• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

prettige sfeer, er wordt de tijd genomen voor de behandelingen,

Bij een meervoudig behandelplan (met langere tussentijden) waarbij vooraf betaald is, zou het fijn zijn de voortgang beter inzichtelijk te hebben. Hoeveel behandelingen hebben plaatsgevonden/hoeveel behandelingen er nog gaan plaatsvinden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Intake door huidtherpeut. Behandeling door huidtherpeut maar ook twee keer door een ervaren schoonheidsspecialist. Erg tevreden over het resultaat. Wat ik gehoopt en verwacht had.

Niet altijd makkelijk om afspraak te maken als je een afspraak afzegt. Zitten behoorlijk vol. Wordt het biet tijd voor een groter pand?

• Communicatie

Pluspunten

Heel professioneel en vriendelijk!

Een tweede productlijn introduceren zoals Dermalogica als alternatief voor de klant.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

klantvriendelijk, niet opdringerig, meedenken. Ik heb nu de tweede pixel behandeling gehad en al mooi resultaat. Nog 1 behandeling te gaan.

Ga zo door

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Aardige mensen

Deskundigheid en technische vaardigheden van het personeel. Laseren wordt niet gedaan door een huidtherapeut en dat is wel een wettelijke verplichting. Laserkop niet goed op huid geplaatst en niet goed over huid verplaatst. Chaotische manier van over de huid bewegen. Soms kop op de huid geplaatst, maar heel vaak erboven zwevend. Daardoor varieerde de diepte van de flits en was de behandeling zeer ineffectief. Ongeveer ⅓ van wat ik gewend ben. Na afloop niet behoorlijk gekoeld, dat was zogenaamd slecht voor de effectiviteit van de behandeling.

• Kennis & Vakmanschap

We moeten er nog wel even aan wennen dat klachten niet eerst met ons worden besproken maar rechtstreeks op het internet worden geplaatst. Deze manier van communiceren is blijkbaar iets van deze tijd maar geeft ons ook de gelegenheid om in één keer meer mensen te informeren hoe wij hiermee omgaan. Allereerst hebben wij meteen contact gezocht met mevrouw Boerlage om haar klacht te bespreken. Wij hebben aangeboden om de gebieden, die volgens haar onvoldoende behandeld waren, kosteloos opnieuw te behandelen. Over “de wetgeving” waar zij op doelt, is nog geen duidelijkheid. Onze laserbehandelingen worden uitgevoerd door of onder begeleiding van onze huidtherapeuten. We hebben op deze manier al duizenden mensen naar tevredenheid behandeld.

Pluspunten

Zeer aardige behandelaars, betrouwbaar en correct

• Kennis & Vakmanschap

Gehorigheid locatie, altijd gevoel dat ik bij ander mee kan luisteren. Vooral in de grote ruimtes

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed advies Goede informatie Erg tevreden met het resultaat

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Vriendelijke medewerksters

De behandeling is bepaald niet goedkoop. Er zijn nu een paar verschillende medewerksters geweest die mij hielpen. Zij hebben, logischerwijs, allen hun eigen aanpak. Dit zorgde er wel voor dat ik wisselende ervaringen heb, waarbij ik één maal na de behandeling een onaangename en pijnlijke periode heb gekend. Een collega pakte het de daaropvolgende keer weer anders aan waardoor dit niet meer voorkwam. Ook de informatieverstrekking was telkens weer anders en ik dien opnieuw te verhelderen wat de bedoeling is en wat de ervaring van de vorige keer was zodat het vervolg duidelijk wordt. Mijn behandeling is nog niet afgerond. Ik vertrouw erop dat de behandeling naar tevredenheid en zonder onverwachte bijkomende kosten afgerond zal worden, vandaar de middenmoot reactie.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijk en aardig personeel

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Al jaren erg tevreden!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettige sfeer en deskundig personeel.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Er wordt goed naar je geluisterd en met zorg behandelt. Een grote pluim voor Wilma!

Kan even niks bedenken.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Het personeel is aardig.

De Soprano ICE heeft lang niet zo veel voordelen als op de website staat beschreven. Na 8 gezichtsbehandelingen is het resultaat verre van goed. De haartjes zijn gewoon terug gekomen. De tekst op de website is erg misleidend! Helaas, maar een wijze les voor mezelf.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik ben nu een aantal keren, stuk of zes keer, naar Pour Tous in Utrecht afgereisd. Ik woon zelf in Nijmegen maar het is me het elke keer waard; vriendelijk personeel, eerlijk, kennis van zaken en een goede prijs kwaliteit verhouding! Elke keer worden de rode bultjes en rode huid minder rond mijn neus; het is nu echt minimaal aan het worden. Roze kleine vlekjes langs mijn neus zijn het nu. Ze jeuken en kriebelen niet meer en mijn huid is weer zacht: Ik ben meer dan tevreden en blijf om de 6 á 8 weken terugkomen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Persoonlijke service op een mooie locatie met professioneel personeel.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Leuk en attent personeel. Bij de tijds met producten en behandelingen.