Top! Perfecte kwaliteit producten en snel bezorgd!

Informatieve site

Mn ook de blogs zijn fijn om te lezen en dat deze specifiek zijn (dus bijv. voor de oudere man of wanneer men dunner haar heeft ed). Ook de bijhorende artikelen zijn handig, alleen vind ik dit wel vaak te uitgebreid zodat je een beetje het overzicht verliest (je moet dan immers meteen naar de site om meer info over bepaald product in te winnen en dan weer terug naar de blog). En ik zou het handig vinden als de merken bij elkaar staan dus bijvoorbeeld Huisverzorging ouder man=> dat dan een facewash, scrub, dag en nachtcreme en oogcreme van 1 merk (als die er zijn natuurlijk en anders benoemen) bij elkaar benoemt wordt. Zelf vind ik het fijn als ik producten van hetzelfde merk kan kiezen…..

Top service en snelle levering!

Mooie verzorgingsproducten en snelle levering

Mooie site, goede uitleg van de producten die je niet overal kunt krijgen. Heb zelf Scotch & Porter leave-in conditioner en ben super tevreden! Helaas was voorraad

aanrander

Goede en snelle communicatie, zou het iedereen aanraden en ook snel geleverd, Top

Ruim assortiment, snelle service

snel efficiënt en scherp geprijsd

snel efficiënt en scherp geprijsd

I received my product quickly and I am very happy

I received my prior repair I am very happy!

Product zoals omschreven en supersnelle verzending

Het product van Hairbond Super is precies zoals omschreven. Ik had einde van de middag besteld en de volgende morgen had ik het al binnen. SUPER SERVICE!!! Had nooit eerder van deze site gehoord maar omdat ik op zoek was naar Hairbond kwam ik hier terecht. Wat een mooie gebruiksvriendelijke site ook. Hier ga ik voortaan mijn haar en baardproducten bestellen.

Snelle en veel

Snelle service en vaak voorradig

Fijne website

Veel keuze en snelle levering

Met Moquer uitstekende ervaring. Snelle levering. Prima keuze.

Snelle levering, top producten.

Snelle levering, top producten.

Kwaliteitsproducten voor een goede prijs supersnel geleverd.

Kwaliteitsproducten voor een goede prijs supersnel geleverd.

Gelijk geleverd

Bestelling prima in orde!!

Beste Inge, Vervelend dat je bestelling nog niet is ontvangen. De tracking geeft echter aan dat je pakket al op 1 november is geleverd. Uiteraard komen onze producten gewoon uit een Nederlands magazijn en ligt je pakket waarschijnlijk gewoon bij de buren. Wanneer er meteen wordt overgegaan op het plaatsen van een review zonder eerst onze customer service te contacteren, dan is het ook wel lastig om je te kunnen helpen natuurlijk. Met vriendelijke groet, Chris Gerrits Jans | Moquer

livraison tres rapide

Bons prix et livraison rapide

Goede service!

Product zoals omschreven en van goede kwaliteit. Snelle verzending. En een goede prijs. Ik zou hier zeker nogmaals bestellen.

Goede producten

Prijs/kwaliteit is goed

Goed assortiment met fijne kwaliteitsproducten. Van sommige artikelen zou de voorraad wat ruimer kunnen. Vooral erg blij met de snelle levering. Graag tot de volgende bestelling.

Altijd perfect

Ben inmiddels al een tijdje klant bij Moquer en ik ben nog nooit teleur gesteld. Goede producten met goede uitleg. Ik doe om de zoveel maanden een bestelling en het is altijd een dag erna in huis

Goede communicatie & kwaliteits producten

Goede en eerlijke site met dito informatie.

Mooie shop en goede service

Overzichtelijke en mooie webshop, goede service en snelle bezorging. Aanrader, ga zeker weer bestellen! :)

Goede producten met snelle levering!

Luxe producten, snel geleverd

Altijd snel geleverd, op zaterdag besteld en dinsdag binnen!

correcte afwikkeling bestelling

Rockwell R1 aangeschaft, goedkoop en simpel apparaat maar werkt perfect.

Over Moquer

Moquer Hairstyling & Grooming is al sinds 2014 een autoriteit op het gebied van haarstyling- en verzorgingsproducten voor mannen. In die tijd hebben we duizenden mannen kunnen helpen een beter voorkomen te krijgen en zelfverzekerder door het leven te gaan. Ons grote assortiment premium merken levert daar een zeer grote bijdrage aan en er zit altijd wel iets bij voor jou!