mooi teak tuintafeltje

Kwalitatief en mooi tuintafeltje. Erg makkelijk de poten zelf te monteren

Zoals besteld en super snel geleverd

Ik had het verkeerde artikel gekregen, na 1 telefoontje was het geregeld de dag erna had ik het goede binnen..

Netjes, mooi en een leuk trapje in de goede kleur.

Prima en goed opgepakt. en geleverd.

Na een nette serviceafhandeling een beter geleverd tafeltje als de 1e levering

Nadat ik mijn 1e reactie had geplaatst over de afwerking van het tafeltje werd snel contact opgenomen met mijn om een nieuw tafeltje af te sturen. Het 2e tafeltje werd snel geleverd. Alleen het afhalen van het oude tafeltje liet wat langer op zich wachten. De afwerking van het 2e geleverde tafeltje is een heel stuk beter als de 1e, maar helemaal 100% tevreden ben ik nog niet over de afwerking. Nu heb ik een laa die aanloopt bij het openen of dicht drukken. Ik zal er dus zelf nog met de schuurmachine bij moeten. De verpakking van de tafel blijft slecht! Ondanks dat ik dit ook al had aangegeven over de 1e levering.

Beste Richard, We hebben een nieuwe salontafel naar je toegezonden. Deze is beter en mooier in afwerking, precies zoals we het graag willen leveren. De 'oude' salontafel laten we bij je afhalen. We zien je graag terug bij Teakea. Met vriendelijke groet, Service Team Teakea

Goede kwaliteit en service

Mooie teakhouten tuinbank gekocht. Goede kwaliteit en levering volgens opgave. Erg tevreden over dit product.

Mooi product voor goede prijs.

Mooi teakhouten tuintafeltje besteld. Goed product. Jammer dat afterpay, wat ik altijd gebruik bij online bestellingen, niet werkt.

makkelijk via internet en supersnelle levering

Op internet zocht ik vervanging voor mijn kapotte teak tuinstoelen. Vond precies dezelfde stoelen bij jullie en meteen per internet besteld. Kreeg snel daarna telefoon over de bezorging, ging heel correct. De bestelling werd zo snel verzorgd dat twee dagen later de stoelen al zijn geleverd. Goed gevoel over de correct wijze van benadering en uitvoering. Zal dit zeker ook verder vertellen indien van toepassing.

Top kwaliteit.

Precies volgens verwachting.

Erg snelle en goede service.

Ruime keuze in producten en scherpe prijs

Mooie tafel, niet duur

Mooie tafel, maar de constructie is niet optimaal. De poten gaan snel los zitten, doordat ze bevestigd zijn met een schroefdraad. Wanneer je de poten vaster wil schroeven, gaat de schroefdraad uit de poot, zodat het instabieler wordt. Op de pakbon en order staat de postcode en het huisnummer vermeld, toch werd op de vervoersbon van DHL de postcode gekoppeld aan een andere straat, ca. 2 km. bij ons vandaan. Ik kreeg in de mail dus een niet thuis bericht, terwijl wij gewoon thuis waren. Daardoor moest ik het pakket de volgende dag ophalen bij een DHL afhaalpunt.

Goed product in snelle levering

Prima ervaring. Jammer dat tijdstip van levering niet wordt vermeld. Inlog blijft steeds zeggen dat wachtwoord niet klopt.

Snel en zorgvuldig!

Snelle levering en makkelijk in elkaar te zetten met behulp van de stickertjes!

Super mooi bankje, goede kwaliteit en mooie prijs, en snel geleverd!!

Zeer tevreden.

Heel mooi bankje met snelle service

Was al een tijdje op zoek naar een mooi en duurzaam tuinbankje In de buurt waar ik woon vond ik niet wat ik zocht. Online gaan rondkijken kwam ik al snel op de site van Teakea uit. Super mooi bankje voor een hele mooie prijs .. was zelfs verrast hoe snel het bankje geleverd werd. De schroef die tijdens het vervoer eruit gevallen was kreeg ik heel snel en netjes nageleverd. Top ervaring!

Goede kwaliteit, mooi prijs, vriendelijk

Twee kleine teakhouten tafeltjes besteld. Echt mooi afgewerkt! Mooie prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke en correcte behandeling. Verrassend goed dus..

topservice, supersnel geleverd.

mijn bestelling was de volgende dag al geleverd en er werd zelfs aangeboden de verpakking weer mee te nemen. Heb een trapje gekocht voor in de badkamer om handdoeken op te hangen , ziet er perfect uit en staat heel leuk.

keurig op tijd geleverd en scherpe prijs

keurig op tijd geleverd en scherpe prijs, voordeliger als de jipiajeeh bouwmarkt die zegt de voordeligste te zijn,,,

Mooi product

tevreden met aankoop

Degelijk en mooi

Degelijk en mooie houten stoel

Had een ladder van hout besteld voor tegen de muur. Prachtig hout , goede structuur en stevig .. heel mooi en binnen 2 dagen bezorgd . En voor die prijs ontzettend goedkoop . Hoe groot en mooi de ladder is .. top !!!

Snelle en goede service

We wilden graag de tv kast die in de showroom stond en die kon zeer snel worden geleverd. We zijn er heel blij mee.

Snelle levering en tevreden klant

Ik heb deze ladder gekocht voor mijn vrouw omdat we dit vaak tegenkwamen op vakanties in Thailand en Maleisie. Mijn vrouw was er weg van en dus die ladder besteld. Hij is dus 10x mooier dan op de foto

Prima,goed verpakt en snelle levering !

Super snel en netjes afgeleverd .. Zeer tevreden ‼

Leuringslaan 40

9356VM Tolbert

Over Teakea.nl

WELKOM BIJ TEAKEA Ben je op zoek naar meubelen van natuurlijke materialen? Teakea is een internationale woonwinkel welke zich heeft gespecialiseerd in het produceren van hoge kwaliteit badkamer meubelen, kasten en andere meubelen van natuurmaterialen. Met een showroom van ruim 1500m2 en eigen werkplaats op locatie is Teakea dé woonwinkel voor degenen die zich willen laten inspireren door de natuur. Van eikenhouten eettafel tot rivierstenen waskom en van standaard boekenkast tot compleet maatwerk, bij Teakea ben je op het goede adres.