Fijne producten

Beste Francina, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de producten bevallen. Chris Gerrits Jans | Moquer

Een zeer betrouwbaar bedrijf wat doet dat het belooft.

Beste M., Goed om te horen dat we onze beloftes waar maken. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle en goede levering.

Bestel al vrij lang bij deze site en nooit problemen gehad. Altijd netjes afgehandeld. Kan nog herinneren dat je voorheen een foto door kreeg als het werd gesorteerd ( de blauwe doos met de items van de order erin) vond altijd wel leuk!

Beste Tom, Fijn om te horen dat je al zo lang klant bij ons bent, dat waarderen we zeer. Tegenwoordig werken we met een andere logistieke partner waardoor we deze foto helaas niet meer ontvangen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering en goede producten!

Snelle levering en goede producten!

Beste Rolf, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Als je haar maar goed zit.

Maakt niet uit welke haarstijl. Hier vind je al je premium haarproducten en dat in Nederland dus ja gewoon top. Koop spul, smeer het in je haar en doe het opnieuw. Ik raad het zeker aan!

Beste Thomas, Blij om te lezen dat wij jouw premium haarproduct leverancier zijn. Hopelijk tot een volgende keer! Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering en topproducten...

Beste Dennis, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goed.

De wax zit goed stevig in mijn haar en de shampoo maakt mijn haar mooi glanzend en zacht van het werkt goed dus van mij een dikke 9.

Beste Joep, Mooi om te horen dat de producten bevallen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Ruim assortiment, snelle levering.

Prima webwinkel. Doen wat ze beloven. Mocht iets tijdelijk uitverkocht zijn krijg je keurig een melding wanneer het weer leverbaar is.

Beste Andre, Bedankt voor je review. We proberen altijd zoveel mogelijk te voorkomen dat producten uitverkocht raken, maar goed om te horen dat de notifier bevalt. Chris Gerrits Jans | Moquer

Mooi assortiment. Zeer snelle levering

Mooi assortiment met prachtige producten. De levering werd de volgende dag netjes bezorgd. Topbedrijf

Beste Marc, Leuk om te horen dat de producten bevallen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Altijd een snelle levering. 5x besteld geen problemen ervaren. Tip... Misschien wat minder karton versnippering in de doos steken.

Beste Senne, Leuk om te horen dat je een vaste klant van ons bent. We gaan je tip in overweging meenemen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Zo mag iedere site zijn

Steeds top producten aan eerlijke prijzen, Kwaliteit zal je steeds blijven betalen maar het resultaat vind ik niet in welke shop dan ook! Duidelijke communicatie en bij een vraagje steeds persoonlijk aangesproken.. top denk ik dan! Thanks

Beste Steven, Bedankt voor je mooie woorden en review. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle verzending en mooie producten voor een gunstige prijs

Beste Natasja, Bedankt voor je mooie reactie en review. Hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Beste haar webshop van NL

Altijd alles op vorraad en snelle levertijden

Beste Justin, Leuk om te horen dat je blij met ons bent. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Altijd een snelle en goede levering.

Beste Ysbrand, Mooi om te horen dat alles goed verliep. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Beste H., Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Mooie producten en snel verzonden

Je kunt hier bijna alles vinden wat je zoekt.. er mogen best meer gebruik reviews van producten worden achtergelaten. Verder snel verzonden en top

Beste Giovanni, Mooi om te horen dat je veel van je gezochte producten bij ons weet te vinden. Wij werven actief voor meer product reviews per mail, dus hopelijk gaan steeds meer mannen reviews achterlaten. Jij in ieder geval bedankt voor deze! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Net als eerdere keren, netjes thuis bezorgd goede service

Beste Rodger, Leuk om te horen dat we je weer op de site mochten verwelkomen. Tot de volgende keer en bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goed en snel

Makkelijk bestellen (ook via telefoon). Ruim assortiment, blij dat ze hier de lijn van By Vilain op voorraad hebben, zodat ik deze zelf niet hoef te importeren!

Beste Dennis, Blij dat we kunnen helpen met de producten van By Vilain. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groeten, Chris Gerrits Jans | Moquer

Breede selectie, eerlijke prijzen

Aanrader voor mannelijke haar verzorging producten!

Beste Youri, Fijn om te horen dat we jouw go-to shop zijn voor mannelijke verzorgingsproducten. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Beste J. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Prachtig assortiment en uitstekende levering!

Moquer heeft een mooi assortiment aan verzorgingsproducten. Heel veel keuze, goede deals en uitstekende orderafhandeling en levering.

Beste Joost, Bedankt voor je mooie woorden en review! Hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle service met goede producten

Beste Davi, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Beste Damian, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Geweldig !!!

Prima kwaliteit en zeer snelle levering !

Beste Kevin, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Perfect!

Heb al meerdere keren bij Moquer besteld. Altijd netjes zoals aangegeven geleverd en goede producten!

Beste Vincent, Leuk om te horen dat je al vaker bij ons besteld hebt. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Over Moquer

Moquer Hairstyling & Grooming is al sinds 2014 een autoriteit op het gebied van haarstyling- en verzorgingsproducten voor mannen. In die tijd hebben we duizenden mannen kunnen helpen een beter voorkomen te krijgen en zelfverzekerder door het leven te gaan. Ons grote assortiment premium merken levert daar een zeer grote bijdrage aan en er zit altijd wel iets bij voor jou!