Teakea heeft heel goed meegedacht met mijn wensen en flexibel daarop ingespeeld (alsnog meubels snel aangepast).

Echt heel goed

site is helder en mooi Mooie producten FSC zit er ? niet In???

Goedendag, Teakea gebruikt FSC gekeurd hout voor al het hout wat we vermaken tot mooie meubels. Wij zijn zeer begaan met het milieu en het klimaat en gaan voor een 100 % duurzame onderneming! Vriendelijke groet, Teakea

Op zoek naar duurzame - betrouwbare kwaliteit met snelle service dan moet u bij TEAKEA zijn!

Teakea kwam ik heel toevallig tegen op internet, omdat ik naar iets speciaals op zoek was en het vond op de website van Teakea! Voor ik iets bestel en betaal bij een voor mij toen nog onbekende woonwinkel, informeer ik eerst naar de betrouwbaarheid. Dit doe ik altijd telefonische, ik belde naar de zaak en kreeg een super aardige juffrouw aan de telefoon die geen enkele vraag te veel was en zich alle moeite deed om tegemoet te komen om mijn aankoop te kunnen afronden. Zoals medegedeeld tijdens het telefonische onderhoud, had ik mijn bestelling de volgende dag in huis en was keurig afgeleverd. Als ik weer iets nodig heb koop ik het zeker weten weer bij TEAKEA.

Tijdens winkel bezoek keurig geholpen. Duidelijke toelichting op de door ons gestelde vragen. Snelle levering en volgens afspraak. Zeker een aanrader, top

Prima product snelle levering

Houten plakstrips voor op de wand besteld Snelle levering en heel mooi hout Ondanks dat het mis is gegaan met de hoeveelheid die geleverd had moeten worden is dit uiterst correct opgelost en de volgende dag bezorgd

Snelle levering, goed verpakt, mooie tafeltjes

Mooie degelijke tafeltjes. Ik had 2 dezelfde besteld, en bij 1 stonden er stikkertjes op de tafel en poten zodat duidelijk was welke waar moest worden bevestigd. Bij de andere zaten die stikkertjes niet er op. De pootjes lijken nu wat scheef te staan. Maar al met al ben ik heel tevreden, zeker voor die prijs.

matige communicatie naar klant

een product bestelt,waar de levertijd 1 week bedroeg. betaald, maar geen bevestiging mail gehad, na bellen was het geregeld dacht ik. na een week nog geen levering/track en tracé bericht ontvangen. toch maar weer even bellen. product was blijkbaar niet meer leverbaar, hadden ze zelf wel even mogen melden, maar daar kwamen we dus achten na een belletje, maar ze boden wel een gelijk soort product die zou de volgende werkdag verstuurd worden. weer geen bevestiging mail van gehad. volgende dag maar weer gebeld. blijkbaar moest het product nog gemaakt en verzonden. de volgende dag zou de bestelling verzonden worden. uiteindelijk wel tevreden over het product,

Hallo René, We waren tijdelijk uitverkocht met de 6 cm dikke Eiken panelen. In overleg met jullie hebben we gekozen voor 5 cm dik Frans Eiken. Dit moeten we dan nog verwerken en coaten, hierdoor is de levertijd uitgelopen. Erg vervelend en niet de bedoeling, waarvoor onze excuses. Hopelijk zijn jullie wel tevreden met het mooie Frans Eiken blad. Met vriendelijke groet, Teakea

Niet helemaal compleet, onbewerkt, een beetje beschadigd; geschikt voor een handige doe-het-zelve

Het is een fijn bankje, maar er miste een schroef en de bevestiging van de leuning was gebroken. Moesten wij eerst lijmen. Er stond in de beschrijving niet dat het om een onbewerkt bankje ging. Ik zou het aanbevelen aan handige doe-het-zelvers, want het staat mooi en zit goed.

Ik vond het spannend,want van een plaatje online kun je niet altijd een goed beeld zien...

maar alle lof...ik ben erg tevreden.!!

Prima product & service

Snelle reactie op een vraag per e-mail gekregen en snelle levering.

Prachtig meubel gekocht voor op het balkon, makkelijk om het servies op te zetten op goede hoogte!

Prima en snelle levering!

Prachtige stoelen !

We hebben de stoelen in goede conditie ontvangen en hebben ze daarna in de olie gezet. Ze zien er nu helemaal prachtig uit en ze zitten heerlijk!

Top service en kwaliteit

Makkelijk te bestellen, snelle levering en top product

Professioneel

prima product.

Snelle levering, mooie kwaliteit

Goede service, snelle levering, mooie producten

Goede service, snelle levering, mooie producten

Mooie kruk

Betaling met Afterpay lukte niet, dus toen gelijk betaald met Ideal. De factuur bleef toch op Afterpay staan. Na 2x g.mail gestuurd te hebben daarop geen antwoord ontvangen. Kruk is niet helemaal gaaf maar dat mag met deze soort hout.

Erg mooie winkel met prachtige producten en goede service!

Wij wilden graag onze hele toiletruimte vernieuwen. En dan niet het standaard werk wat je bij de gemiddelde sanitairboer vind. Veel ideeën opgedaan op Pinterest. Voor een mooie natuursteen waskom met bijbehorende kraan zijn we bij Teakea uitgekomen. Deze waskom moest ook op een speciaal op maat gemaakte plank komen te staan. Ook hiervoor konden we bij Teakea terecht. Wat een vakwerk! Mooi op de juiste kleur die wij graag wilden! Als je eens wat anders wilt in je interieur moet je zeker bij Teakea langs.

Prima produkten voor een zeer vriendelijke prijs

Prima produkten voor een zeer vriendelijke prijs. Schroeven waren wel aan de (te) korte kant.

Twee tafeltjes gekocht bij Teakea. Deze voldoen aan de verwachtingen, mooi hout en netjes afgewerkt. De tafels zijn niet 100% identiek, maar voor mij prima. Levering was binnen 2 dagen, netjes. Ik heb echter geen tracking mail gekregen van de vervoerder, ook geen idee wie de vervoerder zou zijn. Dus dan staan ze onververwachts voor de deur.

Na vervelende start, goede afloop!

Heb 5 augustus 2020 16 dozen plakhout besteld. Op de website stond voor 15.00 uur besteld volgende dag geleverd. Ook in orde-bevestiging stond dit. Nu 12 augustus nog niets gehoord. Al 2 x gemaild en vele malen gebeld. Na ruim 15 minuten elke keer in de wacht te hebben gestaan word de verbinding door TEAKEA verbroken. Baal hier enorm van. Na contact met medewerkster TEAKEA mochten we 16 dozen ophalen omdat niet duidelijk was waar onze bestelling gebleven was. Fijne oplossing zodat wij verder konden. Nu paar dagen later is bestelling geleverd door DHL en hebben we 32 dozen. In ieder geval genoeg om te plakken. Vandaag telefonisch contact gehad met Patrick. Op kosten TEAKEA sturen we de overige dozen retour en krijgen 10% korting aangeboden als tegemoetkoming. Al met al een prima afloop waar wij tevreden over zijn. Het plakhout white wash is een top product waar wij erg tevreden over zijn en zouden nu zeker weer een bestelling plaatsen. Goede service na een vervelende start.

Snel en perfect

product besteld en binnen 2 dagen binnen.

Levering onbetrouwbaar.

Helaas, Wij zijn geen klagers, maar....besteld in april. Conform website 3 a 5 dagen levering. 4 Stoelen en een tafel. Deels niet op voorraad. Levering 26 juni met tijdelijke alternatieve tafel. Geen track en tracé. Stoelen slecht afgemonteerd, schroeven ontbreken. Na klachten en contact, meerdere toezeggingen die niet worden nagekomen. 11 augustus zijn nog altijd geen schroeven voor de stoelen en ook de juiste tafel is nog altijd niet geleverd. Ps tafel staat nog altijd op levertijd 3a5 dagen.

Goed opgelost

Mooie Windsor kussenbank gekocht, maar het zitgedeelte bleek helaas iets beschadigd tijdens het vervoer. Na twee keer contact te hebben gehad met Teakea.nl is er een prima oplossing gevonden.

Geachte heer Heerink, We hebben contact gehad over hoe we dit kunnen oplossen. Mocht het niet lukken het op te lossen met het schuurpapier, dan komen we gewoon de Teak kussenbank bij u omruilen. Teakea gaat voor 100 % klanttevredenheid. Met vriendelijke groet, Teakea

Mooi assortiment en goede kwaliteit

Twee “zelfdragende” planken voor in de keuken gekocht. Prachtige strakke planken die onze keuken helemaal compleet maken. Prima advies gekregen voor de montage.

Leuringslaan 40 9356VM Tolbert

Over Teakea.nl

WELKOM BIJ TEAKEA Ben je op zoek naar meubelen van natuurlijke materialen? Teakea is een internationale woonwinkel welke zich heeft gespecialiseerd in het produceren van hoge kwaliteit badkamer meubelen, kasten en andere meubelen van natuurmaterialen. Met een showroom van ruim 1500m2 en eigen werkplaats op locatie is Teakea dé woonwinkel voor degenen die zich willen laten inspireren door de natuur. Van eikenhouten eettafel tot rivierstenen waskom en van standaard boekenkast tot compleet maatwerk, bij Teakea ben je op het goede adres.