Ge wel dig!

Hele mooie barkrukken besteld waar de gasten niet meer van weg te slaan zijn! Snel geleverd en alles naar wens

Heel tevreden

Heb 6 weken moeten wachten op mijn stoelen omdat ze niet op voorraad waren. Gister kreeg ik een telefoontje en vanmorgen kreeg ik ze al geleverd In elkaar zetten was voor mij nog wel ff moeilijk maar ik heb het gefikst. Ze staan nu aan mijn tafel de kleur was precies zoals op de foto ben er heel blij mee.

Hele mooie spullen en snelle bezorging

Top!!

De ene kandelaar was niet leverbaar meer, gelijk netjes een bericht hierover ontvangen met gelijk een passend oplossing! Top service

Bestel hier zeker weer

Snel bezorgt en mijn vragen werden goed beantwoord

Ik zou het zeker aanbevelen hier iets te kopen

Fijne en mooie shop. Snelle levering en als je vragen hebt beantwoorden ze die snel. Er was iets mis gegaan met de levering maar dat is keurig opgelost. Aanrader.

Fast delivery

Within 3 working days I got my packages, nice

Prachtige richmond schelpenlamp besteld. Ik had een vraag over de levertijd via de mail,deze werd snel beantwoord! Lamp is keurig verpakt goed beschermd tegen valt/breekschade. Ik zal in de toekomst zeker vaker hier iets bestellen.

Helemaal top!

Super blij met m'n gave Kick stoelen!

Prima bedrijf!

mooi product, precies zoals omschreven, snelle levering.

Zeer goed verpakt

Goede communicatie!

Na wat vragen te hebben gesteld werd ik goed geholpen

Goede service en een uitgebreid assortiment

Inmiddels al voor de derde keer meubels gekocht bij Skogen. De meubels waren snel geleverd en staan mooi bij de rest van mijn interieur.

Perfecte service en heldere communicatie

Helaas zat er een lange levertijd op de door ons bestelde Richmond tafel. Er werden alternatieven geboden, maar wij wilden per se betreffende tafel. Voor het lange wachten werd een extra korting geboden. Na levering bleek de tafel erg veel onregelmatigheden te bevatten. Hierop heeft een omruiling plaatsgevonden waardoor wij nu kunnen genieten van een bijzonder mooie Richmond tafel. Met dank aan Skogen voor alle bemoeienissen. Top service.

Snelle en nette levering en een geweldige service als iets niet helemaal in orde is.

Super service!

Had mijn stoelen snel binnen en ze zien er ook nog heel mooi uit. Goede service snel een duidelijke reactie en goed oplossingen! Ga hier zeker vaker bestellen.

Top service en communicatie

Eetkamerstoelen besteld voor bij ons op kantoor en omdat we midden in de verbouwing zaten aangegeven of ze op een speciale dag konden komen en dat was geen enkel probleem! Skogen heeft super netjes gecommuniceerd en dacht mee in onze problemen.

Een 10 voor Nelson en zijn genomen moeite en service! Mijn bestelling was er ook nog eens de volgende dag al. Zeker aan te raden. Als ik weer wat nodig ben,bestel ik hier weer.

Wat een topservice!

Ik kende Skogen nog niet. Nu zal ik het zeker onthouden. Niet alleen vanwege de producten maar vooral ook vanwege Nelson. Hij weet wat service is. Wat een klantgerichtheid! hij is pro actief en komt met hele creatieve oplossingen. Bezorging was ook netjes en snel en het bezorgde is ook nog heel mooi. Wat wil je nog meer?!

top service :-)

Ben erg blij met de meubels

Goed bereikbaar

Vragen kunnen via een chat (geen chatcomputer) en anders binnen 1 dag reactie via de mail. Vriendelijk personeel en ben goed geholpen.

Goede service, heel blij met onze eetkamerstoelen.

Ben heel blij met wat ik bij jullie heb gekocht

Hele goede service en ook goed telefonisch bereikbaar alles word ook goed opgelost en vriendelijke mensen ben helemaal tevreden

Fijne communicatie

Ik had de perfecte barkrukken gevonden maar ze waren te hoog, na mailcontact met Nelson is het gelukt om de barkrukken in een lagere maat te bestellen. Er ging iets niet goed met de levering (dit lag aan post-nl) en dit is perfect opgelost, de communicatie verloopt soepel en snel. Ik ben erg blij met mijn barkrukken.

Excellent customer service! :)

Excellent customer service & help throughout the purchasing process! :)