Viel gelijk uit elkaar

Via mijn werk heb ik op maat gemaakte oordoppen gehad, maar na verloop van tijd viel een onderdeel van het koordje uit elkaar. De prijs en leveringstijd vielen mee, maar het in elkaar zetten was een enorm gepriegel en nog voordat ik het geheel weer kon gebruiken, was precies hetzelfde onderdeel van het koordje kapot gegaan.

Beste Martijn, Wat vervelend om te horen, dat is niet de bedoeling. Excuses! U mag de otoplastieken terug sturen naar ons zodat wij de koordjes opnieuw kunnen plaatsen of langskomen in Purmerend? Dan kunnen wij het gelijk voor u regelen.

Nog niet zo overtuigd van de kwaliteit

Na zo'n vier weken wachten kon ik uiteindelijk mijn MEP2G gehoorbescherming ophalen, voorzien van de 19dB filters. Afgelopen week heb ik ze voor de eerste keer gebruikt tijdens de repetitie van de band en ik moet er erg aan wennen. De demping is enorm en ik zal er best nog wel tijd voor nodig hebben om te wennen. Tevens heb ik de Ear telefoons besteld en ontvangen om ze ook als 'oortjes' te kunnen gebruiken om naar muziek te luisteren. Bij de eerste poging om de 'speakertjes' te verwisselen met de filters viel één van de speakertjes in diverse onderdelen uit elkaar. Maar goed, secondelijm doet wonderen. Vandaar dat ik nog mijn twijfels heb over de kwaliteit van de materialen. Laten we hopen dat ik er toch nog even plezier van kan hebben.

Goede kwaliteit van de oordoppen en betrouwbaarheid van Variphone.

In 2018 oordoppen op maat laten maken. Filters die ik later bestelde werden zonder probleem en op initiatief van Variphone omgeruild. Prachtige service.

super correct product & behandeling

Festival oortjes besteld voor n heel scherpe prijs. Super correcte communicatie over de bestelling en heel snelle levering. Alles top, vooral de kwaliteit van het product.

Zeer snel

Heel goed sins ik jullie oordoppen heb, neem ik ze overal mee naar toe. Festivals Datacenter Bouw terrein Kan niet meer zonder

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

Pluspunten

Duidelijk en snel

Pluspunten

Prima gegaan met bestellen, had het snel in huis

Vindbaarheid. Ik moest echt even flink zoeken voor ik de filters had gevonden

Pluspunten

Erg snelle levering en goede overzichtelijke website.

Pluspunten

Doet wat ze beloven

Zorgen dat ze bereikbaar blijven op het internet haden storing toen ik het bestelden

Bedankt voor uw beoordeling. We hadden inderdaad een storing maar gelukkig was het snel opgelost.

Pluspunten

Super service en hulp.

Bedankt voor de 10!

Pluspunten

Snelle en correcte reactie op vragen. Ben blij met het geleverde product.

Zorgen dat aangemeten halffabrikaten snel worden ingezonden waardoor een snellere uitlevering naar de klant kan plaatsvinden.

Goed om te horen, bedankt! We noteren uw verbeterpunt, we gaan dit bespreken.

Bedankt voor uw beoordeling!

Pluspunten

Snelle levering zonder problemen

Goed om te horen, bedankt!

Pluspunten

Behulpzaam, duidelijk en snel

Fijn om te horen!

Pluspunten

- Super service, - Duidelijke uitleg en assistentie aan de telefoon, - hulp bij bestellen - zeer klantgericht otoplastieken besteld, MEP 2G met industrieel filters en muziek/concert filters. Ik ben er zeer enthousiast over. Dit is mijn 3e setje zachte otoplastieken en het eerste setje dat ik hier bij Variphone heb laten maken. Ik been zeer te spreken over de kwaliteit en service!

- levertermijn, ondanks dat ze het aangeven bij het bestellen zou fijn zijn als de productie iets sneller zou kunnen. 10 werkdagen is wat lang.

Bedankt voor uw duidelijke feedback. Wij zijn er heel blij mee.

Pluspunten

Snelle afhandeling

Bedankt, goed om te horen!

Pluspunten

Goed contact, goede locaties voor aanmeten.

Meer duidelijkheid welk filter bv voor motorrijden met intercomgebruik wordt aanbevolen en dus zeer goed getest is.

Bedankt voor uw beoordeling en feedback. De verbeterpunten nemen wij zeker mee.

Pluspunten

Nette levering

Bedankt voor uw review!

Pluspunten

Supersnelle service

Super om te horen. Bedankt voor uw beoordeling!

Pluspunten

Hele goeie service. Aardige mensen en vooral ook goede producten en ook goeie kennis van het personeel over de producten.

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Bedankt voor de 10!

Pluspunten

Als je naar bedrijven gaat stel de produkten voor

Bedankt voor uw beoordeling!

Pluspunten

Goed geholpen. Snelle service. Top product

Ik heb extra foam doppen voor de UM-pro 30 besteld. Maar kon deze niet erg gemakkelijk vinden. Dus contact gezocht. Goed geholpen en dus kunnen vinden nadien. Gr. Arjan

Bedankt voor uw beoordeling en feedback!