Heel mooi aanbod en snelle levering! Ook de klantenservice is van het hoogste niveau (Bedankt Chris)! Zeker aan te raden!

Snel, goedkoop en goede info

Snel, goedkoop en goede info

Goede snelle levering!

Goede snelle levering!

Snelle en zorgvuldige levering.

Het product zelf kan ik niet beoordelen omdat ik het cadeau ga geven. De bestelling en bezorging verliep vlekkeloos. Het product ziet er mooi uit.

Snelle service, goed product

De site geeft goede uitleg van waar je op moet letten bij het aanschaffen van een scheerkwast en hoe je deze het best kunt behandelen om deze goed te houden. Het bestelde werd snel verzonden. En netjes verpakt.

Alles prima en keurig geleverd!

Prima! Aanrader!

Perfecte bestelling - goede prijzen

Gebruik altijd Suavecito Strong. 3 potjes besteld. Moquer heeft de beste prijzen. En snel in huis. Prima!

Goede service!

Hele goede service en goede producten!

Ik had een bestelling gedaan en werd idd de volgende dag gevelevrd.

Ze zijn niet de goedkoopste, maar ik had het product snel nodig. Werk snel en goed geleverd!

Zeer goede ervaring.

Groot aanbod en snelle levering.

Beste Fred, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Uitgebreid assortiment

Voor iedere haartype wat wils en de levering is erg snel. Zeer tevreden

Beste Pasquinel, Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede service met goede producten

2x deo besteld 1 was er maar direct te leveren. Netjes opgestuurd en restant aankoop netjes een creditering van gehad. Goede service

Beste John, Nogmaals onze excuses dat de deodorant niet meer aanwezig was. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Super snel geleverd.

Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Perfect mét spam

Correcte levering maar kreeg wel een phishing email ivm de levering van een andere koerierdienst.

Beste Sven, Bedankt voor je review. Fijn dat alles correct geleverd werd. Vervelend dat er een spam bericht werd ontvangen, maar deze was niet afkomstig van ons en had gelukkig niets met de bestelling van doen. Tegenwoordig proberen criminelen helaas met dit soort berichten mensen in de val te lokken, want iedereen ontvangt wel eens een pakketje, dus hopen ze dat iemand op een link klikt. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Het klopt

De bestelling kwam op de dag die was toegezegd. De spullen van Jack Black zijn allemaal heel preyin het genruik.

Beste Peter, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat de producten van Jack Black bevallen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Bestelling kwam binnen op de dag die ik had aangegeven. De juiste producten zijn geleverd. Dit is niet de eerste keer dat ik hier bestel, maar ook zeker niet de laatste

Beste Jens, Leuk om te lezen dat je al vaker bij ons hebt besteld. Bedankt voor je review en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Ruim assortiment heel goed

Prima ervaringen mee

Beste Stein, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Uitstekende producten en snel geleverd

Keuze uit uitstekende producten en snel geleverd

Beste Rob, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Fijne service

Degelijke webshop, goede producten. Ik vind het extra stuk toelichting bij de producten prettig. Ik ben zelf een groot voorstander voor het bulk voordeel. Het promoten van eenmalig meerdere producten bestellen, zeker voor houdbare verzorgingsproducten, beperkt de milieu impact en last op de bezorgdiensten. Goede filosofie!

Beste Sjoerd, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat de informatie en het bulkvoordeel als nuttig worden ervaren. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Excellente service

Goede service + snelle levering

Beste Koen, Hartelijk bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Correcte en snelle levering.

Reeds herhaaldelijk een perfecte behandeling van mijn bestellingen.

Beste Dirk, Bedankt dat je al een tijd klant bij ons bent, dat waarderen we enorm. Blij om te horen dat alles soepel is verlopen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Veel aanbod maar vooral doen wat ze aangeven. Bestellen voor 23.00u, geleverd de dag nadien. Hier koop ik nog. Doe zo voort!

Beste Dominique, Fijn om te horen dat de levering snel is verlopen, want daar doen we het voor. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Producten van zeer hoge kwaliteit, top service

Hier worden de beste producten verkocht die er op de markt te verkrijgen zijn. Daarnaast ook nog eens heel klantvriendelijk. Top!

Beste Sjaak, Heel erg bedankt voor je review. Goed om te horen dat ons assortiment en onze service gewaardeerd worden. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Over Moquer

Moquer Hairstyling & Grooming is al sinds 2014 een autoriteit op het gebied van haarstyling- en verzorgingsproducten voor mannen. In die tijd hebben we duizenden mannen kunnen helpen een beter voorkomen te krijgen en zelfverzekerder door het leven te gaan. Ons grote assortiment premium merken levert daar een zeer grote bijdrage aan en er zit altijd wel iets bij voor jou!