Het klopt

De bestelling kwam op de dag die was toegezegd. De spullen van Jack Black zijn allemaal heel preyin het genruik.

Bestelling kwam binnen op de dag die ik had aangegeven. De juiste producten zijn geleverd. Dit is niet de eerste keer dat ik hier bestel, maar ook zeker niet de laatste

Beste Jens, Leuk om te lezen dat je al vaker bij ons hebt besteld. Bedankt voor je review en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Ruim assortiment heel goed

Prima ervaringen mee

Beste Stein, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Uitstekende producten en snel geleverd

Keuze uit uitstekende producten en snel geleverd

Beste Rob, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Fijne service

Degelijke webshop, goede producten. Ik vind het extra stuk toelichting bij de producten prettig. Ik ben zelf een groot voorstander voor het bulk voordeel. Het promoten van eenmalig meerdere producten bestellen, zeker voor houdbare verzorgingsproducten, beperkt de milieu impact en last op de bezorgdiensten. Goede filosofie!

Beste Sjoerd, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat de informatie en het bulkvoordeel als nuttig worden ervaren. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Excellente service

Goede service + snelle levering

Beste Koen, Hartelijk bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Correcte en snelle levering.

Reeds herhaaldelijk een perfecte behandeling van mijn bestellingen.

Beste Dirk, Bedankt dat je al een tijd klant bij ons bent, dat waarderen we enorm. Blij om te horen dat alles soepel is verlopen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Veel aanbod maar vooral doen wat ze aangeven. Bestellen voor 23.00u, geleverd de dag nadien. Hier koop ik nog. Doe zo voort!

Beste Dominique, Fijn om te horen dat de levering snel is verlopen, want daar doen we het voor. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Producten van zeer hoge kwaliteit, top service

Hier worden de beste producten verkocht die er op de markt te verkrijgen zijn. Daarnaast ook nog eens heel klantvriendelijk. Top!

Beste Sjaak, Heel erg bedankt voor je review. Goed om te horen dat ons assortiment en onze service gewaardeerd worden. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Prima product

Kwaliteit en snelle levering precies wat je als klant wilt hebben. Bedankt

Beste Wise, Bedankt voor je beoordeling. Mooi om te lezen dat onze producten en service bevallen. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snel geleverd en breed assortiment

Moquer beste webshop als het komt op haar

Beste Zemmerino, Altijd leuk om te lezen als iemand zo tevreden is. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering en top producten!

Ik had mijn bestelling de avond ervoor geplaatst, en de dag erna al binnen. Super snelle levering!

Beste Danny, Blij om te horen dat alles snel is verlopen. Bedankt voor je beoordeling en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Prima webshop

Prima webshop met veel keuze in niet altijd gangbare kwaliteitsproducten.

Beste PaSa, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat ons assortiment bevalt. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Tegenvaller..

De geur van vanille is wel aangenaam. Helaas is de sterkte van het product niet wat ik ervan hoopte en hoe het omschreven staat. Het doet helaas niet wat het belooft.

Beste Esther, Bedankt voor je review en jammer om te horen dat het product niet bevalt. Dit reviewsysteem is bedoeld voor reviews over onze shop en service. Product reviews kunnen op de desbetreffende product pagina achtergelaten worden. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Ruim aanbod. Altijd op tijd geleverd. Zeer tevreden van.

Beste Wout, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Geweldige service!

Al meerdere keren besteld gehad , en telkens de dag erna de bestelling aangekregen.

Beste Kevin, Bedankt dat je al een tijd klant bij ons bent. Goed om te horen dat alles snel in huis was. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

alles volgens plan verlopen

tijdje dat ik er bestel en de service is heel goed. website is heel duidelijk

Beste Nicolas, Bedankt voor je review! Fijn dat de website heel duidelijk is. Eind mei komt onze nieuwe website online en die is hopelijk nog beter. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Altijd beschikbaar en goede service.

De producten die ik zoek zijn altijd beschikbaar, daarnaast zijn er vaak nog leuke aanbiedingen. De service is uitstekend evenals de levertijden.

Beste Walter, Goed om te horen dat de producten meestal beschikbaar zijn. De laatste tijd is het steeds moeilijker om goed voorraadbeheer te voeren. Bedankt voor je review en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede complete levering

Levering compleet en goede producten (zoals altijd). Blij met de service en keuze voor bezorging wanneer het mij uit komt.

Beste Jimmy, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen weer. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Goede kwaliteit producten en uitstekende service

We zijn vaste klant bij Moquer en zeer tevreden over de kwaliteit van de producten en de service die ze leveren.

Beste Ellie, Leuk om te horen dat je een vaste klant van ons bent. Bedankt voor je beoordeling en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering zoals beloofd

Beste Lander, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering van prima produkt

Bestelling is de volgende dag geleverd De produkten van Hairbond zijn zeer goed

Beste Diny, Goed om te horen dat de producten van Hairbond bevallen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Weer blij

Gewoon veel goede producten en altijd snel thuis

Beste Harold, Bedankt dat je al een tijd klant bij ons bent! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Snelle levering en goede producten.

Beste Thomas, Bedankt voor je beoordeling! Chris Gerrits Jans | Moquer

Mooie producten, scherpe prijzen en professioneel en snel advies

Ik koop hier altijd mijn haarproducten zoals clays, pastes, shampoos en condtioners. Mooie (niche) producten van zeer goede kwaliteit en tegen scherpe prijzen. Regelmatig ook mooie aanbiedingen of acties zoals tijdens Black friday, Singles day etc. Een flink aantal producten zoals die van Templeton Tonics heb ik verder nergens anders in Nederland kunnen vinden. Bestellen is erg makkelijk en wordt altijd zeer snel (meestal binnen 24 uur) met PostNL bij mij thuis bezorgd. Verder altijd snel, uitgebreid en persoonlijk advies over producten naar aanleiding van gestelde vragen. Daarnaast op de website van Moquer ook regelmatig nieuwe blogs met informatie over zaken als (nieuwe) haarproducten, modetrends en verzorgtips.

Beste Jos, Bedankt voor je uitgebreide review. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

Over Moquer

Moquer Hairstyling & Grooming is al sinds 2014 een autoriteit op het gebied van haarstyling- en verzorgingsproducten voor mannen. In die tijd hebben we duizenden mannen kunnen helpen een beter voorkomen te krijgen en zelfverzekerder door het leven te gaan. Ons grote assortiment premium merken levert daar een zeer grote bijdrage aan en er zit altijd wel iets bij voor jou!