super service

Mijn bestelling kwam snel, keurig verpakt en met een verrassings-sample apart verpakt erbij, top! Bedankt Esther en tot de volgende keer…

• Aankoop 10

Uitstekende en zeer persoonlijke service

HuidHuid maakt via Esther online shoppen tot een echte en zeer persoonlijke koopervaring. De berichtgeving via een appje als iets te laat is; de manier waar op het opgelost wordt; het extra cadeautje achteraf als toch nog een goedmakertje ( was niet nodig want alles is duidelijk, tijdig en correct gecommuniceerd) maakt HuidHuid tot een fijne winkel om te bestellen. Enneh, tot nu toe was alles altijd op tijd met altijd een leuk presentje erbij.

• Aankoop Prima!

Makkelijke site, het product was goed verpakt en een snelle levering.

• Aankoop Zeer gemakkelijk

Goede webshop

Uitgebreid assortiment, duidelijke website, snelle levering en altijd een leuke attentie.

• Aankoop PCA Skin

Over HuidHuid

HuidHuid Skincare is de webshop op het gebied van huidverbeterende producten, minerale make-up en supplementen. Met merken als Pascaud, Team Dr. Joseph, PCA Skin, RevitaLash, Thoclar Labs, Youngblood en Lycogel kunnen we iedere huid blij maken. Wij vinden het heel belangrijk om samen met jou te werken aan een gezonde huid, want een gezonde huid is een mooie huid! Bij HuidHuid krijg je de beleving van een fysieke winkel, maar dan online. We geven je graag veel persoonlijke aandacht en advies, zodat je de kwaliteit en service krijgt waar je blij van wordt! Bestel je jouw skincare producten bij ons? Dan kun je rekenen op een fijne shop-ervaring vanaf het moment dat je jouw huidproducten gaat bestellen tot het moment dat je jouw pakketje gaat uitpakken. Wij zijn een betrouwbare webshop en staan bekend om onze uitstekende service. Alle bestellingen worden met de grootste zorg ingepakt en via PostNL vaak dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt bij je bestelling altijd GRATIS bijpassende samples. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, je kunt veilig via iDEAL betalen. Ben je op zoek naar online huidadvies? Wij geven je graag professioneel advies over de juiste producten en oplossingen voor jouw huid. Heb je een huidprobleem of ben je benieuwd met welke producten je jouw huid het beste kunt verzorgen? Neem dan gerust contact op via Whatsapp of e-mail. We adviseren je graag!