Ik heb mijn bestelling de dag daarna gekregen; ik ken de brand goed dus ik was niet verbaasd.

Dikke pluim

Top dit kan eindelijk de spullen kopen voor me haar die ik nodig heb

Topproducten met een snelle en correcte levering.

Ruime keuze aan topproducten, en daarbij nog een snelle en correcte levering. Ga ik zeker nog producten bestellen!!!

Perfecte service en top producten

Altijd een snelle levering en duidelijk overzicht van de beste producten

Zo moet het zijn!

Kwaliteitsproducten die vlot aan huis geleverd worden. Wat wil je nog meer?

Top spullen, vlotte afhandeling!

Haarstylingsproducten van een goede kwaliteit. Vlotte afhandeling en goede ontvangst!

Snelle levering met goede keuzehulp

Goede site met leuke producten. Door de keuzehulp een goed product uit kunnen kiezen waar ik tevreden over ben. Aanrader dus!

Gewoon goed

Bestelling ging goed. Geen problemen ondervonden met de betaling en levering. Alles netjes binnen de tijd dat ze zelf aangegeven hebben.

Prima shop, trage levering

Mooie shop, helaas moest ik 3 dagen wachten op het product terwijl anders aangegeven was.

Beste Jeroen, Bedankt voor je review en vervelend dat het pakket later binnenkwam. Ik heb even gekeken en blijkbaar lukte het PostNL niet om het pakket op zaterdag af te leveren, dan gaan er inderdaad 2 dagen overheen omdat er op zondag niet wordt geleverd. In 95% van de gevallen komt het netjes de volgende dag binnen, dus dat zal een volgende keer waarschijnlijk wel goed gaan. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Supersnel

Goede en snelle levering!

Prima !

Snelle service, communicatie en goede producten

Prima produkten en bij een juiste keuze zelfs geen portokosten hoeven te betalen.

Amazing!

Fast, reliable and quick!

Uitstekende service en heel vriendelijk

De service van Moquer is in een woord TOP, altijd heel vriendelijk en denken met je mee!

Prima product, snelle levering

Prima product, snelle levering

Producten die nergens anders verkrijgbaar zijn met een snelle levering!

Topservice

Snelle levering!

Good products, very fast delivery and grenat communication

Delivery was faster than expected and although I had an issue when ordering they were very fast to respond and address the problem.

Prima Service - Levering - Producten

Mijn ervaring is tot zover positief. Al mijn e-mail werden direct opgepakt en behandeld. Tot zover ben ik erg tevreden!

Zeer vlotte levering en topproducten

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Groot aanbod, goeie service, snel geleverd.

Groot aanbod aan producten. Snelle levering.

Snel, goed en duidelijk

Goede omschrijving van de producten, duidelijk omschreven wat je mag verwachten en snel thuis bezorgd.

TOP

Snelle levering dezelfde dag in de avond nog binnen

Over Moquer

Moquer Hairstyling & Grooming is al sinds 2014 een autoriteit op het gebied van haarstyling- en verzorgingsproducten voor mannen. In die tijd hebben we duizenden mannen kunnen helpen een beter voorkomen te krijgen en zelfverzekerder door het leven te gaan. Ons grote assortiment premium merken levert daar een zeer grote bijdrage aan en er zit altijd wel iets bij voor jou!