zeer slecht, onaanvaardbaar

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Zeer snelle verzending, mooi artikel voor een hele interessante prijs.

Doos was van slap karton, zat maar met 1 strook plakband vast en was bij ontvangst niet meer volledig gesloten. Het meegeleverde retouretiket met antwoordnummer zou niet gebruikt kunnen worden vanuit België.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering! Artikel voldeed exact aan de omschrijving en kwam goed overeen met de foto's op de site.

Steviger verpakkingsmateriaal!!! De doos zat zeer summier dichtgeplakt, waardoor de bodem vd doos los begon te raken. Dit is dus echt een extra aandachtspunt!

Pluspunten

Na twee weken dat ik me koffer niet had ontvang heb ik een e mail gestuurt. Het bleek dat in hun gegevens dat ik niet had betaalt. Maar naar dat ik een copie van het bank afschrift wert mijn koffer gelijk op gestuurt. Wert gelijk geregeld

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Hulpvaardigheid

Wat precieser met te verzenden artikel.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer attent geholpen, directe reactie op mijn melding (zelfs op zaterdagavond)! ik merkte grote bereidheid om een technisch probleem op te lossen, zodat toekomstige klanten er geen last van zouden hebben. Een heel klantgerichte houding!

Ik kon de bestelling in eerste instantie niet plaatsen, wrs. door het gebruik van google ipv internet explorer. Dat liep even moeizaam, maar na de bestelling verliep alles heel soepel!