Prima communicatie

Ondanks mijn levering vastzat, kreeg ik toch correcte info. Prima service!

Nog nooit eerder zo'n super service ervaren

Ik ben ontzettend blij met de service van Skogen. In de tijden waarbij winkels gesloten waren, was het best lastig om interieur keuzes online te maken. Skogen heeft mij daarbij ontzettend geholpen. Ze reageren snel, zijn meedenkend in keuzes en zijn flexibel in hun retour beleid. Van mij krijgen ze een 10+

Zelfs bij een defecte top geholpen en goede nazorg.

Echt goede service

Ik stuurde in de avond laat een vraag voordat ik ging bestellen en die werd tot verbazing meteen beantwoord. 8 stoelen besteld en zien er goed uit. Er was een klein probleempje wat altijd kan natuurlijk, maar werd ook snel opgelost.

Fantastische service.

Ik ben zo goed geholpen. Ik had met spoed stoelen nodig en dat werd heel snel geregeld. Onwijs vriendelijk personeel. Echt een aanrader!! En ook met de stoelen heel erg blij..

Uitstekende site!

Laatst een schommelstoel besteld, deze bleek op Skogen.nl goedkoper met een kortingscode. De site is overzichtelijk, makkelijk en mooi opgezet. Via de mail word je goed op de hoogte gehouden. Je krijgt snel en duidelijk antwoord op je vraag, én er is mij zelfs gevraagd of ik de stoel ontvangen had en wat ik ervan vind. Super service dus! Ik zal in de toekomst zéker vaker bij Skogen bestellen!

Top Service!

Ik zat midden in een verhuizing waarbij het niet duidelijk was met levertijd op welk adres ik de bestelling het best kon laten komen. Net voordat de klantenservice sloot nog met iemand gebeld en die heeft alles super snel in gang gezet. Super aardig en behulpzaam! Dankjewel!

Salontafel gekocht. Mooi product. Goede service en communicatie met skogen toen bleek dat tafel niet op voorraad was. Absoluut aan te bevelen.

Perfecte klantenservice

Ik had een bestelling bij hen gedaan. Meubels in een bepaalde kleur maar die hadden een lange levertijd. Werd zo omgezet naar snelle levering kleur. Dat was zo goed en persoonlijke service. Super!

Super op alle vlakken

Top communicatie voor én na de levering. Bestelling liep vlot, vragen werden onmiddellijk beantwoord en zelfs na de levering vragen ze je of je tevreden bent. De bestelde artikelen waren helemaal in orde. Helemaal tevreden!

Zeer goed geholpen

Zeer goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. De fauteuil is snel ontvangen met een leuke kortingscode.

Ontzettend tevreden over onze aangekochte fauteuiltjes. Prima geholpen en levering. Echt een aanrader.

Snelle, goede en persoonlijke service

Heel erg tevreden met Skogen. Geen enkele winkel kon iets vertellen over bepaalde stoelen maar Skogen ondernam gelijk actie terwijl ik er nog niks gekocht had. Ze denken en helpen mee, super! Vervolgens wel iets gekocht en ook hele snelle levering en goede kwaliteit!

Uitstekende service, mooie producten

Heel blij met mijn Kick Ivy buisframe stoelen en Lola fauteuil. Ik twijfelde onwijs, maar ik werd via de chat ('s avonds!) heel vriendelijk en persoonlijk geadviseerd. En ondertussen geniet ik nu al een paar maanden van mijn nieuwe stoelen, die lekker zitten én heel leuk in het interieur staan.

Klant focus van begin tot eind

Ik had stoelen besteld die helaas door de Corona situatie in de wereld langer op zich lieten wachten dan wat gebruikelijk is. Magazijn shopper hield elke week contact en bleef er boven op zitten zodat ik nu heerlijk van mijn stoelen Jan genieten. Betrouwbaar, klantgericht.

Zeer goede ervaring snelle levering en zeer vriendelijk geholpen

Superblij met mijn eetkamerstoelen en tafel Goede service en zeer vriendelijk personeel

Goed geholpen en blij met mijn nieuwe stoelen!

Ik had stoelen van Kick Collection besteld bij Magazijnshopper.nl. Aangezien ik op vakantie ging wilde ik graag weten wanneer mijn bestelling verzonden zou worden. Ik nam contact op met de klantenservice en ik werd goed geholpen via de chat. Ik kreeg snel reactie en op deze manier wist ik waar ik aan toe was. Zoals was aangegeven ontving ik de volgende dag een track & trace code van de Kick stoelen. Ze zitten heerlijk en ik ben er blij mee.

Helemaal top!

Mooie stoelen besteld voor op de zaak, werden netjes en snel geleverd. We zijn helemaal tevreden!

Uitstekend!

Erg tevreden met de service. Door omstandigheden was één kuip van de zes stoelen niet meegeleverd. Dankzij de goede en snelle klantenservice is de kuip binnen een week nageleverd. Volgende keer weer via Magazijnshopper!

Top webshop!

Wat zijn wij blij met onze nieuwe bank voor een scherpe prijs! Super klantvriendelijk en de levering van de bank is in overleg gepland, kan niet beter!

Snel geleverd!

Snelle levering!

Echt blij met me nieuwe stoelen

20 euro korting bij inschrijven van de nieuwsbrief dat is echt heel fijn!

Super blij met de eetkamerstoelen en een top service!!

Echt fantastisch!

Nadat de stoelen niet leverbaar waren, kreeg ik meerdere opties aangeboden. Namelijk geld terug, andere stoelen (tijdelijk) en een gratis schoonmaakkit. Bedankt voor de klantvriendelijkheid.