Ik heb echt op het nippertje besteld om nog volgende dag geleverd te krijgen en verwachte het niet echt. Maar is uiteindelijk wel de volgende dag aangekomen. Super

Professioneel

Pakketje niet ontvangen door de schuld van PostNL, maar goed geholpen om mijn geld terug te krijgen.

Snelle service maar website werkt niet naar behoren.

Hi, Levering was snel en jullie hebben een uitgebreid aanbod maar wat niet goed werkte bij mij was de functie om te sorteren op bijvoorbeeld Best beoordeeld of Meest gekocht oid. Ik wilde misschien een nieuw product proberen gebaseerd op deze functie maar nu toch hetzelfde gekocht en alleen bij jullie omdat andere websites duurder waren of het product niet verkochten. Zouden jullie die sorteer functie werkbaar kunnen maken dan kan ik de volgende keer beter een overwogen keus maken om iets nieuws te proberen? Thanks!

Beste Dominique, Bedankt voor je review. De website is constant in ontwikkeling en we proberen issues altijd zo snel mogelijk op te lossen. We hebben ook een aparte sectie op de website waarin alle nieuwe producten worden weergegeven op volgorde van toevoegen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Producten precies als beschreven, duidelijke keuzemenu's voor o.a. haartype en -dikte. Zondag voor 23.00 besteld en maandag al om 14.00 in huis! In 1 woord; Top.

Beste Milan, Goed om te horen dat alles helder was en snel verliep. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Uitstekend en professioneel bedrijf!

Ik shop al langer bij Moquer, en ben altijd zeer te spreken over het bedrijf. Service is goed, levering is snel, prijzen zijn niet overdreven duur. Webshop is heel makkelijk niet al te veel poespas en onder ieder product heb je wel een goede uitleg over het product waardoor je specefiek kan zoeken naar wat jou als consument het beste past.

Beste Safak, Altijd blij om te horen als mannen al langere tijd klant bij ons zijn. Bedankt voor je loyaliteit en review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

prima opgelost - snelle reactie

Het ging met een levering niet helemaal goed. Klantenservice gemaild. binnen een paar uur een reactie, de volgende dag netjes het ontbrekende product gehad. prima opgelost

Beste Pim, Onze excuses voor de vergissing en blij om te horen dat we het snel hebben opgelost. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle afhandeling

Beste Laziz, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Betrouwbaar en snel

Producten zijn prettig in gebruik, geen chemische poespas, natuurlijke ingredienten, snelle levering.

Beste Fer, Mooi om te lezen dat de natuurlijke producten goed bevallen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Komt altijd afspraken na, veel voorraad aan home-brew producten, helpt je snel bij een eventuele foutieve bestelling en bezorgd snel. In 1 zin; perfect!

Beste Hamzah, Bedankt voor de mooie woorden. Fijn om te horen dat we je hebben kunnen helpen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Topwinkel

Ziet er goed uit de site en veel keuze ook met een snelle service

Beste Tim, Erg blij om te horen dat je ervaring met ons is bevallen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede adviezen

Duidelijke omschrijving van de producten

Beste Patrick, Bedank voor de review. Fijn om te horen dat de beschrijvingen bevallen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Beste Ard, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Zeer tevreden!

Prima service en levering!

Beste Chery, Fijn om te horen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snellen verzending en prima service

Bestelling was snel binnen en ik werd goed op de hoogte gehouden. Top!

Beste Wessel, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Mooi aanbod

Mooi aanbod. Graag wat meer oliebasispomades.

Beste Bertold, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Altijd goede snelle service!

Beste Marco, Altijd goed om te horen dat onze snelle service bevalt. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goeie producten en betrouwbaar

Ik shop vaak producten bij moquer voor populaire merken zoals blumaan en forte. Het nadeel van schoppen op de officiële weekste is dat je wekenlang moet wachten en soms ook import kosten moet betalen.

Beste Evan, Bedankt voor je review! Met de nieuwe regels is het inderdaad nog vervelender geworden om zelf producten te importeren, want je moet nu bijna altijd importheffingen en inklaringskosten aan bezorgbedrijven betalen. Gelukkig kunnen wij dit uit handen nemen en mooie merken uit het buitenland aanbieden in onze shop, dankzij klanten zoals jij! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Moquer is een top webshop met zeer goede service.

Moquer is een top webshop met zeer goede service. Ik bestel hier al jaren mijn haarproducten en zal dat voorlopig zeker blijven doen!

Beste Joeri, Heel mooi om te horen dat je al jaren klant bij ons bent, dat waarderen we enorm. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Mooie en goede producten. Snelle levering!

Duidelijke omschrijvingen. Heldere adviezen. Snel geleverd

Beste Bas, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat we je goed tot dienst konden zijn. Hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Sterk spul Houd haar in model en toch swierig

Sterk soul Houd haar in model en toch swierig

Beste Afra, Fijn om te horen dat het product bevalt. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Zeer goed!

Bestellen ging makkelijk, verzenden was snel en netjes. Fijn dat wij hier deze pomade hebben kunnen vinden. Blije klant!

Beste Timo, Fijn om te horen dat we hadden wat je zocht. Bedankt voor je review en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Super assortiment en snelle verzending!

Beste Thomas, Fijn dat we je tot dienst konden zijn met ons assortiment en snelle levering. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

goede producten, snelle levering

goede producten, zoals Pete and Pedro's en snelle levering

Beste R., Bedankt voor de review! Mooi om te horen dat de Pete and Pedro producten bevallen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Erg prettig dat de bestelde producten de volgende dag al bij je thuis zijn

Beste Pascal, Altijd goed om te horen dat de producten snel in huis waren. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Vlotte correcte levering - top items!

Bestelling plaatsen verliep deze keer beetje moeizaam (foutmelding) maar werd na contact met helpdesk zeer snel opgelost. Items werden zeer snel, goed verpakt en correct geleverd: top-producten geleverd via een top-service!

Beste Senne, Bedankt voor je review en geduld. Gelukkig konden we het probleem snel verhelpen. Hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Over Moquer

Moquer Hairstyling & Grooming is al sinds 2014 een autoriteit op het gebied van haarstyling- en verzorgingsproducten voor mannen. In die tijd hebben we duizenden mannen kunnen helpen een beter voorkomen te krijgen en zelfverzekerder door het leven te gaan. Ons grote assortiment premium merken levert daar een zeer grote bijdrage aan en er zit altijd wel iets bij voor jou!