Enkele keren spullen voor mijn zoon naar tevredenheid gekocht,Snelle levering, netjes en keurig!

Ik bestel bijna alles hier voor mijn haarproducten. Ik zou graag zien dat ze zichzelf nog uitbreiden naar een grotere assortiment met minder bekendere merken. Verder is het geweldig.

Goede producten

Goede producten en een snelle service

Top producten en snel geleverd.

Snelle levering, uitstekende producten.

Beste Joël, Bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering. Geen probleem. Zoals het hoort te zijn. Dank je wel voor de service!

Beste Stefaan, Fijn om te horen dat alles vlot is verlopen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Scherpe prijzen en goede service!

Uitgebreid assortiment tegen zeer scherpe prijzen. Veel verzend opties, waaronder PostNL punten en pakket kluisjes. Het pakket werd super snel verstuurd. Ik zou niet weten wat ik anders zou willen!

Beste Dolf, Erg goed om te horen dat ons aanbod, onze prijzen en leveropties in de smaak vallen. Dat horen we natuurlijk graag. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Top producten en snelle levering!!!

Eindelijk een haar klei gevonden die voldoet aan een in het verleden gebruikte , maar niet meer verkrijgbaar is , dus TOP!!!

Beste Thomas, Erg fijn om te horen dat je een mooie klei op onze website hebt kunnen vinden. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Altijd soepel

Bestel vaker bij Moquer en het is altijd uitstekend geregeld. Alles wordt altijd super snel geleverd.

Beste Lucas, Leuk om te lezen dat je al een tijdje klant bij ons bent, dat waarderen we zeer!. Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Correct en snel

Overzichtelijk website maar moet telkens helemaal opnieuw beginnen om een volgend item te bestellen. Als ik iets in mijn winkelkarretje zet dan kan ik niet verder winkelen. Ik moet terug de website opstarten. Gelukkig staat mijn eerste bestelling er nog en kan ik het volgende item bestellen. Dat kan vlotter mijn inziens (of ik kijk iets over het hoofd maar dan nog moet dit duidelijk aangegeven worden. Verder Correcte en snelle levering

Beste Dirk, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wellicht ging er toen iets mis, want over het algemeen is het zeer eenvoudig om te blijven shoppen door gewoon naar de vorige webpagina te gaan. Wanneer wij hier meer reacties over krijgen, dan gaan we er zeker nog eens goed naar kijken. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede ervaring

Goede prijs en snelle levering

Beste Peter, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Je krijgt hier zeer goede product kennis. Ze weten wat ze verkopen.

Beste Muhittin, Blij dat we je konden helpen bij je keuze. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goed en snel geleverd

Zoals he hoort, goede service.

Beste Frederik, Fijn om te horen dat de service bevallen is. Bedankt voor de review en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Product ontvangen zoals omschreven.

Aanrader

Beste Kenan, Bedankt voor je beoordeling. Mooi om te horen dat alles goed verliep. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede producten op 1 gemakkelijke plek!

Altijd al goede producten gehad, snel geleverd. Aanrader!

Beste Stijn, Fijn om te horen dat we kunnen helpen bij het leveren van mooie producten. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering. Top/uniek aanbod.

Hoop dat deze winkel lang blijft bestaan.

Beste Joran, Bedankt voor je beoordeling. Leuk om te lezen dat het aanbod bevalt. We bestaan al meer dan 8 jaar en daar komen, dankzij klanten zoals jij, nog vele jaren bij! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Best website and excellent customer service.

I have been ordering the forte series and apricus quite a few times from this website now. They are quick in dispatching orders and I have never had any issues with them. They also have a stock alert which is a very good feature in my opinion. Their customer service is impeccable and Chris Gerrits Jans was really quick in responding to my queries via email.

Hello Himanshu, Thank you very much for your continued support. We are happy to have you as a customer. I am very happy to read we could help you out and looking forward to welcome you back. Thank you for your kind review! Best regards, Chris Gerrits Jans | Moquer

Top producten, snelle service, makkelijk en veilig betalen.

Beste Yves, Bedankt voor je beoordeling! Goed om te horen dat het proces eenvoudig te doorlopen was. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goed produkt, snelle levering

Beste Clara, Fijn om te horen dat het product bevalt. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

levering

Snelle levering, prima product

Beste Jan, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goed wat betreft snelheid levering, slecht wat betreft reactie op klacht

2 dezelfde shampoo ontving ik, 1 niet geplastificeerd en 1 wel. De ene fles was ook lichter dan de andere. De doos zag er niet uit van de niet geplastificeerde. Ik vermoedde dat dit wellicht gebruikt was. De reactie was dat de leverancier overgestapt naar het niet plastificeren. Als consument juich ik dit heel erg toe. De toon van het bericht vond ik in-de-verdediging en ontkennend. Dit is niet een groot ding, maar verkooptechnisch niet handig.Vandaar overall onvoldoende en gemakkelijk te verbeteren.

Beste Johan, Bedankt voor je review. Zoals aangegeven in onze reactie op je e-mail, hebben we deze artikelen nooit retour gehad, dus het vermoeden dat het artikel gebruikt zou zijn, is inderdaad onterecht en onmogelijk. Wij accepteren sowieso nooit gebruikte retouren. Het is uiteraard vervelend dat de producten niet helemaal hetzelfde waren en dat ze eventueel beschadigd zijn door transport. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering en een goede klantenservice!

Producten waren snel geleverd, 1 fles had gelekt. Snel reactie vanuit klantenservice en proactief een oplossing geboden.

Beste Salvador, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat we het hebben kunnen oplossen. Met vriendelijke groet Chris Gerrits Jans | Moquer

Prima webwinkel, aanrader!

Mooie duidelijke site, uitgebreid assortiment. Vanaf 3 producten krijg je 5% korting, kom je toch iets goedkoper uit dan bij de concurrent ;) 'S avonds voor 23:00 uur besteld is ook echt de volgende dag in huis of afhalen bij een Post.nl afhaalpunt. Wat je hebt besteld staat vermeld in de email, track & trace in de email, prima geregeld. Jammer genoeg hebben ze niet mijn merk baardproducten, dus daar moet ik voor naar de concurrent, maar voor de haarproducten én de snelle service ben ik heel tevreden met Moquer.

Beste C. Fijn dat alles naar wens was, dat horen we graag. We zijn benieuwd welk merk baardproducten je nog mist, dan kunnen we daar naar kijken. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet Chris Gerrits Jans | Moquer

goed aanbod, maar trage website

Hoewel ik veel van mijn haarproducten via Moquer koop, vind ik de website traag en haperend. Daar is al sprake van bij het gebruiken van de zoekfilters, maar ok bij het openen van een productpagina of het voltrekken van een bestelling. De website doet er lang over om te laden en vervolgens duurt het ook even voordat het scherm op zijn plek blijft zitten. Ik hoop dat hier in de toekomst verbetering in komt.

Beste Gersom, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat de website op dat moment traag was. Sinds juni is onze website volledig vernieuwd en meer dan 3 keer zo snel geworden als de oude. Uiteraard kan er altijd nog een moment zijn dat de website even wat trager was. Hopelijk is het de volgende keer beter. Met vriendelijke groet Chris Gerrits Jans | Moquer

Fijne producten snel geleverd.

Beste M., Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet Chris Gerrits Jans | Moquer

Over Moquer

Moquer Hairstyling & Grooming is al sinds 2014 een autoriteit op het gebied van haarstyling- en verzorgingsproducten voor mannen. In die tijd hebben we duizenden mannen kunnen helpen een beter voorkomen te krijgen en zelfverzekerder door het leven te gaan. Ons grote assortiment premium merken levert daar een zeer grote bijdrage aan en er zit altijd wel iets bij voor jou!