Het is een goed product

Goede kwaliteit

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Bryan, Bedankt voor je review. Erg leuk om te horen dat de producten goed gevallen! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Duidelijke webshop, scherpe prijzen, snelle levering en prima service. Snelle reactie op vragen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste IB, Goed om te horen dat onze website en service bevallen. Bedankt voor je beoordeling. We hopen je graag terug te zien! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle correcte levering van mooie producten

Mühle scheerzeep besteld. Deze werd de dag erna, op het aangegeven tijdstip, netjes geleverd.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Sylvia, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat alles snel en adequaat is verlopen! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Betrouwbaar

Levering zoals beloofd

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Raymond, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Top service en top producten

Producten die Moquer aanbied zijn top en goed voor je haar. Het kost wat meer dan spul van de lokale drogist maar het gaat ook een stuk langer mee. Prijzen zijn goed en product omschrijving is duidelijk.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Yixiang, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat onze producten bevallen. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Prima! Op tijd geleverd niets op aan te merken.

Prima op tijd geleverd. Niets op aan te merken!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Alexandra, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat alles goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

goede prijs kwaliteit verhouding

tevreden met de aankoop

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Ron, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Aanbod nog steeds goed, bezorging sterk verbeterd!

Heel blij met Moquer omdat ik er alles kan vinden voor mijn haar. Vroeger had ik nog regelmatig problemen met bezorging (via PostNL), waarbij het soms 2 dagen later dan gezegd aankwam. Dat lijkt nu verholpen!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste J., Fijn om te horen dat de bezorging van PostNL is verbeterd. Helaas hebben we hier geen invloed op, maar laten we hopen dat het zo blijft. Bedankt voor je beoordeling en tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Heel goede service!

Vlotte levering, goede reviews, duidelijke uitleg op de website, handige tips.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Tibo, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Duidelijke site

Geeft vaak een volledige beschrijving van het product op hun site. Geen 5 omdat uitleg over wel vaak is gebaseerd op die van leverancier. Zou mooi zijn als ze zelf meer onderzoek doen en foto’s te verduidelijking toevoegen

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Marco, Bedankt voor je review. We gaan je tips meenemen bij onze toekomstige beslissingen! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Tevredensnelke levering leuke aanbiedingen

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Ab, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat de aanbiedingen bevallen. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Mooie producten snel bezorgd

Fijn bedrijf met mooie producten. Bestel hier graag. Tevens snelle bezorging.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste WB., Mooi om te lezen dat alles snel en goed is verlopen. Bedankt voor je beoordeling en we zien je graag terug! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Mooie niche haarproducten, goed persoonlijk advies en snelle levering

Ik koop nu sinds een aantal jaren mijn haarproducten bij Moquer. Kwalitatief fantastische niche high end producten van merken zoals Blumaan, Arcadian, Shear Revival en Lockaharts. Sommige beschikbare heb ik bij geen enkele andere (Nederlandse) webwinkel gezien. Af en toe ook mooie aanbiedingen zoals tijdens Black Friday, Singels day, een persoonlijke kortingscode of wanneer je meerdere producten tegelijkertijd koopt. Wel goed om te beseffen dat dit echt andere kwaliteit is dan bij de drogisterij en dat de prijzen er ook naar zijn. Een potje matte paste of hair clay is al snel EUR 20,-, maar dan doe je er wel lang over (3 maanden bij mij) aangezien je maar heel weinig van het product nodig hebt. Verder altijd goed (en snel) persoonlijk advies per email bij mijn vragen over een specifiek benodigd product, afgestemd op mijn eigen haar. Tot slot heb ik mij op de nieuwsbrief van Moquer geabonneerd, waarbij je dan af en toe een mailtje krijgt met aanbiedingen of een blog over haarproducten, haarkapsels, verzorging etc.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jos, Bedankt voor je uitgebreide review. Fijn om te horen dat alles naar wens is en dat je al zolang klant bij ons bent. Dat vinden we natuurlijk altijd leuk. We hopen je in de toekomst weer terug te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snel en betaalbaar

Fijn om mee te werken

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Gideon, Bedankt voor je beoordeling! Goed om te lezen dat alles snel verliep. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Stelt nooit teleur!

Altijd de producten die ik zoek en snelle levering!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Niels, Bedankt voor je mooie beoordeling, dat horen we natuurlijk graag. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Makkelijk snelle levering

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Yucel, Bedank voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Fijn assortiment en snelle levering.

Mijn bestelling van de scheercrème werd snel afgehandeld en toegestuurd.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Els, Goed om te zien dat ons scheerassortiment bevalt. Bedankt voor je review en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Fijne producten

Snelle levering en goede producten

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Michiel, Bedankt voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede service & producten

Na een lange zoektocht eindelijk goede vervangers gevonden voor slimme sjeper van mr. dutchman: o'douds matte paste en shear revival northern lights. Bestelling keurig en snel afgehandeld door Moquer, top!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jules, Het kan soms een zoektocht zijn om een goed haarproduct te vinden. Fijn om te horen dat je een goed product hebt weten te vinden. Bedankt voor je beoordeling en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Dion, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede spullen en keurige levering!

Top assortiment en goede levering. Erg tevreden tot nu toe.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Emil, Leuk om te horen dat je tevreden bent over de producten en levering. We verwelkomen je graag terug in de toekomst. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snel en accuraat

Laat besteld, morgenmiddag het pakket.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Erik, Goed om te lezen dat het pakket alsnog de volgende dag binnen is gekomen. Bedankt voor je review en we zien je graag terug in de toekomst! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Top product en service

Goede haar producten en snel geleverd

Goede levering

Snelle levering en goede beschikbaarheid van producten die verder lastig te verkrijgen zijn.

Über Moquer

Moquer Hairstyling & Grooming is al sinds 2014 een autoriteit op het gebied van haarstyling- en verzorgingsproducten voor mannen. In die tijd hebben we duizenden mannen kunnen helpen een beter voorkomen te krijgen en zelfverzekerder door het leven te gaan. Ons grote assortiment premium merken levert daar een zeer grote bijdrage aan en er zit altijd wel iets bij voor jou!

Kiyoh Bewertungen