Goed geholpen en blij met mijn nieuwe stoelen!

Ik had stoelen van Kick Collection besteld bij Magazijnshopper.nl. Aangezien ik op vakantie ging wilde ik graag weten wanneer mijn bestelling verzonden zou worden. Ik nam contact op met de klantenservice en ik werd goed geholpen via de chat. Ik kreeg snel reactie en op deze manier wist ik waar ik aan toe was. Zoals was aangegeven ontving ik de volgende dag een track & trace code van de Kick stoelen. Ze zitten heerlijk en ik ben er blij mee.

Helemaal top!

Mooie stoelen besteld voor op de zaak, werden netjes en snel geleverd. We zijn helemaal tevreden!

Uitstekend!

Erg tevreden met de service. Door omstandigheden was één kuip van de zes stoelen niet meegeleverd. Dankzij de goede en snelle klantenservice is de kuip binnen een week nageleverd. Volgende keer weer via Magazijnshopper!

Top webshop!

Wat zijn wij blij met onze nieuwe bank voor een scherpe prijs! Super klantvriendelijk en de levering van de bank is in overleg gepland, kan niet beter!

Snel geleverd!

Snelle levering!

Echt blij met me nieuwe stoelen

20 euro korting bij inschrijven van de nieuwsbrief dat is echt heel fijn!

Super blij met de eetkamerstoelen en een top service!!

Echt fantastisch!

Nadat de stoelen niet leverbaar waren, kreeg ik meerdere opties aangeboden. Namelijk geld terug, andere stoelen (tijdelijk) en een gratis schoonmaakkit. Bedankt voor de klantvriendelijkheid.

Ik ben prima geholpen met mijn bestelling van mijn stoelen, toen ze niet op voorraad waren door een foutje van hun kant boden ze me gelijk korting aan om de schade te compenseren. Zeer klantvriendelijk!

Goede klantenservice

Vriendelijke en goede klantenservice

Super prouct met dito klangenservice!

Zeer klantvriendelijk, snel en flexibel in respons. Barkrukken ook helemaal naar verwachting.

Top shop!

Voor de tweede keer bij Magazijnshopper besteld. Dit keer een tv kast en bijzettafels van Kick Collection, passend bij de eettafel en kast die ik eerder had besteld. Mooie producten, scherp geprijsd en zeer goede pro actieve service en levering. Zeker aan te raden!

fantastische service

Kick velvet stoel besteld, maar achteraf had ik deze ergens anders goedkoper gezien. Ik kreeg als optie of het verschil besteden aan Magazijnshopper of dat het verschil op mijn rekening werd gestort. Nou dat noem ik op en top een service, want ze hoeven dat helemaal niet te doen, vandaar deze positieve review naar hun toe, top service! Dank jullie wel. Overigens de Kick velvet stoel staat en zit prima en fungeert als bureaustoel.

mooie krukken met goede service

6 groene krukken besteld voor kantoor welke niet op voorraad bleken. Echter perfecte service doordat we tijdelijk dezelfde krukken in andere kleuren mogen gebruiken. Deze worden weer omgeruild zodra de groene krukken weer op voorraad zijn.

Snelle en goede levering

Super tevreden! Complimenten gekregen!

Als zeer behulpzaam ervaren en goede kwaliteit!

Ik ben keurig te woord gestaan tijdens mijn bestelling bij Magazijnshopper. Tijdens de chat werd er met mij meegedacht, waardoor ik gemakkelijk de juiste keuze kon maken!

Goede kwaliteit en snel in huis!

Professioneel en persoonlijk!

Pluspunten

Mijn product was niet meer op voorraad, maar hier werd ik direct duidelijk over geïnformeerd én ik kreeg tevens korting op het product. Zeer goede service!

Pluspunten

Uitstekende service. De levering duurde per ongeluk iets langer dan gewend. Aan de telefoon heel erg geholpen, ze doen echt hun best voor je. En niet te vergeten, prachtige stoelen! Zitten erg fijn en zien er mooi uit.

Geen.

Pluspunten

Uitstekende service! Tijdige communicatie en pro-actieve, klantvriendelijke oplossing voor probleem met levering waar we tegenaan liepen.

geen, ga zo door!

Pluspunten

Pro actief, houden zich aan afspraken, makkelijk bereikbaar

Zou willen dat ze allemaal zo zaken deden - dus geen verbeterpunten

Pluspunten

Top service! Vooraf veel informatie over de eigenschappen van de lamp die ik wilde bestellen. Product kwam op tijd binnen en staat erg mooi in mijn kamer.

Pluspunten

Super goede service, mooie producten van goed kwaliteit.

Pluspunten

Goede service, mooie producten. Leuke korting gekregen. Ga hier zeker vaker bestellen!

Levertijd kan iets sneller, maar werd goed op de hoogte gehouden hiervan.

Pluspunten

Goed assortiment met de nieuwste trends op het gebied van interieur. Mooie deals!