Ik ben prima geholpen met mijn bestelling van mijn stoelen, toen ze niet op voorraad waren door een foutje van hun kant boden ze me gelijk korting aan om de schade te compenseren. Zeer klantvriendelijk!

Goede klantenservice

Vriendelijke en goede klantenservice

Super prouct met dito klangenservice!

Zeer klantvriendelijk, snel en flexibel in respons. Barkrukken ook helemaal naar verwachting.

Top shop!

Voor de tweede keer bij Magazijnshopper besteld. Dit keer een tv kast en bijzettafels van Kick Collection, passend bij de eettafel en kast die ik eerder had besteld. Mooie producten, scherp geprijsd en zeer goede pro actieve service en levering. Zeker aan te raden!

fantastische service

Kick velvet stoel besteld, maar achteraf had ik deze ergens anders goedkoper gezien. Ik kreeg als optie of het verschil besteden aan Magazijnshopper of dat het verschil op mijn rekening werd gestort. Nou dat noem ik op en top een service, want ze hoeven dat helemaal niet te doen, vandaar deze positieve review naar hun toe, top service! Dank jullie wel. Overigens de Kick velvet stoel staat en zit prima en fungeert als bureaustoel.

mooie krukken met goede service

6 groene krukken besteld voor kantoor welke niet op voorraad bleken. Echter perfecte service doordat we tijdelijk dezelfde krukken in andere kleuren mogen gebruiken. Deze worden weer omgeruild zodra de groene krukken weer op voorraad zijn.

Snelle en goede levering

Super tevreden! Complimenten gekregen!

Als zeer behulpzaam ervaren en goede kwaliteit!

Ik ben keurig te woord gestaan tijdens mijn bestelling bij Magazijnshopper. Tijdens de chat werd er met mij meegedacht, waardoor ik gemakkelijk de juiste keuze kon maken!

Goede kwaliteit en snel in huis!

Professioneel en persoonlijk!

Pluspunten

Mijn product was niet meer op voorraad, maar hier werd ik direct duidelijk over geïnformeerd én ik kreeg tevens korting op het product. Zeer goede service!

Pluspunten

Uitstekende service. De levering duurde per ongeluk iets langer dan gewend. Aan de telefoon heel erg geholpen, ze doen echt hun best voor je. En niet te vergeten, prachtige stoelen! Zitten erg fijn en zien er mooi uit.

Geen.

Pluspunten

Uitstekende service! Tijdige communicatie en pro-actieve, klantvriendelijke oplossing voor probleem met levering waar we tegenaan liepen.

geen, ga zo door!

Pluspunten

Pro actief, houden zich aan afspraken, makkelijk bereikbaar

Zou willen dat ze allemaal zo zaken deden - dus geen verbeterpunten

Pluspunten

Top service! Vooraf veel informatie over de eigenschappen van de lamp die ik wilde bestellen. Product kwam op tijd binnen en staat erg mooi in mijn kamer.

Pluspunten

Super goede service, mooie producten van goed kwaliteit.

Pluspunten

Goede service, mooie producten. Leuke korting gekregen. Ga hier zeker vaker bestellen!

Levertijd kan iets sneller, maar werd goed op de hoogte gehouden hiervan.

Pluspunten

Goed assortiment met de nieuwste trends op het gebied van interieur. Mooie deals!

Geen

Pluspunten

Super fijne en mooie stoelen! Ik heb 4 kick stoelen besteld, ze zitten lekker en staan prachtig onder mijn eettafel! De bezorging was iets later maar dit werd goed gecommuniceerd!

Pluspunten

Mooie meubels tegen betaalbare prijzen!

Pluspunten

Mooie producten. Snelle levering en goede service.

Pluspunten

Hele goede stoelen! Top service ook.

Assortiment uitbreiden

Pluspunten

Super mooie producten! En goed geholpen.

Pluspunten

De stoelen zitten heerlijk. En genoeg keuze ook!

Pluspunten

Echt de goedkoopste! Goede kwaliteit! Snel bezorgd!

Pluspunten

Prima service en mijn stoelen waren goed verpakt!