Top service!

Stoel besteld om uit te proberen. De stoel thuis gekregen, bleek deze stoel elders 40 euro goedkoper. Hadden er nog 7 nodig, maar de prijs werd netjes aangepast.

Heeeel tevreden‼️

Makkelijk om te bestellen. Komt betrouwbaar over, met evt. telefonische ondersteuning. Gechat om de duur van de levering te vragen. Binnen 5 minuten antwoord ( op zaterdagavond) Aangeleverd in onderdelen met goede beschrijving. Een kwartier per stoel nodig gehad om te monteren Heel mooi resultaat en zitten fantastisch! Mijn eethoek ziet er weer modern uit en ik stoot mijn tenen niet meer aan de stoelpoten van vroeger.

goede kwali

mooie doos

Super service!

Snelle en vriendelijke reacties op mijn mails. Ik ben heel erg tevreden en blij met mijn aankoop! Van een van de stoelen die ik had besteld was het frame scheef, waardoor de stoel wiebelde. Ik kreeg de opdracht om hier een foto van door te maken. Er werd direct actie ondernomen: ik kreeg een nieuw frame opgestuurd en mocht het oude frame gratis retour sturen. Ook had ik gezien dat, nadat ik de stoelen had besteld, deze elders goedkoper werden aangeboden. Ik kreeg dit verschil meteen teruggestort op mijn rekening.

perfecte service

Na 1 week zelf een onuitwisbare inktvlek gemaakt op de nieuwe stoel. Zomaar een nieuw kussen gekregen. Top!

Goede communicatie met Skogen

Prima winkel en goed communicatie !!

Vriendelijk, goed bereikbaar, goed advies en nog betere service!

Vriendelijk, goed bereikbaar, goed advies en nog betere service! Eerst 4 stoelen besteld. 2 licht en 2 donker. De donkere vond ik te donker en omruilen voor lichtere was geen probleem. Mocht zelfs profiteren van de aanbieding die toen van toepassing was. De prijs was al scherp. Super service, heel blij mee.

Snelle en goede levering van prachtige stoelen!

Nette communicatie en een goede levering op afgesproken dag. Snel geregeld en prachtige stoelen binnen gekregen! Precies naar verwachting. Dat is altijd fijn als je over het internet iets uitzoekt.

Erg blij met mijn aangeschafte vaas. Goedkoopste welk ik op internet kon vinden. Beantwoorden mail keurig, vriendelijk en snel en maakt waar wat wordt gemeld in de mail. Zeervtevreden

Top service!

De afhandeling van een probleem na de levering van richmondstoelen Scarlett werd direct en zeer plezierig afgehandeld. Compliment, kunnen veel webwinkels een voorbeeld aan nemen.

Aanrader!

Hele fijne webwinkel. Erg mooie spullen. Alles is snel en netjes geleverd.

Perfect kon niet beter

Ik heb de prachtige ricmond kenginston industriële meubels gekocht ik ging ervan uit dat deze geïnstalleerd zouden worden maar dit was niet het geval. Nadat ik had gebeld met Nelson van Skogen heeft hij dit binnen no time opgelost. Zeer klantvriendelijk makkelijk in contact te komen en denken ook mee met de klant. Ik zal hier voortaan al mijn meubels en decoratie bestellen.

Fijn contact en snel geleverd

Kreeg 1 barkruk geleverd ipv 2 maar dit werd vriendelijk, goed en redelijk snel opgelost. Aanbeveling!

wat een toppers

zo’n goede service, super vriendelijk en denken in oplossingen ipv problemen! tot volgende x guys!

Super vriendelijk.

Goede service, vriendelijk en denkt mee.

Een perfecte webwinkel, een absolute aanrader

Een webwinkel met een hele mooie sortering en prima prijzen. Reeds vaker wat gekocht en de service is altijd perfect. Dit keer een paar Richmond bijzettafels gekocht maar wilde een korte levertijd omdat ik het cadeau moest geven. Ook hier weer direct actie, zelfs in het weekend, om de gewenste levertijd te realiseren. Echt top en wat mij betreft dus een absolute aanrader. Vrgr

Prettig bedrijf met zeer goede aftersale-service

De afhandeling van een probleempje na de levering van een lampenkap werd direct en zeer plezierig afgehandeld. Compliment, kunnen veel webwinkels een voorbeeld aan nemen.

Wij hebben ca. 2 jaar geleden 14 eetkamerstoelen van Label 51 gekocht. Bij 1 stoel ontstond recent een probleem met de rugleuning. Na de melding bij Skogen kregen wij per omgaande een reactie en binnen een week een nieuwe rugleuning geleverd. Perfecte service.

geweldige ervaring!

Nadat POSTNL had geclaimed dat ik het tapijt had ontvangen, maar niet had afgeleverd en dus had weggemaakt, kreeg ik na melding meteen van Skogen een nieuwe en zorgden zij verder voor de klachtafhandeling met POSTNL. Kijk dat noem ik nou service met een grote S. Skogen geweldig!!

Geweldige service, vriendelijk, betrouwbaar, klantvriendelijk, persoonlijk!

Direct een goed gevoel! Werd serieus genomen! Ook altijd reactie op mijn vragen! Zo’n goede service is bijna niet meer te vinden! Levering perfect, kortom meer dan uitstekend! Dikke pluim!

Super goede service.

Super goede service. Ze denken met je mee en vaak zit er een leuke korting bij. Als je een vraag hebt kun je gebruik maken van de chat. Snel en simpel.

Super service & snel bereikbare klantenservice

3 barkrukken eerder verzonden ivm feestje! Super service & vriendelijk & snel!

Goede service, snelle reactie & levering. In 1 woord TOP!

Onlangs hebben wij mooie stoelen via de Skogen site besteld. De communicatie liep heel fijn, en we hadden de stoelen snel binnen. We zijn dik tevreden over het bedrijf en over de stoelen. Zeker een aanrader!!

Goede klantenservice!

Een van de producten die ik besteld had was helaas niet meer leverbaar en het duurde langer voordat deze kwam. Ik werd gelukkig tussentijds steeds goed op de hoogte gehouden en heb het product uiteindelijk ontvangen. De overige producten die wel op voorraad waren heb ik zonder problemen snel mogen ontvangen. Ik ben erg tevreden!

Het duurde even voordat mijn bestelling uiteindelijk binnenkwam. Maar zeer snelle reacties en behulpzaam.