Had al enige tijd groot bloedblaasje in nek. Vond het zelf onfris eruit zien en bij scheren sprong deze vaak open. Via internet kwam ik uit bij Pour Tous. Nette website, telefoon wordt snel opgenomen. Binnen 1 dag afspraak. Bleek te gaan om een bloedblaasje/steelwratje. Naast dit steelwratje nog 3 weg laten halen. Werden gelijk geheel verwijderd. Geen bevriezen, doorprikken en afwachten totdat ze ervan afvallen. Top en dat voor 24 euro!

• Kwaliteit

Goede salon met vakkundige medewerkers!

Bij Pour Tous heb ik een laserbehandeling ondergaan voor het definitieve ontharen van mijn oksels en mijn bikinilijn. Ik ben zeer tevreden over de behandeling. Bij Pour Tous werken deskundige mensen. De laserbehandeling was bij mij niet een heel prettig gevoel, maar de specialisten van Pour Tous hebben mij erg op mij gemak gesteld en daar extra tijd voor genomen. Bij mijn oksels was er snel een goed resultaat, het resultaat bij mijn bikinilijn bleef uit. De dames die mij behandeld hebben, hebben dit goed opgepakt en extra controles ingepland om de progressie in de gaten te houden. Inmiddels zit ik aan het eind van de behandeling en ziet het er beter uit. Ik kan Pour Tous aanraden, het is een goede salon met vakkundige medewerkers.

Eerlijk Advies

Vriendelijke mensen , eerlijk advies !

• Medewerkers N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Uitstekende ervaring

Ik kom al 10 jaar bij Pour Tous en de kwaliteit, service en gastvrijheid is nog altijd onverminderd hoog. Chapeau!

Professioneel

Kundig en professioneel geholpen

Gastvrij en professioneel

In een goede gezellige sfeer wordt er zeer efficiënt en snel gewerkt. De problemen met lopen door wegnemen van eelt nagenoeg verdwenen. Dus ik ben heel tevreden!

Echt meedenken

Ik heb bij Pour Tous een hele prettige laserontharing ondergaan. Goede pijnloze apparatuur en fijn personeel. Toen het effect van laseren afnam doordat er alleen nog maar lichte haartjes overbleven, dacht men goed mee over de laatste stap.

• Kwaliteit

Vanwege mijn zwangerschap was ontharing in het gezicht niet mogelijk met een laserbehandeling, waar ik al zeer fijne ervaringen mee had bij Pour Tous. We hebben toen besloten te werken met elektrisch epileren. Op de eerste behandeling reageerde mijn huid heel heftig, daarop is in het vervolg gereageerd door minder intensief en met andere naalden te werken. Zo konden we de behandeling toch voortzetten. Er werd duidelijk gecommuniceerd dat het resultaat mogelijk niet permanent zou zijn, erg fijn! Het te behandelen gebied was wel redelijk groot en de beharing best wel dicht. Anders dan bij een laserbehandeling is bij een epilatiebehandeling meer haar, meer behandeltijd en dus een grotere investering. Het bleek van tevoren ook vrij lastig om aan te geven hoeveel behandelingen nodig zouden zijn. Het is goed om daar rekening mee te houden als je elektrische epilatie overweegt. Een kleine opmerking: het zou mooi zijn als er ergens in het systeem zou kunnen staan welke instellingen gebruikt zijn, zodat bij behandeling door een andere specialist dezelfde intensiteit van de behandeling kan worden toegepast. Ik heb de behandelingen van Angelique altijd als zeer relaxed ervaren en ging er met plezier naartoe. Ook ben ik erg blij met het resultaat, want ik hoef minder vaak te scheren en daardoor blijft mijn huid rustiger.

Kundig

Professionele uitstraling Werd goed geluisterd en goed advies volgde. Paar behandelingen gehad en erg tevreden met het resultaat

Vriendelijk, hygiënisch en duidelijk

Bij Pour Tous laat ik mijn benen, liezen en bovenlip laseren. Sinds kort laat ik mijn bovenlip ook elektrisch ontharen. Al met al heb ik nu zo'n 7 behandelingen gehad en ik ben er erg tevreden mee. Het personeel is vriendelijk en ervaren en ze letten goed op de hygiëne. Ook zijn ze duidelijk in hun afspraken: toen ik een keer een afspraak was vergeten, hebben ze mij direct gebeld en zijn we samen tot een oplossing gekomen. Vergis je alleen niet: niet elke laserbehandeling is pijnloos! Er staat op de website van Pour Tous dat dat zo is, maar dat geldt dus niet voor de laserbehandeling die ik heb. Mensen die hier gevoelig voor zijn kunnen beter een andere behandeling nemen (geen pulsen).

• Kwaliteit

Fijn personeel, goede sfeer en ze doen altijd hun best

Prettige medewerkster ervaren goede tips

• Kwaliteit

Fijne behandeling met goed resultaat en persoonlijke aanpak

Ik heb een environ gezichtsbehandeling met stroomstootjes gehad. Het was even wennen qua gevoel, maar goed te doen. Ik werd goed begeleid. Het resultaat was verbluffend.

• Kwaliteit

Elektrisch epileren, professioneel gedaan.

Na een andere ontharingssalon geprobeerd te hebben, was het een verademing om gehoord te over mijn kinbeharing. De voorgestelde behandeling, het elektrisch epileren, werkt goed en de behandelende dames zijn erg professioneel.

• Kwaliteit

Fijne behandeling; kan er weer even tegenaan!

Als vanouds Relaxmomentje eens in de 6-8 weken Amanda bedankt!

2 sterren: slechter dan verwacht

W.b. de alma laser behandelingen. Ik ging voor gezicht en hals. Dit is de eerste 5x helaas afgeraffeld. Stukken werden overgeslagen, de hals werd nauwelijks meegenomen. Binnen een uur stond ik weer buiten, terwijl er op de website staat: 75 minuten. Na de 5e keer kreeg ik een andere medewerker: zij deed het goed en nam alles mee, zoals het hoort. Voor de eerste x werd mijn hele hals behandeld, en ook andere plekken die eerder niet eens behandeld werden. Maar zonde van de eerste 5x. Let dus op, of alles wel wordt meegenomen en let ook op de tijd, als er 75 minuten voor staat, dat je ook 75 minuten krijgt. Dit was bij mij niet het geval en een mail hierover resulteerde in "we houden ook rekening met de tijd die men kwijt is voor parkeren e.d. daarom zetten we 75 minuten op de website." Jammer, dat stukken niet meegenomen zijn de eerste 5x. De oplossing: 1 gratis zone. Erg miniem. Verder is het vrij ergerlijk dat continu de telefoon gaat /opgenomen wordt tijdens een behandeling. Al met al, nee helaas ontevreden. Gevoel van tijdsdruk voor medewerkers overheerste, dit gaat ten koste van de behandeling en klantentijd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Amanda is naast zeer vakkundig ook gezellig, waardoor het elke keer een uitje is om naar haar toe te gaan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Aardig personeel Duidelijke communicatie Fijne plek om te komen, mooie inrichting

Prijzen iets te hoog

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettig & vakkundig Veel ervaring

Online afspraken maken zou top zijn

• Communicatie

Pluspunten

Geweldige vakvrouwen! Ik ga er graag naar toe en voel me beter als ik er vandaag kom.

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Nette salon, veel kennis, ligt op een prima plek, mooie producten

Ik vind dat er teveel wisselingen van de wacht zijn geweest het afgelopen jaar. Daarnaast heb ik het idee dat de druk op personeel is toegenomen. Hierdoor ervaar ik de behandeling als minder relaxed en voelt het soms wel heel erg als een routineklus voor de medewerker. Logisch vanuit dat oogpunt, maar ik als klant wil toch het gevoel hebben dat ik inde watten gelegd wordt. Als ik heel eerlijk ben, is het feit dat zij de producten hebben die ik gebruik, dé reden waarom ik nog kom.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettige communicatie, meestal snel een afspraak te maken met mijn eigen keuze. Realistische benadering als het gaat om welk (esthetisch) resultaat er behaald kan worden.

In kort tijdsbestek wel een paar keer een verhoging van de prijs, dat vind ik jammer.