Prima bezorging, door 3 potjes gel tergelijk te kopen krijg ik vergeleken met Bol.com een aantrekkelijke korting. De bezorging duurde wel een aantal dagen langer dan we Nederland tegenwoordig gewend zijn, maar daar zijn we mee verwend.

Beste Robbin, Bedankt voor je review. Onze eigen website is altijd goedkoper dan onze producten bestellen op BOL. Vooral wanneer je meerdere producten koopt. Ik heb even naar je verzending gekeken en ik zie dat je in de checkout (wellicht per ongeluk) hebt aangegeven het pakket op 20 januari te willen ontvangen. In dat geval zet het systeem de verzenddag automatisch op 19 januari. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Alles in orde

Bestelling is perfect aangekomen en alles producten in top staat.

Beste Renaud, Fijn om te horen dat alles snel en goed is verlopen. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Prefect!!!

Heel tevreden!

Beste Orhan, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Top producten, snelle service

Groot assortiment top producten. Super snelle service. Prijs kwaliteit dik OK

Beste Sam, Goed om te horen dat ons assortiment en de snelle levering zijn bevallen. Bedankt voor je beoordeling en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Beste Ashraf, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Gemakkelijk bestellen en snelle levering

Beste Christiaan, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Prima producten, snelle service en verzending. Bedankt en tot de volgende keer!

Beste Jan, Fijn om te horen dat alles naar wens was. Bedankt voor je beoordeling en tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede levering en producten

Beste Martin, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Highly reliable

I truly appreciate what "Moquer" delivery to the customers. Extremely high products, I wish to them to keep growing and delivery for us always the top!

Hello Francesco, Thank you for your kind review! Glad you like our products. See you next time! Best regards, Chris Gerrits Jans | Moquer

Duidelijk en snel

Vlotte webshop, goede omschrijving van de producten. Geen verrassingen bij levering. Gezien de omstandigheden op de pakjesmarkt ook snel geleverd.

Beste Tim-Oliver, Goed om te horen dat de website makkelijk in het gebruik was en je pakketje snel werd geleverd. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Top product en snel geleverd

Product is precies wat ik nodig had en het werd snel geleverd!

Beste Stef, Altijd blij om te horen dat producten goed bevallen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering en prima kwaliteit.

Beste René, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Prettige webshop

Snelle afhandeling van mijn bestelling. Goede updates per mail en uiteindelijk prima verzending. Volgens mij is de eigenaar op de hoogte dat de website soms wat traag kan zijn. Dat zou ook mijn eigen punt van feedback zijn.

Beste Thom, Fijn om te horen dat alles naar wens verliep. De website zou inderdaad soms wel wat sneller mogen zijn, maar daar gaan we zeker mee aan de slag. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

topkwaliteit en topservice!

Beste Bart, Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Kwaliteit en supersnelle service & levering

Ik zou nergens anders mijn haarproducten willen bestellen. Vaak klagen mensen over de tijd dat er gaat tussen het bestellen en de leverening van hun producten. Wel, ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat je jouw producten zéér snel ontvangt na bestelling. Ik bestel de avond ervoor en de volgende dag komt de koerier langs. Dankzij deze leuke service en topproducten heeft Moquer een blijvende klant !☝️

Beste Sven, Fijn om te horen dat onze bestellingen altijd snel aankomen. Bedankt voor je review en support! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Topservice.

Beste Jacco, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Top producten en altijd snel geleverd

Meerdere malen al besteld en altijd snel geleverd. Daarnaast bieden ze kwaliteits producten die je niet vindt bij de normale drogist. Wel duurder maar in de regel doe je met de producten veel langer dan de goedkope merken van de drogist.

Beste Edwin, Goed om te horen dat ons originele assortiment bevalt. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Website langzaam. De rest vlot en snel

Kostte me gemiddeld meer tijd om een bestelling af te ronden, maar voor de rest was alles prima.

Beste Rocky, Bedankt voor je review en goed om te horen dat alles correct verliep. De website is inderdaad soms wat traag. Begin 2022 gaan we de website volledig vernieuwen, zodat alle processen soepeler zullen verlopen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle en juiste levering

Duidelijke product info. Op basis daarvan keuze gemaakt en die voldoet aan verwachting!

Beste M., Erg fijn om te horen dat de producten goed bevallen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Producten werden tijdig geleverd zoals er werd omschreven.

Beste Gerrit, Bedankt voor je goede review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Fijne shop met mooie producten

Fijne shop met mooie producten, die niet in winkels te koop zijn. snelle levering snelle levering

Beste Rob, Goed om te horen dat ons assortiment bevalt en dat de levering snel verliep. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Fijn dat het product de dag erna al binnen was!

Beste Marco, Fijn om te horen dat het product snel in huis was. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Fijn product gekocht, en het was snel geleverd

Beste Laurens, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Ik had een bestelling geplaatst bij Moquer. Nu had ik zelf een verkeerd e-mail adres opgegeven. Ik heb hier achteraan gemaild en heb zodoende zeer snel mijn tracking nummer op mijn juiste e-mail ontvangen. Chris bedankt voor je snelle reactie en mooie producten! Owen

Beste Owen, Bedankt voor je review. Blij om te horen dat we snel konden helpen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Prima service en grote keuzemogelijkheden.

Eerlijke webshop met goede en persoonlijke communicatie indien nodig. Af & toe mis ik wel mijn producten maar die zijn er dan weer bnn afzienbare tijd. Top!

Beste Steven, Bedankt voor je review! We proberen altijd alles zoveel mogelijk in voorraad te houden, maar soms zitten merken zelf ook zonder helaas. We zien de laatste tijd dat deze problemen iets toenemen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Over Moquer

Moquer Hairstyling & Grooming is al sinds 2014 een autoriteit op het gebied van haarstyling- en verzorgingsproducten voor mannen. In die tijd hebben we duizenden mannen kunnen helpen een beter voorkomen te krijgen en zelfverzekerder door het leven te gaan. Ons grote assortiment premium merken levert daar een zeer grote bijdrage aan en er zit altijd wel iets bij voor jou!