2 sterren: slechter dan verwacht

De bestellingen beter opvolgen.

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de opvolging van de bestelling. Kunt u ons uw NAW gegevens/ordernummer doormailen naar [email protected]? Wij gaan dan graag voor u na wat er is misgegaan. Alvast bedankt!

Pluspunten

Variphone is een betrouwbare webwinkel en officiële dealer van Westone!

Ik heb geen mail ontvangen na betaling in de webshop. Dit kan leiden tot wat verwarring. Verder lijkt het mij ook handig om meerdere foto's te plaatsen op de website van de producten, specifiek de kabels. De Westone website heeft foto's van de verschillende kleuren kabels die beschikbaar zijn. Aangezien Variphone meer kleuren beschikbaar heeft dan Westone zelf (bruin) kan het handig zijn om het eerst te zien voordat ik het koop.

Pluspunten

Communicatie

Persoonsgegevens kloppen niet.

Pluspunten

Heel tevreden van mijn op maat gemaakte gehoorbescherming die ik 2 jaar geleden aanschafte via 't oorhuys. Nu lichtere filters besteld via website. Gemakkelijk en duidelijk bestelformulier op website. Snelle levering

Pluspunten

Goede service want oordoppen waren niet aangekomen door fout in adres en kreeg meteen nieuwe toegestuurd.

Pluspunten

Goed contact per email.

Pluspunten

Goede klanten service, reageren snel en producten opsturen en ontvangen gaat snel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Site is duidelijk en overzichtelijk.

De aanmeet locatie was niet professioneel of verzorgd. Er is weinig tot geen duidelijkheid over geschatte levertijden. De track and trace codes werken niet. draag comfort van de doppen zal wel wennen zijn. de doppen zijn erg hard.

Pluspunten

zeer goede klantenservice! mailtje gestuurd met mijn probleem en werd direct goed opgelost door middel van een persoonlijke kortingscode!! top! egt top!

Pluspunten

Prima producten, goede service

Misschien niet voor Variphone, maar meer voor het pakketbedrijf wat mijn otoplastieken niet op tijd heeft bezorgd.

Pluspunten

Goede oordoppen. (MEP2 22db) Altijd overal goed geluid, bij erg luide concerten maar ook in mensen massa's zoals een cafe. Goede klantenservice.

De muziek doppen mogen wel wat goedkoper zodat er nog meer mensen gebruik van gaan maken. Want ze zijn gewoon te goed om je oren er niet mee te beschermen. Je zou het om de prijs niet moeten laten, maar helaas merk ik dat dat wel gebeurd.

Pluspunten

Snelle respons op emails, snelle levering

Advies leveren over welk filter geschikt is

Pluspunten

Snelle en effectieve afhandeling. Schakelt snel indien er een verzoek is voor een ander aanmeetpunt.

Speciaal verzoek mbt de factuur bij de bestelling vooraf kenbaar gemaakt bij opmerkingen, hier is niets mee gedaan. Achteraf nog een email gestuurd en het is alsnog in orde gemaakt.

Pluspunten

Perfecte snelle levering

?

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik had verwacht hoge kwaliteit, de autoplastieken zijn goed echter de markering rood (voor het rechtse oor) zit aan de verkeerde kant. Heb hier over telefonisch contact gehad en telefoniste heeft niet eens de moeite genomen om me door te verbinden... of te vragen met wie spreek ik Met andere woorden "waar heeft u het over"

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Alles wordt keurig geregeld.

Pluspunten

Snelle levering. Compleet. Zelfs een handig opbergdoosje bij de oordopjes voor kids. TOp!

Geen