2 sterren: slechter dan verwacht

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettige communicatie, meestal snel een afspraak te maken met mijn eigen keuze. Realistische benadering als het gaat om welk (esthetisch) resultaat er behaald kan worden.

In kort tijdsbestek wel een paar keer een verhoging van de prijs, dat vind ik jammer.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed voorgelicht en behandeld Kwam voor laserontharing Kom nu voor gezichtsbehandelingen en erg tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Nazorg & Garantie

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Pour tous is een heel prettig bedrijf, de medewerkers weten veel, zijn vriendelijk en ik word altijd goed geholpen. Verder is het er altijd schoon en wordt altijd goed verteld wat de behandeling inhoudt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Nazorg & Garantie

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik ben twee jaar lang in behandeling geweest bij Pour Tous voor haargroei in mijn gezicht. Er is mij vanaf het begin verteld dat het ging om een laser behandeling. Dit blijkt achteraf iets anders geweest te zijn. Het heeft ook nooit geholpen en ik heb het gevoel dat ik hierin misleid ben en veel geld heb betaald voor iets anders dan ik dacht, en dat het personeel al langer wist dat het niet ging helpen. Ook voelde ik me vaak niet op m'n gemak bij het personeel en zijn er andere fouten gemaakt (deel van mijn haarlijn beschadigd). Met deze recensie lijkt het me duidelijk dat ik Pour Tous niemand aanbeveel.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Het intake gesprek was professioneel en fijn. Helaas werd vervolgens niet aan de gewekte verwachtingen voldaan.

- Zorg dat de klant bij eenzelfde behandelaar kan blijven. Het wisselen van behandelaar is onprettig. - Tijdens de behandeling loopt ander personeel soms binnen om wat te pakken. Niet fijn voor de klant. - Het resultaat van de laserbehandeling is wisselend. Er wordt nauwelijks transparantie gegeven over de sterkte van de laser. Zou fijn zijn als hier voorafgaande aan iedere behandeling wat over gezegd wordt en de klant meer bij het besluit voor sterkte betrokken wordt. - Prijs blijft telkens gelijk ook als een behandelaar vond dat een gedeelte geen haartjes meer heeft en dus een stuk oversloeg.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

iedereen even aardig en professioneel

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Je wordt er altijd zeer prettig geholpen. Het personeel staat voor je klaar en geven goede adviezen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg goede ervaringen met de Laserbehandelingen. Twijfelde vooraf vanwege de relatief lage prijzen voor de fractionals waarvoor ik kwam. Kwaliteit doet niet onder voor de dure klinieken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijne kliniek Laagdrempelig

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg vriendelijke medewerkers en prettige ontvangst.

Ik ben in behandeling geweest voor definitief ontharen (laseren oksels en liezen). Ik vind niet dat ze mij goed hebben geïnformeerd over het mogelijke resultaat. Ze gaven van te voren aan dat het kon zijn dat er nog wat haartjes overbleven maar dat ik die met een pincet kon verwijderen. Er zijn echter veel haartjes blijven zitten, Ik moet nog wekelijks epileren en ik heb nu ingegroeide haartjes in mijn oksels omdat er zoveel overgebleven is. Als je dit van te voren weet is dat wellicht geen probleem, maar ik vind het erg vervelend. Ik vond het ook vervelend dat ik na het vertrek van mijn vaste dame steeds een andere medewerker kreeg. Ik heb twee keer een check gehad om het juiste moment van het laseren te bepalen, om tijdens de derde keer te horen dat het zinloos was en ik niet meer terug hoefde te komen. Ik kan me goed voorstellen dat het resultaat bij elk persoon anders is, maar dan had ik het prettiger gevonden als er eerlijk tegen me was gezegd dat het helaas bij mij minder goed gepakt heeft dan bij anderen. Het is overigens ook zeker niet pijnloos, maar dat hoort er bij voor wie mooi wil zijn :).

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het is er altijd heel schoon en het ziet er allemaal fris en prettig uit. Dat is natuurlijk extra fijn, omdat het gaat om een beautysalon. Ook hebben de werkneemsters veel verstand. Ik heb twee littekens bij mijn bikinilijn vanwege een operatie. Ik kreeg goed en duidelijk advies over het effect van de laser.

Ik heb mijn bikinilijn laten laseren en ben daar sinds kort mee klaar. De eerste 5 keren had ik dezelfde werkneemster die mij behandelde. Daarna wisselde het keer op keer. Ik had het fijner gevonden als ik van begin af aan steeds dezelfde had gehad. Op deze manier had zij kunnen zien hoe het ermee ging en wat de progressie was. Mijn bovenlip is een keer geharst en toen was er een stuk huid meegegaan. Dit was niet prettig en zag er ook niet fraai uit. De keer erna had ik een andere werkneemster die van te voren talkpoeder gebruikte. Dit hielp enorm, want er was geen huid meegekomen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

I went to this salon for the IPL hair removal (armpits). I chose them based on internet reviews, and I wasn't disappointed. This is a very professional and pleasant salon in a beautiful old house in the wider city center. the personnel that I've been in contact with were skilled, professional and friendly. My main contact was Sherill - she did most of my treatments. Sheril was excellent in explaining how the treatment works, how long it'll take, what to expect etc. She provided clear information regarding the cost and overall treatment duration, which was rather helpful for my decision making whether to initiate the treatment. Overall I'm very satisfied with the services provided and the effect of the IPL treatment. I'd highly recommend this salon. Thank you!

Nothing so far.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Nemen de tijd voor je en luisteren naar wat je wensen zijn. Regelmatig een gezellig praatje kunnen maken. Met het resultaat ben ik tevreden.

Prijs te hoog

Over Pour Tous