Ging goed totdat de statiegeldpallets opgehaald moeten worden

Grote order gedaan. Levering ging goed maar nu er 28 europallets retour moeten doen ze moeilijk. Ik moet ze zelf komen inleveren of ik betaal vrachtkosten voor het ophalen van de pallets. We hebben eem groot bouwproject maar dit nog niet eerder meegemaakt bij een leverancier. Jammer dat het zo eindigd

Super geholpen door dit bedrijf

Ik was sceptisch om dakpannen via een website te bestellen. Al snel kwam ik in contact met een van de mensen van dit bedrijf. Door het snelle en prettige contact was de bestelling zo gemaakt en deze was ook nog eens scherp geprijsd. Volgens afspraak op de juiste datum geleverd bij mij thuis. Helemaal super!

wel geleverd met breuk er tussen... beloven dat op te lossen... nee dus

jammer!

Super service!

Na telefonisch contact gelijk snel en direct een offerte ontvangen. Na het akkoord geven op de offerte is deze ook snel geleverd door een vriendelijke chauffeur. ga zo door!

snelle levering en de goedkoopste

Woensdag besteld en donderdag al geleverd dus prima en goede kwaliteit.

Top service!

Ik ben ZZP’er en heb geregeld dakpannen nodig of andere dakmaterialen. Sinds ik Goedkope-Dakpannen.nl heb ontdekt, gaat het allemaal een stuks makkelijker en sneller. Zeer makkelijk en snel contact. Ook offertes staan zo goed als direct op de mail. Levering is vaak er al binnen 3 dagen. Prettig en snel schakelen, dat is fijn werken!

Snelle levering en goede service!

Een aantal weken geleden dakpannen via de website besteld. Binnen 3 dagen stonden ze al op de stoep bij mij! Ook de gebroken gevelpan, werd direct geregeld en kreeg een dag later netjes een nieuwe gevelpan geleverd. Snelle levering en ook nog eens een top service!

Zeer slecht

Dakpannen besteld. Het bedrijf gaf net een betere prijs aan dan de rest, dus we hebben ze gelijk besteld. Al snel snapte we waarom de dakpannen iets goedkoper waren. We hadden de prijs betaald voor een A keus dakpan maar ze hebben ons een B keus dakpan geleverd. Ze zaten vol met allemaal bobbels. We hebben goedkope dakpannen gemaild. Ze gaven aan dat dit binnen de marge van de fabrieksfouten viel. Zodra je betaald hebt is de service voorbij! Ook zaten de gevel pannen onder de beschadigingen. Bestel hier NOOIT maar dan NOOIT dakpannen!!!

Bedrijf doet wat je afspreekt

Website maakt duidelijk welke produkten er zijn, produkten worden volgens afspraak geleverd, dat is mijn ervaring. Wel nog ergens de opmerking gemaakt als niet volgens afspraak wordt geleverd dan geen levering. Deze tekst kon ik overigens niet goed in de opdracht procedure ergens plaatsen, lijkt me wel goed om dit aan te passen in de bestel opdracht.

Prima website, snel besteld en snel geleverd

goed assortiment, eenvoudig besteld en snel geleverd. En inderdaad de goedkoopste die ik kon vinden.

Gewoon goed

Prijs t.o.v.het produkt is goed en je wordt vriendelijk geholpen

NETJES EN BETROUWBAAR

een onbekend bedrijf dat 100% goed werk levert.

Klantvriendelijk, behulpzaam, scherp geprijsd, denken mee en netjes afgeleverd

De pallet werd keurig netjes tot achter de heg afgeleverd door de vervoerder. Het geheel deugdelijk verpakt, slechts 2 van de 550 dakpannen waren beschadigd (breuk). Het enige dat een beetje tegenvalt is dat de verpakking van de dakpannen voor transport 45 euro kost, voor een houten pallet en een stuk plastic (buiten de 90 euro vervoerskosten).

Goed en snel geregeld

Goede ervaring, scherpe prijs en voor herhaling vatbaar

Goede webshop, snelle levering

Goede webshop, snelle levering, vriendelijke medewerkers. Al met al een aanrader voor goede en goedkope dakpannen!

Perfect geholpen via de app.

Snel en duidelijk geholpen via app. Ook na meerdere vragen nog steeds snel geholpen Levering op tijd en 0% breuk.

Duidelijke communicatie, netjes afgeleverd.

Dakpannen bestellen was makkelijk en afgeleverd op afgesproken dag.

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Top. Snelle en goede service.

De levering bevatte nagenoeg geen breuk. Een gevelpanwas beschadigd en die werd werd kostenloos nageleverd Top.

Net dat beetje extra!

De goede service begint al bij bestellen. Dakpannen worden keurig afgeleverd breukschade is nihil. Problemen worden gezien als dingen die opgelost worden. Fijn hoe je hier behandeld word en dan ook nog tegen een scherpe prijs!

Prima service en snel geleverd

Ik had via de webshop pannen besteld, die snel door DHL werden geleverd. Een paar waren er gesneuveld, maar daar was voor gewaarschuwd en viel ruim binnen de marge. Telefonisch contact is wat moeilijker.

Super snel en professioneel

Snelle en correcte uitleg en Levering

Super snelle service en prijs!

Contact gehad met Andreas en super geholpen! we hadden een heel korte tijdspannen owv bouwstop en hij heeft echt alles voor elkaar gekregen! ook mbt de prijs zeer scherp! zeker aan te raden!

Beetje kinderachtig

Levering is erg snel. Twee dagen! Kinderachtig dat ze een pak opsnijden om er drie pannen uit te halen, terwijl je 11 pakken besteld, om zodoende ruimte te maken op de palet voor een ander product. Niet erg chique. De pannen zijn erg luchtig gebakken en daardoor van slechte kwaliteit. Bijna bij elke stap op het dak breekt er een pan.

Top. Precies zoals afgesproken.

Prima ervaring. Alles netjes afgeleverd zoals afgesproken.