Ij met het resultaat

Laserontharing rug

Slecht

Het gaat over de ervaring van mijn vrouw. Zij is niet behandeld maar mishandeld door Feline. Een van de tenen was tot bloedens toe ingeknipt. We zijn daarvoor nog naar de huisartsenpost geweest waar de teen is verzorgd. Als je tenen je lief zijn zou ik Pour Tous Maliestraat Utrecht mijden. Beste Juliette de Wit: de naam van de zaak kun je beter wijzigen in Pas Pour Tous of Slagerij Pour Tous.

• Kwaliteit

Kom al jaren voor mijn wenkbrauwen en altijd zeer tevreden

Zeer tevreden over de service en hele vriendelijke medewerkers!

Altijd een verwenmoment

Via een vriendin en haar moeder kwam ik bij Pour Tous terecht. Laserbehandelingen pakten bij mij niet zo goed uit, maar samen met het team hebben we alles geprobeerd. Heb het gevoel gehad dat ook de medewerkers van Pour Tous in alle mogelijkheden hebben gedacht en zijn mij ook waar nodig tegemoet gekomen. Daarna gekozen voor meer prettigere behandelingen, voor echt ontspanning. De behandelingen met Valmont kan ik iedereen aanraden en elke behandeling is even ontspannen en prettig. Daarna kun je er weer even tegen aan en mijn huid knapt er zichtbaar van op!

• Kwaliteit

Ontspannen, persoonlijk en zeer klant gericht

Al vele jaren kom ik met een vaste regelmaat bij de schoonheidsspecialiste Desirée, die ik als zeer professioneel, ervaren en vriendelijk ervaar. Zij werkt klant gericht, persoonlijk en ontspannen. Een vakvrouw !

Meer dan 20 jaar positieve ervaring bij POUR TOUS

Als meer dan 20 jaar heb ik positieve ervaring met de Environ Huidverbetering behandeling en elektrisch ontharen bij Pour Tous. De werknemers zijn deskundig, professioneel en vriendelijk.

Onder de indruk

Blij verrast door de kennis en goede adviezen.

Erg tevreden

professioneel, goede voorlichting en erg tevreden met de eerste resultaten

Fijne kliniek

Aardige en vakkundige medewerkster die bij mij de intake heeft gedaan en ook de eerste behandeling heeft uitgevoerd. Straalt vertrouwen uit.

• Kwaliteit

Slechte behandeling van trouwe klant

Al jaren laat ik een bepaald gebied voor een vast bedrag (50€) laseren. Dit is destijds zo afgesproken. Nu voor het eerst door de eigenaresse behandeld, en die heeft er direct voor gezorgd dat ze een klant minder heeft. Mevrouw wilde een gebied behandelen dat veel kleiner is dan afgesproken want voor dat bedrag kon dat ineens echt niet meer. Normaal gesproken duurt de behandeling een half uur. Toen ik aangaf dat ik al jarenlang voor dit bedrag ben behandeld zei mevrouw dat ze dat in het systeem niet terugzag. Ze wilde het nog één keer volgens de afspraken doen en de volgende keer zou ik meer moeten betalen. Mevrouw heeft me vervolgens tien minuten behandeld, waar ik dus 50(!) euro voor moest afrekenen. Toen ik mevrouw nogmaals vertelde dat ik het gek vond dat de afspraken ineens eenzijdig gewijzigd werden had ze ook nog de guts om te zeggen dat ze er niet bij was geweest maar dat het ‘maken van de afspraken destijds waarschijnlijk fout was gegaan en dat niemand de discussie vervolgens met mij aandurfde’?! Ik vind het echt stuitend dat je dit durft te zeggen tegen een trouwe klant die ook tijdens de coronacrisis altijd is gekomen. Mevrouw dacht vervolgens ook nog dat ik nog wel een vervolgafspraak zou willen. Kortom, Pour tous was een fantastische salon maar is nu helemaal de weg kwijt. Ik voel me compleet opgelicht en wil eigenlijk mijn geld terug.

• Kwaliteit

Wij hebben deze review intern besproken. Het blijkt dat deze mevrouw een aantal jaren geleden kwam voor een klein gebiedje en er in de loop van de tijd "steeds een klein stukje bij kwam". De behandelaar heeft dat steeds voor de zelfde prijs gedaan, wat eigenlijk niet de bedoeling is. Deze klant heeft al die tijd dus eigenlijk te weinig betaald en heeft hiermee geluk gehad. Toen ik haar behandelde volgens afspraak heb ik haar uitgelegd dat het gebied te groot is voor de prijs die zij betaalde. Ik heb haar hetzelfde bedrag in rekening gebracht voor de behandeling maar wel aangegeven dat ze een volgende keer meer zou moeten betalen. Het is mijn rol om er voor te zorgen dat klanten dezelfde prijzen betalen en dat hier geen wildgroei in ontstaat. Jammer en teleurstellend dat deze mevrouw het hier niet mee eens is en dat ze zich zelfs "opgelicht" voelt.

Gewoonweg top

Ik kom nu ruim een jaar bij Pour Tous voor laser behandelingen en elektrisch ontharen. Altijd goed geholpen en ontvangen met een lach. Iedereen is altijd even vriendelijk en ze zijn ook altijd heel flexibel en meedenkend als ik weer iets moet verzetten vanwege mijn eigen drukke schema. Gewoon een goede kliniek zowel kundig als op het punt van gastvrijheid en klantvriendelijkheid.

Permanente make up

Mijn permanente eyeliner zit er al ruim 10 jaar op. Zo blij mee. Nooit geen kaal gezicht meer bij ontwaken.

• Kwaliteit

De behandeling door Amanda was inhoudelijk goed en aangenaam van toon.

Professionele vriendelijke behandelingen!

Ik kom heel graag bij Pour Tous! Het personeel is zo prettig, altijd vriendelijk met aandacht voor wat je wilt, denken goed mee. Het is voor mij altijd een feestje om er te komen én om weg te gaan! Producten en huidbehandelingen zijn top!

Uitstekende huidtherapeut

De kwaliteit is super en de medewerkers vertellen je duidelijk hoe alles zit en waar je aan toe bent. Heel fijn!

Erg blij met resultaat

Goed voorgelicht Goed begeleid Heel mooi resultaat Laserontharing

Eerlijk advies

Erg goede indruk gekregen van deze kliniek. Intake voor de pixel behandeling was erg goed en eerlijk advies. Eerste behandeling goed begeleid en was best goed te doen. Na eerste behandeling mooi resultaat. Nog 2 te gaan.

Fijne behandeling

Ik ben al jaren klant bij Pour Tous en ga er met enige regelmaat heen voor een gezichtsbehandeling met massage. Heerlijk verwenmomentje

Vriendelijke mensen slecht resultaat

Ik heb de Ebrium pixel behandeling gedaan. In totaal 6 behandelingen met geen resultaat dit is erg frustrerend omdat de behandelingen erg pijnlijk zijn. Vriendelijk personeel hoor maar wel jammer dat de voor en na foto’s niet naar mij gemaild zijn zoals wel was afgesproken

Eerste kennismaking. Was uitstekend. Ik kom zeker terug

Vriendelijk en deskundig. Zeer professioneel. Blij met het eindresultaat van deze pedicure behandeling.

Mooi resultaat

Ik ben voor laserontharing bij een andere kliniek geweest. Niet tevreden over de behandeling en over het resultaat. Ik ben via Google bij Pour Tous gekomen. Een verademing! Fijne medewerksters en wel een mooi resultaat behaald. Laserbehandeling was wel wat gevoeliger maar wie mooi wil zijn.....

Zeer teleurgesteld

BIJ pour tous terecht gekomen voor het weglaseren van mijn rugharen/schouderharen. Nu jaren verder minimaal resultaat. Enige wat ik wel kwijt ben is een hoop geld. Maar goed dat risico loop je, aan het begin beloven ze van alles... Inmiddels heb ik van een concurrent waar ik nu zit begrepen dat pour tous een apparaat gebruikt dat onmogelijk mij haren volledig kan verwijderen... Hadden ze mij een paar duizend euro terug ook kunnen vertellen.. Oja wat is die eigenaresse een zuurpruim.. Heb haar horen praten over andere klanten zeer respectloos...

• Kwaliteit

Hij geeft aan dat wij van alles "beloven" wij zijn zo transparant mogelijk over hetgeen te behalen is en doen geen beloftes, enkel reële schattingen op basis van bijna 25 jaar ervaring met dit soort behandelingen. Hij geeft aan dat de zogenaamde "concurrent" aangeeft dat ons apparaat de haren onmogelijk volledig kan verwijderen. Ten eerste bestaat er geen apparaat wat alle de haren volledig kan verwijderen. Het is realistisch om er vanuit te gaan dat er zo'n 80 tot 85% reductie haalbaar is. Daarnaast zal deze kliniek zeer waarschijnlijk beschikken over een Alexandriet en Nd:YAG laser. Dat zijn de lasers/ golflengtes waar hij in combinatie met een diodelaser is behandeld bij ons/ Alle golflentes die belangrijk zijn voor een ontharingstraject zijn dus gebruikt bij Pour Tous. Meneer is geadviseerd in het verloop van het behandeltraject en daaropvolgend onderhoud, dat laatste waarin meneer zelf de keuze heeft gemaakt om frequenter langs te blijven komen dan geadviseerd. (ging al goed met de haartjes + meneer was op de hoogte van hormonen die invloed op dergelijke zones kan hebben). Standaard in onze intake en verklaard door hem zelf. Er is een aangepaste prijs voor meneer gehanteerd, reden waarom hij waarschijnlijk frequenter bleef langskomen). Tevens werd de behandeling opgesplitst in 2 delen om aan zijn wens (ivm gevoeligheid) te voldoen. Meneer is dubbelop behandeld, dus aan de manier van behandelen valt ook niets te verwijten. Meneer is boos omdat hij het onrechtmatig vond dat hij een No Show moest betalen nadat meneer zonder afmelden wederom niet op zijn afspraak is verschenen. Meneer is al geruime tijd van de Policy op de hoogte, dit omdat hij al zeker minstens 8 keer zonder annuleren niet op zijn afspraak is verschenen, helaas verloren tijd waarin wij vele andere cliënten hadden kunnen helpen. Heeft zijn laatste afspraak pas geannuleerd na inwinnen juridisch advies, omdat hij dacht dat de No Show onrechtmatig was en niet voldaan hoefde te worden. Meneer heeft altijd eerlijk advies gekregen. Het enige waar meneer de eigenaresse over heeft kunnen horen praten is dat zijn No Show (logischerwijs) niet kwijtgescholden kon worden. Het is te vaak voorgekomen en uitzonderingen kunnen niet gemaakt blijven worden. Als dat een zuurpruim definieert kun je je al met al afvragen wat meer respectloos is. Jammer dat het zo moet maar er vonden het nodig om hier op te reageren. Groet Team Pour Tous

Had al enige tijd groot bloedblaasje in nek. Vond het zelf onfris eruit zien en bij scheren sprong deze vaak open. Via internet kwam ik uit bij Pour Tous. Nette website, telefoon wordt snel opgenomen. Binnen 1 dag afspraak. Bleek te gaan om een bloedblaasje/steelwratje. Naast dit steelwratje nog 3 weg laten halen. Werden gelijk geheel verwijderd. Geen bevriezen, doorprikken en afwachten totdat ze ervan afvallen. Top en dat voor 24 euro!

• Kwaliteit

Goede salon met vakkundige medewerkers!

Bij Pour Tous heb ik een laserbehandeling ondergaan voor het definitieve ontharen van mijn oksels en mijn bikinilijn. Ik ben zeer tevreden over de behandeling. Bij Pour Tous werken deskundige mensen. De laserbehandeling was bij mij niet een heel prettig gevoel, maar de specialisten van Pour Tous hebben mij erg op mij gemak gesteld en daar extra tijd voor genomen. Bij mijn oksels was er snel een goed resultaat, het resultaat bij mijn bikinilijn bleef uit. De dames die mij behandeld hebben, hebben dit goed opgepakt en extra controles ingepland om de progressie in de gaten te houden. Inmiddels zit ik aan het eind van de behandeling en ziet het er beter uit. Ik kan Pour Tous aanraden, het is een goede salon met vakkundige medewerkers.

Eerlijk Advies

Vriendelijke mensen , eerlijk advies !

• Medewerkers N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.