2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Het intake gesprek was professioneel en fijn. Helaas werd vervolgens niet aan de gewekte verwachtingen voldaan.

- Zorg dat de klant bij eenzelfde behandelaar kan blijven. Het wisselen van behandelaar is onprettig. - Tijdens de behandeling loopt ander personeel soms binnen om wat te pakken. Niet fijn voor de klant. - Het resultaat van de laserbehandeling is wisselend. Er wordt nauwelijks transparantie gegeven over de sterkte van de laser. Zou fijn zijn als hier voorafgaande aan iedere behandeling wat over gezegd wordt en de klant meer bij het besluit voor sterkte betrokken wordt. - Prijs blijft telkens gelijk ook als een behandelaar vond dat een gedeelte geen haartjes meer heeft en dus een stuk oversloeg.

• Kennis & Vakmanschap

Dank voor uw feedback. Wij kunnen niet altijd voorkomen dat u als klant verschillende behandelaars krijgt. Om het beste resultaat te krijgen is het belangrijk dat u in de juiste haargroeifase wordt behandeld; Dan lukt het soms niet om het zo te plannen dat u wordt behandeld door dezelfde behandelaar. Over het besluit van de sterkte heeft de klant geen inspraak; Wij streven naar de beste resultaten maar wel onder de voorwaarde dat het veilig gebeurt. Van elke behandeling worden de instellingen van de laser vastgelegd op de klantkaart zodat de behandelintensiteit beheerst opgevoerd kan worden waar dat kan. Personeel dat tijdens de behandeling binnenkomt proberen wij zoveel als mogelijk te voorkomen. Wij zullen dit bespreken intern.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

iedereen even aardig en professioneel

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Je wordt er altijd zeer prettig geholpen. Het personeel staat voor je klaar en geven goede adviezen

Pluspunten

Erg goede ervaringen met de Laserbehandelingen. Twijfelde vooraf vanwege de relatief lage prijzen voor de fractionals waarvoor ik kwam. Kwaliteit doet niet onder voor de dure klinieken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijne kliniek Laagdrempelig

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg vriendelijke medewerkers en prettige ontvangst.

Ik ben in behandeling geweest voor definitief ontharen (laseren oksels en liezen). Ik vind niet dat ze mij goed hebben geïnformeerd over het mogelijke resultaat. Ze gaven van te voren aan dat het kon zijn dat er nog wat haartjes overbleven maar dat ik die met een pincet kon verwijderen. Er zijn echter veel haartjes blijven zitten, Ik moet nog wekelijks epileren en ik heb nu ingegroeide haartjes in mijn oksels omdat er zoveel overgebleven is. Als je dit van te voren weet is dat wellicht geen probleem, maar ik vind het erg vervelend. Ik vond het ook vervelend dat ik na het vertrek van mijn vaste dame steeds een andere medewerker kreeg. Ik heb twee keer een check gehad om het juiste moment van het laseren te bepalen, om tijdens de derde keer te horen dat het zinloos was en ik niet meer terug hoefde te komen. Ik kan me goed voorstellen dat het resultaat bij elk persoon anders is, maar dan had ik het prettiger gevonden als er eerlijk tegen me was gezegd dat het helaas bij mij minder goed gepakt heeft dan bij anderen. Het is overigens ook zeker niet pijnloos, maar dat hoort er bij voor wie mooi wil zijn :).

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het is er altijd heel schoon en het ziet er allemaal fris en prettig uit. Dat is natuurlijk extra fijn, omdat het gaat om een beautysalon. Ook hebben de werkneemsters veel verstand. Ik heb twee littekens bij mijn bikinilijn vanwege een operatie. Ik kreeg goed en duidelijk advies over het effect van de laser.

Ik heb mijn bikinilijn laten laseren en ben daar sinds kort mee klaar. De eerste 5 keren had ik dezelfde werkneemster die mij behandelde. Daarna wisselde het keer op keer. Ik had het fijner gevonden als ik van begin af aan steeds dezelfde had gehad. Op deze manier had zij kunnen zien hoe het ermee ging en wat de progressie was. Mijn bovenlip is een keer geharst en toen was er een stuk huid meegegaan. Dit was niet prettig en zag er ook niet fraai uit. De keer erna had ik een andere werkneemster die van te voren talkpoeder gebruikte. Dit hielp enorm, want er was geen huid meegekomen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

I went to this salon for the IPL hair removal (armpits). I chose them based on internet reviews, and I wasn't disappointed. This is a very professional and pleasant salon in a beautiful old house in the wider city center. the personnel that I've been in contact with were skilled, professional and friendly. My main contact was Sherill - she did most of my treatments. Sheril was excellent in explaining how the treatment works, how long it'll take, what to expect etc. She provided clear information regarding the cost and overall treatment duration, which was rather helpful for my decision making whether to initiate the treatment. Overall I'm very satisfied with the services provided and the effect of the IPL treatment. I'd highly recommend this salon. Thank you!

Nothing so far.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Nemen de tijd voor je en luisteren naar wat je wensen zijn. Regelmatig een gezellig praatje kunnen maken. Met het resultaat ben ik tevreden.

Prijs te hoog

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altijd vriendelijk en correct. Zeer kundig.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Eerlijke voorstelling van te verwachten resultaten. Meedenken

Afspraken maken soms moeilijk door drukke agenda.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Pour Tous is een prettige plek waar ik graag kom. Schoon, vriendelijk personeel en kennis van zaken.

Ik vind het soms jammer dat het zo druk is in de agenda's dat je niet altijd door dezelfde persoon behandeld kan worden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede kwaliteit !Professioneel personeel. De huidverzorgingsproducten die bij een behandeling,worden gebruikt zijn van goede kwaliteit.

Geen idee.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooie korting op een pakket behandelingen gekregen. Eerste indruk is erg goed

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg fijne sfeer Juliette is een echte vakvrouw geeft eerlijk advies en probeert niets aan te smeren

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Persoonlijke benadering en aandacht voor de klant. Goede voorlichting over producten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

prettige sfeer, er wordt de tijd genomen voor de behandelingen,

Bij een meervoudig behandelplan (met langere tussentijden) waarbij vooraf betaald is, zou het fijn zijn de voortgang beter inzichtelijk te hebben. Hoeveel behandelingen hebben plaatsgevonden/hoeveel behandelingen er nog gaan plaatsvinden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Intake door huidtherpeut. Behandeling door huidtherpeut maar ook twee keer door een ervaren schoonheidsspecialist. Erg tevreden over het resultaat. Wat ik gehoopt en verwacht had.

Niet altijd makkelijk om afspraak te maken als je een afspraak afzegt. Zitten behoorlijk vol. Wordt het biet tijd voor een groter pand?

• Communicatie

Pluspunten

Heel professioneel en vriendelijk!

Een tweede productlijn introduceren zoals Dermalogica als alternatief voor de klant.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

klantvriendelijk, niet opdringerig, meedenken. Ik heb nu de tweede pixel behandeling gehad en al mooi resultaat. Nog 1 behandeling te gaan.

Ga zo door

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Aardige mensen

Deskundigheid en technische vaardigheden van het personeel. Laseren wordt niet gedaan door een huidtherapeut en dat is wel een wettelijke verplichting. Laserkop niet goed op huid geplaatst en niet goed over huid verplaatst. Chaotische manier van over de huid bewegen. Soms kop op de huid geplaatst, maar heel vaak erboven zwevend. Daardoor varieerde de diepte van de flits en was de behandeling zeer ineffectief. Ongeveer ⅓ van wat ik gewend ben. Na afloop niet behoorlijk gekoeld, dat was zogenaamd slecht voor de effectiviteit van de behandeling.

• Kennis & Vakmanschap

We moeten er nog wel even aan wennen dat klachten niet eerst met ons worden besproken maar rechtstreeks op het internet worden geplaatst. Deze manier van communiceren is blijkbaar iets van deze tijd maar geeft ons ook de gelegenheid om in één keer meer mensen te informeren hoe wij hiermee omgaan. Allereerst hebben wij meteen contact gezocht met mevrouw Boerlage om haar klacht te bespreken. Wij hebben aangeboden om de gebieden, die volgens haar onvoldoende behandeld waren, kosteloos opnieuw te behandelen. Over “de wetgeving” waar zij op doelt, is nog geen duidelijkheid. Onze laserbehandelingen worden uitgevoerd door of onder begeleiding van onze huidtherapeuten. We hebben op deze manier al duizenden mensen naar tevredenheid behandeld.

Pluspunten

Zeer aardige behandelaars, betrouwbaar en correct