2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Reactie na melding waar de levering blijft.

Geen betaling doorzetten naar afterpay als er niet geleverd is. Zelf de daadwerkelijke levering bewaken. Niet aanbieden als er niet geleverd kan worden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

geld binnen toegezegde 3 dgn terugstorten.onbeschadigde goederen leveren

Pluspunten

Uitstekende site met voldoende keuze. Goede afhandeling met dito transport info.

Pluspunten

Zeer snelle verzending, mooi artikel voor een hele interessante prijs.

Doos was van slap karton, zat maar met 1 strook plakband vast en was bij ontvangst niet meer volledig gesloten. Het meegeleverde retouretiket met antwoordnummer zou niet gebruikt kunnen worden vanuit België.

Pluspunten

Snelle levering, goed verpakt

Pluspunten

Snelle afwikkeling

Eén dag te laat geleverd.

Pluspunten

correcte en snelle verwerking

Pluspunten

Super tevreden! Snelle levering en duidelijke website.

Pluspunten

Snelle persoonlijke service!

Geen een kunnen ontdekken

Pluspunten

Heldere website. Redelijk scherpe prijzen. Kwalitatief betere merken. Geen rommel. Snelle service.

Pluspunten

Goede prijs, levering was snel zonder problemen. Ook de bevestigingsmails etc heb ik zonder problemen ontvangen.

Geen.

Pluspunten

Koffer prima. Precies zoals de beschrijving

Pluspunten

Snelle levering! Artikel voldeed exact aan de omschrijving en kwam goed overeen met de foto's op de site.

Steviger verpakkingsmateriaal!!! De doos zat zeer summier dichtgeplakt, waardoor de bodem vd doos los begon te raken. Dit is dus echt een extra aandachtspunt!

Pluspunten

Na twee weken dat ik me koffer niet had ontvang heb ik een e mail gestuurt. Het bleek dat in hun gegevens dat ik niet had betaalt. Maar naar dat ik een copie van het bank afschrift wert mijn koffer gelijk op gestuurt. Wert gelijk geregeld

Pluspunten

Hulpvaardigheid

Wat precieser met te verzenden artikel.

Pluspunten

goede afhandeling en snelle levering zeer tevreden

Pluspunten

Pluspunten

Snelle levering en goed verpakt; Goede en duidelijke communicatie; Heldere en overzichtelijke website; Leuk extraatje bij de koffer gekregen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Voor 17.00 uur besteld, niet de volgende dag al geleverd. Dat is jammer. De website deed vermoeden van wel.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Makkelijk bereikbaar, snel handelen, duidelijke site

Nogal slordig in de afronding. Wel snel verstuurd maar geen nota, retourformulier en adres-sticker in de doos. Een bevestiging per email is niet hetzelfde als een nota. Ook iets besteld via bagageonline en dat zag er veel netter uit!

Pluspunten

- snelle en goede reactie op vragen

Pluspunten

Zeer attent geholpen, directe reactie op mijn melding (zelfs op zaterdagavond)! ik merkte grote bereidheid om een technisch probleem op te lossen, zodat toekomstige klanten er geen last van zouden hebben. Een heel klantgerichte houding!

Ik kon de bestelling in eerste instantie niet plaatsen, wrs. door het gebruik van google ipv internet explorer. Dat liep even moeizaam, maar na de bestelling verliep alles heel soepel!