Zeer goed geholpen

Zeer goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. De fauteuil is snel ontvangen met een leuke kortingscode.

Ontzettend tevreden over onze aangekochte fauteuiltjes. Prima geholpen en levering. Echt een aanrader.

Snelle, goede en persoonlijke service

Heel erg tevreden met Skogen. Geen enkele winkel kon iets vertellen over bepaalde stoelen maar Skogen ondernam gelijk actie terwijl ik er nog niks gekocht had. Ze denken en helpen mee, super! Vervolgens wel iets gekocht en ook hele snelle levering en goede kwaliteit!

Uitstekende service, mooie producten

Heel blij met mijn Kick Ivy buisframe stoelen en Lola fauteuil. Ik twijfelde onwijs, maar ik werd via de chat ('s avonds!) heel vriendelijk en persoonlijk geadviseerd. En ondertussen geniet ik nu al een paar maanden van mijn nieuwe stoelen, die lekker zitten én heel leuk in het interieur staan.

Klant focus van begin tot eind

Ik had stoelen besteld die helaas door de Corona situatie in de wereld langer op zich lieten wachten dan wat gebruikelijk is. Magazijn shopper hield elke week contact en bleef er boven op zitten zodat ik nu heerlijk van mijn stoelen Jan genieten. Betrouwbaar, klantgericht.

Zeer goede ervaring snelle levering en zeer vriendelijk geholpen

Superblij met mijn eetkamerstoelen en tafel Goede service en zeer vriendelijk personeel

Goed geholpen en blij met mijn nieuwe stoelen!

Ik had stoelen van Kick Collection besteld bij Magazijnshopper.nl. Aangezien ik op vakantie ging wilde ik graag weten wanneer mijn bestelling verzonden zou worden. Ik nam contact op met de klantenservice en ik werd goed geholpen via de chat. Ik kreeg snel reactie en op deze manier wist ik waar ik aan toe was. Zoals was aangegeven ontving ik de volgende dag een track & trace code van de Kick stoelen. Ze zitten heerlijk en ik ben er blij mee.

Helemaal top!

Mooie stoelen besteld voor op de zaak, werden netjes en snel geleverd. We zijn helemaal tevreden!

Uitstekend!

Erg tevreden met de service. Door omstandigheden was één kuip van de zes stoelen niet meegeleverd. Dankzij de goede en snelle klantenservice is de kuip binnen een week nageleverd. Volgende keer weer via Magazijnshopper!

Top webshop!

Wat zijn wij blij met onze nieuwe bank voor een scherpe prijs! Super klantvriendelijk en de levering van de bank is in overleg gepland, kan niet beter!

Snel geleverd!

Snelle levering!

Echt blij met me nieuwe stoelen

20 euro korting bij inschrijven van de nieuwsbrief dat is echt heel fijn!

Super blij met de eetkamerstoelen en een top service!!

Echt fantastisch!

Nadat de stoelen niet leverbaar waren, kreeg ik meerdere opties aangeboden. Namelijk geld terug, andere stoelen (tijdelijk) en een gratis schoonmaakkit. Bedankt voor de klantvriendelijkheid.

Ik ben prima geholpen met mijn bestelling van mijn stoelen, toen ze niet op voorraad waren door een foutje van hun kant boden ze me gelijk korting aan om de schade te compenseren. Zeer klantvriendelijk!

Goede klantenservice

Vriendelijke en goede klantenservice

Super prouct met dito klangenservice!

Zeer klantvriendelijk, snel en flexibel in respons. Barkrukken ook helemaal naar verwachting.

Top shop!

Voor de tweede keer bij Magazijnshopper besteld. Dit keer een tv kast en bijzettafels van Kick Collection, passend bij de eettafel en kast die ik eerder had besteld. Mooie producten, scherp geprijsd en zeer goede pro actieve service en levering. Zeker aan te raden!

fantastische service

Kick velvet stoel besteld, maar achteraf had ik deze ergens anders goedkoper gezien. Ik kreeg als optie of het verschil besteden aan Magazijnshopper of dat het verschil op mijn rekening werd gestort. Nou dat noem ik op en top een service, want ze hoeven dat helemaal niet te doen, vandaar deze positieve review naar hun toe, top service! Dank jullie wel. Overigens de Kick velvet stoel staat en zit prima en fungeert als bureaustoel.

mooie krukken met goede service

6 groene krukken besteld voor kantoor welke niet op voorraad bleken. Echter perfecte service doordat we tijdelijk dezelfde krukken in andere kleuren mogen gebruiken. Deze worden weer omgeruild zodra de groene krukken weer op voorraad zijn.

Snelle en goede levering

Super tevreden! Complimenten gekregen!

Als zeer behulpzaam ervaren en goede kwaliteit!

Ik ben keurig te woord gestaan tijdens mijn bestelling bij Magazijnshopper. Tijdens de chat werd er met mij meegedacht, waardoor ik gemakkelijk de juiste keuze kon maken!

Goede kwaliteit en snel in huis!

Professioneel en persoonlijk!

Pluspunten

Mijn product was niet meer op voorraad, maar hier werd ik direct duidelijk over geïnformeerd én ik kreeg tevens korting op het product. Zeer goede service!