Erg tevreden

Mooie teakladder. Zoals op de afbeelding ook in de praktijk . Snelle levering. Erg blij mee

Mooi product de ladder en past heel goed in de badkamer

In één woord:'uitstekend'!

Snelle levering....spullen keurig in orde....prachtige afwerking....een verrijking voor de tuin( heb een teakhouten tuinbank gekocht)...

Volgens (positieve) verwachting

Mijn waskom uit natuursteen was strak geprijsd en precies als op het plaatje van de webwinkel. Levering volgens afspraak en op tijd.

Schitterend

2 bankjes bestel. Ze zijn niet allen prachtig maar ook snel geleverd. Prima kwaliteit!

Alles is goed geregeld.

Alles is netjes afgehandeld.

Zeer goed geholpen.

Ik kan Teakea aan iedereen aanbevelen.

Heel snel geleverd.

Goede en snelle service

2 kledingladders besteld. Goede kwaliteit en prima verpakt bij de bezorging

Mooi en degelijk product.

Mooi, degelijk product en snelle verzending.

Hele leuke (kleding) trappen!

Hele leuke (kleding) trappen! Snelle levering!

Houten wastafelblad was erg mooi en perfect op maat. Levertijd was circa 2,5 week.

Top service met een snelle omruiling

De bestelde ladder voor onze babykamer had wat mankementen en kon na contact zo omgeruild worden voor een nieuwe. Deze werd binnen enkele dagen al geleverd en namen ze de oude ook gelijk weer mee retour. Kort gezegd een top service.

Snelle nette service

Zeer snelle service en reactie. Het geleverde product was voor ons iets te groot maar voldeed 100% aan de omschrijving. Retour halen was binnen 12 uur geregeld

geweldig!

heel goede service, heel snel geleverd en heel goed verpakt. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!!!

Correcte levering. Dik tevreden

Snelle levering van een uitstekend product

Netjes en op tijd

De zending was netjes en degelijk verpakt en keurig op tijd geleverd

mooie producten en super vriendelijk en behulpzaam personeel

Prachtige kwalitatief goede producten. Een betrouwbaar bedrijf met een goede service en met uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Dat alles ook nog eens voor een gunstige prijs. Noemenswaardig is inderdaad de dame achter de telefoon. Zij is bijzonder vriendelijk en klantgericht, maar ook haar mannelijke collega's zijn toppers. Teakea, vooral zuinig zijn op zulke medewerkers ! Kortom ik ben uitermate tevreden over dit bedrijf en raad een ieder aan om hier te shoppen. Blijf met zijn allen gezond en nogmaals bedankt !

Levertijd langer dan beloofd

Prachtig product, goede prijs. Op vrijdag 14 uur besteld (dus ruim voor 15.00uur. Helaas niet volgende werkdag geleverd maar pas dinsdag. Verder heel tevreden!

Goed en eerlijk product

Mooie stoelen en zeer vlotte levering.

Zie hierboven

Prachtig product

Prachtig product: mooi hout, simpele constructie, mooie materialen

Zeer slecht service

Tafelpoot besteld levertijd zou 1 week zijn volgens de website. Na iets meer dan een week had ik nog steeds niets gehoord en hun dus maar gemaild, kreeg als reactie dat de desbetreffende vakantie had en dat het een week later geleverd zou worden. Want de poot zou nog bij de spuiter staan. Na weer een ruim een week wachten weer er achteraan gemaild dat ik nog steeds niets had ontvangen. Vervolgens kreeg ik een reactie dat de poot nog naar de spuiter moest en dat deze vanwege bouwvak gesloten was en dat het nog 2 weken duurde. 2,5 week later nogmaals gemaild wanneer ik de tafel kon verwachten het zou de week erop geleverd worden. Echter ook een week later niets ontvangen weer er achteraan gemaild en eindelijk na 9 weken een tafelpoot ontvangen. In de tussentijd stond op hun website nog steeds een week levertijd vermeld. Hierop werd niet gereageerd. Vervolgens bleek de tafelpoot beschadigt te zijn ik heb ze gemaild of ze een oplossing konden bieden. Ze wouden wel een lakpotje opsturen dan konden we het bij stippen. Hier zijn wij niet mee akkoord gegaan en ze zouden een nieuwe brengen. Ze hebben nu een nieuwe poot geleverd.

Hallo Denise, Je gaf aan dat er schade op de tafelpoot zat. Samen hebben we gekeken en geconstateerd dat het geen krasjes waren maar strepen van transportverpakking. Deze strepen konden er met 2 vegen afgehaald worden. Het waren wat bijzondere tijden de afgelopen periode, ook bij de poedercoating was het krap in de planning. Dat het langer heeft geduurd dan gebruikelijk is vervelend, hiervoor hebben we ook onze excuses aangeboden. Mocht dat niet zijn overgekomen dan bij deze wederom nogmaals. We willen graag tevreden klanten :-) Vriendelijke groet, Teakea

Keurige professionele benadering

Ik ben heel netjes geholpen. Kreeg steeds snel antwoord op mijn vraag en het bestelde is keurig afgeleverd binnen de afgesproken termijn. Een heel mooi product

klantenservice niet te bereiken

Vanwege een defect onderdeel zocht ik telefonisch contact met de klantenservice. Je wordt lang in de wacht gezet en uiteindelijk wordt de verbinding verbroken. Wel 10 x geprobeerd zonder resultaat. Dan maar naar de showroom om het probleem voor te leggen. Uiteindelijk is het probleem opgelost, maar kostte wel enige moeite. Jammer want het was altijd een leuk bedrijf met kwalitatief goede producten. Tijdens mijn aankoop wist ik overigens ook niet dat mijn bestelde product ongemonteerd geleverd zou worden . Misschien handig om dit er bij te vermelden

Hallo Esther, We hebben een week lang problemen gekend met de telefooncentrale. Erg vervelend als je hierdoor ons niet te spreken kreeg. Gelukkig hebben we het probleem kunnen oplossen. Vriendelijke groet, Teakea

Over Teakea.nl

WELKOM BIJ TEAKEA Ben je op zoek naar meubelen van natuurlijke materialen? Teakea is een internationale woonwinkel welke zich heeft gespecialiseerd in het produceren van hoge kwaliteit badkamer meubelen, kasten en andere meubelen van natuurmaterialen. Met een showroom van ruim 1500m2 en eigen werkplaats op locatie is Teakea dé woonwinkel voor degenen die zich willen laten inspireren door de natuur. Van eikenhouten eettafel tot rivierstenen waskom en van standaard boekenkast tot compleet maatwerk, bij Teakea ben je op het goede adres.