Fijne behandeling; kan er weer even tegenaan!

Als vanouds Relaxmomentje eens in de 6-8 weken Amanda bedankt!

• Medewerkers

2 sterren: slechter dan verwacht

W.b. de alma laser behandelingen. Ik ging voor gezicht en hals. Dit is de eerste 5x helaas afgeraffeld. Stukken werden overgeslagen, de hals werd nauwelijks meegenomen. Binnen een uur stond ik weer buiten, terwijl er op de website staat: 75 minuten. Na de 5e keer kreeg ik een andere medewerker: zij deed het goed en nam alles mee, zoals het hoort. Voor de eerste x werd mijn hele hals behandeld, en ook andere plekken die eerder niet eens behandeld werden. Maar zonde van de eerste 5x. Let dus op, of alles wel wordt meegenomen en let ook op de tijd, als er 75 minuten voor staat, dat je ook 75 minuten krijgt. Dit was bij mij niet het geval en een mail hierover resulteerde in "we houden ook rekening met de tijd die men kwijt is voor parkeren e.d. daarom zetten we 75 minuten op de website." Jammer, dat stukken niet meegenomen zijn de eerste 5x. De oplossing: 1 gratis zone. Erg miniem. Verder is het vrij ergerlijk dat continu de telefoon gaat /opgenomen wordt tijdens een behandeling. Al met al, nee helaas ontevreden. Gevoel van tijdsdruk voor medewerkers overheerste, dit gaat ten koste van de behandeling en klantentijd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Amanda is naast zeer vakkundig ook gezellig, waardoor het elke keer een uitje is om naar haar toe te gaan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Aardig personeel Duidelijke communicatie Fijne plek om te komen, mooie inrichting

Prijzen iets te hoog

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettig & vakkundig Veel ervaring

Online afspraken maken zou top zijn

• Communicatie

Pluspunten

Geweldige vakvrouwen! Ik ga er graag naar toe en voel me beter als ik er vandaag kom.

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Nette salon, veel kennis, ligt op een prima plek, mooie producten

Ik vind dat er teveel wisselingen van de wacht zijn geweest het afgelopen jaar. Daarnaast heb ik het idee dat de druk op personeel is toegenomen. Hierdoor ervaar ik de behandeling als minder relaxed en voelt het soms wel heel erg als een routineklus voor de medewerker. Logisch vanuit dat oogpunt, maar ik als klant wil toch het gevoel hebben dat ik inde watten gelegd wordt. Als ik heel eerlijk ben, is het feit dat zij de producten hebben die ik gebruik, dé reden waarom ik nog kom.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettige communicatie, meestal snel een afspraak te maken met mijn eigen keuze. Realistische benadering als het gaat om welk (esthetisch) resultaat er behaald kan worden.

In kort tijdsbestek wel een paar keer een verhoging van de prijs, dat vind ik jammer.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed voorgelicht en behandeld Kwam voor laserontharing Kom nu voor gezichtsbehandelingen en erg tevreden

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Pour tous is een heel prettig bedrijf, de medewerkers weten veel, zijn vriendelijk en ik word altijd goed geholpen. Verder is het er altijd schoon en wordt altijd goed verteld wat de behandeling inhoudt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik ben twee jaar lang in behandeling geweest bij Pour Tous voor haargroei in mijn gezicht. Er is mij vanaf het begin verteld dat het ging om een laser behandeling. Dit blijkt achteraf iets anders geweest te zijn. Het heeft ook nooit geholpen en ik heb het gevoel dat ik hierin misleid ben en veel geld heb betaald voor iets anders dan ik dacht, en dat het personeel al langer wist dat het niet ging helpen. Ook voelde ik me vaak niet op m'n gemak bij het personeel en zijn er andere fouten gemaakt (deel van mijn haarlijn beschadigd). Met deze recensie lijkt het me duidelijk dat ik Pour Tous niemand aanbeveel.

• Kennis & Vakmanschap

Wij hebben 2 soorten behandelingen voor ongewenste haargroei in het gezicht; elektrische ontharing en laserontharing. Voordat wij met een behandeling starten geven wij uitvoerig advies en leggen wij uit wat u van de behandeling kunt verwachten, Wij zijn benieuwd welke behandeling u heeft gehad. Als u twijfelt kunt u onze website raadplegen. Beide behandelingen staan uitvoerig beschreven op onze website. Zou u contact met ons op willen nemen? Alvast bedankt.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Het intake gesprek was professioneel en fijn. Helaas werd vervolgens niet aan de gewekte verwachtingen voldaan.

- Zorg dat de klant bij eenzelfde behandelaar kan blijven. Het wisselen van behandelaar is onprettig. - Tijdens de behandeling loopt ander personeel soms binnen om wat te pakken. Niet fijn voor de klant. - Het resultaat van de laserbehandeling is wisselend. Er wordt nauwelijks transparantie gegeven over de sterkte van de laser. Zou fijn zijn als hier voorafgaande aan iedere behandeling wat over gezegd wordt en de klant meer bij het besluit voor sterkte betrokken wordt. - Prijs blijft telkens gelijk ook als een behandelaar vond dat een gedeelte geen haartjes meer heeft en dus een stuk oversloeg.

• Kennis & Vakmanschap

Dank voor uw feedback. Wij kunnen niet altijd voorkomen dat u als klant verschillende behandelaars krijgt. Om het beste resultaat te krijgen is het belangrijk dat u in de juiste haargroeifase wordt behandeld; Dan lukt het soms niet om het zo te plannen dat u wordt behandeld door dezelfde behandelaar. Over het besluit van de sterkte heeft de klant geen inspraak; Wij streven naar de beste resultaten maar wel onder de voorwaarde dat het veilig gebeurt. Van elke behandeling worden de instellingen van de laser vastgelegd op de klantkaart zodat de behandelintensiteit beheerst opgevoerd kan worden waar dat kan. Personeel dat tijdens de behandeling binnenkomt proberen wij zoveel als mogelijk te voorkomen. Wij zullen dit bespreken intern.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

iedereen even aardig en professioneel

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Je wordt er altijd zeer prettig geholpen. Het personeel staat voor je klaar en geven goede adviezen

Pluspunten

Erg goede ervaringen met de Laserbehandelingen. Twijfelde vooraf vanwege de relatief lage prijzen voor de fractionals waarvoor ik kwam. Kwaliteit doet niet onder voor de dure klinieken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijne kliniek Laagdrempelig

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg vriendelijke medewerkers en prettige ontvangst.

Ik ben in behandeling geweest voor definitief ontharen (laseren oksels en liezen). Ik vind niet dat ze mij goed hebben geïnformeerd over het mogelijke resultaat. Ze gaven van te voren aan dat het kon zijn dat er nog wat haartjes overbleven maar dat ik die met een pincet kon verwijderen. Er zijn echter veel haartjes blijven zitten, Ik moet nog wekelijks epileren en ik heb nu ingegroeide haartjes in mijn oksels omdat er zoveel overgebleven is. Als je dit van te voren weet is dat wellicht geen probleem, maar ik vind het erg vervelend. Ik vond het ook vervelend dat ik na het vertrek van mijn vaste dame steeds een andere medewerker kreeg. Ik heb twee keer een check gehad om het juiste moment van het laseren te bepalen, om tijdens de derde keer te horen dat het zinloos was en ik niet meer terug hoefde te komen. Ik kan me goed voorstellen dat het resultaat bij elk persoon anders is, maar dan had ik het prettiger gevonden als er eerlijk tegen me was gezegd dat het helaas bij mij minder goed gepakt heeft dan bij anderen. Het is overigens ook zeker niet pijnloos, maar dat hoort er bij voor wie mooi wil zijn :).

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het is er altijd heel schoon en het ziet er allemaal fris en prettig uit. Dat is natuurlijk extra fijn, omdat het gaat om een beautysalon. Ook hebben de werkneemsters veel verstand. Ik heb twee littekens bij mijn bikinilijn vanwege een operatie. Ik kreeg goed en duidelijk advies over het effect van de laser.

Ik heb mijn bikinilijn laten laseren en ben daar sinds kort mee klaar. De eerste 5 keren had ik dezelfde werkneemster die mij behandelde. Daarna wisselde het keer op keer. Ik had het fijner gevonden als ik van begin af aan steeds dezelfde had gehad. Op deze manier had zij kunnen zien hoe het ermee ging en wat de progressie was. Mijn bovenlip is een keer geharst en toen was er een stuk huid meegegaan. Dit was niet prettig en zag er ook niet fraai uit. De keer erna had ik een andere werkneemster die van te voren talkpoeder gebruikte. Dit hielp enorm, want er was geen huid meegekomen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

I went to this salon for the IPL hair removal (armpits). I chose them based on internet reviews, and I wasn't disappointed. This is a very professional and pleasant salon in a beautiful old house in the wider city center. the personnel that I've been in contact with were skilled, professional and friendly. My main contact was Sherill - she did most of my treatments. Sheril was excellent in explaining how the treatment works, how long it'll take, what to expect etc. She provided clear information regarding the cost and overall treatment duration, which was rather helpful for my decision making whether to initiate the treatment. Overall I'm very satisfied with the services provided and the effect of the IPL treatment. I'd highly recommend this salon. Thank you!

Nothing so far.