Perfect!

Goede snelle en duidelijke communicatie! Wensen kunnen doorgeven en deze zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd. Patrick, complimenten. Ga jullie zeker aanbevelen !!

Prima product, degelijke kwaliteit, mooi afgewerkt. De salontafel Cube is op maat gemaakt, correspondentie hierover via mail. Dit verliep prima. Helder en nooit lang wachten op antwoord.

2 maanden te laat en beschadigd binnengekomen

Op de site stond dat de doucheset leverbaar was en er 2 a 3 weken over zou doen binnen te komen. Ik heb ruim 2 maanden moeten wachten. De verbouwing daarom moeten uitstellen. Toen hij eindelijk naar ruim 2 maanden binnenkwam was een van de kapjes verbogen en geknikt dit heb ik gemaild maar krijg geen reactie. Ik ga hier in ieder geval nooit meer bestellen

Badkamerladder perfect zoals verwacht en gehoopt

mooi, uitstekende kwaliteit, vlotte bestelling en levering

Goed geholpen

Bij Teakea in de zomer 2021 een tuinbank gekocht. We wisten wat we zochten en kwamen bij Teakea uit. De bank is prima. We ontdeKten wel dat de bank iets te hoog was en vroegen daarom de poten wat in te korten. Geen probleem. Bij het inkorten heb ik meegekeken en gezien hoe secuur er gewerkt wordt. En verrassing: geen extra kosten!

mooie winkel

snel in antwoorden op vragen. super.

Mooie teaken tuinbank

Tuinbank via bol.com besteld. Teakea bezorgt dit zelf. Bank is eenvoudig in elkaar te zetten. Goede, stevige kwaliteit. Staat prachtig in de tuin, blij mee!

super bedrijf

Zoals dit bedrijf werk, kunnen velen een voorbeeld aannemen. Accuraat, snel in reageren op mail. juiste prijs kwaliteit verhouding. Afspraak is afspraak. Door mijn ervaring zal ik ze zeker aanraden als iemand iets afwijkends zoekt voor zijn of haar woning.

Besteld via Bol.com Snel geleverd echter bleek dat het stuk waarmee de kraan bevestig moet worden te kort was rechtstreeks contact opgenomen en het was binnen 2 dagen kosteloos geregeld Ik kan niet anders zeggen als perfecte service Marcel Eindhoven

Snelle levering van een topproduct

Goede site, goede informatie en snelle levering van topproducten

Prachtig op maat gemaakt wastafelblad ontvangen met perfecte service!

Tot 2x toe was het op maat gemaakte paneel tijdens DHL transport beschadigd geraakt. Maar TeaKea heeft het zelfs een derde keer voor ons gemaakt en is het zelf bij ons langs komen brengen. Wat een fantastische service! Daarnaast hebben ze prachtig vakwerk geleverd mbt het blad voor een zeer scherpe prijs. Een absolute aanrader!

Top service!

Ik had een wasbak uitgekozen die helaas niet meer leverbaar was. Teakea nam meteen contact op en en was makkelijk en snel te bereiken met het doorgeven van mijn nieuwe keuze. Zelfs nog een filmpje ontvangen.

Outstanding quality and customer service

We were really tight on time with our bathroom renovation and they really went above and beyond to customize the product they way we wanted it and deliver it asap. And the product looks and feels great :)

Zeer mooie waskom thuis geleverd

Enorm tevreden met een robuuste en natuurlijk waskom. Door Teakea goed geadviseerd met magazijnfoto's over de opties en tip-top thuis afgeleverd.

mooie tafel met goed ladesysteem

Tafel neergezet, helaas is hout een natuur produkt en kan scheuren. Maar Teakea bied aan de tafel te vervangen. Dat heet service!

Opzoek naar een boomstamtafel, kwamen we er een tegen die aan onze verwachting voldeed op de site van Teakea. Donderdagmiddag contact gezocht, afspraak voor vrijdag gemaakt, diverse tafels en tafelpoten bekeken, en een uitgezocht en besteld. We kregen nog bruikbare tips over de onderhoud ervan, en ook heel mooi, hij kon zaterdags al geleverd worden. En zo geschiede. Helemaal geweldig!

Mooi teakhout, snel geleverd.

Prachtige decoratie ladder!

Lang gezocht naar een mooie decoratie ladder en hier gevonden. Zeer degelijk en mooi van kleur. Goede prijs kwaliteit verhouding. Blij mee.

Mooie producten, maar een foute levering zorgt voor veel gedoe

Ik heb 5 dozen plakhout besteld. We zijn erg tevreden over het product en het resultaat is erg mooi geworden. Teakea bied een goede prijs - kwaliteit verhouding. Helaas was één van de 5 dozen een andere versie. We hebben onze plannen iets aangepast, zodat we genoeg hadden aan de vier goede dozen. Via de mail heb ik contact gehad met Teakea en was het geen probleem om het verkeerde artikel retour te sturen. Ze reageerden erg snel en ik kreeg een retourlink waarmee DHL het zou ophalen. Helaas ging het bij DHL mis en hadden zij een fout in het systeem waardoor het niet is opgehaald. Ik vroeg Teakea daarom of ik ook een retourlabel kon krijgen om het pakketje zelf weg te brengen naar een DHL punt aangezien ik niet weer twee dagen thuis wilde blijven voor het ophalen. Helaas kreeg ik weer een link voor een ophaal opdracht. Door een tweede fout van DHL (ze snapte zelf ook niet hoe het twee keer achter elkaar fout kon gaan, maar gaven wel aan dat de fout bij hun lag) werd het weer niet opgehaald. Daarom telefonisch contact gehad met Teakea en alsnog een retourlabel gekregen om het pakketje zelf weg te brengen. Inmiddels zijn we een maand verder dat het pakket is teruggestuurd en ontvangen, maar ik heb nog steeds geen geld retour gehad voor het foute artikel. Gelukkig is het uiteindelijk allemaal toch nog opgelost. Dus mooi product, goede prijs-kwaliteit verhouding, maar de afhandeling van het verkeerd gestuurde product zorgt voor veel gedoe en achteraan gemail en gebel.

mooi, vriendelijke en efficiënte klantenservice

Mooi materiaal gekocht bij Taekea (messing kranen). Vragen worden heel snel beantwoord. Er was een misverstand ivm een dubbele bestelling, maar dat werd snel, vriendelijk en efficiënt opgelost. Super service!

Geweldige klantenservice

Snelle respons en meedenkend personeel! Hier kunnen andere webshops een voorbeeld aan nemen!

teakea , de betere webshop

de teakhouten tafel op maandag besteld en op dinsdag geleverd,zelfs in de drukke kersttijd dus in een woord : top

Wat een super service!

Direct antwoord op vragen en een super snelle levering! Zeker voor herhaling vatbaar:)

Zijn dik tevreden, goede levering, goede service. Ga zo door!!!!!

Mooi product ,snel geleverd voor een leuke prijs top!

Leuringslaan 40 9356VM Tolbert

Over Teakea.nl

WELKOM BIJ TEAKEA Ben je op zoek naar meubelen van natuurlijke materialen? Teakea is een internationale woonwinkel welke zich heeft gespecialiseerd in het produceren van hoge kwaliteit badkamer meubelen, kasten en andere meubelen van natuurmaterialen. Met een showroom van ruim 1500m2 en eigen werkplaats op locatie is Teakea dé woonwinkel voor degenen die zich willen laten inspireren door de natuur. Van eikenhouten eettafel tot rivierstenen waskom en van standaard boekenkast tot compleet maatwerk, bij Teakea ben je op het goede adres.