helder en snel winkelen

duidelijke webshop, geen poespas, gewoon snel leveren. gelukkig ook geen tig mailtjes zoals bij bol.com, gewoon eentje met factuur waar ook de info over levering in staat.

Redelijk

Ik heb een set MEP 2G laten aanmeten voor de schietsport, set is bijna twee jaar oud en wordt maximaal drie keer per maand gebruikt. Binnen een jaar begonnen de randen van de filters al af te brokkelen. Moet haast in de samenstelling van de kunststof zitten, ik heb deze klacht gemeld en mocht voor €26,95 nieuwe filters kopen. Het kunststof van de doppen zelf blijft werkelijk als nieuw, de filters niet. Beetje jammer dat Variphone niet thuis gaf toen ik deze klacht gemeld heb. Een setje nieuwe filters geeft in dit soort gevallen zo veel goodwill en vertrouwen in het product.

Goede service en snelle levering.

Eerst een mail gestuurd met de vraag hoe ik een koordje voor mijn Variphones kon bestellen. Snel antwoord gekregen hoe ik dat kon doen. Na de bestelling mocht ik de twee koordjes met drie dagen ontvangen. Goed verpakt in de brievenbus met een goede uitleg. Het enige minpunt dat ik heb, is dat er voor het tweede koordje € 1,00 extra bij de € 1,95 verzendkosten gerekend wordt. Daarom 4 sterren.

Heb andere filters voor mepg3 besteld en ze kwamen binnen 2 dagen binnen.

Goede service, goede kwaliteit materiaal, fijn in contact

De dienstverlening is altijd super. Duidelijke antwoorden op vragen, behulpzaam en denken mee. t.a.v. website: producten zoeken en vinden niet per se heel overzichtelijk. Ik zoek liever via google het product met variphone dan dat ik producten via de website zoek..

Viel gelijk uit elkaar

Via mijn werk heb ik op maat gemaakte oordoppen gehad, maar na verloop van tijd viel een onderdeel van het koordje uit elkaar. De prijs en leveringstijd vielen mee, maar het in elkaar zetten was een enorm gepriegel en nog voordat ik het geheel weer kon gebruiken, was precies hetzelfde onderdeel van het koordje kapot gegaan.

Beste Martijn, Wat vervelend om te horen, dat is niet de bedoeling. Excuses! U mag de otoplastieken terug sturen naar ons zodat wij de koordjes opnieuw kunnen plaatsen of langskomen in Purmerend? Dan kunnen wij het gelijk voor u regelen.

Nog niet zo overtuigd van de kwaliteit

Na zo'n vier weken wachten kon ik uiteindelijk mijn MEP2G gehoorbescherming ophalen, voorzien van de 19dB filters. Afgelopen week heb ik ze voor de eerste keer gebruikt tijdens de repetitie van de band en ik moet er erg aan wennen. De demping is enorm en ik zal er best nog wel tijd voor nodig hebben om te wennen. Tevens heb ik de Ear telefoons besteld en ontvangen om ze ook als 'oortjes' te kunnen gebruiken om naar muziek te luisteren. Bij de eerste poging om de 'speakertjes' te verwisselen met de filters viel één van de speakertjes in diverse onderdelen uit elkaar. Maar goed, secondelijm doet wonderen. Vandaar dat ik nog mijn twijfels heb over de kwaliteit van de materialen. Laten we hopen dat ik er toch nog even plezier van kan hebben.

Goede kwaliteit van de oordoppen en betrouwbaarheid van Variphone.

In 2018 oordoppen op maat laten maken. Filters die ik later bestelde werden zonder probleem en op initiatief van Variphone omgeruild. Prachtige service.

super correct product & behandeling

Festival oortjes besteld voor n heel scherpe prijs. Super correcte communicatie over de bestelling en heel snelle levering. Alles top, vooral de kwaliteit van het product.

Zeer snel

Heel goed sins ik jullie oordoppen heb, neem ik ze overal mee naar toe. Festivals Datacenter Bouw terrein Kan niet meer zonder

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

Pluspunten

Duidelijk en snel

Pluspunten

Prima gegaan met bestellen, had het snel in huis

Vindbaarheid. Ik moest echt even flink zoeken voor ik de filters had gevonden

Pluspunten

Erg snelle levering en goede overzichtelijke website.

Pluspunten

Doet wat ze beloven

Zorgen dat ze bereikbaar blijven op het internet haden storing toen ik het bestelden

Bedankt voor uw beoordeling. We hadden inderdaad een storing maar gelukkig was het snel opgelost.

Pluspunten

Super service en hulp.

Bedankt voor de 10!

Pluspunten

Snelle en correcte reactie op vragen. Ben blij met het geleverde product.

Zorgen dat aangemeten halffabrikaten snel worden ingezonden waardoor een snellere uitlevering naar de klant kan plaatsvinden.

Goed om te horen, bedankt! We noteren uw verbeterpunt, we gaan dit bespreken.

Bedankt voor uw beoordeling!

Pluspunten

Snelle levering zonder problemen

Goed om te horen, bedankt!

Pluspunten

Behulpzaam, duidelijk en snel

Fijn om te horen!

Pluspunten

- Super service, - Duidelijke uitleg en assistentie aan de telefoon, - hulp bij bestellen - zeer klantgericht otoplastieken besteld, MEP 2G met industrieel filters en muziek/concert filters. Ik ben er zeer enthousiast over. Dit is mijn 3e setje zachte otoplastieken en het eerste setje dat ik hier bij Variphone heb laten maken. Ik been zeer te spreken over de kwaliteit en service!

- levertermijn, ondanks dat ze het aangeven bij het bestellen zou fijn zijn als de productie iets sneller zou kunnen. 10 werkdagen is wat lang.

Bedankt voor uw duidelijke feedback. Wij zijn er heel blij mee.

Pluspunten

Snelle afhandeling

Bedankt, goed om te horen!

Pluspunten

Goed contact, goede locaties voor aanmeten.

Meer duidelijkheid welk filter bv voor motorrijden met intercomgebruik wordt aanbevolen en dus zeer goed getest is.

Bedankt voor uw beoordeling en feedback. De verbeterpunten nemen wij zeker mee.