Pluspunten

Goede service,snel geleverd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snel en zakelijk. goede service

Pluspunten

Goed product, makkelijk via webshop te bestellen, lokaal aan te meten en snelle levering met duidelijke uitleg.

Geen

Pluspunten

enorm goed behandeld , uitstekend

schoonmaakspray tot op heden niet ontvangen. ga vanuit dat dit na wordt verzonden.

Pluspunten

Snelle levering, eerde goede oordoppen en nu een aansluiting voor porto erbij. Zal het nog moeten testen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Er zijn geen positieve punten te vinden. Na drie mislukte pogingen, zending was zoek. Past slechts een van de twee oordoppen goed.

Betere communicatie met de klant als er iets mis gaat. Betere paskwaliteit waarborgen. Voor dat bedrag mag zeker een hoge kwaliteit worden verwacht.

Pluspunten

Word goed geadviseerd van wat jij graag wil. Word netjes een prijslijst naar je gestuurd. Binnen paar week heb je het in huis.

De lijst van gehoor optieken up to date houden. Ik bleek bij een andere optiek te moeten zijn dan dat er bij julie in de lijst stond. De oude werkte al een tijdje niet meer met julie. Nu heeft deze mij netjes het nummer gegeven van de nieuwe. Maar om problemen met andere klanten te voorkomen. Zou het beter even gecontroleerd kunnen worden.

Pluspunten

Levering ruim binnen afgesproken termijn. vlotte en heldere communicatie bij aftersales. een aanrader dus.

Pluspunten

goede service, goede producten, duidelijke website. ik heb zelf de MEP2G met 3 onderdelen, ik heb muziek filters op 19 dB binnen een harmonie orkest van 60 man. de speakertjes heb ik, goede heldere klank. en als laatste voor op de bouw industriële filters op 24 dB, pas geleden een hele dag een vloer uit een badkamer moeten hakken met zware machines, ging perfect, hele dag in gehad, ook geen last van het dragen. mvg. Bas Veldhuizen

geen

Pluspunten

Top service en snelle levering.

Nee.

Pluspunten

Snelle en goede service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Redelijk selle levering

De autoplastieken zijn los geleverd! Mijn vorigen waren met een draad verbonden.....waardoor er nooit een zoek kon raken met bv het afzetten van mijn helm!! Ik ben bang dat ik daardoor van deze set niet zo lang plezier zal hebben. Is dar géén oplossing voor? Mvg P.Schipper

Pluspunten

Ik word altijd keurig gebeld bij onduidelijkheden van een bestelling of wanneer de levertijd langer duurt dan gehoopt. Goede service.

Pluspunten

Snelle en aardige klantenservice

Site ziet er een beetje outdated uit, en sommige info was wat moeilijker te vinden zoals waar dealers zitten. Verder was de "zoek audicien bij jou in de buurt" functie vrij nutteloos. Zo kreeg ik helemaal niet de audicien bij mij om de hoek als optie, terwijl dat wel een optie is (uiteindelijk hebben jullie die voor me gekozen which is good).

Pluspunten

Top product, zit perfect in het oor!

geen

Pluspunten

Snelle levering,goed verpakt

Pluspunten

Perfecte service en kwaliteitsproducten!

Pluspunten

Goed product ontvangen in goede staat

Onnodig hoge verzendkosten, zoveel hoort een envelop en een postzegel niet te kosten

Pluspunten

Had 10 True Fit schuimtips rood besteld en deze (20 stuks overigens, blijkbaar gaat het per paar) werden volgens afspraak geleverd. Er zat nog een gratis schoonmaakdoekje en een gratis tooltje (ik denk om de in-ear zelf schoon te maken) bij.

Op de site staat "aantal" maar het is wellicht handiger om daar "paar" neer te zetten. De schuimtips passen ook op de Westone UM2-RC. Misschien ook iets om erbij te zetten, juist de meegeleverde tips van deze wat oudere types zullen zo langzamerhand wel eens aan vervanging toe zijn.

Pluspunten

Top en snelle service

Pluspunten

Goede service!

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Online bestellen en goede kwaliteit producten.

Mijn bestelling stond in backorder. Ik had hier echter geen bericht van gehad. Na een telefoontje was het wel weer goed opgelost en heb ik een reinegingsspray cadeau gekregen.

Netwerk 11 1446 XB Purmerend